منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها
لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین
  قبرس، مقصدی ایده آل برای مهاجرت
  كامپوزيت ونير
  فستیوال های قشم
  معرفی نرم افزارهای مالی و حسابداری پارمیس



پنل اس م اس رایگان

به آفریقای جنوبی کشوری با تنوع های عجیب و گیج کننده سفر کنید..

شیرهای سیاه و سفید در برابر تپه های شنی بیابان Kalahari، سواحلی با شن های پودری که در مقابل این سواحل دو اقیانوس بهم می رسند؛ آسمان پرستاره در بیابان هایش؛ کوه های ناهموار و باشکوهش – این کشور واقعا عجیب است.

مهم نیست شما در کجای آفریقای جنوبی هستید، هر روز و در هر گوشه آن یک منظره شگفت انگیز و نفس گیر را می بینید… چیزی که شما نمی توانید درباره آن چیزی جز «وای» بگویید. سفر به آفریقای جنوبی خاطراتی برای شما خواهد ساخت که تا ابد در ذهن شما باقی می ماند.

فرهنگ های فراوانی که در آفریقای جنوبی وجود دارد که این سرزمین را خانه می نامند، مطمئنا مکان خوبی برای گردش و اکتشاف خواهد بود.

ریتم آفریقای جنوبی را در شهرهایش احساس کنید و بذارید جنگل واقعی از طریق شما جریان پیدا کند. هر شهر آفریقای جنوبی داستان منحصر به فرد خود را دارد، و بهترین کسانی که می توانند این داستان ها را برای شما بازگو کنند همان محلی ها هستند. پس اجازه بدید مردم محلی راهنما شما برای دیدن این نقاط مهم و جذاب باشند.

برای بودن در  تور آفریقای جنوبی، باید بخشی داستان آغاز تمام بشریت باشید. امروزه، آفریقای جنوبی به یک ترکیب شگفت انگیز از فرهنگ های مدرن، تاریخ الهام بخش و قهرمانان باور نکردنی تبدیل شده است. این کشور واقعا ریشه های عمیقی در تاریخ گذشته خود دارد.

آفریقای جنوبی یک زمین بازی بی پایان است. از چتربازی تا پیاده روی در سافاری، از بالون های هوای گرم تا باد سواری – Windsurfing، زیپ لاین های بین درختان بلند جنگل تا قایقرانی در رودخانه های وحشی و رام نشدنی و … شما هیچ کمبودی از لحاظ ماجراجویی و لحظاتی که آدرنالین به خون شما پمپاژ شود را، نخواهید داشت.

آفریقای جنوبی یادآور این موضوع است که حیات وحش دست نخورده بسیار الهام بخش است. نزدیک شدن به طبیعت وحشی یادآور این حس عمیق است، که ما انسان ها همیشه از حیات وحش الهام گرفته ایم. با این حجم از ذخایر طبیعی و مناطق حفاظت شده، تقریبا در هیچ مکانی در آفریقا جنوبی کمبودی برای کشف مکان هایی این چنینی احساس نمی شود.

ساحل های آفتابی آفریقای جنوبی در تمام طول سال آماده است تا رازها، ماجراجویی ها و روزهای تنبلی را با شما به اشتراک بگذارد. با سواحل طبیعی و طلایی بی نظیر، این خط ساحلی 2،500 کیلومتری چیزی بیشتر از یک سفر عادی است که دو اقیانوس آب سرد و گرم به یکدیگر می رسند.

برای لذت بردن از غذای آفریقای جنوبی، باید در آفریقای جنوبی باشید. غذاها در آفریقای جنوبی علاوه براینکه تحت تاثیر فرهنگ آشپزی بومی می باشد، تحت تاثیر اقوام هلندی، فرانسوی، سرخپوستان و مالزیایی که به آفریقای جنوبی مهاجرت کرده اند، می باشد.

فکر کردن به تور آفریقا جنوبی و رفتن مسافرت به این نقطه از دنیا باعث ایجاد تصاویری از جنگل ها، سافاری ها، فیل ها، بیابان ها و ماجراجویی هایی با شیرها بشود که واقعا این تصاویر درست هستند. سفر به این کشور به خاطر اینکه زبان رسمی این کشور انگلیسی می باشد و فرهنگ مدرنی که باعث می شود بتوان با این طبیعت وحشی بی نظیر به تعادل رسید. در واقع، آفریقای جنوبی دارای فرصت های زیادی برای مسافران است، چه حالا به دنبال یک ماجراجویی ناهموار، یک تور غذا و نوشیدنی یا یک تجربه معنوی باشند.که با  قیمت تور آفریقای جنوبی مناسب میتوانید از این غذاها استفاده کنید.

 آفریقای جنوبی، به طور رسمی جمهوری آفریقای جنوبی، جنوبی ترین کشور در قاره آفریقا است. این منطقه از جنوب توسط 2.798 کیلومتر خط ساحلی جنوب قاره آفریقا در امتداد آتلانتیک جنوبی و اقیانوس هند گسترش یافته است؛ در شمال با کشورهای نامیبیا، بوتسوانا و زیمباوه ؛ در شرق و شمال شرق با کشورهای موزامبیک و سوازیلند (اسواتینی) همسایه است؛ و با کشور لسوتو، تنها مرز مشترک با این کشور را دارد.

آفریقای جنوبی بزرگترین کشور در جنوب آفریقا و 25 کشور جهان از لحاظ مساحت زمین است و با داشتن 56 میلیون نفر جمعیت، 24امین کشور پرجمعیت جهان است. این کشور جنوبی ترین کشور در سرزمین اصلی دنیای قدیم یا نیمکره شرقی است. حدود 80 درصد آفریقای جنوبی از دودمان آفریقای سیاه یا زیر صحرایی هستند که به چندین قبیله مختلف تقسیم شده اند و هر کدام آفریقایی را با لهجه های مختلف صحبت می کنند. تنها 9 تا از این قبایل به رسمیت شناخته شده اند. جمعیت باقیمانده شامل بزرگترین جوامع آفریقایی است که از اروپایی ها (سفید)، آسیایی ها (هند) و چند نژادی (رنگی) تشکیل شده است.

آفریقای جنوبی جامعه ی چند ملیتی است که طیف وسیعی از فرهنگ ها، زبان ها و ادیان را شامل می شود. در قانون اساسی این کشور، 11 زبان رسمی آورده شده است، که از این لحاظ چهارمین کشور در جهان است. دو زبان از زبان اروپایی هستند: آفریکانس (Afrikaans) از هلندی ریشه گرفته و به عنوان اولین زبان اکثر سفید پوست ها و رنگین پوست های آفریقای جنوبی می باشد؛ زبان انگلیسی، نشان دهنده میراث استعمار بریتانیا است و معمولا در زندگی عمومی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد، هرچند که به عنوان یک زبان اول گفتاری، در چهارمین رتبه قرار دارد. این کشور یکی از معدود کشورهایی است که در آفریقا هیچ کودتایی نداشته است و انتخابات منظم در حدود یک قرن برگزار شده است.

با این حال، اکثریت قریب سیاه آفریقای جنوبی تا سال 1994 حق رای دادن، نداشتند. در طول قرن بیستم، اکثریت سیاه ها در تلاش بودند تا حقوق خود را از حاکمان سفید پوست آفریقای جنوبی به دست آورند؛ این مبارزه نقش مهمی در تاریخ و سیاست اخیر این کشور ایفا کرد. حزب ملی آپارتاید را در سال 1948 قانون جدایی نژادی قبلی را به صورت رسمی اعمال کرد. پس از یک مبارزه طولانی و گاها خشونت آمیز توسط کنگره ملی آفریقا و دیگر فعالان ضد آپارتاید در داخل و خارج کشور، لغو قوانین تبعیض آمیز در سال 1990 آغاز شد.

—————————————

استرالیا؛ نمادی متفاوت برای سفرهای جاده ای

«واقعا منحصر به فرد است.»

استرالیا، مکانی وحشی و زیبا است، زمینی که پالت رنگی از ماسه های قرمز و صخره های رنگارنگ را می سازد و شهرهای پیشرفته و داستان های محلی بومی را طراحی می کند. تنها کشوری که یک قاره کامل را پوشش می دهد و بزرگترین کشور-جزیره دنیا.

شهرهای مدرن و ساحلی

اکثر استرالیایی ها در نزدیکی سواحل زندگی می کنند و اکثر این افراد در شهرها زندگی می کنند – در واقع 89 درصد استرالیایی ها. این به این معنی است که تور استرالیا بسیار سرگرم کننده است. سیدنی یک پوستر خارق العاده با سواحلی در سطح کلاس جهانی است و یا یک محیط شگفت انگیز به سبک دیگر است. ملبورن صحنه ای برای همه هنرها، کوچه ها و غذاهای خیابانی است. درست در سمت بالا، بریزبن یک شهر نیمه گرمسیری است، آدلاید هم که پیش زمینه برگزاری هر جشنی در هر زمانی را دارد و پر از بار، رستوران و کافه است. شهر پرت در ساحل غربی که رو به پیشرفت و توسعه است که به شما حس خوب و مثبتی از خود می دهد، کانبرا هم پر از گنجینه ای فرهنگی است و در شمالی ترین نقطه استرالیا به شهر گرمسیری داروین می رسیم و شهر شنی و سنگی هوبارت که نمی تواند دیگر بیشتر از این متفاوت باشد.

حیات وحش و سرزمین های وحشی

استرالیا دارای شگفت انگیزترین طبیعت ها در جهان است، مانند دیواره بزرگ مرجانی – بزرگترین سیستم صخره ای مرجانی و میراث های جهانی ثبت شده در غرب استرالیا Ayers Rock (Uluru) و Bungle Bungles، دوازده حواری در امتداد جاده اقیانوس بزرگ.  بناهای ساخته شده توسط انسان که شامل پل بندر سیدنی و اپرای سیدنی می شوند. جغرافیای استرالیا متشکل از بیابان ها، جزایر کوهستانی، گرمسیری، جنگل های بارانی، دریاچه ها و رودخانه ها است. طولانی ترین رودخانه در استرالیا، رودخانه مورای است که 2375 کیلومتر طول دارد. رودخانه مورای در نیو ساوت ولز شروع می شود، سپس از طریق ویکتوریا و در نهایت جنوب استرالیا، جایی که مورای به اقیانوس جنوبی می رسد. رودخانه مورای به انواع حیوانات وحشی مانند پلاتی پوس یا نوک اردکی، مورای کد یا سبزماهی، ماهی طلایی یا Golden Perch، ماهی قزل آلا و روغن ‌ماهی اطلسی یا Cod می باشد. رودخانه نیز برای کشتی های پدالی آن معروف است و این کشتی ها در رودخانه برای چند روز کروز دارند.

فرهنگی لذت گرا

فرهنگ استرالیا ناشی از ترکیب فرهنگ بومی استرالیا با فرهنگ اروپاییان مهاجر و مهاجرت دیگر فرهنگ ها به این قاره است. استرالیا به این تنوع در مردمانش افتخار می کند و از فرهنگ ها و غذاهای مختلف آنان بهره می برد. غذای دریایی نقش مهمی را بازی می کند – از لابسترهای خلیج مورتون تا ماهی خوش طعم King George whiting. ولی هنوزم می توانید گوشت گاو، بره و مرغ در باربیکیو Aussie پیدا کنید. نیاز به کافئین دارید؟ کافی شاپ ها که همه جا هستند، دستگاه های قهوه سازی در پمپ بنزین ها و مغازه های قهوه فروشی در مرکز شهر و …  آب و هوای استرالیا بسیار متنوع و گرمسیری است و در جهات مختلف کاملا متفاوت می باشد. آب و هوای متنوع در استرالیا اجازه انجام انواع ورزش های فضای باز مانند قایقرانی، اسکی، پیاده روی و صخره نوردی را می دهد.

استرالیا یک کشور سکولار است و مذهب رسمی ندارد. هر شهر مراکزی برای پرستش ادیان مختلف دارد. مردمان استرالیا برای آزادی، تنوع، برابری و آرامش ارزش خاصی قائل هستند.

جاده های زیبا

در این سرزمین پهناور، یک عالمه جاده وجود دارد. از رودخانه Margaret تا Cooktown، از Jabiru تا Dover ، بهترین راه برای تور استرالیا، فقط باید به دل جاده بزنید. کرایه ماشین در استرالیا تقریبا مقرون به صرفه است، شرایط جاده ها هم به طور کلی خوب است و ترافیک داخل شهرهای بزرگ را هم ندارد. اگر هم که شما یک ماشین کاروان دارید، پارکینگ های بزرگ و مستحکمی در شهرهای مختلف استرالیا برای این ماشین ها وجود دارد. اگر خیلی دوست دارید هیجانی شوید، یک ماشین 4 درب اجاره کنید و به Off-road بروید: پارک های ملی استرالیا کاملا مناسب این سفرهای جاده ای هستند و مناسب اردو زدن هستند، از Birdsville تا Cape York.

آژانس هواپیمایی سام سیر، با داشتن تجربه و کادری حرفه ای در این مسیر و برگزاری موفقیت آمیز تور آفریقای جنوبی، به یکی از مطرح ترین و معتبرترین آژانس ها در زمینه تور استرالیا و بلیط ارزان هواپیما تبدیل شده است و سالانه با اجرای تور آفریقای جنوبی چه به صورت انفرادی و چه به صورت گروهی در فصل تابستان و تعطیلات عید نوروز به یکی از آژانس های قدرتمند در این مسیر تبدیل شده است.

آژانس مسافرتی سام سیر، در زمینه بلیط ارزان هواپیما ویزای توریستی شنگن از طریق سفارت ایتالیا در تهران و برگزاری تورهای انفرادی و گروهی به هر مقصدی در اروپا و حوزه شنگن، سوابق درخشان و نظرات مثبت مسافران این مسیر که با این آژانس افتخار همراهی را داده اند، را دارا می باشد و با داشتن کادر حرفه ای و مجرب و مطلع در این زمینه می تواند بهترین خدمات ویزای اروپا، ویزای شنگن، تور اروپا، تور آفریقای جنوبی و  بلیط ارزان هواپیما… را به شما در کمترین زمان ممکن ارائه بدهد.


نوشته شده توسط : | در تاریخ ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ ساعت ۱۳ :۴۱ : ۲۴


دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان
کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004 - 2024