منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها
لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین
  قبرس، مقصدی ایده آل برای مهاجرت
  كامپوزيت ونير
  فستیوال های قشم
  معرفی نرم افزارهای مالی و حسابداری پارمیس



پنل اس م اس رایگان

به دنبال درب ضد سرقت می‌گردید که با خیال راحت امنیت خانه و ملک خود را به آن بسپارید؟!

امروزه احساس نیاز به درب‌های ضد سرقت هر روزه بیشتر شده و انواع درب ضد سرقت با مدل‌های گوناگون تولید می‌شود. می‌توان گفت بدون درب، خانه معنایی پیدا نمی‌کند. درب‌ها در انوع فرهنگ‌ها شکل و ظاهری متفاوت دارند، اما همه آن‌ها یک کاربرد مشترک دارند و آن هم این است که مانعی هستند برای ورود افرادی غریبه که حق ندارند بدون اجازه وارد شوند. اما دسته‌ای ازافراد که همواره بی­‌اجازه وارد شده و حق و حقوق شهروندی را به کل زیر پا می‌گذارند، سارقان هستند! یکی از راهکارهایی که برای مقابله با این افراد به خصوص در آپارتمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، استفاده از درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت همانند دیگر مصالح ساختمان، جزء هزینه‌های اولیه و ثابت به شمار می‌رود که هنگام خرید باید به کیفیت و جنس آن بسیار توجه داشته باشید؛ چرا که این درب‌ها تضمین کننده­‌ی احساس امنیت شما و صاحبخانه‌هایی هستند که قرار است آن واحدی را که شما می‌سازید، خریداری کنند؛ با خیال راحت منزل خود را ترک کنند و امنیت آنجا را به درب ضد سرقت بسپارند. بر این اساس و با درک حساسیت این نوع از درب‌ها در تأمین احساس امنیت، تصمیم داریم در این مقاله شما را با انواع درب ضد سرقت و بهترین و مطمئن‌ترین مسیر برای خرید آن آشنا کنیم.

نگاهی به ویژگی‌های درب ضد سرقت

با گسترش آپارتمان‌نشینی طی چند دهه اخیر، درب ضد سرقت یکی از حیاتی‌ترین اجزاء واحدهای مسکونی و تجاری شده‌اند. این درب‌ها با جنس‌ها، طرح‌ها و قیمت‌های متفاوت تولید می‌شوند. روش ساخت این درب‌ها به گونه‌ای است که نمی‌توان لولا، قفل و یا بدنه آن را با هر وسیله‌ای به‌راحتی تخریب کرد. همچنین این درب‌ها ضد آب، ضد حریق، ضد صدا و ایمن در مقابل سارقان حرفه‌ای می‌باشند. تولیدکنندگان بنا به سفارش مشتریان خود از روکش‌های مختلفی برای درب ضد سرقت استفاده می‌کنند. رویه درب ضد سرقت تولید شده در مجموعه “دکوراسیون داخلی فانوس” در انواع روکش چوب راش به قطر 8 میلیمتر، رویه pvc، رویه لامینوکس و روکش ملامینه است. انواع درب‌ ضد سرقت بنا به مدل، طرح، جنس موارد اولیه و رنگ متفاوت هستند، اما می‌توان آن‌ها را در یک دسته‌بندی کلی به سه دسته درب ضد سرقت ایرانی، درب ضد سرقت ترک و درب ضد سرقت لوکس تقسیم کرد.

درب ضد سرقت سه بخش مهم و اصلی دارد:

  • چارچوب
  • بدنه
  • قفل درب که در بدنه قرار گرفته است.

هنگام خرید درب ضد سرقت به چند نکته مهم توجه داشته باشید:

  • جنس، کیفیت و برند قفل‌ها و کلیدها
  • کیفیت دستگیره و ابزار یراق
  • جنس لایه
  • جنس لولا
  • ضخامت چارچوب
  • جنس چارچوب

درب ضد سرقت ترک

ترکیه بعد از ایتالیا در زمینه تولید انواع درب ضد سرقت جایگاه خوب و معتبری را در جهان به دست آورد. از ویژگی‌های درب ضد سرقت ترک طرح‌ها و رنگ‌های منحصر به فرد آن است که متناسب با سبک دکوراسیون داخلی منزل طراحی شده و کیفیت بالایی را دارا هستند. جنس چوب و رویه درب ضد سرقت ترک نیز اغلب از جنس‌های عالی همچون چوب راش هستند. تفاوت دیگر درب ضد سرقت ترک در یراق آلات و کلیدها و قفل‌های آن و نحوه‌ی نصب لولا بر روی درب می‌باشد. وزن این درب‌ها بنا به جنس چوب و جنس رویه‌ای که استفاده می‌کنند متفاوت هستند. این نوع از درب‌ها امکان نصب دوربین الکترونیکی و چشمی و اتصال به اینترنت را خواهند داشت و با طراحی زیبا و مرغوب، مشتریان خاص خود را در بازار ایران دارد. بنا به پایین آمدن قدرت اقتصادی مردم و از سوی دیگر تلاش تولیدکنندگان داخلی معتبر، جهت تولید اجناس باکیفیت همراه با طرح‌های زیبا و منحصربه‌فرد، اکنون جای درب ضد سرقت ترک در ایران، با تولید درب ضد سرقت ایرانی گرفته شده و مورد پسند مشتریان بسیاری نیز بوده است.

درب ضد سرقت ایرانی

آنچه باعث شده که درب ضد سرقت ترک، از ایرانی و یا لوکس جدا شود، تفاوتی در جزئیات و برخی مواد اولیه است. آنچه در اصل به عنوان پایه‌های اصلی درب ضد سرقت برای ایجاد امنیت و محافظت درمقابل سارقان محسوب می‌شود، وجود لایه‌ی فلزی بسیارعالی با ضخامت مناسب به صورت سراسری در تمام درب می‌باشد. درب ضد سرقت ایرانی تولید شده توسط مجموعه فانوس، قابلیت نصب دوربین و چشمی را داشته و به اینترنت هم وصل می‌گردد. درب ضد سرقت ایرانی دارای نوارلاستیکی دورتادور بوده که علاوه بر ممانعت از ورود گرد و خاک به منزل، عایقی بسیار مناسب در برابر خروج و یا ورود گرما و سرما به محیط درونی خواهد بود. جنس رویه درب ضد سرقت ایرانی از روکش چوب راش، pvc و لامینوکس می‌باشد. قفل‌های مورد استفاده در درب‌ ضد سرقت تولید شده در فانوس، قفل برند کاله ترکیه بوده و 5 کلیده می‌باشد. ورق مورد استفاده در لایه میانی درب‌ها، تماماً دارای استانداردهای بین‌المللی است. همچنین بنا به استفاده از جوشکاری پیشرفته در صنعت تولید درب ضد سرقت استحکام محصولات فانوس بالا بوده و کیفیت منحصر به فردی دارند.

درب ضد سرقت لوکس

درب ضد سرقت لوکس و یا لاکچری از نظر ماهیت کاربری تفاوتی با دیگر درب‌ها ندارد، آنچه تفاوت ایجاد می‌کند تمرکز بیشتر بر زیبایی ظاهری و شیک و لوکس بودن درب است که توسط روکش‌های مانند براق مشکی، های گلاس، رنگ پوست پولیش، طراحی نگاره‌های برجسته سلطنتی و انتخاب درب بنا به سبک دکوراسیون داخلی منزل، ایجاد می‌شود. همچنین برای زیباتر کردن درب ضد سرقت لوکس ساختار فلزی درب با چوب پوشیده شده و هیچ نشانی از فلز در درب دیده نمی‌شود.

بهترین و مطمئن‌ترین مسیر خرید درب ضد سرقت کدام است؟

هرچند امروزه برخلاف گذشته بیشتر دستگاه‌ها، کار برش و ابزارها را انجام می‌دهند، اما آنچه تفاوت ایجاد می‌کند هنر، خلاقیت در کنار تجربه، اعتبار و کیفیت است. مجموعه دکوراسیون داخلی فانوس یکی از تلاشگران در صنعت چوب در زمینه تولید درب های ضد سرقت، درب اتاقی، درب لابی، درب آکوستیک و درب فلزی هستند که چندین نمایندگی در سراسر کشور دارند. کافی است با مراجعه به وبسایت (fanoosdesign.ir) تلاش و صنعت مجموعه فانوس را از نظر بگذرانید و از متخصصان و صنعت­گران مجموعه مشاوره‌های لازم را برای کار خود دریافت کنید. سپس با خیال راحت سفارش درب ضد سرقت را به مجموعه معتبر فانوس بسپارید و از احساس امنیتی که به دست می‌آورید لذت ببرید. سفارش شما با ایمن‌ترین روش، تحویل داده می‌شود. لبخند رضایت شما انرژی مضاعفی برای تلاش و انگیزه به مجموعه فانوس هدیه می­دهد.


نوشته شده توسط : | در تاریخ ۱۳۹۹/۰۸/۱۱ ساعت ۱۶ :۲۶ : ۰۰


دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان
کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004 - 2024