منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها
لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین
  قبرس، مقصدی ایده آل برای مهاجرت
  كامپوزيت ونير
  فستیوال های قشم
  معرفی نرم افزارهای مالی و حسابداری پارمیس



پنل اس م اس رایگان

برای شروع هر کسب و کاری نیاز به مجوز از سازمان های مطبوع دارد، برای شروع بسیاری از کسب و کارها ثبت شرکت کفایت می کنید. اصولا ثبت یک شرکت فرآیندی است که به چارچوب فعالیت شرکت، میزان سود بین شرکا و زیان آنها،  محل فعالیت و مدت زمان آن رسمیت می بخشد.

پس از اینکه با شریک یا شرکای خود تصمیم گرفتید که به کسب و کارتان رسمیت ببخشید باید مراحل ذیل را انجام دهید:

  • انتخاب موضوع فعالیت شرکت: موضوع شرکت، شیرازه ی یک شرکت می باشد، به حرکت کسب و کار شما مسیر می بخشد و حرکت در خارج از این مسیر را برای مدیران غیر ممکن می سازد. موضوع شرکت شما باید به طور دقیق انتخاب گردد تا فعالیت های شما را پوشش دهد و بند هایی که نیاز به مجوز دارند را باید برای آنها اقدام به اخذ مجوز نمایید. به عنوان مثلا برای ثبت شرکت خدماتی بازرگانی باید موضوع بازرگانی اعم از خرید، فروش، پخش، واردات و صادرات کلیه کالاهای مجاز بازرگانی اخذ و اعطای نمایندگی، شرکت در کلیه نمایشگاهها و سمینارها و همایشهای داخلی و خارجی و موارد مرتبط باشد.
  • انتخاب نام شرکت: برای انتخاب نام شرکت که یکی از مراحل ثبت شرکت بوده و با کمی وسواس همراه می باشد شما باید برای ثبت شرکت در سامانه ابتدا 5 اسم سه کلمه ای انتخاب کنید که در نهایت یک اسم سه سیلابی توسط کارشناس تایید می گردد.
  • ثبت سایر موارد در سامانه: مواردی مانند آدرس محل فعالیت شرکت همراه با کد پستی ( نکته: در ابتدا ممکن است شما آدرس و کد پستی محل فعالیت خود را که دارای سند اداری نیست انتخاب کنید ولی در ادامه جهت اخذ کد اقتصادی موظف به ارائه محل فعالیت اداری همراه با سند اداری یا قولنامه اداری می باشید) سرمایه شرکت که حداقل 100 هزار تومان و حداکثر نامحدود می باشد انتخاب می گردد.

تمامی موارد گفته شده در بالا همراه با تعیین میزان سهام شرکا، مشخصات اعضا و … در سامانه اداره ثبت شرکت ها باید ثبت گردد و بعد از ثبت از خروجی سامانه پرینت گرفته و همراه با مدارک فیزیکی در قالب پاکت پستی مخصوص که در باجه های پستی از متصدی دریافت می نمایید به اداره ثبت شرکت ها ارسال نمایید. پس از اراسل مدارک از طریق پست پس از 5 الی 10 روز از طریق سامانه تاییده ثبت شرکت را دریافت می نمایید که با پرینت از این تاییدیه و مراجعه به اداره ثبت شرکت ها و امضا و تایید در اداره ثبت شرکتها، فرآیند ثبت شرکت های شما به آخر کار خود می رسد.

تنها مرحله باقیمانده از این فرآیند، درج آگهی تاسیس شرکت در روزنامه های رسمی می باشد که بعد امضا در اداره ثبت می توانید از طریق وب سایت روزنامه رسمی کشور این مورد نیز انجام دهید.

هزینه ثبت شرکت چقدر است؟

چنانچه خود از طریق سامانه و فرآیند گفته شده در بالا اقدام به ثبت شرکت نمایید هزینه هایی که برای شما خواهد داشت شامل ارسال مدارک به پست، حق الثبت و درج در روزنامه رسمی کشور حدودا 300 هزار تومان هزینه خواهد داشت.

اما چنانچه از طریق موسسات خدمات اداری این فرآیند را برون سپاری کنید با مبلغی به عنوان کارمزد می توانید از پیچیگی های فرآیند ثبت شرکت فارغ شده و با کمترین هزینه ثبت شرکت این مورد را کاملا برون سپاری نمایید.

بعد از ثبت شرکت چه باید کرد؟

پس از ثبت شرکت از طرف سامانه ثبت شرکت ها یک پیامک برای شما ارسال می گردد که به شما گفته می شود باید نسبت به پلمپ دفاتر خود  اقدام نمایید. پلمپ دفاتر قانونی فرآیندی است که در ابتدای هر سال باید انجام شود و در صورت عدم انجام شما مشمول جریمه ی مالیاتی می گردید. همچنین بعد از پلمپ دفاتر باید نسبت به اخذ کد اقتصادی اقدام نمایید. در برخی موارد مانند فعالیت های تولیدی، بسته بندی یا خدماتی نیازمند نامی هستید که تحت آن از برند خودتان محافظت کنید. به این فرآیند نیز ثبت برند می گویند. برای ثبت برند نیز باید بدانید که قبلا برند شما ثبت شده است یا نه که به این فرآیند استعلام برند می گویند. پس از استعلام برند شما متوجه خواهید شد که برندتان قابل ثبت خواهد بود یا خیر.

کد اقتصادی چیست؟

کد اقتصادی یک کد ۱۲ رقمی می باشد که از طرف سازمان امور مالیاتی به کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که فعالیت تجاری دارند اختصاص داده می شود. درواقع ” کد اقتصادی ۱۲ رقمی ” کد احراز هویت اشخاص حقیقی و حقوقی در سازمان امور مالیاتی است.

اخذ کد اقتصادی برای تمام فعالان عرصه تولید، توزیع، مونتاژ و صادرات و واردات ضروری می باشد. لازم به ذکر است که اخذ کد اقتصادی برای شخصیت­های حقیقی منوط به ارائه پروانه کسب و معرفی محل فعالیت است.

ثبت تغییرات شرکت

معمولا بعد از ثبت شرکت مواردی پیش می آید که شما نیاز دارید تغییراتی در شرکت خود ایجاد کنید، تغییر مدیران، تغییر آدرس شرکت، افزایش یا کاهش سرمایه و … . تمامی این موارد مشمول ثبت تغییرات شرکت در اداره ثبت شرکت ها می گردند که برای انجام آنها باید از یک موسسه خدمات اداری و ثبت شرکت ها کمک بگیرید.

ثبت شرکت میزان ( کــاج ) ارائه دهنده خدمات ثبت انواع شرکت مسئولیت محدود، سهامی خاص، ثبت موسسه، شرکت های تضامنی و تعاونی و اخذ رتبه و کلیه شهرها می باشد. ثبت تغییرات شرکت، اخذ کد اقتصادی و کارت بازرگانی، پلمپ دفاتر و مشاوره مالیاتی از دیگر خدمات ثبت میزان می باشد. ثبت کاج زیر مجموعه موسسه میزان از جمله موسسات ثبتی می باشد که با سالها سابقه دارای بیشترین مشتریان ثبت شرکت رضایتمند و وفادار می باشد.


نوشته شده توسط : مدیر | در تاریخ ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ ساعت ۱۴ :۰۸ : ۵۲


دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان
کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004 - 2024