منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها
لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین
  قبرس، مقصدی ایده آل برای مهاجرت
  كامپوزيت ونير
  فستیوال های قشم
  معرفی نرم افزارهای مالی و حسابداری پارمیس



پنل اس م اس رایگان

  • مراکز خرید آنتالیا
  • مرکز خرید آنتالیا میگروس Antalya Migros Alışveriş Merkezi|

یکی از مراکز خرید تازه تاسیس و بزرگ در آنتالیا مرکز خرید آنتالیا میگروس ( که به آن ۵M Migros Antalya هم می گویند ) است که در تاریخ  ژوئن ۶ سال ۲۰۰۱ افتتاح شد. این مرکز خرید مورد توجه و استقبال بسیاری از گردشگران و حتی اهالی آنتالیا قرار گرفته به طوری در لیست مراکز خرید محبوب این شهر جای دارد. در این مرکز ۱۳۰ فروشگاه از انواع برندهای جهانی و محلی مثل asboyn، ZARA ،Mudo ،LC Waikiki در حال فعالیت هستند و می توانید هر آن چه که نیاز دارید را با رنج قیمت های متفاوت خریداری کنید.

۲-  مرکز خرید تراسیتی  Terra City|

 لارا، یکی از زیباترین و توریستی ترین مناطق آنتالیا در تور ترکیه است که همجواری اش با دریای مدیترانه و سواحل زیبایی که دارد، همه ساله گردشگران بسیاری را به سوی خود می کشاند. در این منطقه هتل های بسیاری مثل هتل شروود آنتالیا | نگین پنج ستاره لارا و مراکز خرید بسیاری وجود دارد.

یکی از بهترین، معروف ترین و لوکس ترین مراکز خرید در منطقه لارا، مرکز خرید تراسیتی است؛ فروشگاه زیبایی که لقب بزرگترین مرکز خرید آنتالیا را یدک می کشد و در ماه ژوئن سال ۲۰۱۱ افتتاح و به سرعت به یکی از مرکز خریدهای محبوب این منطقه بدل شد. تراسیتی، ۴ طبقه، ۱۸۵ فروشگاه با برندهای مختلف محلی و خارجی ومساحتی در حدود ۴۸.۰۰۰ متر مربع دارد.

  • مرکز خرید مارک آنتالیا  MarkAntalya|

مارک، از مدرن ترین مراکز خرید آنتالیا، فروشگاهی ۵۱۰۰۰ مترمربعی است که در سال ۲۰۱۳ افتتاح شد و توانست در رده ی بهترین مراکز خرید این شهر قرار گیرد. رفتن به این فروشگاه می تواند تجربه ای متفات باشد چرا که مارک معماری مدرن و زیبایی دارد. همچنین ۱۵۵ فروشگاه این مرکز خرید که انواع مارک های داخلی و خارجی را ارائه می کنند، می توانند به راحتی یک خرید عالی و یک روز خوب را رقم بزنند.

جالب است بدانید که برخی از فروشگاهی که در مرکز خرید مارک در حال فعالیت هستند، اولین شعبه شان در آنتالیا را در این مرکز خرید افتتاح کردند.

  • مراکز خرید بدروم
  • اوسیس

مرکز خرید اواسیس بدروم یکی از مراکز خرید بدروم است که  پر از مغازه های پوشاک و کیف و کفش  می باشد . به علاوه در این مرکز خرید رستوران  و همچنین سینما و بولینگ برای علاقمندان در دسترس می باشد .برای رفتن به این مرکز خرید در تور ترکیه لحظه آخری و تور ارزان ترکیه می توانید  در هر کجای شهر بدروم که قرار دارید از سرویس اتوبوس استفاده نمایید . اگر قصد خرید سوغاتی  دارید نیز  در این مرکز خرید می توانید از مغازه هایی با نرخ های مناسب دیدن کنید .

  • مرکز خرید اونیو

مرکز خرید اونیو در ماه می 2013 افتتاح گردیده است. اگر مایل به خرید در بدروم هستید، پیشنهاد می کنیم حتماً از این مرکز خرید دیدن نمایید. علاوه بر 50 مغازه ای که در مرکز خرید اونیو وجود دارد، تعدادی رستوران و کافی شاپ، فضای بازی برای کودکان، سینما، سالن بیلیارد و بولینگ نیز در این مرکز خرید و تفریحی موجود است تا لذت از خرید و گشت و گذار در آن را تضمین کند.

  • مراکز خرید کوش آداسی

۱ مرکز خرید کاله ایچی

مرکز خرید معروف Kus Shopping Center Kusadasi یا کاله ایچی، یکی از مراکز خرید بسیار شلوغ در کوش آداسی است. این مرکز خرید در محله ای قدیمی به نام کاله ایچی قرار گرفته است و تقریبا بیست و چهار ساعته دایر است. شیفت فروشندگان مغازه ها عوض می شود و شما می توانید در تمام طول روز از این مرکز دیدن کنید. در این مرکز خرید می توانید مارک هایی همچون آدیداس، نایک، بنتون، لیوایز را بیابید. نام دیگر مرکز خرید کاله ایچی، مرکز خرید کوش است که بسیاری از مردم محلی کوش آداسی و سایر شهرهای کشور ترکیه نیز برای خرید به اینجا می آیند.

۲ مرکز خرید سوکه

یکی دیگر از مراکز خرید کوش آداسی مرکز تجاری Soke Shopping می باشد. این محل قیمت های مناسب تری نسبت به سایر پاساژ ها در کوش آداسی دارد. در اکثر فصول بیشتر فروشگاه های این مرکز تجاری، تخفیف های بسیار هیجان انگیز و وسوسه کننده با درصدهای بالا برای مشتریان در نظر گرفته اند. برندهای متنوع و فروشگاه های زیادی در این مرکز خرید کشور ترکیه وجود دارد که می تواند هر نوع سلیقه ای را راضی نگاه دارد.

  • مرکز خرید مارماریس
  • مرکز خرید نتسل مارینا مال (Netsel Marina Mall)

این مرکز خرید در منطقه‌ای قرار گرفته که به بورلی هیلز (Beverly Hills) مارماریس مشهور است. در این مرکز خرید می‌توانید خریدی آرام‌تر و مجلل‌تر را تجربه کنید. بیش از ۲۰ بوتیک شیک این مرکز محصولاتی از جمله پوشاک برند و لوازم قایق‌رانی می‌فروشند. خرید در نتسل مارینا مال، تجربه‌ای لوکس است. اگر در حین خرید قصد دارید تا استراحت کنید، قهوه‌ بنوشید یا غذا بخورید، در این مجموعه چندین رستوران و کافه‌ی عالی هم وجود دارد که چشم‌اندازهای شگفت‌انگیزی از تفرجگاه ساحلی دارند. در این مرکز هیچ محدودیتی در عرضه‌ی کالاهای لوکس وجود ندارد؛ از برترین برندهای پوشاک گرفته تا ساعت‌های لوکس، جواهرات الماس، سوغات و…

  • ایجملر (Icmeler)

منطقه‌ی تفریحی ایجملر، محیطی پررفت و آمد اما آرامش‌بخش دارد. در این منطقه که بهشتی برای دوستداران خرید است، می‌توانید در فروشگاه‌های متعدد انواع محصولات داخلی و خارجی را خریداری کنید. فروشگاه‌های این منطقه هفت روز هفته باز هستند و انواع محصولات را عرضه می‌کنند به خصوص چرم‌های باکیفیت و طلا. بازار ایجملر در روزهای چهارشنبه برپا می‌شود. این بازار به اندازه‌ی بازار بزرگ مارماریس بزرگ نیست اما تجربه‌ای آرام‌تر و لذت‌بخش‌تر از خرید در بازارچه‌های سنتی را برای شما فراهم می‌کند. در این بازار می‌توانید انواع منسوجات، محصولات مشابه برندهای مشهور و صنایع دستی را با قیمتی کمتر از مغازه‌های معمول بخرید. خرید کردن در ساعات پایانی روز و غروب‌ها تجربه‌ای فراموش‌نشدنی است. نورهای رنگارنگ، غرفه‌های کنار کانال را روشن می‌کنند. در این غرفه‌ها انواع محصولات از حوله‌های گلدوزی شده تا زیورآلات نقره و سوغاتی‌های خوراکی‌ ترکیه با قیمتی مناسب به فروش می‌رسند. در این بازارچه هم برای گرفتن تخفیف حتما چانه بزنید.


نوشته شده توسط : | در تاریخ ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ ساعت ۱۶ :۴۵ : ۳۹


دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان
کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004 - 2024