منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها
لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین
  قبرس، مقصدی ایده آل برای مهاجرت
  كامپوزيت ونير
  فستیوال های قشم
  معرفی نرم افزارهای مالی و حسابداری پارمیس



پنل اس م اس رایگان

هتل سارا

اقامتگاهی چهار ستاره در قلب مراکز تفریحی و تجاری کیش است. این هتل دسترسی آسانی به مراکز خرید، بازارها و نیز اماکن گردشگری و تفریحی چون دریا و اسکله تفریحی دارد. با اقامت در این هتل می توانید از چشم اندازهای تماشایی دریا لذت ببرید و با اجاره اتومبیل های سال، لحظات مهیجی را تجربه کنید. به چایخانه سنتی بروید یا از غذاهای لذیذ و مطبوع رستوران میل کنید.

در تور کیش ، هتل سارای کیش شامل راهنمای گردشگری (مستقر در لابی) و کافی شاپ با ظرفیت 75 نفر است. صندوق امانات داخل اتاق ها است. هتل سارا از گزینه های زیبای اقامتی در کیش است که می تواند لحظات دلنشینی را برای شما رقم بزند.

هتل شایان

از بزرگترین و بهترین و در عین حال قدیمی ترین هتل های جنوب کشور است که در یکی از بهترین نقاط کیش مستقر شده است. موقعیت مکانی این هتل بسیار مناسب است و دسترسی مطلوبی به مراکز تجاری و بسیاری از جاذبه های گردشگری جزیره همچون اسکله تفریحی دارد. شما می توانید از امکانات رفاهی مدرن و ویژه هتل بهره مند شوید و از مناظر زیبا و دلنشین آن لذت ببرید.

امکانات هتل شایان کیش: جشن شبانه شایان هر شب از ساعت 12:30 تا 3 بامداد، سالن بیلیارد، رستوران فرانسوی، رستوران سنتی باغ بهشت و امکانات ویلچر و رمپ برای معلولان و جانبازان وجود دارد.

هتل ترنج کیش

قسمتی از هتل ترنج روی سطح دریا، با کف شیشه‌ای برای دیدن دریا ساخته شده است

هتل دریایی ترنج، هتلی لوکس و ۵ ستاره در کیش است. این هتل ۹۸ اتاق و امکاناتی چون پارکینگ رایگان، صندوق امانات، استخر روباز، آرایشگاه و پذیرش ۲۴ ساعته دارد.

هتل دریایی ترنج، اولین و زیباترین هتل دریایی در خاورمیانه است که سال ۱۳۹۴ افتتاح شده است. بخشی از این هتل روی خشکی و ساحل دریا و قسمتی از آن روی سطح دریا (با کف شیشه‌ای برای دیدن دریا) ساخته شده است.

تمامی اتاق‌های این هتل بالکن اختصاصی و منظره‌ای نفس‌گیر از غروب دریا دارند.

رستوران‌های مختلفی در این هتل قرار دارد که می‌توان به این موارد اشاره کرد: رستوران خورشید روی دریا با کف شیشه‌ای، رستوران تاج، کافه گلف، رستوران ساحلی، لمکده ساحلی (انواع قلیان و چای)

هتل ترنج تا کشتی یونانی کیش ۸ دقیقه با ماشین، تا فرودگاه کیش ۱۱ دقیقه با ماشین، تا مرکز خرید مروارید کیش ۱۴ دقیقه با ماشین، تا پلاژ ساحلی بانوان شهر کیش ۱۵ دقیقه با ماشین، تا مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش ۱۵ دقیقه با ماشین، تا مرکز خرید مرجان کیش ۱۷ دقیقه با ماشین و تا پارک ساحلی مرجان کیش ۱۷ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

    این هتل ۵ ستاره و دارای ۹۸ اتاق است.

    امکانات هتل: لابی، کافی شاپ، صندوق امانات، تاکسی سرویس، ماهواره، خدمات پزشکی، استخر، سونا و جکوزی، اعلام حریق، خود پرداز، آرایشگاه، فضای سبز، اینترنت، رستوران: دارد، پارکینگ: رایگان، اینترنت در لابی: رایگان، اینترنت در اتاق: ندار

هتل ۵ ستاره ویدا کیش

هتل ویدا یکی از جدیدترین هتل های پنج ستاره کیش بوده که نوساز بودن، نزدیکی به مراکز مهم تجاری، نزدیکی به فرودگاه، امکانات و خدمات مطلوب از مهمترین ویژگی های آن به شمار می رود. همچنین آفرهای تور های ارازن قیمت گیش، لحظه آخری کیش را می توانید با امکانات ویژه در سایت سفر باتو ببینید.

آدرس: کیش، میدان سنایی، بلوار موج

ساختمان این هتل در ۹ طبقه بنا شده و ۱۴۴ واحد اقامتی مطابق با استاندارد های روز صنعت هتلداری، در طبقات دوم تا نهم قرار گرفته اند.همچنین رستوران این هتل پنج ستاره، در طبقه اول واقع شده است .

هتل ۵ ستاره پارمیس کیش

هتل پارمیس یکی از مجهزترین و بزرگترین هتل های جزیره کیش محسوب می شود که با زیر بنایی به وسعت ۱۷۵۰۰ متر مربع در سال ۱۳۸۵ به بهره برداری رسیده است. به دلیل نزدیکی به مراکز خرید و مناطق دیدنی کیش، سالانه میلیون ها مسافر را به خود جذب کرده و در مجموع دارای ۱۵۲ اتاق در انواع ۲ تخته,۳ تخته, اتاق ویژه عروس و سوئیت است؛ تمامی اتاق های این هتل  با بهترین سلیقه طراحی شده و مکان بسیار آرامی برای استراحت و رفع خستگی  در تور لحظه آخری کیش است.

مارینا پارک هتل

مارینا پارک هتل واقع در زیباترین نقطه جزیره کیش، تنها مارینا هتل ایران است. فضای سبز زیبا با گونه های گیاهی متنوع و آب نماهای بسیار جذاب آن را در سراسر جزیره متمایز می سازد.

در دو طرف ساحل هتل، دریای مرجانی و بسیار زیبای خلیج فارس خودنمایی می کند که نخستین و بی نظیرترین مارینای کیش را در خود جای داده است. این فضای فرح بخش و بسیار چشم نواز نظر هر بیننده ای را به خود جلب کرده و اقامت در این هتل باشکوه را وسوسه انگیز می کند. معماری منحصر به فرد همراه با دکوراسیون و تجهیزات مدرن در کنار طبیعتی بکر تعریفی جدید از سفر را در ذهن متبادر می سازد. کارکنان آموزش دیده و با تجربه آماده اند تا خاطره این سفر به یادماندنی را در ذهن شما ماندگار کنند.

هتل فلامینگوی کیش

در قلب جزیره کیش در ضلع غربی بلوار دریا واقع شده و دارای فضای سبز روح انگیز به همراه آبنماها و آلاچیق های زیبا و چشم اندازی رو به آب های نیلگون خلیج فارس است.

طراحی ساختمان هتل به صورت اتاق های ویلایی در فاز 1 و 2 ساختاری متفاوت در فاز جدید ایجاد کرده که مشتمل بر 202 اتاق و سوییت است. دسترسی آسان به مراکز خرید و تفریحی جزیره از مزایای مهم این هتل است که می توان به بازارهای مهم و اسکله تفریحی جدید (برای استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و …) و بولینگ مریم اشاره کرد.

امکانات هتل فلامینگو کیش: رستوران هتل فلامینگو با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی، کافی شاپ، کافی نت پرسرعت، خشکشویی، شبکه فیلم های سینمایی مخصوص فلامینگو. هتل فلامینگو در همجواری با اسکله تفریحی، بولینگ مریم، تالار شهر و ساحل زیبای خلیج فارس قرار دارد.

هتل ۵ ستاره شایگان کیش

هتل شایگان یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره کیش به شمار می آید. این هتل در سال ۱۳۸۱ در زمینی به مساحت ۱۱ هزار متر مربع در نوار ساحل شرقی که نوار سیاحتی این جزیره نیز به شمار می آید، در قلب مراکز تفریحی و تجاری کیش بنا نهاده شد. این هتل در نزدیکی مراکز خرید پردیس یک و دو، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکت و نزدیکی به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها واقع شده است.قیمتهای مناسب تور ارزان کیش را از دست ندهید.

هتل ۵ ستاره داریوش کیش

هتل بزرگ پنج ستاره داریوش با الهام از معماری باستانی تخت جمشید، در زمینى به وسعت ۱۲۱۳۳۰ متر مربع، در شمال شرق جزیره زیباى کیش و نزدیک به ساحل شرقی ساخته شده است. این هتل یادآور معماری خاص و بی بدیل ایران باستان بوده و با فضای مجذوب کننده و غرور آفرین دوران پادشاهی هخامنشی، اقامتی خاطره انگیز و به یادماندنی را برای مسافران رقم خواهد زد.


نوشته شده توسط : | در تاریخ ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ ساعت ۱۲ :۲۴ : ۴۷


دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان
کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004 - 2024