منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها
لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین
  قبرس، مقصدی ایده آل برای مهاجرت
  كامپوزيت ونير
  فستیوال های قشم
  معرفی نرم افزارهای مالی و حسابداری پارمیس



پنل اس م اس رایگان

شرکت در دوره­ی آموزش زبان در کانادا، یکی از فرصت­های آموزشی برای دانشجویان بین المللی محسوب می­شود که نمره زبان مورد نیاز برای ورود به دانشگاه­های کشور کانادا را دریافت نکردند. کانادا یکی از کشورهایی است که بیش از یک زبان رسمی دارند، که محیطی برای زبان­آموزان خارجی ایجاد کرده است. با وجود دوره­های زبان در کانادا و محیط­های آموزشی متناسب با نیازهای زبان آموزان، شرکت در این دوره­های زبان تصمیمی است که از گرفتن این تصمیم به هیچ وجه پشیمان نخواهید شد!

دوره زبان در کانادا با تنوع بسیار زیادی وجود دارد. تقریبا همه­ی کالج­های کانادا و موسسات زبان، در کانادا، دوره زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی را برگزار می‌کنند که طول مدت این دوره‌ها معمولاً یک ماه تا دو سال است. برای شرکت در دوره‌هایی که کمتر از ۶ ماه است نیازی به اخذ ویزای دانشجویی نیست و با داشتن ویزای توریستی هم امکان شرکت در دوره‌ها وجود دارد.

در بیشتر دانشگاه‌ها داشتن نمره در یکی از آزمون­های معتبر برای ورود به مقطع لیسانس و فوق لیسانس یا دکتری لازم است. اگر فرد متقاضی این نمره را نداشته باشد، امکان شرکت در دوره­های آمادگی آن دانشگاه برای فرد مهیا است و می تواند از آن طریق مدرک دوره را کسب کند. گاهی اوقات، دانشگاه‌ها فردی که نمره آزمون زبان ندارد را پذیرش نمی‌کنند تا فرد بتواند برای ویزای دانشجویی اقدام کند و بعد از ورود به کشور کانادا در دوره­ی زبان شرکت کرده و سطح مورد نظر را بدست آورد.

یکی از روش­های ورود به کشور کانادا، گذراندن دوره­های آموزش زبان انگلیسی است. در کشور کانادا، روش یادگیری زبان انگلیسی مبتنی بر تفکر خلاق و کار گروهی می­باشد. این روش یادگیری مبتنی بر این مفهوم است که زبان آموز، علاوه بر یادگیری زبان، نحوه کاربرد آن در زندگی روزمره را هم یاد خواهد گرفت. به علت ماهیت چند فرهنگی کلاس­های آموزش زبان در کشور کانادا، که افراد از کشورها و فرهنگ­های مختلف در آن شرکت می­کنند، زبان آموزان، زبان انگلیسی را در یک محیط بین المللی آموزش می­بینند. در کشور کانادا، دوره­های آموزشی زبان تنوع بسیار زیادی دارد و افرادی که قصد یادگیری زبان کانادایی را در کشور کانادا دارند، می­توانند از بین دوره­های آموزشی مختلف، دوره­ی مورد نظر خود را انتخاب کنند. در شهرهای بزرگ کشور کانادا، این امکان برای متقاضیان وجود دارد تا در دوره­های آموزش زبان معتبرترین دانشگاه ها شرکت کنند. علاوه بر این، دوره­های آموزش زبان برای متقاضیان توسط موسسات آموزش زبان و مدارس کشور کانادا ارائه می­شود.

مزایای یادگیری زبان انگلیسی در کشور کانادا

زبان­های رسمی کشور کانادا، زبان انگلیسی و فرانسه است. هرچند، بیشتر افراد در این کشور به زبان انگلیسی صحبت می کنند. بنابراین، این امکان برای زبان آموز فراهم است تا زبان انگلیسی را در کشوری یاد بگیرند که زبان اصلی بیشتر مردم انگلیسی است.

  • وجود مراکز متعدد آموزش زبان در شهرهای کانادا.
  • کیفیت بسیار بالای آموزش.

دوره­­ی زبان انگلیسی عمومی و فشرده در کانادا

پرطرفدارترین دوره­ی زبان انگلیسی در کانادا، دوره­های عمومی و دوره های فشرده می­باشد و این دوره­ها در دبیرستان­ها و کالج­های مستقل آموزش زبان برگزار می­شود. این مسئله مهم است که قبل از آمدن به کانادا، حتماً نوع ویزای تحصیلی مناسب را باتوجه به مدت زمان اقامت خود در کانادا داشته باشید. البته، اگر مدت اقامت­تان در کشور کانادا کمتر از شش ماه باشد، ممکن است نیازی به کسب جواز تحصیل نداشته باشید. گاهی­اوقات، دوره­های فشرده در کانادا تنها دو ماه طول می کشد، ولی این دوره­ها به شما کمک می­کنند تا دانش زبانی کافی کسب کنید و بتوانید روی مهارت­های صحبت کردن، گوش دادن و نوشتن به زبان انگلیسی تمرکز کنید.

بیشتر دانشگاه­ های کانادا با موسسات آموزش زبان اطراف خود همکاری نزدیکی دارند و دوره زبان انگلیسی مخصوص افرادی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه­ها را دارند هم در این موسسات برگزار می­شود. این کلاس­ها برای دانشجویانی با دانش زبانی متفاوت طراحی شده و زمان کلاس­ها معمولاً به شکلی است که با کلاس­های دانشگاه تداخل نداشته باشد. این کلاس­ها به شکلی طراحی شده که برای دانشجویان بین المللی این امکان را فراهم می­کند که دامنه­ی لغات­شان را گسترش دهند و مهارت­های مورد نیاز را به دست آورند، این کلاسها به مدت چند ماه تا چندسال به صورت پاره وقت یا تمام وقت ارائه می­گردد.

تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان و شرایط عمومی

برای اقامت کانادا و تحصیل در بیشتر مدارس و دانشگاه های این کشور احتیاج به مدرک زبان دارید،  علاوه بر مدرک آیلس و تافل باید بتوانید نمره حد نصاب را در این آزمون ها بدست آورید. بعضی از دانشگاه ها و مدارس کانادا پروسه ی پذیرش دانشجو را به صورت مشروط انجام می­دهند.  بعضی از دانشگاه­ها در مرحله­ی اول احتیاجی به ارائه­ی مدرک زبان ندارند، بعد از مهاجرت به کشور کانادا، در دانشگاه از شما آزمون زبان گرفته می­شود و در صورت عدم کسب نمره ی لازم باید دوره­های آموزش زبان را در همان کالج بگذرانید.

کانادا یکی از کشورهایی است که افراد زیادی به این کشور مهاجرت می­کنند. تحصیل در کشور کانادا بدون مدرک زبان، شامل دو مرحله است. در وهله­ی اول باید از دانشگاه کشور کانادا پذیرش اخذ کنید و مرحله بعد، اخذ ویزای تحصیلی این کشور است. اگر قصد تحصیل در کشور کانادا را دارید، بهتر است بدانید که تحصیل در دانشگاه­های این کشور بدون داشتن مدرک زبان امکان پذیر می­باشد؛ چون بسیاری از دانشگاه­های کشور کانادا شرایط اخذ پذیرش بدون ارائه­ی مدرک زبان را فراهم کردند.

در حقیقت، بسیاری از دانشگاه­های کشور کانادا این شرایط پذیرش را می­گذارند که شما با نمره زبان پایین یا بدون ارائه مدرک زبان، پذیرش کالج مورد نظرتان را اخذ کنید. اما شرط اخذ پذیرش این کالج­ها و دانشگاه­ها این است که قبل از شروع دوره­ی تحصیلی، دوره­های آموزشی مربوط به زبان را در این کشور بگذرانید. متقاضیان تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان انگلیسی باید در دوره­های آموزشی زبان در دانشگاه­های کانادا شرکت کنند و مدرکی مبنی بر داشتن تسط بر زبان انگلیسی را دریافت کنند.

هزینه دوره­های زبان در کانادا

متقاضی بعد از دریافت ویزای تحصیلی کانادا و ورود به کشور کانادا باید اول از همه در این دوره­ها برای یادگیری زبان شرکت کنند و بعد از اِتمام دوره­ها، اجازه­ی تحصیل در رشته مورد نظر در کانادا را خواهد داشت. این نکته حائز اهمیت است که دانشجویان باید هزینه دوره­های زبان در کانادا را به صورت جداگانه پرداخت کنند.

یکی از مهمترین مزایای یادگیری زبان در کانادا این است که افراد این کشور به زبان انگلیسی صحبت می­کنند و متقاضیان با قرار گرفتن در محیط انگلیسی زبان در مدت زمان کمتر قادر به کسب مهارت لازم هستند. هزینه دوره­های زبان در کانادا در هریک از موسسات و کالج­ها با یکدیگر متفاوت است.

شرایط گذراندن دوره های زبان در کانادا

دوره­های آموزش زبان در دانشگاه­های کشور کانادا به عنوان پیش نیاز برای دانشجویان ارائه داده می­شود. معمولاً شرایط پذیرش در دانشگاه­های کشور کانادا مشروط به گذراندن دوره­های آموزش زبان است. در این صورت، دانشگاه­ها موافقتنامه تحصیلی را به متقاضی تحصیل در کشور کانادا ارسال می­کنند. هنگام پذیرش دانشجویان متقاضی، اگر فرد یکی از مدارک آزمون­های زبان را کسب کرده باشد، مجاز به ثبت نام در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا خواهد بود. اگر متقاضی هیچ یک از نمره آزمون های زبان را نداشته باشد، راه حل­هایی وجود دارد.

راه حل اول این است که شخص دانشجو با شرکت در دوره­های یادگیری زبان از طرف دانشگاه، نمره­ی موردنظر را اخذ می­کند و مدرک زبان را برای پذیرش تحصیلی ارائه می­کند. راه حل دوم این است که برخی از دانشگاه­های کانادا، نامه­ی پذیرش فرد متقاضی فاقد مدرک زبان را به منظور دریافت ویزای تحصیلی، به صورت مشروط صادر می­کنند. بعد از آن، متقاضی با ورود به کشور کانادا باید در دوره­های یادگیری زبان این کشور شرکت کند و آمادگی­های لازم را پیدا کند.


نوشته شده توسط : | در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ ساعت ۱۷ :۳۵ : ۴۹


دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان
کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004 - 2024