منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها
لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین
  قبرس، مقصدی ایده آل برای مهاجرت
  كامپوزيت ونير
  فستیوال های قشم
  معرفی نرم افزارهای مالی و حسابداری پارمیس



پنل اس م اس رایگان

راهنمای خرید انواع دوچرخه شهری

برای اینکه بتوانیم یک دوچرخه شهری ایده آل خریداری کنیم بهتر است کمی آشنایی از قبل نسبت به آن پیدا کنیم. این دوچرخه ها معمولا از جنس فلز سبک یا آلومینیوم هستند و از تایرهای نازک با آج کم یا اصطلاحا گل ریز استفاده می شود. یکی از خصوصیات این دوچرخه ها این است که کمک فنر و در برخی موارد دنده هم ندارند و فاصله فرمان دوچرخه نسبت به صندلی و همچنین فاصله رکاب تا صندلی به نسبت دوچرخه های کوهستان بیشتر است تا کنترل فرمان راحت تر انجام گیرد. برای خرید دوچرخه شهری می توانید به شرکت دنرو اولین و بزرگترین تولید کننده دوچرخه های شهری در ایران مراجعه نمایید.

راهنمای خرید انواع دوچرخه کوهستان

افرادی که قصد خرید دوچرخه کوهستان دارند باید ابتدا با خصوصیات اصلی این دوچرخه ها آشنا باشند، به همین دلیل ما قصد داریم در این بخش کمی درباره دوچرخه کوهستان صحبت کنیم. در دوچرخه های کوهستان معمولا از لاستیک پهن تر استفاده می شود و اصطلاحا تایرهای آن گل درشت یا آج درشت هستند که برای جاده های کوهستان و خاکی اصطحکاک بیشتری ایجاد کنند تا از سر خوردن دوچرخه جلوگیری نمایند. برای پیمایش شیب ها و مسیرهای بیرون شهری، این نوع دوچرخه ها معمولا از 7 دنده تا 27 دنده هستند. همچنین برای جلوگیری از دوچرخه سواری راحت تر در مسیرهای پر دست انداز دوشاخ این نوع دوچرخه ها کمک فنردار هستند. برای دوچرخه های کوهستان ایرانی و خارجی می توانید با شرکت دنرو برترین تولید کننده و عرضه کننده انواع دوچرخه های ایرانی و خارجی مراجعه نمایید.

راهنمای خرید انواع دوچرخه ارزان

برای خرید یک دوچرخه خوب با قیمت مناسب بهتر است به نکات زیر توجه داشته باشیم

۱ – وزن دوچرخه

توجه به وزن دوچرخه بستگی به کاربرد دوچرخه برای ما دارد، هر چه دوچرخه سبک تر باشد، شتاب و سرعت بیشتری خواهد داشت. رایج ترین دوچرخه هایی که به لحاظ وزن نسبت به قیمت آنها مورد پسند کاربران هستند، دوچرخه های آلومینیومی هستند و در رده ی بعدی که سبک تر باشند دوچرخه های کربنی هستند که معمولا قیمت بالایی دارند

۲ – سایز دوچرخه

معیار اصلی سایز دوچرخه ها، سایز چرخ یا طوقه آن است و البته دوچرخه سواران حرفه ای تر سایز فریم را نیز بر اساس قد خود انتخاب می کنند .

۳ – قیمت

مثل هر کالایی دوچرخه ها هم، قیمت های متفاوتی دارند که این قیمت دوچرخه را جنس بدنه، جنس قطعات به کار رفته و برند آن تعیین می کند و البته همه ی این عوامل به کاربردی که ما از دوچرخه انتظار داریم بستگی دارد. بنابراین قبل از خرید دوچرخه باید بدانیم برای چه کاربری می خواهیم که بتوانیم از بین رده های حرفه ای، نیمه حرفه ای و آماتور که هر کدام قیمت های خاص خودشان را دارند را انتخاب کنیم که طبعا هر کدام بازه ی قیمتی خودشان را دارند.

راهنمای خرید انواع دوچرخه برقی

پیش از خرید دوچرخه برقی، باید نسبت به آن آشنایی پیدا کنیم، اگر قصد خرید دوچرخه برقی را دارید این مقاله را دنبال کنید. دوچرخه برقی یک دوچرخه ورزشی است که یک موتور الکترونیکی به همراه باتری قابل شارژ روی آن نصب شده است که در شیب های تند و مسافت های طولانی نیروی برق آن به کمک دوچرخه سوار بیاید. این دوچرخه ها در حالتی که خاموش باشند یک دوچرخه ورزشی حرفه ای هستند و در حالت پدال برقی، نیروی برق به کمک دوچرخه سوار می آید و در حالت استفاده از اهرم گازم می توان مانند یک موتور برقی از این دوچرخه بدون پدال زدن استفاده کرد. دوچرخه های برقی به لحاظ موتور به سه دسته تقسیم می شوند :

1-      هاب موتور Hub Motors:

موتور الکترونیکی در این نوع دوچرخه در داخل چرخ عقب یا چرخ جلو طراحی شده اند و در واقع موتور به جای توپی دوچرخه نصب می شود، که در این نوع معمولا باتری در جای قمقمه دوچرخه نصب می گردد، این نوع موتورها معمولا به دلیل قیمت اقتصادی و در دسترس بودن محبوبیت بالایی دارند، طوری که می توان گفت بیشتر دوچرخه‌های الکتریکی موجود از این نوع هستند.

  • مید موتور Mid Drive Motor:

در این نوع دوچرخه برقی، موتور در مرکز بدنه و در قسمت توپی تنه واقع شده است و موجب می­شود علاوه بر افزایش قدرت و راندمان در مسیرهای شیب دار و سربالایی‌ها، سرعت دوچرخه در مسیرهای بدون شیب هم به مقدار زیادی افزایش می یابد. این نوع موتورها به دلیل تکنولوژی پیشرفته دارای قیمت های بالاتری نسبت به هاب موتور ها هستند.

برای خرید مشاهده قیمت دوچرخه برقی و خرید آن می توانید به وب سایت شرکت دنرو ، بزرگترین تولید کننده انواع دوچرخه های برقی در ایران مراجعه نمایید.

راهنمای خرید انواع موتور برقی

قبل از خرید موتور برقی بهتر است کمی با آنها آشنا شویم:

توان موتور برقی

 قدرت موتور یکی از نکات مهم در خرید موتور برقی است. قدرت این موتورها معمولا بین بین 1000 تا 3000 وات است که یکی از عوامل اصلی موثر بر قیمت موتور برقی است، زیرا هر چه قدرت موتور بیشتر باشد، شتاب و سرعت آن نیز بیشتر می شود. ضمنا شتاب اولیه موتور های برقی بیشتر از موتور های بنزینی است.

سرعت موتور برقی

معمولا سرعت موتور برقی از موتور بنزینی پایین تر است و در بهترین حالت به 90 کیلومتر در ساعت می رسد. معمولا موتور سیکلت های برقی 1500 واتی سرعتی بین 40 الی 50 کیلومتر  و موتور های برقی 3000 واتی تا 90 کیلومتر بر ساعت سرعت دارند.

میزان پیمایش موتور برقی    
حداکثر مسافتی که می‌توانیم با شارژ کامل موتور‌برقی طی کنیم به ظرفیت باتری و جنس باتری بستگی دارد که معمولا بین ۴۰ تا ۸۰ کیلومتر است. این رقم عموما با حداکثر سرعت برابری می‌کند. معمولا میزان پیمایش را بر اساس مسافت بیان می کنند اما در برخی موارد می توان گفت که موتور‌های برقی در کاربری های شهری، می‌توانند 5 الی 6 ساعت کارایی داشته باشند.

باتری موتور برقی

باتری موتور‌های برقی به دو دسته لید اسید و لیتیومی تقسیم می‌شوند. باطری‌های اسیدی معمولا کمترین کیفیت را دارند و عمر آن‌ها بسیار کوتاه است. طوری که به مرور زمان ظرفیت باطری کاهش پیدا می‌کند و مدت شارژ آن بیشتر می‌شود. برای همین اخیرا این نوع موتور ها با استقبال زیادی روبرو نمی شوند. ولی باطری‌های لیتیوم بهترین گزینه به لحاظ کارایی و وزن و دوام برای موتور‌های برقی هستند، اما قیمت بسیار بالایی دارد. این باطری‌ها عمر بیشتری دارند، طوری که بعد از مدت‌ها کارکرد، باز هم به طور کامل پر و خالی می‌شوند و ظرفیت آن‌ها کاهش چندانی پیدا نمی‌کند.

باطری قابل حمل

قابل حمل بودن باطری نکته مهمی است که که باید در زمان خرید موتور برقی به آن توجه کنیم. اغلب این موتورها باطری قابل حمل دارند، به طوری که می‌توانیم باطری را جداکرده و برای شارژ کردن به منزل یا محل کار خود بریم، در غیر این صورت چاره‌ای جز پارک کردن موتور برقی در نزدیکی پریز برق و استفاده از برق مشاع پارکینگ برای شارژ کردن باطری نخواهیم داشت.

مدت زمان شارژ

در حالت کلی باطری های موتور برقی به زمانی بین 4 الی 6 ساعت برای شارژ شدن نیاز دارند، بنابراین بهترین زمان برای شارژ کردن باطری، شب تا صبح است.

 

وزن قابل تحمل

وزن قابل تحمل در موتور‌های برقی معمولا بین 200 تا ۳۰۰ کیلوگرم است، اما این مقدار در موتور‌های مختلف می‌تواند بین ۲۵۰ تا ۴۵۰ کیلوگرم متفاوت باشد. با این حساب اگر دو نفر سنگین‌وزن روی موتور بنشینند، ممکن است با مشکل روبرو شوند..

شرکت دنرو یکی از برترین عرضه کنندگان انواع موتور های برقی ایرانی و خارجی با کیفیت رده A  و گارانتی معتبر در ایران می باشد.


نوشته شده توسط : | در تاریخ ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ ساعت ۱۷ :۲۳ : ۰۶

3 دیدگاه + فرستادن دیدگاه

  • خرید برنج عنبربو گفت:

    سلام سایت خوبی دارید

  • container گفت:

    ممنون بابت نکاتی که ارایه کردین

  • برنج هاشمي گفت:

    اگر به دنبال برنج خوش طعم خوش پخت هستید برنج هاشمی را حتما امتحان کنید.برنج هاشمی یکی از شناخته شده ترین انواع برنج در ایران است. به دلیل خوش پخت بودن و همچنین عطر و طعم بی نظیر آن در مقایسه با سایر برنج ها طرفداران زیادی دارد.


دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان
کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004 - 2024