منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها
لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین
  قبرس، مقصدی ایده آل برای مهاجرت
  كامپوزيت ونير
  فستیوال های قشم
  معرفی نرم افزارهای مالی و حسابداری پارمیس



پنل اس م اس رایگان

لوازم آشپزخانه یکی از پر طرفدارترین و رایج ترین زیر مجموعه های لوازم خانگی به حساب می آیند و بسیاری از اوقات میتوانند دستیار بسیار خوبی برای کدبانوهای گرامی شوند. بعضی از این دستیارهای مهم مانند سینک ظرفشویی، هود آشپزخانه، فرتوکار و گاز رومیزی میتوانند به آماده سازی انواع و اقسام مواد غذایی کمک نموده و در وقت شما صرفه جویی نمایند. در این مقاله به معرفی تعدادی از این لوازم آشپزخانه خواهیم پرداخت تا با این لوازم مفید و کاربردی آشنا شوید.

سینک ظرفشویی:

سینک ظرفشویی یکی از مهم ترین عناصر موجود در هر آشپزخانه ای می باشد. با کمک سینک میتوان مواد غذایی را به سرعت آماده سازی نموده و آنها را شستشو داد. برای انتخاب سینک معمولا فاکتورهای مختلفی وجود دارد که به کاربران برای انتخاب معقولانه تر یک سینک کمک می نمایند. فاکتورهای متعددی همچون اندازه و ظاهر سینک، سیفون اتومات، تخته برش، نوار آب بندی، جنس ورق، عمق لگن و … برای انتخاب یک سینک بسیار مهم می باشد. سینکها از لحاظ شکل ظاهری خود دارای انواع مختلفی همچون سینک شیشه ای، گرانیتی و استیلی می باشند. سینکهای گرانیتی و شیشه ای از نوع استیلی زیباتر هستند اما سینکهای استیلی معمولا پرفروش تر و رایج تر از دو نوع دیگر می باشد. سینکهای گرانیتی دارای ظاهری متفاوت و لوکس و  با مقاومت بسیار بالا بوده و صفحاتشان ضدخش می باشند. سینکهای گرانیتی از جنس گرانیت و رزین است و در برابر حرارت حداکثر 535 درجه فارنهایت مقاوم می باشد. این نوع سینک ضد لک بوده و معمولا دارای رنگ بندی های مختلفی همچون قهوه ای،مشکی،سفید،بژ و … است. تنوع بالا در این کالا نقش مهم و موثری بر دکوراسیون آشپزخانه دارد. از طرفی دیگر نوع نصب سینکهای ظرفشویی متنوع  بوده و به صورت روکار،توکار یا زیر صفحه ای نصب و راه اندازی میشوند. در سینکهای روکار آب از سینک به بیرون پخش نمیگردد و همین ویژگی به عمر طولانی کابینتهای اطراف سینک کمک می نماید. سینکهای توکار زیباتر از نوع روکار می باشند اما هنگام کار ممکن است کابینتهای دور سینک به علت ریختن آب به بیرون دچار پوسیدگی گردند. سینکهای ظرفشویی هرچقدر عمق و ضخامت ورقه ی بیشتری داشته باشند قیمت آنها نیز بالطبع گرانتر خواهد شد.

هود آشپزخانه:

هود آشپزخانه یکی از لوازم ضروری هر آشپزخانه ای می باشد. این وسیله بوی نامطبوع موجود در فضا را جذب می نماید. علاوه بر قدرت مکش دود و بو یکی دیگر از معیارهای مهم در انتخاب این وسیله، نوع و نمای ظاهری آن می باشد. هودها از لحاظ ظاهری به دسته های مختلفی همچون هودهای مخفی،زیر کابینتی، شومینه ای و مورب تقسیم میگردند. هر کدام از این مدلها طبق هارمونی هود با دیگر وسایل آشپزخانه، میزان صدا، قدرت مکش، نوع و تعداد موتور، نوع فیلتر (آلومینیومی-ذغالی)، ضمانت و داشتن سنسور گاز و دود انتخاب و خریداری میشود.

فر توکار:

در بسیاری از منازل برای پخت انواع کیک  وشیرینی، کبابها و غذاهای متنوع از فر استفاده میگردد. اماده سازی غذا با فر بسیار لذت بخش بوده و کیفیت پختتان را افزایش میدهد و همچنین در وقتتان صرفه جویی می نماید. فر توکار یکی از مدلهای پرفروش در بازار لوازم خانگی می باشد و انتخاب آن به تعدادی از عوامل بستگی دارد. برای مثال نوع عملکرد و انرژی مصرفی (برق و گاز-صرفا برقی-صرفا گازی)- سهولت در نظافت دستگاه، ظرفیت فر، برنامه های آماده پخت و امکانات دیگری همچون تایمر دیجیتال، موتور جوجه گردان، نمایشگر لمسی و میزان مصرف انرژی از فاکتورهای مهم دخیل در انتخاب یک فر توکار می باشند.

گاز رومیزی:

اجاق گاز یکی از ضروری ترین و کاربردی ترین لوازم آشپزخانه می باشد که یک کدبانو بیشترین زمان خود را صرف کار با آن کرده تا غذا را طبخ نماید. خریداران محترم میتوانند بنا بر سلیقه ی خود و نوع دکوراسیون آشپزخانه نوع اجاق گاز خود را به دلخواه خریداری نمایند. گاز رومیزی یکی از رایج ترین محصولات آشپزخانه می باشد و فضای کمتری را نسبت به مدلهای قدیمی اشغال می نماید. گازهای رومیزی بسته به عواملی همچون نوع انرژی مصرفی (برق یا گاز)، تعداد شعله ها، جنس (استیل، شیشه ای، شیشه ای استیل) و ایمنی انتخاب میشوند. با خرید گاز رومیزی، فر را نیز باید به صورت جداگانه خریداری نمایید. این مدل گازها ترکیبی از زیبایی و استحکام بوده و از راندمان حرارتی بالا برخوردار هستند.


نوشته شده توسط : | در تاریخ ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ ساعت ۱۶ :۳۹ : ۳۷


دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان
کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004 - 2024