منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها
لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین
  قبرس، مقصدی ایده آل برای مهاجرت
  كامپوزيت ونير
  فستیوال های قشم
  معرفی نرم افزارهای مالی و حسابداری پارمیس



پنل اس م اس رایگان

این روزها استفاده از مانیتور و لپ تاپ جزء جدایی ناپذیر زندگی روزانه ما شده است. به طوری که شاید خیلی از افراد به طور متوسط در هر روز 8 تا 12 ساعت را مقابل مانیتور بگذرانند. پیشرفت تکنولوژی درزمینه کامپیوتر باعث آسانی و سهولت در انجام بسیاری از کارها شده است، اما همین پیشرفت زمینه ساز بسیاری از مشکلات است. به طور مثال بسیاری از افرادی که مدت زمان زیادی را در مقابل مانیتور می گزرانند از درد مفصل ، کمر درد، گردن درد، درد عضلات و آرتروز شکایت دارند. بنابراین رعایت اصول صحیح نشستن در مقابل مانیتور و از آن مهمتر، ارتفاع مانیتور اهمیت ویژه ای می یابد.

اصول صحیح نشستن مقابل مانیتور

کاملا به پشتی صندلی تکیه دهید تا گودی کمر شما پر شود. اگر صندلی شما، ارگونومیک طراحی نشده است از یک بالشتک برای پشت کمرتان استفاده کنید.ارتفاع صندلی را طوری تنظیم کنید که زانوهای شما هم راستای باسن یا کمی پایین تر از آن قرار بگیرند.کف پاهای شما باید کاملا بر روی زمین قرار بگیرد. ( می توانید از زیر پایی برای تنظیم ارتفاع میز و صندلی کمک بگیرید)

صفحه کلید باید دقیقا مقابل شما قرار بگیرد. ارتفاع صفحه کلید باید به گونه ای باشد که شانه های شما کاملا راحت باشند، آرنج ها باید از هم باز باشد و مچ دست ها بدون شکستگی، روی صفحه کلید قرار بگیرند.

مانیتور بایستی به اندازه طول دست شما، (چیزی حدود 40 تا 70 سانتی متر) با شما فاصله داشته باشد.

نکته مهم بعدی ارتفاع مانیتور نسبت به شماست.

برای این منظور بایستی مانیتور در بهترین وضعیت نسبت به سر قرار بگیرد به طوری که هنگامی که با مانیتور کار میکنید، باید بتوانید بالاترین نقطه مانیتور را ببینید یعنی چشم شما بایستی به موازات بالاترین قسمت مانیتور باشد.

 به بیان دیگر “مانیتور باید رو به روی صورت قرار بگیرد.”

در اینجاست که اهمیت استفاده از زیر مانیتوری و زیر لپ تاپی مطرح می شود.

زیر مانیتوری چیست؟

زیر مانیتوری یکی از لوازم جانبی سیستم های رایانه ای است، که برای تنظیم ارتفاع صفحه نمایش مورد استفاده قرار میگیرد و بدین ترتیب صفحه نمایش دقیقا مقابل صورت کاربر قرار می گیرد.

بنابراین زیر مانیتوری می تواند برای تامین و تضمین سلامتی کاربر نقش تعیین کننده ای داشته باشد.

فروشگاه اینترنتی رایار (Rayar.ir) انواع زیر مانتیوری را با تنوع شگفت انگیز، برای استفاده کاربران فراهم نموده است. مجموعه رایار از سال 1395 شروع به فعالیت نموده است. مجموعه قدرتمند رایار با بهره گیری از نیروی انسانی ماهر و تجهیزات درجه یک، این امکان را دارد تا انواع زیر مانیتوری را به صورت عمده تولید کند، تا بدین ترتیب بتواند به سلامت هموطنان در محیط های اداری و خانگی کمکی نماید.

محصولات گروه تولیدی رایار

چند نمونه از محصولات شگفت انگیز گروه تولیدی رایار عبارت اند از:

زیر مانیتوری، زیر لپتاپی، زیر مانیتوری چوبی، پایه مانیتور، زیرمانیتوری قابل تنظیم، زیرمانیتوری ارتفاع متغیر، زیرمانیتوری کشودار و همان طور که می بینید این محصولات بسیار متنوع و کاربردی هستند. به عبارت دیگر، “رایار برای هر نیاز، پاسخی دارد.”

زیر مانیتوری با ارتفاع قابل تنظیم

به عنوان مثال شما با استفاده از زیر مانیتوری قابل تنظیم می توانید مانیتور را با ارتفاعی مناسب تنظیم کنید، به طوری که مانتیور دقیقا رو به روی صورت شما قرار بگیرد. در این صورت می توانید هم به راحتی با مانیتور کار کنید و هم نگران به خطر افتادن سلامتی و درد مفاصل نباشید.

زیر مانیتوری با ارتفاع ثابت

علاوه بر زیر مانیتوری قابل تنظیم، زیر مانیتوری با ارتفاع ثابت هم وجود دارد. این زیر مانیتورها در ارتفاع های مختلفی مانند پنج سانتی متری، هفت و نیم سانتی متری و ده سانتی متری موجود می باشند که شما بر حسب نیاز خود می توانید ارتفاع مناسب خود را انتخاب نمایید.

اگر احساس میکنید که ممکن است میز کامپیوتر شما تغییر کند، استفاده از زیر مانیتوری با ارتفاع قابل تنظیم گزینه مناسبی برای شماست، در غیر این صورت استفاده از زیر مانیتوری با ارتفاع ثابت به شما توصیه می شود.

زیر مانیتوری کشودار

اگر شما فردی هستید که همیشه برای ورقه ها و کاغذ نوشته ها و لوازم تحریر خود جا کم دارید، رایار به فکر شما هم بوده، زیر مانیتوری کشودار راه حلی کاربردی است که مخصوص شماست.

شما با استفاده از این محصول به دو نیاز خود، هم محل قرار گیری مانیتور و هم محل قرار گیری کاغذها و سایر وسایل مورد نیازتان، پاسخ داده اید.

جنس زیر مانیتوری

علاوه بر کاربردی بودن محصولات، رایار به فکر زیبایی میز شما هم بوده است. زیر مانیتوری چوبی و MDF در رنگ های مختلف  مشکی، طرح چوب روشن، طرح چوب تیره و سفید در این مجموعه موجود می باشد. علاوه بر این مجموعه رایار زیر مانیتورهایی از جنس پلکسی (پلکسی ورقی از جنس پلاستیک است که در حین سبک بودن، در برابر فشار مقاوم است) را در رنگهای سفید، مشکی و شفاف، برای استفاده شما فراهم نموده است.

خدمت خاص رایار

از قابلیت های منحصر به فرد مجموعه ی حرفه ای رایار، امکان حکاکی لوگو و آرم بر روی زیر مانیتوری هاست، و این ویژگی برای شرکت ها و سازمان ها می تواند به عنوان یک آپشن محسوب شود.

گروه تولیدی رایار با امکان خرید آنلاین، این قابلیت را برای کاربران خود ایجاد می کند تا از تمامی قسمت های کشور بتوانید این محصولات کاربردی و مفید را خریداری نمایید. رایار با ارائه پشتیبانی عالی شما را از خریدی خوب، مطمئن می سازد.

علاوه بر تمامی مطالب گفته شده، محصولات رایار، تولید ملی هستند، بنابر این با خرید از این مجموعه علاوه بر رفع نیاز خود و کمک به سلامتی افراد جامعه، می توانیم به گردش چرخه اقتصاد کشور کمک نماییم.

بنابراین با هر سلیقه ای و هر نوع میزی، وارد سایت Rayar.ir شوید تا زیر مانیتوری و زیر لپ تاپی تهیه نمایید، مطمئن باشید محصولی متناسب با نیاز و دیزاین محیط کار شما موجود می باشد.

اطلاعات و تماس با گروه نیمه صنعتی نورنگار

گروه نیمه صنعتی نورنگار، در زمینه ی تبلغیات فعال می باشد. محور فعالیت این گروه، پلکسی گلاس می باشد. به طور طبیعی، فعالیت در این زمینه، به فعالیت در زمینه ی ام دی اف، پلاک استیل و … هم منجر خواهد شد.

این گروه با بیش از ۱۰ سال سابقه آماده ارائه ی انواع خدمات تبلیغاتی در حوزه های مرتبط با فعالیت هایش می باشد.

رایار یک نام تجاری برای یک گروه از محصولات این گروه می باشد. گروه نورنگار، محصول زیر مانیتوری خود را با نام رایار به بازار عرضه می کند. هدف از این نام این است که مخاطب با شنیدن آن به یاد چیزی که کمک حال رایانه است، بیوفتد. محصولات رایار در تارنمای رایار، یعنی همین تارنما، قابل مشاهده هستند. و برخی از آنها به صورت اینترنتی و آنلاین قابل خریداری هستند.

آدرس: تهران، خیابان امیرکبیر، بعد از چهارراه سرچشمه، خیابان پامنار

تماس با گروه:  02133110319

تلگرام: 09029544551

ایمیل: info@rayar.ir


نوشته شده توسط : | در تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ ساعت ۱۷ :۲۸ : ۰۹


دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان
کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004 - 2024