منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها
لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین
  قبرس، مقصدی ایده آل برای مهاجرت
  كامپوزيت ونير
  فستیوال های قشم
  معرفی نرم افزارهای مالی و حسابداری پارمیس



پنل اس م اس رایگان

این روزها حساسیت خانواده ها در مورد آینده تحصیلی و کاری فرزندانشان باعث افزایش تب و تاب کنکور شده است. هیچ خانواده ای نیست که این روزها درگیر آموزش  و کنکور فرزندانشان نباشند و اتفاقات کنکوری را پیگیری نکنند. بالطبع افزایش این حساسیت باعث ایجاد موسسات، مدارس و انتشارات کنکوری متفاوتی شده است. وجود این اتفاق از یک سو نشان از افزایش سطح فرهنگی و آموزشی در کشور دارد ولی از سوی دیگر باعث سردرگمی بسیاری از داوطلبان کنکوری برای تهیه منابع و انتخاب منبع مناسب کنکوری شده است و این موضوع باعث دغدغه خیلی از خانواده ها و کنکوریها شده است.  امروز قصد داریم با افتخار بهترین موسسه کنکوری کشور را خدمت شما دوستان کنکوری معرفی کنیم، موسسه ای که 30 نفر رتبه برتر و دو رقمی، بخش از دستاورد کنکوری کنکور 1397 آن بود. بی شک درصد زیادی از دانش آموزان و داوطلبان کنکور، با موسسه کنکوری حرف آخر آشنایی دارند. نزدیک به یک دهه از فعالیت فرهنگی و آموزشی موسسه کنکوری حرف آخر میگذرد و در این زمان کوتاه خوشبختانه سیر صعودی بسیار چشم گیری داشته است. مروری بر فعالیت حرف آخر چند نکته اساسی در زمینه پیشرفت حرف آخر نمایان میکند.زمانی که حرف آخر به تولید محصولات فرهنگی و آموزشی ورود پیدا کرد، موسسات و انتشارات مختلف و متعددی  با سابقه زیاد در زمینه آموزش و کنکور در کشور مشغول به فعالیت بودند. با وجود این رقیبان موسسه حرف آخر امروزه در صدر بهترین های کنکور کشور قرار دارد که دلایل زیادی برای این برتری وجود دارد که میخواهیم به آن بپردازیم

حرف اخر بر خلاف سایر موسسات کنکوری و انتشارات متعدد راه تکرار و تقلید را در پیش نگرفت، بلکه خودش مبدع روش های نوین شد و روش های مختلف آموزشی را با همکاری و هم فکری دانشجویان رتبه برتر دانشگاه های تهران و اساتید به نام ایجاد کرد. موسسه حرف آخر به این درک رسید که با شیوه های سنتی دیگر آموزش قابل پیشرفت نیست و روش های منسوخ شده جوابگوی کنکور مفهومی و سخت نیست. بلکه باید راه حلهای ایجاد کرد که دانش آموزان و داوطلبان کنکور بتوانند به راحتی مرحله یادگیری و آموزش را پشت سر بگذارند و در کنکور سراسری رتبه عالی کسب کنند. جهت دستیابی به این مهم برای اولین بار در کشور از روش پویانمایی در آموزش استفاده کردند. موسسه حرف آخر با ورود روش پویانمایی یک نوع انقلاب آموزشی در کشور ایجاد کرد. استفاده از روش فوق زمینه درک مفهومی و شهودی مطالب درسی را فراهم کرد و بر خلاف گذشته دانش آموزان دیگر مجبور به حفظ کردن مطالب نبودند. بهره گیری از روش پویا نمایی و تصاویر سه بعدی در آموزش دروس، این امکان را ایجاد کرد که دانش آموزان و داوطلبان کنکوری از نزدیک تمام پدیده ها را ببینند و لمس کنند. به طور مثال تمام جزئیات زیست شناسی با این روش به صورت کاملا تصویری  تدریس شده است. دانش آموزان تمام پدیده های زیست شناسی اعم از انسانی، جانوری و گیاهی را می توانند با این روش از نزدیک ببینند. و نیازی به حفظ کردن مطالب نباشد.

بهره گیری از روش پویا نمایی دارای چند مزیت عالی است.

  • با وجود این روش نیاز به حفظ کردن مطالب نیست چون تمام مباحث را به صورت مقهومی و شهودی یاد خواهید گرفت و این روش تنها روش ممکن و عالی برای پاسخگوی به سوالات مفهومی کنکور سراسری است.
  • حفظ کردن مطالب به صورت ناخدآگاه وارد حافظه کوتاه مدت در نیمکره سمت چپ مغز میشود. که بعد از گذشت 1 الی 2 هفته احساس خواهید کرد که مطالب را فراموش کردید. این امر باعث ایجاد ناامیدی، یاس و عدم انگیزه میشود اما روش پویا نمایی باعث تقویت حافظه بلند مدت و تصویری می شود. در واقع امکان آموزش سریع را فراهم میکند و از سوی دیگر فراموش کردن آن خیلی به ندرت اتفاق میفتد. چرا که همه مطالب را به صورت تصویری یاد گرفته اید.

بخش دوم شیوه تدریس حرف آخر ارائه راهکارهای ساده برای دروس محاسباتی است. حرف آخر بعنوان موسسه پیشتاز در زمینه ارائه راهکارهای ساده محاسباتی تحت عنوان الگو، موفق به ایجاد و ابداع راهکارهای علمی و آکادمیک، کوتاه و میانبر برای دروس ریاضی، شیمی و فیزیک شده است. این راهکارهای ساده نتیجه تلاش اساتید بی نظیر کشور و اتاق فکر(دانشجویان دانشگاههای تهران) مجموعه حرف آخر است که به دانش آموزان و داوطلبان کنکوری کمک میکند استفاده از فرمولها و درگیر شدن با تکینک های سنتی را به حداقل برساند و دیگر نیازی به حفظ کردن فرمولهای دروس محاسباتی نباشد. برای هر مبحث یک راهکار یا یک الگو ارائه میشود تا داوطلبان بتوانند به صورت مفهومی مباحث را یاد بگیرند. به طور مثل استاد منتظری دبیر ریاضی حرف آخر با الگوی عقربه N سر تمام مباحث مثلثات را تدریس کرده است. با وجود این الگو دیگر نیاز به حفظ فرمولهای این بخش وجود ندارد و میتوانید زوایایی معادلاتی را با این الگو یکبار برای همیشه یاد بگیرید. روش الگو محور در تمام مباحث ریاضی، فیزیک و مسائل شیمی ارائه شده است که باعث کاهش زمان یادگیری و افزایش سرعت تست زدن دروس فوق میشود. و از طرف دیگر با این الگوها یا راه های میانبر محاسباتی یک بار برای همیشه مباحث را به صورت کاملا مفهومی یاد خواهید گرفت و دیگر نیاز به تکرار مکررات نیست و بقیه زمان خود را به تست زدن و جمعبندی مباحث اختصاص خواهید داد.

بخشی سوم شوه تدریس حرف آخر به راهکارهای سریع تست زدن دروس محاسباتی و زیست شناسی برمیگرد. خیلی از داوطلبان کنکوری علیرغم تلاش زیاد و آمادگی کافی برای کنکور نتیجه عالی را کسب نمیکنند. و علت این امر به مدیریت زمان سر جلسه کنکور برمیگردد. بسیاری از داوطلبان کمبود وقت و زمان را دلیل ناکامی در کسب رتبه برتر خودشان اعلام میکنند. به جای اینکه به هر تست کمتر از 1 دقیقه وقت اختصاص بدهند بعلت استفاده از روش های تست زنی سنتی 4 الی 5 دقیقه و حتی بیشتر به بعضی تست ها اختصاص میدهند و این امر یعنی شکست و ناکامی. خیلی از داوطلبان بعلت کمبود وقت ماه ها زحمت و تلاششان بر باد میرود و این امر دیگر قابل جبران نیست.

به همین منظور حرف آخر و برای رفع مشکل مدیریت زمان و تست زدن سریع، دو پکیج محاسبات و هفت الگوی طلایی زیست شناسی را ارائه کرده است. در پکیج محاسبات روش های علمی و آکادمیک برای حل سریع تست های دروس ریاضی، شیمی و فیزیک در کمتر از 40 ثانیه ارائه شده است که در نوع خودش بسیار کاربردی و جالب است. پکیج هفت الگوی طلایی زیست شناسی نیز با تقسیم زیست به هفت قسمت جدا از تدریس نکات مهم و کنکوری زیست شناسی، راهکارهای سریع تست زنی تست شناسی ارائه شده است و این پکیج نیز میتوانند به افزایش درصد زیست داوطلبان گروه آزمایشی تجربی کمک شایانی کند. بخصوص در زیست دوازدهم حرف آخر به خوبی این نقاط قوت ارائه شده است.

اگر بخواهیم به سایر ویژگی های حرف آخر اشاره کنیم میتوانیم موارد ذیل را نام برد

منابع کنکوری و آموزشی حرف آخر بر خلاف سایر موسسات دیگر دارای حجم بسیار کم و متناسب با برنامه و وقت داوطلبان کنکوری است. متاسفانه به دلیل حساسیت کنکور برای خانواده ها و داوطلبان، انتشارات و موسسات متعدد کنکوری و آموزشی در کشور ایجاد شده است که بسیاری از منابع این موسسات دارای حجم زیادی است و باعث میشود که دوران آموزش و یادگیری بسیار طولانی و باعث کاهش دوران مرور و جمعبندی میشود. این امر باعث میشود که بیشتر داوطلبان کنکور دوران مرور و جمعبندی را عید به بعد و اواخر فروردین شروع کنند. بازه زمانی کم مرور و جمعبندی به دلیل استفاده از منابع حجیم و وقت گیر باعث عدم موفقیت داوطلبان میشود. اما پکیج های آموزشی و کنکوری حرف آخر با شیوه تدریسی که توضیح داده شد دارای حجم بسیار کم و مناسبی است. که در برنامه 4 ماهه برای داوطلبان نظام قدیم و برنامه 1000 ساعته برای داوطلبان نظام جدید زمان تدریس و تعلیم کاملا مشخص شده است. به طور مثال داوطلبان میتوانند در کمتر از 40 ساعت دین و زندگی جامع حرف آخر را به صورت کاملا مفهومی و شهودی یاد بگیرند.

بخشی از آموزش حرف آخر به حل تست های کنکوری و تالیفی اختصاص داده شده است. در همه پکیج های کنکوری حرف آخر بعد از تدریس کامل درسنامه، جهت آشنایی داوطلبان با نمونه سوالات کنکوری، تست های کنکوری سال های اخیر با روش های ذکر شده تشریح و تحلیل شده است. همچنین بخشی از پکیج های کنکوری حرف آخر به جمعبندی بخش مهم و کنکوری اختصاص پیدا کرده است. هر کدام از اساتید حرف آخر در بخش پایانی تدریس بخشی را به جمعنبدی نکات مهم و کنکوری اختصاص داده اند.

یکی از روش های بسیار جالب و کاربردی در تدریس مباحث آموزشی و کنکوری حرف آخر، استفاده از نقشه راه است. نقشه راه یک برنامه بصری از تدریس مباحث دروس تخصصی و عمومی است. هر کدام از اساتید حرف آخر برای درس مربوطه یک نقشه راه ارائه داده اند که به جهت  و تمرکز روی مباحث تدریس شده بسیار کمک میکند.

آنچه بیان شد قسمتی از ویژگی های منحصر بفرد موسسه حرف آخر است که باعث برتری و موفقیت این مجموعه شده است و خوشبختانه مورد استقبال و استفاده جامعه آماری بسیار بزرگی از داوطلبان کنکور و دانش آموزان قرار گرفته است.به طور خلاصه اگر بخواهیم ویژگی های حرف اخر را توضیح بدهیم میتوان گفت که موسسه حرف آخر تمامی متن و فرمولهای کتاب را جهت درک بهتر به تصویر و راهکارهای ساده تبدیل کرده است. در مثلث موفقیت کنکور( تلاش، منبع و برنامه ریزی) موسسه حرف آخر بهترین منابع کنکوری را تولید و با برنامه ریزی متناسب با آن دو ضلع مثلث موفقیت شما را تضمین میکند. برای کسب موفقیت شما فقط تلاش و پشتکارتان نیاز است. بر این اساس می توانیم به جرات اعلام کنیم که تنهای موسسه موجود در کشور برای تضمین قبولی شما دوستان کنکوری، موسسه حرف آخر است. بنابراین ما در مجموعه حرف آخر مشتاقانه منتظر تماس شما عزیزان کنکوری هستیم تا در کنار شما حرکت به سمت موفقیت و کسب رتبه برتر را آغاز کنیم.


نوشته شده توسط : | در تاریخ ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ ساعت ۱۹ :۵۴ : ۱۷


دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان
کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004 - 2024