منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها
لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین
  قبرس، مقصدی ایده آل برای مهاجرت
  كامپوزيت ونير
  فستیوال های قشم
  معرفی نرم افزارهای مالی و حسابداری پارمیس



پنل اس م اس رایگان

امروزه زندگی انسان بدون وسیله نقلیه امکان پذیر نیست. یکی از وسایلی که همیشه مورد استقبال سارق ها قرار می گیرد ماشین ها هستند. با توجه به امنیت پایینی که قفل های ماشین ها دارند و صد البته روز به روز سارق ها نیز حرفه ای تر می شوند و در باز کردن درب ماشین رکورد می زنند. شاید در یاد و خاطره تان باشد که قبلا افراد با قفل فرمان و یا قفل پدال ماشین خود را ایمن کنند و برای چندین سال نیز مطمئن ترین راه حل بودند.

 آیا تا به حال به یک مزرعه که مترسک دارد دقت کرده اید؟ پرنده ها چند روز اول گمان می کنند که او انسان است و کاری با مزرعه ندارند اما پس از گذشت چند روز متوجه می شوند که مترسک حرکت نمی کند و حضورش برای آن ها عادی می شود و محصول مزرعه را می خورند. این قفل های پدال و فرمان نیز همین حکم را داشتند برای سارق های عزیز داشتند اما تولید کنندگان نیز به فکر راه حل های جدید هستند با ما همراه باشید تا با یک دیگر بررسی کنیم که چگونه امنیت ماشین خود را بالا ببریم.

ماشین خود را با جی پی اس پیدا کنید | از راه های افزایش امنیت ماشین

لازم به ذکر است که شما می توانید با ردیاب به ساده ترین شکل ممکن ماشین خود را ایمن کنید. تصور کنید که خدای نکرده یک روز از محل کار خود برگشته اید و با جای خالی ماشین خود مواجه می شوید. قطعا این روز ها شما نیز شاهد افزایش قیمت روز افزون خودرو هستید و می دانید اگر خودروی شما را ببرند خریدن دوباره ی آن راحت نیست.

 شما می توانید با یک جی پی اس ساده که به راحتی در ماشین شما و در هر کجا از ماشین که شما بخواهید آن را نصب کنید. لازم به ذکر است که شما می توانید با کمک این ردیاب ها موقعیت مکانی خودرو ی خود را پیدا کنید و ماشین شما هر کجا که هست آن را خاموش کنید و به سارق ها اجازه ی پیش روی ندهید تا این که با هماهنگی پلیس به محل مورد نظر بروید. این ریاب ها به گونه ای طراحی شده اند که علاوه بر فهمیدن جای خود اطلاعات دیگری را به دست بیاورید.

  • شما می توانید با کمک این ردیاب ها صدا و حتی تصویر درون خودروی خود را داشته باشید.
  • معمولا این ردیاب ها به کمک یک سیم کارت کار می کنند شما می توانید برای سارق مد نظر پیغام بفرستید.
  • لازم به ذکر است که این ردیاب ها به گونه ای طراحی شده اند که حتی لازم نیست به اینترنت وصل شوید. به صورت آفلاین نیز کار می کنند.

پس می توان اینطور بیان کرد خرید جی پی اس خودرو از جمله بهترین روش ها برای تامین امنیت است که با کلیک بر روی لینک می توانید اطلاعات کامل تری را درباره آن به دست بیاورید.

قفل کاپوت یکی از ایمن ترین راه ها  برای افزایش امنیت ماشین است

معمولا به خاطر خود خودرو ماشین را نمی دزدند بلکه گاهی به خاطر لوازم درون خودرو این کار را می کنند. قطعا می دانید که بیش تر ارزش یک خودرو به خاطر قیمت موتور و چیز های جانبی آن است که سارق های حرفه ای به راحتی می توانند کاپوت خودرو را باز کنند و تمام وسایل درون کاپوت را ببرند. نگران نباشید شما می توانید با قفل کاپوت این مشکل را حل کنید.

 این قفل ها اهرمی دارد که به دماغه خودرو متصل می شود و امنیت خودروی ماشین شما را به مقدار قابل توجهی بالا می برد. همان طور که در بخش ابتدایی این مقاله خدمت شما عرض کردیم شما می توانید از قفل پدال و حتی فرمان نیز استفاده کنید و ایمنی خودروی خود را بالا ببرید اگر هم چنان از بابت سرقت خودروی خود نگران هستید در بخش بعد نیز با ما همراه باشید.

قفل رینگ

با توجه به این اوصاف شما که شما فرمان، پدال، کاپوت را ایمن کرده اید هیچ چیزی مثل لاستیک و رینگ های تازه ی یک خودرو برای دزدیدن وسوسه کننده نیست. معمولا جوان ها و کسانی که به ماشین های اسپرت علاقه دارند همیشه به دنبال بهترین رینگ ها برای خودروی خود هستند. حال تصور کنید که یک روز که از قضا تازه لاستیک و رینگ خودروی خود را عوض کرده اید برق نو بودن لاستیک ها چشم سارق عزیز را بزند و آن ها را بدزد چه حالی می شوید؟

این اتفاق برای خود من نیز اتفاق افتاده است. شما می توانید در این بخش نیز به سارق اجازه ی پیش روی ندهید و با قفل رینگ مشکل را به کل حل کنید. شایان به ذکر است که دو نوع قفل رینگ داریم. اولی قفل رینگ‌ ساده ای است که حالت پیچی دارد و به رینگ وصل می شود و فقط با آچار مخصوص باز می شود.

 دومی نیز قفلی به شکل چنگال است که علاوه بر رینگ لاستیک را نیز به صورت هم زمان قفل می کند و شما می توانید با خیال راحت ماشین خود را در کوچه و خیابان پارک کنید.

نکات اخر

برای بخش آخر چگونه امنیت ماشین خود را بالا ببریم؟ باید خدمت شما عرض کنیم که اکنون تنها جایی که برای دزدی باقی مانده است لاستیک زاپاس است. همان طور که می دانید این لاستیک ها را در صندوق عقب جای می دهند اما خب متاسفانه قفل این صندوق ها آن طور که باید و شاید محکم نیستند شما می توانید یک قفل زاپاس تهیه کنید و مشکل این بخش را راحت کنید.

 لازم به ذکر است که شاید در نگاه اول تصور کنید که این همه قفل و ردیاب گران تمام می شود اما دقت کنید که در صورت تهیه ی همه ی این قفل ها نیز در مقابل سرقت خودرو و قیمت خودرو هزینه ای ناچیز هستند‌. شما می توانید این ردیاب ها را تهیه کنید و با خیال راحت زندگی کنید و دیگر از بابت سرقت رفتن خودرو و یا قطعه ای از آن نگران نباشید.

 شما می توانید همین حالا به سایت ما مراجعه کنید و انواع و اقسام این ردیاب ها را ببینید و با مشاور ها و کارشناس های ما صحبت کنید و در آخر یک خرید آگاهانه داشته باشید.


نوشته شده توسط : | در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ ساعت ۱۲ :۵۶ : ۲۰


دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان
کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004 - 2024