منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها
لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  زرد زخم چیست؟
  خرید موتور بنلی قسطی یا موتور یاماها قسطی؟ کدام به صرفه تر است؟
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین



پنل اس م اس رایگان

ردیاب خودرو به منظور افزایش ایمنی و نظارت بر روی انواع خودرو استفاده می شود. ردیاب وسیله ای است که روی آن سیم کارت نصب می شود و با کمک آن می توان از محل خودرو با خبر بود و آن را ردیابی نمود. این دستگاه دارای انواع مختلفی ازجمله ردیاب شخصی و ردیاب آهنربایی می باشد.

ردیاب خودرو چیست؟

ردیاب خودرو دستگاهی است که به منظور ردیابی و نظارت بر روی انواع خودروها استفاده می شود.‌ ردیاب خودرو از آنجایی که به کمک اتصال به سیستم موقعیت یاب جی پی اس وصل می شود، توانایی جستجوی موقعیت دقیق خودرو را دارا می باشد. ماهواره های جی پی اس اینگونه عمل می کنند که در سراسر دنیا 24 ساعته کار می کند و از آن می توان در همه جهان استفاده کرد. در جاهای مختلف ماشین معمولا نصب این ردیاب صورت می گیرد و تغذیه آن به کمک برق ماشین است. در صورت قطع شدن برق آن به کمک باتری پشتیبان تامین برق آن انجام می شود.

جی پی اس خودرو به وسیله سیم کارت به اینترنت اتصال پیدا کرده و قادر است ذخیره اطلاعاتی که به تردد خودرو ارتباط دارد را در نرم افزار ردیابی انجام دهد‌. برای ردیاب های خودرو در داخل کشور، استان و همچنین جاده های میان استانی هیچ گونه محدودیتی وجود نداشته و در صورت خارج شدن یک ماشین از کشور هزینه دیتای موبایل از طریق رومینگ بین المللی محاسبه می شود و هزینه آن بیشتر خواهد بود. برای ردیاب خودرو نیازی نیست که بسته اینترنتی خریداری شود، چون میزان مصرف اینترنت آن پایین است.

ردیاب های آهنربایی

یکی از انواع ردیاب خودرو، ردیاب آهنربایی است که کاربردهای زیادی دارد. برای مثال از این ردیاب در داخل چمدان یا بار می توان استفاده کرد و از طریق آن می توان موقعیت را روزانه چک نمود. ردیاب خودرو همیشه روشن می باشد، اما ردیاب آهنربایی اینگونه نبوده و در حالت آماده باش قرار می گیرد، از این رو مصرف باتری در آن بسیار کم ست. شرکت های باربری و ماشین ها به عنوان ردیاب کمکی جهت حفظ اموال از این ردیاب استفاده می کنند. ردیاب آهنربایی GP023A  ضد آب و گرد و غبار بوده و می توان صداهای اطراف را نیز به کمک آن شنود کرد. در این ردیاب باتری 10000 میلی آمپری به کار رفته و می تواند شارژدهی یک ماهه به صورت آنلاین داشته باشد. همچنین برای استفاده های طولانی مدت و 3 ساله نیز می توان از این ردیاب به شکل آفلاین استفاده کرد.

نحوه نصب ردیاب خودرو

ردیاب ها دارای انواع مختلفی هستند و هر یک از آنها شیوه نصب متفاوتی خواهد داشت. به هر میزان که مدل ردیاب دارای امکانات بیشتری باشد، نصب آن پیچیده تر خواهد بود. در مدل های ساده جهت اتصال به برق خودرو فقط به سیم مثبت و منفی نیاز خواهد بود. به طور کلی جی پی اس های ماشین به دزدگیر خودرو شباهت دارند و نقشه نصب نیز به همراه آن خواهد بود. اگر شما از برق خودرو اطلاع داشته باشید، از روی نقشه به آسانی امکان نصب آن وجود دارد. اما در صورت شک داشتن به هر دزدگیری یا نصاب دیگری مراجعه کرده و نصب ردیاب را انجام دهید، زیرا آنها با داشتن نقشه نصب خیلی زود می توانند دستگاه را در محل مورد نظر نصب نمایند‌.

ردیاب اتوبوس

از دیگر انواع ردیاب خودرو می توان به ردیاب اتوبوس اشاره کرد. این ردیاب جی پی اس توسط شرکت های مختلفی تولید می شود و از آن برای کنترل ناوگان اتوبوسرانی یا جهت کنترل نمودن اتوبوس های داخل شهری و میان شهری استفاده نمود. روی نقشه می توان به کمک این ردیاب موقعیت دقیق اتوبوس و مسیرهای پیموده شده را جستجو کرد.

کاربرد ردیاب خودرو

جی پی اس هایی که در کلاس تجاری استفاده می شوند، امکان خطا تا حداقل 2 متر را دارا می باشند. در حالت هایی که دستگاه جی پی اس زیر آسمان صاف و هوای گرم باشد، استفاده می شود. در زمانی که دستگاه ردیاب خودرو نصب شده باشد، احتمال افت کیفیت با سیگنال وجود خواهد داشت و خطا رخ خواهد داد. این ردیاب دارای میزان دقت تا اندازه ای می باشد که ماشین مورد نظر در کوچه و پس کوچه ها را به راحتی تشخیص دهد. این میزان خطا به اندازه 2 تا 51 متر خواهد بود.

از طریق جی پی اس خودرو امکان مشاهده کلیه مسیرهای پیموده شده توسط ماشین وجود دارد. ‌ از دور می توان به وسیله آن زمان حرکت و توقف ماشین ها را شاهد بود. این وسیله کمک می کند تا سرعتی  که رانندگان ماشین های خود دارند را بتوان بررسی کرد. در صورتی که این رانندگان دارای سرعت بیش از حد مجاز باشند، یک پیام برای شما مبنی بر اینکه رانندگان دارای سرعت غیر مجاز هستند ارسال خواهد گردید و شما می توانید در همان زمان این موارد را به رانندگان گوشزد نمایید. از جمله مهمترین کاربردهایی که ردیاب خودرو دارد به مواردی مانند ردیابی مجرمین متواری،  سیستم مدیریت ناوگان و ردیابی کانتینرها، حفاظت کردن از خودروهای شخصی و ردیابی خودروهای امانتی می توان اشاره کرد. به کمک این ردیاب امکان انجام مواردی مثل  کنترل تردد خودرو در مناطق تعیین شده، کنترل مصرف سوخت، کنترل سرعت غیر مجاز و اندازه گیری مسیرهای پیموده شده وجود دارد.

نصب ردیاب بر روی موتورسیکلت!

یکی از سوالات مهمی که ممکن است برای بسیاری از افراد پیش آید این است که آیا ردیاب، فقط روی خودرو قابلیت نصب را دارد؟ آیا ردیاب برروی موتورسیکلت نیز نصب می شود؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که قطعا بله، جی پی اس را می توان روی هر نوع وسیله نقلیه ای مانند دوچرخه یا موتورسیکلت نصب کرد و برای استفاده از آن هیچ نوع محدودیتی وجود ندارد. محل نصب ردیاب موتورسیکلت و خودرو نیز بسته به نوع آن متفاوت بوده و نمیتوان یک محل ثابت برای نصب آن ها تعیین کرد.

خرید بی واسطه ردیاب

برای خرید، نصب و راه اندازی انواع محصولات ردیابی باکیفیت بالا و اورجینال همراه با نرم افزار حرفه ای ردیابی میتوانید به وبسایت ردیاب برتر مراجعه نمایید.


نوشته شده توسط : | در تاریخ ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ ساعت ۱۸ :۱۰ : ۲۱


دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان
کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004 - 2024