منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها
لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین
  قبرس، مقصدی ایده آل برای مهاجرت
  كامپوزيت ونير
  فستیوال های قشم
  معرفی نرم افزارهای مالی و حسابداری پارمیس



پنل اس م اس رایگان

یادگیری گرامر برای بسیاری از زبان‌آموزان سخت و پیچیده است. حتی بسیاری از افراد برای یادگیری گرامر تلاش زیادی می‌کنند اما نتیجه دلخواه‌شان را کسب نمی‌کنند. بعضی نیز در نیمه راه ناامید می‌شوند و مسیر یادگیری را نیمه تمام باقی می‌گذارند. به همین خاطر تصمیم گرفتیم در این مطلب چگونگی یادگیری گرامر مبتدی تا پیشرفته را به شما آموزش دهیم. برای یادگیری کامل گرامر می‌توانید از کتاب‌ها، دوره‌های آنلاین و سایر راهکارهای استفاده کنید. در ادامه به طور مفصل هر یک از روش‌ها را توضیح خواهیم داد.

استفاده از کتاب‌های مناسب

  • کتاب Understanding and Using English Grammar

انتشارات پیرسون در سال 2016 ویرایش پنجم این کتاب‌ها را به چاپ رساند تا افرادی که می‌خواهند به طور کامل گرامر انگلیسی خود را تقویت کنند، بتوانند از مطالب این کتاب به خوبی بهره ببرند. بهتر است زبان‌آموزان سطوح متوسط تا پیشرفته مطالب این کتاب را مطالعه کنند تا به خوبی بتوانند فرایند یادگیری گرامر را طی کنند. بتی آزار نویسنده کتاب Understanding and Using English Grammar تمرکز ویژه‌ای بر تمرینات گروهی دارد تا افراد از طریق برقراری ارتباط با یک دیگر نکات را به طور کاملا کاربری یاد بگیرند. جالب است بدانید، مطالبی که به این روش آموخته می‌شوند، در ذهن افراد تثبیت می‌شوند و بسیار دیر فراموش می‌شوند.

  • کتاب Living Grammar

این کتاب‌ها توسط انتشارات آکسفورد به چاپ رسیده‌اند، دارای چهار سطح هستند و برای آموزش گرامر مبتدی تا پیشرفته بسیار مناسب هستند. پس افرادی که می‌خواهند گرامر را به طور کاملا کاربردی دنبال کنند، می‌توانند از این کتاب‌ها استفاده ‌کنند. نکات مربوط به گرامر در ابتدای هر درس بیان شده‌اند. در کتاب‌های Living Grammar قسمتی نیز وجود دارد که به مخاطب می‌گوید از نکات گرامری که در هر درس بیان شده در چه موقعیت و شرایطی استفاده کنند. همین باعث می‌شود زبان‌آموزان اعتماد به نفس کافی پیدا کنند و در هر شرایط، گرامر متناسب با آن موقعیت را به کار ببرند.

  • کتاب‌ Longman Advanced Learners Grammar

افرادی که قصد دارند گرامر انگلیسی خود را در حد سطوح پیشرفته تقویت کنند، می‌توانند از مطالب این کتاب استفاده کنند. زبان‌آموزانی نیز که قصد شرکت در آزمون‌های بین‌المللی همچون تافل، آیلتس و … را دارند بهتر است این کتاب را مطالعه کنند تا به مهارت کافی دست پیدا کنند.

  • کتاب‌های Oxford English Grammar Course

زبان‌آموزان سطوح مبتدی تا پیشرفته برای یادگیری گرامر می‌توانند از سری کتاب‌های Oxford English Grammar Course استفاده کنند. توضیحات دروس این کتاب‌ها به زبان کاملا ساده بیان شده‌اند. به همین خاطر افراد به صورت خودآموز می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. انجام تمرینات این مجموعه از کتاب‌ها به افراد کمک می‌کند تا به صورت کاملا کاربردی گرامر را بیاموزند و در شرایط مختلف از آن‌ها استفاده کنند.

  • کتاب English Grammar in Use

زبان‌آموزانی که قصد دارند برای سطوح مقدماتی، متوسط و پیشرفته گرامر خود را تقویت کنند، بهتر است از سری کتاب‌های English Grammar in Use استفاده کنند. ویژگی مثبت این کتاب‌ها این است که می‌توان به صورت کاملا خودآموز از آن‌ها استفاده کرد. پس افراد برای یادگیری مطالب این کتاب‌ها محدودیت زمانی و مکانی ندارند و هر گاه دوست داشته باشند می‌توانند خودشان آن‌ها را مطالعه کنند. بهتر است زبان‌آموزان برنامه منظمی برای خود ایجاد کنند و طبق آن برنامه مطالعه این سری کتاب‌ها را پیگیری کنند.

هر یک از دروس این کتاب‌ها در دو صفحه ارائه شده است. صفحه اول به توضیح نکات پرداخته و در صفحه دوم، تمرینات مربوط به آن نکات آورده شده است.

استفاده از دوره‌های مناسب

دوره‌های آنلاین زیادی وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها مهم‌ترین نکات گرامر را یاد بگیرید. در این قسمت تعدادی از این دوره‌های آنلاین که برای تقویت گرامر انگلیسی از پایه تا پیشرفته مناسب هستند را معرفی می‌کنیم.

  • دوره English Grammar

این دوره مخصوص افرادی است که به تازگی مطالعه گرامر را آغاز کرده‌اند و اطلاعات چندانی درباره آن ندارند. پس به زبان‌آموزان مبتدی تا متوسط پیشنهاد می‌کنیم از این دوره استفاده کنند. تمرکز این دوره بر قواعد و نکات گرامری است که در زندگی روزمره مورد نیاز هستند.

  • دوره Advanced Grammar

افرادی که مهارت متوسطی در گرامر انگلیسی دارند، یا زبان‌آموزانی که دوره قبلی را گذرانده‌اند و به دنبال دریافت مطالب بیشتری در این زمینه هستند، می‌توانند از این دوره استفاده کنند. مدرسان این دوره آنلاین ابتدا نکات گرامر سطوح متوسط را بیان می‌کنند تا به خوبی ذهن مخاطب را با خود همراه کنند. سپس به بیان نکات سطح پیشرفته می‌پردازند.

راهکارها

  • میزان مطالعه خود را افزایش دهید.

مطالعه متن‌های گوناگون باعث می‌شود با نکات گرامری آشنا شوید و کاربرد آن‌ها را در موقعیت‌های مختلف ببینید. وقتی به این نکات دقت می‌کنید، به طور کاملا ناخودآگاه، این قواعد در ذهن شما ثبت می‌شوند و  در شرایط مشابه شما نیز می‌توانید از آن قواعد به خوبی استفاده کنید.

  • برنامه‌ریزی کنید.

تقویت گرامر نیز مانند تقویت سایر مهارت‌ها به برنامه‌ریزی نیاز دارد. شما با برنامه‌ای منسجم می‌توانید به طور مرتب تمرین کنید، در نتیجه نکات به خوبی در ذهن‌تان تثبیت خواهند شد. فقط حواس‌تان باشد که بر اساس توانایی‌های‌تان برنامه‌ریزی کنید. اگر بخواهید بیش از حد توانایی‌تان تمرین کنید، سریعا دلسرد می‌شوید و فرایند یادگیری‌تان مختل خواهد شد.

  • از مطالب اینترنتی کمک بگیرید.

سعی کنید از نکاتی که در سطح وب وجود دارد استفاده کنید یا از مطالب وب‌سایت آموزش گرامر مبتدی تا پیشرفته کمک بگیرید. مطالبی که در این وب‌سایت وجود دارند، می‌توانند شما را با اصلی‌ترین نکات گرامری آشنا کنند. از این راهکار حتما استفاده کنید و با وب‌گردی و جست‌وجو در وب‌سایت‌های مختلف نکات کاربردی گرامر را یاد بگیرید.

اگر شما نیز دوست دارید به خوبی زبان انگلیسی‌تان را تقویت کنید و نکات گرامری را به راحتی بیاموزید پس حتما از راهکارهایی که در مطلب بالا به آن‌ها اشاره کردیم، استفاده کنید. به کارگیری این راهکارها باعث می‌شود تا با انگیزه و اشتیاق بیشتری نکات را بیاموزید و دچار ناامیدی نشوید. پس حتما مطالب بالا را مطالعه کنید و آن‌ها را در فرایند یادگیری خود به کار ببرید.


نوشته شده توسط : | در تاریخ ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ ساعت ۱۰ :۰۰ : ۰۲


دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان
کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004 - 2024