منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها
لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  خرید موتور بنلی قسطی یا موتور یاماها قسطی؟ کدام به صرفه تر است؟
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین
  قبرس، مقصدی ایده آل برای مهاجرت
  كامپوزيت ونير
  فستیوال های قشم
  معرفی نرم افزارهای مالی و حسابداری پارمیس



پنل اس م اس رایگان

اگر به دنیای تکنولوژی علاقه دارید و تصمیم گرفته‌اید به دنبال شغل پردرآمد تعمیرات موبایل و لپ‌تاپ بروید نیاز دارید تا تعمیرات موبایل و لپ‌تاپ را به صورت اصولی آموزش ببینید از این‌رو ما به شما مجتمع فنی تهران پایتخت را معرفی می‌کنیم. این مجموعه از اساتید و پرسنل بسیار متخصص و مجربی برخوردار است که در زمینه‌های مختلف به ویژه آموزش تعمیرات موبایل و آموزش تعمیرات لپ‌تاپ فعالیت دارند و می‌توانند کمک چشم‌گیری در راستای یادگیری تعمیرات موبایل و لپ‌تاپ به صورت عملی و تخصصی به شما بکنند. ادامه این مطلب را از دست ندهید تا شما را بیشتر با نحوه آموزش تعمیرات موبایل و لپ‌تاپ توسط مجتمع فنی تهران پایتخت آشنا کنیم.

آموزش تعمیرات موبایل

امروزه موبایل‌ها، سکان زندگی افراد جامعه را در دستان خود گرفته‌اند به گونه‌ای که صبح‌ها با صدای زنگ موبایل از خواب بیدار می‌شویم، تمامی پیام‌هایی که از طریق شبکه‌های اجتماعی مختلف توسط دوستانمان در طول شب برایمان ارسال شده است را با موبایلمان بررسی می‌کنیم و به آن‌ها پاسخ می‌دهیم، تمامی پیام‌های خود را با استفاده از موبایلمان ارسال می‌کنیم، ایمیل‌های خود را در حالی که به سر کار می‌رویم با موبایلمان چک می‌کنیم، در طول روز برای چندین بار با استفاده از موبایلمان شبکه‌های اجتماعی را بالا و پایین می‌کنیم و حتی وقتی که حوصله انجام دادن هیچ کاری را نداریم موبایل خود را برمی‌داریم و یکی از بازی‌های موردعلاقه خود را اجرا می‌کنیم و کلی کار دیگر که اگر بخواهیم درمورد انجام دادن آن‌ها با استفاده از موبایل صحبت کنیم این مطلب به یک مقاله چندین صفحه‌ای تبدیل خواهد شد. اکثر کارهایی که با موبایل انجام می‌دهیم را مرور کردیم تا به شما نقش کلیدی که این دیوایس در زندگی شما بازی می‌کند را اثبات کنیم. حال فرض کنید که یک روز بد، موبایل شما از کار بیافتد. گویی قلب شما ایستاده است یا اینکه دست راست خود را از دست داده‌اید. اینجاست که نقش تعمیرکار موبایل یا بهتر است کمی باکلاس‌تر بگوییم، تکنسین موبایل اهمیت بسزایی پیدا می‌کند.

واقعا اگر تعمیرکاران موبایل نبودند چه اتفاقی می‌افتد؟ دیگر کسی نبود تا دست راست شما را به شما بازگرداند! بنابراین مجبور بودید به فروشندگان موبایل مراجعه کنید و یک موبایل جدید بخرید. مطمئن باشید که اگر تعمیرکار موبایل نبود این کار را می‌کردید چراکه موبایل بیش از این‌ها در زندگی ما نقش پررنگی پیدا کرده است. از این‌ها که بگذریم شغل تعمیرات موبایل به این دلیل که امروزه هر فردی از این دیوایس استفاده می‌کند و امکان دارد که خراب شود، شغل پردرآمدی به حساب می‌آید به خصوص در ایران که اکثر مردم برای کلاس گذاشتن هم که شده از گوشی‌های آیفون استفاده می‌کنند که مطمعنا درصورت خراب شدنشان، نیاز به پرداخت هزینه بیشتری دارند.

اکنون که نقش کلیدی موبایل و تعمیرکار موبایل را بهتر درک کردید شاید دوست داشته باشید به یک تعمیرکار حرفه‌ای موبایل تبدیل شوید اما از خودتان می‌پرسید چگونه؟ شما برای تبدیل شدن به یک تعمیرکار حرفه‌ای موبایل نیاز دارید تا دوره‌های آموزش تعمیرات موبایل را پشت سر بگذارید تا به خوبی با همه سیستم و ساختار گوشی‌های مختلف آشنایی پیدا کنید و تمامی ابزارآلات لازم برای تعمیرات موبایل را بشناسید و بدانید که دقیقا چه زمانی باید از آن‌ها استفاده کنید. در این زمینه موسسات آموزشی وجود دارند که کار آموزش تعمیرات موبایل را با آموزش اصولی برای شما راحت می‌کنند تا بتوانید به سرعت وارد باز کار شوید. یکی از بهترین موسسات در این زمینه، مجتمع فنی تهران پایتخت است که با آموزش عملی و کاملا تخصصی، مسیر صعب‌العبور یادگیری تعمیرات موبایل را برای شما باز می‌کند.

آموزش تعمیرات لپ‌تاپ

اهمیت لپ‌تاپ‌ها کمتر از موبایل‌ها نیست به گونه‌ای که امروزه در هر جایی می‌توانید یک کامپیوتر یا یک لپ‌تاپ ببینید که به عنوان کاربردی‌ترین دیوایس‌ها در حال استفاده هستند. جدا از اینکه کمتر کسی است که امروزه در منزل خود یک کامپیوتر یا لپ‌تاپ نداشته باشد، در تمامی آموزشگاه‌‌ها، ساختمان‌های اداری، شرکت‌ها، کارخانه‌ها و … کامپیوترها و لپ‌تاپ‌ها نقش بسزایی را بازی می‌کنند البته لپ‌تاپ‌ها به این دلیل که قابل حمل هستند از محبوبیت بیشتری در بین مردم نسبت به کامپیوترها برخوردارند و البته کامپیوترها نیز از نظر سخت‌افزاری قوی‌تر از لپ‌تاپ‌ها به ویژه الترابوک‌ها (لپ‌تاپ‌هایی که ضخامت آن‌ها کمتر از 20 میلی‌متر است) هستند. حال اگر کامپیوتر یا لپ‌تاپ شما خراب شود چه؟ کلی از کارهای شما عقب می‌ماند و بخشی از زندگی شما فلج می‌شود مخصوصا اگر کار شما با کامپیوتر یا لپ‌تاپ باشد. دقیقا همین جاست که نقش تعمیرکار لپ‌تاپ یا کامپیوتر اهمیت پیدا می‌کند.

شغل تعمیرکار لپ‌تاپ نیز به این دلیل که اکثرا افراد جامعه از این دیوایس استفاده می‌کنند مانند شغل تعمیرکار موبایل پردرآمد است اما پیچیدگی‌های آن خیلی بیشتر از شغل تعمیرکار موبایل است چراکه لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترها متناسب با برندهای مختلفی که دارند از اجزای متمایزی برخوردارند. از این‌رو تعمیرکار لپ‌تاپ باید با تمامی برندهای تولیدکننده این دیوایس و اجزای به کار رفته در آن‌ها به خوبی آشنایی داشته باشد و از همه مهم‌تر قلق تعمیر هر یک از آن‌ها را بداند از طرفی لپ‌تاپ‌ها به انواع گوناگونی شامل: نت‌بوک‌ها، الترابوک‌ها، لپ‌تاپ‌های صنعتی، لپ‌تاپ‌های گیمینگ و … تقسیم می‌شوند که تعمیر هر یک از این لپ‌تاپ‌ها مهارت و دانش منحصربه‌فردی نیاز دارد. بنابراین برای تبدیل شدن به یک تعمیرکار حرفه‌ای لپ‌تاپ به آموزش کاملا اصولی در این زمینه نیاز دارید که می‌توانید به بهترین موسسه آموزش تعمیرات لپ‌تاپ یعنی مجتمع فنی تهران پایتخت مراجعه کنید. تا بتوانید با سرعت بالایی پیش به سوی هدف خود حرکت کنید.

مجتمع فنی تهران پایتخت با بهره‌گیری از اساتید کاملا خبره و متخصص در زمینه آموزش تعمیرات موبایل، لپ‌تاپ، لوازم خانگی، کولر گازی، پکیج دیواری، دوربین‌های مدار بسته، کولر گازی، هوش مصنوعی، طراحی و ساخت تابلو برق، برق صنعتی، برق ساختمان،plc  آموزش تعمیرات ecu ، هوشمند‌سازی ساختمان ، طراحی سایت، شبکه، رباتیک و کامپیوتر فعالیت دارد از این‌رو برای آموزش در هر یک از این زمینه‌ها می‌توانید سری به مجتمع فنی تهران پایتخت بزنید. آدرس دقیق و راه‌های ارتباطی با این مجتمع به شرح زیر است:

  • آدرس: میدان انقلاب ابتدای آزادی به سمت غرب بعد از بانک مسکن کوچه قائم مقام – بن بست اول – پلاک 37 – طبقه دوم- سوم- چهارم
  • شماره‌های تماس: 02166123889-02166123878-02166907659-02166424530


نوشته شده توسط : | در تاریخ ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ ساعت ۱۶ :۴۱ : ۵۳


دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان
کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004 - 2024