منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها
لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین
  قبرس، مقصدی ایده آل برای مهاجرت
  كامپوزيت ونير
  فستیوال های قشم
  معرفی نرم افزارهای مالی و حسابداری پارمیس



پنل اس م اس رایگان

او که حالا دانشجوی پزشکی در سال آخر بود بالاخره با تشک کلبک ترکیه می‌توانست به راحتی بخوابد، راه‌حلی یافته بود که با آن زندگی برایش شیرین شده بود، تشک kelebek به طرز خارق‌العادای در آرامش او تأثیرگذار بود. بعد از تمام آن استرس‌ها و روزهای سخت قبل از کنکور دچار بی‌خوابی شده بود، خواب خوب می‌توانست کیفیت زندگی او را افزایش دهد، هشیاری‌اش در طول روز را بهبود ببخشد و تقریباً تنها چیزی بود که واقعاً می‌خواست داشته باشد، او دچار بی‌خوابی بود و راه‌حل‌های مختلف برایش کارایی نداشت. تشک کلبک در این موقعیت وارد زندگی او شد. گاهی یک شی ساده می‌تواند زندگی را دچار تغییرهای بزرگ کند. استرس‌هایی که برای مدت طولانی تحمل کرده بود باعث مشکلات مختلفی شده بود، حالا به دانشگاه می‌رفت، ولی مطمئن بود با چنین مشکلی نمی‌تواند پزشک خوبی شود، یک خواب آرام و راحت برای او ضروری بود تا بتواند درس بخواند و انرژی لازم برای آموختن را داشته باشد، انواع خوراکی‌ها، داروها و روش‌های مختلف را امتحان کرد اما این تشک کلبک بود که راه حل مسئله او بود.

 بی‌خوابی گاهی انسان را جایی دنبال می‌کند که کارایی‌هایش را تحت تأثیر قرار می‌دهد. او به فضایی مناسب برای خواب نیاز داشت. در اتاق خواب تغییراتی داد و با تحقیقاتی که در محیط اینترنت، شبکه‌های اجتماعی و همچنین از مشورت با دوستان، دست آخر تشک kelebek را انتخاب کرد. به طرز شگفت انگیزی این تشک توانست به روند بهبود خواب او کمک کند، وقتی از تشک طبی استفاده می‌کنید این اتفاق رخ می‌دهد. چون این تشک‌ها با ارگونومی بدن انسان هماهنگ است و باعث راحتی در هنگام خواب می‌شود و به اصطلاح ریلکسیشن در هنگام خوابیدن اتفاق می افتد. و نه تنها مانعی برای خواب خوب نیست، بلکه به دلیل سیستم تنفس هوا، همچنین آنتی باکتریال بودن و آنتی استرس بودن، و از همه مهمتر داشتن مموری فوم هوشمند، به خوب خوابیدن فرد نیز کمک می‌کند.

رفع بی‌خوابی با کدام روش؟

راه‌حل دیگری که دانشجوی ما، برای خوابیدن از آن استفاده کرد. تا دوران سخت دانشجویی را پشت سر بگذارد، خواب در ساعاتی غیر از شب یا همان خوابیدن بعدازظهر بود، او نیاز به مطالعه در ساعات طولانی داشت، گاهی شب‌ها را مطالعه می‌کرد و به کمک بهترین تشک طبی فنری می‌توانست برای مدتی در روز بخوابد. خواب در طول روز حتی اگر کوتاه باشد می‌تواند در بهبود بی‌خوابی شبانه افراد مؤثر واقع شود. داشتن خواب نیمروزی می‌تواند به شما هوشیاری، بهبود در عملکرد، همچنین تا حدودی بی‌خوابی‌های شما را جبران کند. حتی اگر تنها 10 دقیقه باشد. تشک کلبک ترکیه به دلیل ایجاد راحتی کافی این امکان را به شما می‌دهد که با قرار گرفتن بر روی آن در هر ساعتی از شبانه روز با آرامش به خواب بروید.

جبران بی‌خوابی با خواب نیمروزی

تا اواخر دهه 80 میلادی، کسی از اهمیت خواب نیمروزی اطلاعی نداشت. تا اینکه محققان به نتایج جالب‌توجهی رسیدند. محققان دریافتند که انسان تمایل به خواب طولانی در شب‌هنگام و یک چرت کوتاه در بعدازظهر دارد. محققان دریافته‌اند که اگر شما کم‌خوابی دارید، خوابیدن بیش از دو ساعت در عصر می‌تواند هوشیاری شما را تا 24 ساعت نیز افزایش دهد؛ بنابراین، یک چرت نیمروزی، بسیار بهتر از مصرف یک فنجان قهوه برای از بین بردن میل خواب است؛ بنابراین او با توجه به اینکه ساعت کمتری نسبت به دیگران می‌خوابید ولی با چند دقیقه خواب در طول روز این بی‌خوابی را جبران می‌کرد. و هوشیاری خود را به دست می‌آورد، به مرور خواب شبانه او نیز بهبود پیدا کرد و به کمک استفاده از تشک کلبک توانست کیفیت خواب شبانه‌اش را افزایش دهد.

 خوابیدن به اندازه کافی باعث افزایش عملکرد مغز، بهبود سیستم ایمنی بدن، کاهش اضطراب‌ها و سلامتی فرد می‌شود، شما حتی اگر در طول شب 5 ساعت بخوابید نیز ممکن است به چرخه خواب و سلامت خود لطمه وارد کنید. درحالی‌که اگر هشت ساعت بخوابید، این چرخه مطابق روال خواهد بود. میزان خواب برای هر گروه سنی متفاوت است، در سن دانشگاه و بین 18 تا 25 سال بهتر است فرد بین 6 تا 11 ساعت بخوابد اما بسیاری افراد این میزان را نمی‌خوابند.

 برای جبران کم خوابی چه کنیم؟

با یک خواب 30 دقیقه‌ای در طول روز می‌توانید هوشیاری خود را برای یک رانندگی طولانی، مطالعه دروس و شرکت در کلاس‌های تخصصی به دست آورید؛ بنابراین اگر چرخه خواب، در طول خواب شبانه دچار اختلالی باشد و دوره خود را سپری نکرده باشد، با خواب در طول روز، می‌توان بدن را دوباره به حالتی برگرداند که در هوشیاری کامل قرار بگیرد. حتی اگر این خواب در طول روز 10 دقیقه باشد. بهتر است که خواب شبانه در چرخه کامل آن اتفاق بیفتد.شما می‌توانید برای اینکه به سرعت و برای دقایقی به راحتی بخوابید از تشک کلبک استفاده کنید، همچنین می توانید این تشک های طبی و راحت را از فروشگاه bestkelebek تهیه کنید.

سلامت بدن با چرخه خواب کامل

با تشک کلبک ترکیه می‌توان چرخه خواب کاملی داشت.

تعریف چرخه خواب:

 به یک دوره کامل از هنگام خوابیدن تا هنگام بیدار شدن گفته می‌شود که می‌تواند حدود 2 ساعت طول بکشد.

در خواب شبانه این چرخه تکرار می‌شود. تا زمان بیدار شدن، شروع آن با کم شدن هشیاری است. ابتدا مغز امواج بتا و بعد امواج آلفا را متصاعد می‌کند. و سپس به مرحله non-rem می‌رسد. و بعد خواب به مرحله عمیق آن یعنی rem  وارد می‌شود. که بین 90 تا 120 دقیقه زمان می‌برد ؛ و بعد از آن فرد به آرامی بیدار شده و اگر خواب او ادامه یابد، دوباره این چرخه از ابتدا شروع می‌شود. یکی از روش‌هایی که برای آرامش و خسته نبودن همچنین بالا بودن کارکرد مغز و داشتن حس و حالی مناسب، این است که در انتهای چرخه خواب بیدار شویم.

 چطور می‌توان این حالت را تنظیم کرد؟

 با استفاده از فضای خوابی آرام و ایجاد راحتی در موقعیت خواب. با تشک کلبک می‌توان تا انتهای چرخه خواب، در خوابی آرام و شیرین بود. و با بیدار شدن ناگهانی چرخه خواب را به صورت نیمه رها نکرد. به این ترتیب تشک کلبک راهکاری است که به بهبود کیفیت زندگی کمک می‌کند تا با توانایی‌های بالا در جامعه به ارائه خدمات بپردازید.

خوابیدن می‌تواند بر روی زندگی شما تأثیر عمیقی بگذارد، اینکه شب خوب نمی‌خوابید، آن خوابی که برای ساعات طولانی داشتید منجر به سرحال شدن شما نشده و یا مشغله کاری، استرس و اضطراب مانع آن است که بتوانید به راحتی به خواب بروید. و برای ساعت‌های طولانی بی‌خوابی را تحمل می‌کنید. یعنی لازم است در فضای اتاق خواب خود تغییراتی ایجاد کنید، شرایطی را که بدن در آن به خواب نمی‌رود را تغییر دهید، یکی از موثرترین راه‌ها استفاده از تشک کلبک است. این تشک بهترین مارک تشک خارجی، مناسب، با ارگونومی بدن طراحی شده و به راحت بودن شما کمک می‌کند. در قدم بعدی نور محیط را کاهش دهید. یا حتی رنگ دیوارها را تغییر دهید. استفاده از رنگهای صورتی و سبز به خواب خوب و رویایی کمک می کند. و به این ترتیب با شرایط متفاوتی رو به رو می‌شوید. که مغز آن را تشخصی می‌دهد. و امکان زود خوابیدن شما نیز افزایش می‌یابد. همان طور که پزشک جوان ما توانست با استفاده از تشک کلبک این تغییر را ایجاد کرده و دوران تحصیل خود را به خوبی بگذراند.

در نتیجه با استفاده از تشک کلبک می‌تونید در این دوران خوابهای شیرینی را تجربه کنید. و از کیفیت خواب و دیدن رویاهای شیرین لذت ببرید. تشک کلبک راه‌حل بسیار مناسب برای یک خواب راحت و شیرین است.به خاطر اینکه تولید این  تشک مطابق با استاندارد های روز اروپایی با آخرین تکنولوژی های به روز  و مهندسی ، و همچنین کیفیت متریال به کار رفته در تولید تشک کلبک و با استاندارد CE تولید شده است . استفاده از 5 سانت لایه مموری فوم هوشمند با دانسیته 90 با ایجاد حالت ریلکسیشن در بازه زمانی استراحت باعث افزایش جریان خون در بدن و در نتیجه ازدیاد اکسیژن رسانی به اندام بدن خواهد شد . و در نتیجه صبح ها با آرامش بیشتری بستر خوابتان را ترک خواهید کرد .

 تشک ویسکو پاکت برند کلبک را به کسانی که تشکی با درجه نرمی سفتی متوسط و کیفیت خوب را ترجیح می‌دهند. برای یک خواب خوب پیشنهاد می‌دهیم که میتونید اونو از فروشگاه بست کلبک و یا از آدرس اینترنتی Https://bestkelebek.ir تهیه نمایید.

از اینکه تا اینجای مقاله با من همراه بودید از شما سپاسگزارم. امیدوارم که تونسته باشم که کمکی هر چند کوچیک در فراهم کردن زمینه ای برای بهتر خوابیدن شما همراه با آرامش و رویاهای شیرین داشته باشم.


نوشته شده توسط : | در تاریخ ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ ساعت ۲۰ :۳۸ : ۵۹


دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان
کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004 - 2024