منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها
لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین
  قبرس، مقصدی ایده آل برای مهاجرت
  كامپوزيت ونير
  فستیوال های قشم
  معرفی نرم افزارهای مالی و حسابداری پارمیس



پنل اس م اس رایگان

خوشگذرانی در آبهای خلیج فارس

جنوب ایران دارای پتانسیل گردشگری و تفریحی بسیاری است که بسیاری از گردشگران این خطه از کشورمان را مقصد گردشگری خود قرار می دهند. گردشگران قادر خواهند بود از اماکن دیدنی و باستانی جنوب ایران بازدید کنند و لحظات خوشی را برای خود ایجاد کنند. در سفر به جزیره کیش میزبان خلیج نیلگون فارس می شوید که با زیبایی اش هر بیننده ای را مجذوب خود می کند. آبهای خلیج فارس متشکل از جزایر متعدد و بی نظیری است که هر یک از ویژگیها و زیبایی منحصر بفردی برخوردار است. یکی از این جزایر که مورد توجه بسیاری از گردشگران است جزیره زیبای کیش است که با امکانات و تفریحات مدرن و مناسب میزبان مسافران است. این جزیره آنقدر به لحاظ گردشگری گسترده است که قادر نخواهید بود جاذبه های دیدنی کیش را از دست بدهید.اگر شما هم جزو مسافران تور کیش دی ماه  هستید باید گفت یکی از بهترین زمانها را برای سفر به کیش انتخاب کرده اید . هوای ایده آل به دور از شلوغی ایام تعطیل جزیره .

دیدنیهای کیش را تنها نمی توان سواحل زیبای آن در نظر گرفت و غافل از سایر جاذبه های دیدنی آن بود. مراکز خرید، دیدنی های باستانی و تاریخی، جاذبه های طبیعی، تفریحات آبی و …. از جمله اماکنی هستند که لحظات خوشی را برای ما رقم خواهند زد. در این مقاله سعی داریم تا از پرطرفدارترین نقاط گردشگری کشور یعنی جزیره زیبای کیش سخن بگوییم.

چند نکته ی مهم:

-افراد و شرکت های متفاوتی در کیش حضور دارند که آماده ارائه خدمات تفریحی خود هستند.

-در ایام مناسبتی و خاص ممکن است در هزینه ها اختلاف چشم گیری مشاهده شود.

– سعی کنید از بن های تخفیف هتل ها و آژانس های خدمات مسافرتی استفاده کنید تا سفری مقرون به صرفه و ارزانی داشته باشید. همچنین شما میتوانید از سایتهای معتبر  رزرو آنلاین تور کیش نیز برای تهیه خدمات گردشگری استفاده نمایید

-اگر قصد تهیه بلیط تفریحات را دارید می توانید به مراکز تفریحی مد نظرتان مراجعه و یا از طریق هتل ها، آژانس های مسافرتی یا نمایندگی های فروش اقدام به خرید بلیط نمایید.

-شرایط آب و هوایی جزیره کیش در ارائه و یا عدم ارائه خدمات تفریحی اثر خواهد گذاشت و حتی ممکن است برای حفظ امنیت مسافران از ارائه خدمات امتناع کنند.

در ذیل به برخی از جاذبه های دیدنی و تفریحی جزیره کیش می پردازیم.

1- تفریحات آبی

بسیاری از گردشگرانی که قصد سفر به کیش را دارند مایلند به کنار سواحل بروند و از تفریحات آبی این جزیره استفاده نمایند که چتر پاراسل، غواصی، اسکی روی آب، فلایبرد، شاتل و بنانا و …. از جمله آنند.

2- دوچرخه سواری

در جزیره کیش می توانید یکی از طولانی ترین و زیباترین مسیرهای دوچرخه سواری را بیابید. این مسیر حدودا 51 كیلومتر طول دارد و در واقع مسیری است که برای دوچرخه سواری در نظر گرفته شده و جدا از مسیرهای اتومبیل است و بخش اصلی آن را حاشیه نوار ساحلی تشکیل می دهد. گردشگرانی که به دوچرخه علاقه مند هستند این مسیر دوچرخه سواری را از دست ندهند. برای کرایه دوچرخه نیز می توانید به ایستگاه‌های ویژه کرایه دوچرخه که در قسمت های مختلف جزیره کیش مانند اسکله تفریحی و جنب بازار مرجان به چشم می خورد مراجعه نمایند. اگر شما جزو مسافران تور کیش نوروز هستید با توجه به شلوغی جزیره در ایام نوروز پیشنهاد میشود زمانهای خلوت را برای دوچرخه سواری انتخاب نمایید

مدت زمان: یک ساعت

3- اسکوتر برقی

اسکوترهای برقی دوچرخه یا موتورهای کوچک برقی از دیگر تفریحاتی هستند که برای گردشگران در نظر گرفته شده است. اسکوتر برقی نیروی محرکه اش را از باتری تامین می کند. در مسیر دوچرخه سواری نیز اسکوتر سواری نیز امکان پذیر است. اسکوتر برقی تنها دارای گاز و ترمز است. در بیشتر مراکز تفریحی جزیره کیش از قیبل اسکله تفریحی و پارک ساحلی مرجان ایستگاه های ویژه کرایه اسکوتر برقی موجود است.

مدت زمان: یک ساعت

شرایط اجاره و استفاده از اسکوتر برقی:

– برای تکمیل فرم قرارداد داشتن حداقل 15 سال سن الزامیست.

– کارت شناسایی معتبر به همراه داشته باشید و ودیعه جهت ضمانت سلامت دستگاه را پرداخت نمایید.

-از کلاه ایمنی استفاده کنید.

-از رفتن به درون معابر پیاده و سواره رو خودداری نمایید و در نقاط تعیین شده از این وسیله استفاده کنید. در غیر این صورت جریمه خواهید پرداخت.

– در صورت مجروح شدن و آسیب دیدگی افراد در جریان اجاره دستگاه، مرکز این تفریح هیچگونه مسوولیتی نخواهد داشت. فرد اجاره کننده در واقع با امضای قرارداد تمام پیشامدهایی که به صورت سهوا و یا عمدا توسط او صورت گرفته را می پذیرد.

 قوانین استفاده از اسکوتر برقی

-با سرعت نرانید.

-مراقب کودکان و سالمندان باشید.

-حتما از سمت راست حرکت کنید.

– قبل از تمام شدن شارژ باتری به ایستگاه برگردید.

4- باگی

باگی از دیگر تفریحاتی است که گردشگران می توانند به سراغ آن بروند و لحظات شاد و هیجان انگیزی را تجربه کنند. باگی یک وسیله چهار چرخ است که برای سافاری استفاده می شود. پیست خاكی باگی جزیره کیش دارای 400 متر طول می باشد. باگی های دو نفره نیز در اختیار گردشگران قرار داده می شود تا تجربه ی بی نظیری داشته باشند. تورهای ورزشی تفریحی باگی نیز در جزیره برگزار می شود که راهنمایان حرفه ای حضور دارند و با موتور چهار چرخ ATV  جلو حرکت می کنند. باگی سواران این فرصت را خواهند داشت تا از درخت سبز، كلبه هور و كشتی یونانی دیدن نمایند. اگر شما جزو مسافران تور کیش دی ماه هستید باید گفت نگران آفتاب سوزان فصول گرم کیش نیز نخواهید بود و میتوانید با خیال راحت باگی سواری کنید .

مدت زمان: 10 دقیقه

5- شترسواری

شترسواری در بیشتر نقاط ایران دیده می شود ولی در جزیره کیش با توجه به شرایط محیطی اش حال و هوای دیگری دارد. شترسواری معمولا در پارک سافاری کیش دیده می شود ولی با توجه به زمان سفر شما امکان دارد شتربانان مکان دیگری نظیر کشتی یونانی را برای شترسواری برگزینند.

مدت زمان: 15 دقیقه

6- جنگ های شادی

میهمانان تور کیش می توانند در برنامه های متنوعی که در شب های کیش برگزار می شوند حضور پیدا کنند که قطعا جالب و دل انگیز خواهد بود. برخی از برنامه هایی که برای این جنگ در نظر گرفته شده شامل تقلید صدا، مسابقه، تئاتر طنز و … است. علاقه مندان جهت تهیه بلیت و حضور در این جنگ ها می توانند به محل برگزاری آنها و یا از طریق هتل ها و مراکز مجاز اطلاعاتی کسب نمایند.

مدت زمان: از 1 ساعت

7- سافاری

اگر به دنبال تفریحات هیجان انگیز و آدرنالین هستنید توصیه می شود سافاری در کیش را از دست ندهید. در تور سافاری سوار بر ماشین های مخصوصی خواهید شد و از تپه ها بالا و پایین خواهید رفت و تجربه ی جذاب و هیجان انگیزی در این تفریح کسب خواهید کرد.

مدت زمان: 15 دقیقه

شرایط استفاده از سافاری:

-حداقل داشتن پنج سال سن الزامیست.

8- موتورسواری

موتورسواری برای عاشقان این تفریح بسیار جذاب خواهد بود. در جزیره کیش انواع مختلفی از موتورها موجود است که هر کدام ویژگی خاص خود را دارد و علاقه مندان این فرصت را خواهند داشت تا برای تفریح موتورسواری خود برنامه ریزی نمایند. برای موتور سواری هم باید گفت مسافران تور کیش بهمن ماه و یا دی ماه بدون نگرانی از گرمای ماه های گرم کیش با خیال راحت در هوای آزاد موتور سواری کنند.

موتور ATV 90 cc: موتور تمام اتوماتیک در پیست پرپیچ و خم

مدت زمان: 10 دقیقه

شرایط استفاده از موتورسواری:

– داشتن حداقل 12 سال سن

موتور تریل 80 cc: موتور نیمه اتوماتیک با هیجان زیاد

مدت زمان: 10 دقیقه

شرایط استفاده:

-داشتن حداقل 12 سال سن الزامیست.

موتور مینی تریل 50cc: موتور اتومات با دو چرخ کمکی

مدت زمان: 10 دقیقه

شرایط استفاده:

-داشتن 5 تا 10 سال سن و قد حداکثر 120 سانتی متر برای علاقه مندان این تفریح الزامیست.

موتور ATV 250 cc: موتور دنده ای حرفه ای

مدت زمان: 10 دقیقه

شرایط استفاده:

– انجام این تفریح برای خانم ها ممنوع می باشد.

-داشتن بالای 16 سال سن و مسلط به موتور سواری

9- کارتینگ

رانندگی با ماشین های کوچک تک نفره کارتینگ گفته می شود. کارتینگ تجربه ایمن سرعت و هیجان را برایتان به ارمغان خواهد آورد. شما می توانید بدون گواهینامه رانندگی و یا بدون تبحر خاصی از این ماشین ها استفاده کنید و تجربه ای خاص و جذاب را در خاطراتتان ثبت کنید.

مدت زمان: 10 دقیقه

10- بانجی شوتینگ

این تفریح زیر مجموعه خانواده بانجی جامپینگ می باشد که دارای دو ستون فلزی به ارتفاع 15 متری است و به فواصل 20 متری از یکدیگر واقع شده اند. یک کش به هر ستون وصل است که افراد را از دو طرف به آنها متصل می کند. طناب ها نیز توسط موتورهای مخصوص کشیده و رها می شوند.

مدت زمان: 5 دقیقه

شرایط استفاده:

-داشتن حداکثر وزن 100 کیلوگرم

11- پینت بال

پینت بال فرصت لذت بخشی است که با دوستان و یا به صورت خانوادگی می توانید تجربه نمایید. پینت بال در واقع جنگی سرشار از خنده و شادی است و یک جنگ به تمام معنی با گلوله های رنگی.

مدت زمان: یک ساعت

12- تونل وحشت

علاقه مندان هیجان و آدرنالین مکان خوبی را پیدا کرده اند چرا که یک تفریح ترسناک به شمار می رود. شما می توانید از هرم مومیایی، تونل وحشت و … دیدن نمایید. تونل وحشت در واقع تونلی تنگ و تاریک است که دارای پیچ و خم های بسیاری است و شما می توانید در این تونل میزان شجاعت خود را محک بزنید و ترس و وحشت را لمس کنید. در قسمت های مختلف جزیره کیش مانند پارک سافاری، هتل شایان، هتل ارم و …این تفریح دیده می شود.

مدت زمان: از 5 دقیقه

13- دالان ماجراجویان

علاقه مندان به تفریحات فکری و فیزیکی می توانند به دالان ماجراجویان مراجعه کنند و تجربه جذاب و هیجان انگیزی را کسب کنند. دالان ماجراجویان در پارک سافاری واقع شده است و دارای مسیرهایی پر پیچ و خم می باشد.

مدت زمان: 5 دقیقه

14- عینک واقعیت مجازی

عینک واقعیت مجازی (VR) در واقع برای برداشتن مرزهای واقعیت و فضای مجازی ایجاد شده است. تماشای فیلم های سه بعدی مخصوص از جمله موارد استفاده از عینک واقعیت مجازی است که در شما این حس را اینجاد خواهد کرد که در فضای فیلم قرار گرفته اید. تصاویری که از این عینک ها ایجاد می شود بسیار به واقعیت نزدیک است. بیشتر افراد زمانی که فیلم تماشا می کنند از فضای موجود خارج می شوند و حرکات جالبی را از خود به نمایش می گذارند.

مدت زمان: 10 دقیقه

15- پرواز

تجربه پرواز بر فراز آب های نیلگون خلیج فارس قطعا بسیار جذاب و دلنشین خواهد بود. تنها کافیست سوار بر هواپیماهای بدون موتور (گلايدر)، جایروکوپتر و کایت موتوردار شوید و شاهد منظره ای متفاوت از پهنه آبی خلیج فارس باشید.

باند گلایدر فرودگاه بین المللی جزیره کیش جهت انجام پروازهای تفریحی آماده  ارائه خدمات خود می باشد.

مدت زمان: 10 دقیقه

16- شبیه ساز پرواز

گردشگران تور کیش علاوه بر اینکه می توانند تجربه پروازهای تفریحی را داشته باشند، قادر خواهند بود به وسیله فلای دامون خلبانی را نیز تجربه نمایند. اولین مرکز تخصصی شبیه سازهای پروازی در سطح کشور فلای دامون می باشد که پروازهای شبیه سازی شده را به صورت زیر برای علاقه مندان در نظر گرفته است.

– شبیه ساز پروازی ایرباس 320 – Airbus320

– شبیه ساز پروازی بویینگ 737 – Boeing 737

– شبیه ساز پروازی هواپیمای دو موتوره

– شبیه ساز پروازی با امکان حرکت (Motion) هواپیمای Mooney

مدت زمان: از 10 دقیقه

17- بانجی جامپینگ

ازدیگر تفریحاتی که مسافران تور کیش قادر به لذت بردن از آن هستند، بانجی جامپینگ است. این تفریح برای شما تجربه سقوطی امن و هیجان انگیز را رقم خواهد زد. تنها کافیست به کش های مخصوص وصل شوید و در ارتفاع، شیرجه بزنید. جای نگرانی وجود ندارد زیرا خطری شما را تهدید نخواهد کرد زیرا کش ها مانع از رسیدن شما به زمین می شوند.

18- سوارکاری

افرادی که علاقه مندان به سوارکاری هستند و تمایل دارند در جزیره کیش نیز این تفریح را انجام دهند بسیار جذاب خواهد بود. قطعا تجربه سوارکاری در سواحل نقره فام جزیره کیش تجربه استثنایی خواهد بود. در سواحل کیش و در کنار کشتی یونانی این فرصت را خواهید داشت تا این تفریح را انجام دهید.

زمان: از 10 دقیقه

19- ترامپولین

گردشگرانی که تمایل دارند برای لحظاتی بپر بپرهای جانانه ای کنند و لحظات شاد و خوشی را سپری نمایند. می توانند به پارک سافاری مراجعه نمایند.

مدت زمان: 10 دقیقه

20- خرید و پاساژ گردی

یکی دیگر از تفریحاتی که در جزیره کیش می توان انجام داد گشت و گذار در بازار و مراکز خرید کیش است که قطعا لذتبخش خواهد بود. تماشای اجناس رنگارنگ و متفاوت در پاساژها یا بازارهای کیش تجربه ی بی نظیری است. کیش دارای مراکز خرید متعددی است که بازدید از آن ها خارج از لطف نخواهد بود.

21- شکم گردی

تجربه میل نمودن غذاهای دریایی و محلی و متنوع را در کیش از دست ندهید. شکم گردی بخشی جدایی ناپذیر در سفر به کیش است. رستوران های کیش با غذاهای با کیفیت و خوب خود آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش هستند. برخی از رستورانهای کیش علاوه بر سرو غذا با اجرای موسیقی زنده لحظات خوبی را برای میهمانان مهیا می سازند.

22- بولینگ و بیلیارد

انجام بولینگ و بیلیارد در جزیره کیش قطعا حال و هوای دیگری خواهد داشت. هدف گرفتن اشیایی به نام میله و غلتاندن توپ بر روی سطح صاف برای کسب امتیاز قطعا تجربه ای متفاوتی خواهد بود. در برخی از هتل ها و مراکز ورزشی کیش نیز بولینگ و بیلیارد در نظر گرفته اند.

23- شهربازی هایلند

شهربازی هایلند از دیگر اماکن تفریحی کیش به حساب می آید که با هر گروه سنی و یا سلیقه ای قادر خواهند بود تا از این تفریح لذت ببرند. شهربازی هایلند دارای 3 هکتار مساحت است. رولرکاستر هوایی و آبی، سفینه، سورتمه، رنجر، چرخ و فلک، تاب بچه، ماشین ضربتی آبی، ماشین برقی ضربتی، سینما 2000، قطار لاستیکی، سیمیلاتور، آبشار، رودخانه وحشی و… از جمله بازی هایی هستند که در شهربازی هایلند به چشم می خورد. به مسافران تور کیش فروردین جزیره پیشنهاد میشود در صورتی که قصد بازدید از شهربازی را دارند زودتر بلیط تهیه کنند تا با توجه به ازدهام مسافر در آن زمان جا نمانند .

24- ورزش های ساحلی

جزیره کیش بارها تجربه میزبانی از مسابقات ورزش های ساحلی به ویژه والیبال ساحلی را داشته است. زمین والیبال ساحلی بسیاری در جزیره کیش به وجود آمده و همچنین امکانات خوبی نیز فراهم کرده اند. علاقه مندان به این ورزش می توانند به این زمین های ساحلی سری بزنند و لحظاتی خوبی را سپری نمایند.

مختصری درباره کیش

جزیره کیش با مساحت 91 کیلومتری در دهانه خلیج فارس و در نزدیکی تنگه هرمز قرار دارد. این جزیره دارای نوار ساحلی 43 کیلومتری بسیار زیبا و منحصربفرد است. بیشترین عرض این جزیره 7.5 کیلومتر و و طول ساحل غربی به ساحل شرقی آن حدود 45 کیلومتر است. فرودگاه بین المللی کیش که از زیبا ترین و مجهزترین فرودگاه های ایران است در بخش مرتفع جزیره و در ارتفاع حدود 40 متری بنا شده است. این جزیره از لحاظ جغرافیایی و توپوگرافی فاقد کوه و تپه های مرتفع است و بیشترین ارتفاع این جزیره به حدود 40 متر از سطح دریا می رسد.

درصد اکسیژن خالص در این شهر به قدری زیاد است که این شهر در بین چهار منطقه برتر دنیا در این مورد قرار گرفته است. به دلیل وجود اکسیژن خالص هنگام پیاده روی در نوار ساحلی و بازدید از مکان های دیدنی لذت بخش تر خواهد بود و گردشگران کم تر دچار خستگی می شوند. جانبازان و افرادی که ناراحتی تنفسی دارند در این اکسیژن خالص بهتر می توانند نفس بکشند. بندر چارک نزدیک ترین شهر ایران به این جزیره است. بندر خارک با جزیره کیش حدود 18 کیلومتر فاصله دارد. به دلیل نزدیک بودن بندر خارک به جزیره کیش، این بندر در مسیر اصلی رسیدن به این جزیره از راه دریایی است.

گونه های بسیار کمیابی از ماهیان در این منطقه زندگی می کنند که نمونه های آنان را به ندرت می توان در مناطق دیگر جهان و ایران پیدا کرد. کیش دارای آب و هوایی گرم و مرطوب است و میانگین دمای سالیانه این جزیره 26.6 درجه سانتی گراد است.

ویژگی های جغرافیایی و آب و هوای کیش

همان طور که گفته شد کیش دارای آب و هوای گرم و شرجی است و میانگین دمای سالیانه این منطقه 26.6 درجه سانتی گراد است. به دلیل قرار گرفتن در مجاورت خلیج فارس و رطوبت بالای این منطقه، اختلاف دمای روز و شب در این جزیره در فصول مختلف سال، بسیار کم است. فشار بخار هوا در این منطقه در تمامی فصول بسیار بالا و به طور میانگین بین 50 – 60 درصد می باشد. اختلاف دمای روزانه این جزیره در تمام طول سال بین 9 تا 10 درجه سانتی گراد است و به دلیل رطوبت بالا در این منطقه دمای هوا هرگز به صفر و زیر صفر نمی رسد. از این رو زمستان های این جزیره بسیار خنک و بهاری است.

تفاوت دمای این منطقه در سردترین روز سال و گرم ترین روز سال بسیار کم و حدود 16 درجه سانتی گراد است. هوای خشک به همراه بادهای ملایم و اب تقریبا سرد دریا از ویژگی های اقلیمی جزیره کیش در فروردین ماه هر سال است. در اردیبهشت ماه رطوبت نسبی در این منطقه تقریبا پایین است و اب دریا هنوز خنک است از این رو در این ماه هوا بسیار خنک و ایده آل است.  ممکن است در مرداد ماه در این جزیره شاهد بارش باران های شدید متاثر از جریان هوای اقیانوس هند باشیم. این باران ها عموما به صورت رگباری و موسمی است. خرداد ماه و تیر ماه زمان شروع افزایش گرما و رطوبت نسبی هوا است این ماه ها با باد های گرم و مرطوب و آفتاب سوزان همراه هستند.

جاذبه های گردشگری جزیره کیش

در گوشه گوشه این جزیره زیبا می توانید از تماشای جاذبه های طبیعی و تاریخی مختلف لذت ببرید. می توانید در نوار ساحلی این جزیره پیاده روی کنید. در آب های نیلگون آن آبتنی و قایق سواری کنید. با بازدید از شهر زیرزمینی کاریز با دنیای شگفت انگیز آن آشنا شوید. شهر زیر زمینی بسیار زیبا که سقف آن با مرجان ها و صدف های زیبای خلیج فارس زینت داده شده است و یک منظره رویایی ایجاد کرده است.

اگر به دنبال یک مکان دنج و آرام در کنار ساحل برای استراحت هستید هتل ترنج کیش  که یک هتل دریایی به شمار میرود گزینه خوبی است . یکی دیگر از جاذبه های دیدنی کیش، جزیره مرجانی کیش است؛ یک جزیره با منظره ای زیبا از ساحل زلال و آلاچیق ها و محوطه سازی های مناسب برای راحتی بیشتر گردشگران و بازدید کنندگان این منطقه. از دیگر جاذبه های گردشگری جزیره کیش می توان به اسکله تفریحی کیش، شهر حریره، بوستان آهوان، خانه بومیان، کشتی یونانی، گذر هنرمندان، آب انبار کیش، پارک ساحلی میرمهنا، پارک ساحلی سیمرغ، پارک شهر، روستای باغو، پارک دلفین ها، سافاری کیش، آکواریوم و خانه اعیانی اشاره کرد. ضمنا اگر هزینه های سفر به کیش شما را برای بازدید از این جزیره زیبا دچار تردید کرده اصلا نگران نباشید چرا که  شما در برخی ایام سال میتوانید از تور لحظه آخری کیش استفاده کنید ، این تورها که معمولا اندک زمانی پیش از پرواز توسط آژانسهای مسافرتی عرضه میشوند گاهی حتی با تخفیف بیش از پنجاه درصد قیمت واقعی ارائه میشوند .

اقتصاد جزیره کیش

منطقه ازاد کیش به دلیل استقبال بسیار زیاد گردشگران و قرار گرفتن در لیست مقاصد اصلی گردشگری ایران، یکی از مناطق مهم اقتصادی و قطب اقتصاد استان هرمزگان است. صنعت هتلداری و مشاغل مرتبط با آن در این شهر بسیار رونق دارد. نرخ بیکاری در جزیره کیش کم تر از یک درصد است. جزیره کیش همواره از اهداف مهم سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در بخش های تفریحی، گردشگری، رستوران ها، فروشگاه ها و مراکز تفریحی بوده است. از دیگر مزایای اقتصادی کیش ارتباط آن با بندر دبی بوده که زمینه فعالیت تجار و بازرگانان را در این جزیره تسهیل کرده است

جزیره کیش دارای چندین دانشگاه است که اکثر آن ها زیر مجموعه دانشگاه تهران و دانشگاه صنعتی شریف هستند. قیمت خودرو در جزیره کیش بسیار کم تر از سایر نقاط ایران است و دلیل آن هم عدم پرداخت گمرکی است ;. علاوه بر این برخی از خودروها مانند خودرو های سوپر اسپرت که ورود ان ها به داخل کشور ممنوع است در این منطقه به فروش می رسد و مانعی برای استفاده از آن وجود ندارد. نقطه اتکای اقتصاد جزیره کیش تعداد بالای گردشگران خارجی و داخلی است که سالیانه به این منطقه سفر می کنند. حدود یک میلیون گردشگر خارجی و ایرانی در طول سال از منطقه آزاد کیش و مراکز خرید آن و بازار های مشهور آن مانند بازار مرجان، بازار پردیس، بازار ونوس و … دیدن می کنند.

منبع : https://xn--pgboj2fl38c.net


نوشته شده توسط : | در تاریخ ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ ساعت ۱۷ :۵۱ : ۵۵


دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان
کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004 - 2024