منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها
لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین
  قبرس، مقصدی ایده آل برای مهاجرت
  كامپوزيت ونير
  فستیوال های قشم
  معرفی نرم افزارهای مالی و حسابداری پارمیس



پنل اس م اس رایگان

شاید شما با خود به این موضوع فکر کرده‌اید آیا می‌شود همین گونه که در منزل نشسته‌اید کسب درآمد داشته باشید آن‌ هم در حدی که بشود با آن امرار معاش کرد؟ اگر این سوال چند سال پیش مطرح می‌شد با هجمه‌هایی همراه می‌شد اما امروزه به لطف اینترنت پرسرعت و افزایش کیفیت وسایل ارتباطی دور از تصور نیست.

در ادامه مقاله در مورد چگونگی کسب درآمد از اینترنت مطالبی را خواهیم گفت که خواندش خالی از لطف نیست.

آموزش کسب و کار اینترنتی

در ادامه فرایندی را برای شروع کسب و کار اینترنتی ارائه می‌دهیم که مختص گروه خاصی نیست و تفاوتی ندارد به چه شغلی مشغول هستید یا چه مهارت‌هایی دارید. اگر دلتان می‌خواهد در خانه کار کنید و درآمد به دست آورید پس با همراه باشید.

فرآیند کسب و کارهای اینترنتی

نکته اول در مورد فرایند کسب و کار و کسب درآمد در خانه توجه به این موضوع است که در چه زمنیه‌ای قصد دارید فعالیت کنید. در قدم اول باید حوزه کاری خود را انتخاب کنید و پیشنهاد می‌کنم تنها یک حوزه کاری را انتخاب کنید و از شاخه‌ای به شاخه دیگر نپرید. افرادی که قصد شروع کسب و کار اینترنی را دارد همیشه این مشکل را دارند که حوزه کاری که باید در آن فعالیت کنند دقیقا مشخص نیست، یعنی دقیقا نمی‌دانند در چه چیزی در وبسایت یا کانال تلگرام خودشان درج بکنند.

در این نکته یک اشتباهی نهفته است که می‌تواند شروع فعالیت شما را در همان ابتدای راه مختل کند. همانطور که گفته شد برای این کار ابتدا بایک یک شاخه فقط یک شاخه منحصر به فرد را انتخاب کرد و تنها در آن شاخه فعالیت کنید. یا اگر می‌خواهید در شاخه‌های دیگر آن حوزه فعالیت کنید بهتر است یک گروه تشکیل دهید و چندین شاخه از آن حوزه‌ی کاری را گسترش دهید اما اگر تنها هستید و به کسب و کار در منزل مخصوصاً خانم‌ها که به کار در منزل بانوان فکر می‌کنید، لطفاً از شاخه‌ای به شاخه‌ی دیگر نپرید.

حوزه انتخابی را با علایقتان بسنجید

در انتخاب حوزه کاری به این نکته توجه داشته باشید که آیا حوزه انتخابی قدرت این را دارد که بعد از چند ماه فعالیت بتواند کاربر خوبی جذب کند یا باید بتوان در این حوزه محصولی در آن به فروش برود؟ اگر در انتخاب حوزه کاری خود به حد کافی به این موضوع فکر کرده‌اید و با کلی دلیل و برهان خود را قانع کرده‌اید، باید ببینید که آیا به حوزه‌ای که انتخاب کرده‌اید علاقه دارید یا صرفا بحث مادی آن دلیل این انتخاب است.

توجه داشته باشید که علاقه به حوزه کاری که تازه شروع کرده‌اید بسیار مهم است چون تنها چیزی که باعث ایجاد انگیزه در پروسه زمان‌بر گسترش ایده و کسب و کارتان می‌شود، علاقه شما به آن حوزه می‌باشد.

بستر رسانه‌ای همانند کانال تلگرام فراهم کنید

اگر حوزه کاری خود را با بررسی‌های لازم انتخاب کرده‌اید و به آن علاقه دارد، نکته دوم در مورد کسب و کار اینترنتی این است بلافاصله کار خود را شروع کنید و وب‌سایت یا کانال تلگرامی خود را افتتاح کنید. برای شروع و ساخت یک وبسایت می‌توانید از سیستم‌های مدیریت محتوا استفاده کنید و یا اگر قصد دارید در شبکه‌های مجازی و کانال‌های تلگرامی فعالیت کنید سریعاً کانال خود را در عرض ۵ ثانیه بسازید. در کانال‌های تلگرامی می‌شود با افزایش ممبر تلگرام به درآمدهای خوبی در حوزه کسب و کار از اینترنت دست یافت.

نکته‌ای که در مدیریت کانال‌های تلگرام حائز اهمیت می‌باشد آن هم افزایش مخاطب و اعضای کانال می‌باشد چون رسانه‌ای که مخاطب نداشته باشد اصلاً رسانه محصوب نمی‌شود! اما دقت داشته باشید که در انواع روش‌های افزایش اعضای کانال، بهترین پیشنهاد و مناسب‌ترین روش، افزایش ممبر واقعی می‌باشد و پر کردن کانال از ممبرهای فیک هیچ زمان هیچ سودی برای شما نخواهد داشت.

محتوای ناب و جذاب ارائه دهید

اگر بستر حوزه کاری خود را فراهم کردید نوبت آن است که از همان روز اول در آن به صورت مرتب و با کیفیت فعالیت کنید. این قضیه نکته سوم در شروع کسب و کار اینترنتی است.

این موضوع یعنی ایجاد محتوا را اصلا به تاخیر نیندازید و محتوایی با کیفیت و منحصر به فرد تولید کرده و به معرفی کسب و کار خود بپردازید.اگر این کار را به درستی انجام دهید شک نکنید موفق خواهید شد. شما کار خود را دست و به نحوه احسنت انجام دهید شک نکنید خریدار خواهید داشت. این موضوع رمز موفقیت شما در کسب درآمد از طریق اینترنت می‌باشد.

شبکه‌های اجتماعی را جدی بگیرید

نکته دیگر و نسبتا مهم دیگر در مورد شروع کسب و کار اینترنتی، جدی گرفتن شبکه‌های اجتماعی و وبسایت‌های رقیب و مشابه در حوزه کسب و کار خود است.

دوستان این مسئله بسیار مهم است. شما محتوایی تولید کرده‌اید که باید کاربران هدف خود را به سمت محتوای خود سوق دهید و به همین منظور یک روش ارزان آن این است که ه در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های مشابه دنبال کاربران هدف خود بگردید و با معرفی کردن کسب و کار خودتان در شبکه‌های اجتماعی، این کاربران را جذب کنید.

زود نا امید نشوید

نکته آخر و شاید به نظر بنده مهم‌ترین نکته در زمینه شروع کسب و کار اینترنتی این است که دلسرد و نا امید نشوید. شما کاری را شروع کرده‌اید که ممکن است در مدت کم جواب نگیرید پس باید از ابتدای شروع کسب و کار این باور را در خودتان به وجود بیاورید. این ذهنیت در موفقیت کسب و کار شما بسیار مهم است. در همین ابتدای یک برنامه یک الی دو ساله طرح کنید و طبق همان برنامه پیش بروید و فعالیت خود را ترک نکنید.

توجه داشته باشید این گونه کارها به دلیل عدم نیاز به سرمایه آنچنانی، توانایی کسب درآمد با سرمایه کم را دارا می‌باشند به همین دلیل این انتظار را داشته باشید که رقبای بسیاری خواهید داشت اما شما کار خود را بکنید.

امیدوارم این مقاله برای کابرانی که قصد انجام فعالیت‌های خانگی دارند مفید واقع شود و سپاس بابت همراهی‌تان. همچنین برای بانوان و خانم‌ها پیشنهاد می‌کنیم برای دسترسی روزانه به مطالب جدید، باکیفیت و مفید در حوزه سبک زندگی بانوان و دختران، به وبسایت مجله صورتی‌ها به نشانی زیر مراجعه فرمایند. سپاس…

https://suratiha.com/

 


نوشته شده توسط : | در تاریخ ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ ساعت ۱۱ :۴۸ : ۵۳

دیدگاه ها بسته شده اند.


دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان
کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004 - 2024