منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها
لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین
  قبرس، مقصدی ایده آل برای مهاجرت
  كامپوزيت ونير
  فستیوال های قشم
  معرفی نرم افزارهای مالی و حسابداری پارمیس



پنل اس م اس رایگان

فروشگاه آونگ کالا وارد کننده مستقیم انواع کتونی مردانه و زنانه اورجینال حاوی بارکد

کتانی برند آدیداس – کتانی برند نایک – کتانی برند ریبوک و …

کتانی آدیداس – کفش دو

آدیداس در حال حاضر کفش‌های مخصوص دویدن بسیار متنوعی تولید می‌کند. adiStar Salvation 3، adiStar Ride 3(که جایگزین adiStar Cushion 6 شده‌است)، the Supernova Sequence 4(که جایگزین Supernova Control 10 شده‌است)، Supernova Glide 3 و …. در همین حال آدیداس کفش‌های ورزشی گران‌قیمت خود را با استفاده از چرم کانگرو تولید می‌کند. این کفش‌ها بیشتر به صورت سفارشی عرضه می‌شوند.

معرفی و تاریخچه  کتانی نایک

لوگو مربوط به مارک نایک یکی از معروفترین لوگوهای دنیاست و شاید کمتر کسی باشد که بادیدن این علامت به یاد مارک معروف نایک نیفتد . این مارک در دنیا به “JUST DO IT  !” معروف است و سوپراستارهای زیادی مانند Michael Jordan, LeBron James, Andre Agassi, Shane Warne, Maria Sharapova, Venus  و Serena Williams  از این مارک استفاده می کنند .

نام کمپانی نایک از نام الهه پیروزی در یونان باستان گرفته شده است . و لوگوی مربوطه در سال  1971  توسط Carolyn Davidson  به قیمت بسیار پایین  35  دلار طراحی گشته است . منظور از این لوگو بالهای الهه پیروزی است . اولین باری که لوگوی مربوطه در سال  1971  طراحی گشت نام نایک با رنگ نارنجی بر بالای این تصویر نوشته می شد . شاید بتوان گفت که آرم این شرکت حتی از نام آن نیز معروفتر گشته است .

اکثر مردم از کتانی ها استفاده می کنند اما بهترین و پرطرفدارترین برندهای کتانی در بین مردم کدام اند؟

محبوب ترین برندهای کتانی در بین مردم

در حال حاضر، اسنیکرها مشهورترین کفش های موجود در بازار هستند. دیگر نه تنها در باشگاههای ورزشی یا زمین تنیس، بلکه مردم در بیشتر مواقع و برای هر موقعیتی کفش های اسپورت به پا می کنند، به همین دلیل برندهای مختلف تمام تلاش شان را می کنند تا هر چه بیشتر طرفداران بیشتری را به سمت خود جلب کنند. اما از میان تمام آنها کدامشان موفق ترند؟ اگر دوست دارید بدانید که بهترین برندهای اسنیکر در جهان کدامند، با ما همراه باشید.

کتانی ریبوک – Reebok

ریبوک کفش هایی طراحی کرده است که به سنت کفش های ورزشی وفادار بوده است. اگر چه این کفش ها برای باشگاه های ورزشی مناسب اند اما اگر دوست دارید که ظاهری اسپورت داشته باشید، باز هم اسنیکرهای ریبوک انتخاب خوبی برای مصرف روزانه تان خواهد بود.

برند بالنسیاگا- Balenciaga

برند بالنسیاگا در سال 1919 توسط کریستوبال بالنسیاگا طراح اسپانیایی متولد باسک تاسیس شد. اسنیکرهای زنانه و مردانه این برند لوکس در زمانی اندک تبدیل به یکی از محبوب ترین برندهای کفش در جهان شدند. این کفش ها با طراحی ساده خود موفقیت بزرگی را از آن خود کردند.

نایک- Nike

فهرست برترین اسنیکرهای جهان بدون نام برند نایک کامل نمی شود. اسنیکرهای نایک را در هر کجای جهان که باشید، تشخیص خواهید داد. فرقی نمی کند که به دنبال کفشی برای ورزش خود باشید یا کفشی برای مصرف روزانه، نایک همیشه نیازهای شما را برطرف خواهد کرد.

راف سیمونز- Raf Simons

اسنیکرهای برند راف سیمونز، که با شرکت آدیداس نیز همکاری می کرد، طراحی نوستالژی دارد. از مدل بند آن گرفته تا چرم به کار رفته در آن، سبک این کفش سبکی سنتی است. بنابراین اگر ثبات را دوست دارید و به دنبال بروزترین مدهای سال نیستید، این کفش گزینه خوبی برایتان خواهد بود.

پرادا- Prada

برند پرادا نه تنها برای خانم ها بلکه میان آقایان نیز محبوب است. زیبایی شناسی این برند لوکس به مجموعه کفش های آن نیز منتقل و در نهایت کفشی تولید شده که با طرح های خاص خود، در صنعت مد از دیگر رقبا پیشی گرفته است.

معرفی برند آیداس

معرفی برند آیداس : موفقیت شرکت ادیداس مدیون تفکر مؤسس این کمپانی است. آدولف آدی داسلر «Adolf Adi Dassler» عضو نیروی ارتش در جنگ جهانی اول بود. پس از اتمام جنگ، تولید کفش را با وجود مواد اولیه کم و با ذهنیت تولید بهترین و مناسب‌ترین کفش‌ها برای ورزشکاران آغاز کرد . برای دست‌یابی به این ذهنیت 3 ویژگی را در نظر گرفت:

1 – تولید بهترین کفش‌ها برای کاربردهای ورزشی .  2- محافظت از ورزشکاران در برابر آسیب دیدگی.  3 – تولید کفش‌هایی مقاوم که در شرایط سخت استحکام خود را حفظ کنند.

معرفی برند آیداس : تاریخچه برند ادیداس

معرفی برند آیداس : او همچنین برای محصولات خود که در آن زمان فقط کفش های ورزشی بودند، لوگویی را طراحی کرد. شرکت آدیداس و لوگوی آن در سال 1948 به ثبت رسیدند. چندی بعد او به فکر گسترش شرکت خود افتاد و همچنین محصولات خود را فقط به ارایه کفش ورزشی احاطه نکرد.

لباسها و گرمکن های ورزشی نیز به محصولات آدیداس اضافه شدند. سپس آدیداس تجهیزات ورزشی مانند توپ و راکت نیز تولید کرد با گسترش محصولات ادیداس، آدولف داسلر علامت جدیدی برای شرکت و محصولات خود انتخاب کرد. این علامت از شکل کلی کفش گرفته شده بود. علامت جدید دارای سه نوار – از کوتاه به بلند – بود. چون آدولف نام آدیداس را از کلمه اول نام کوچک و سه کلمه نام بزرگ خود برگزیده بود، پس انتخاب تعداد سه نوار نیز همین ایده را برای او همراه داشت

آدی داسلر سعی کرد که از طراحان باسلیقه و حرفه ای لباس استفاده کند. کیفیت و زیبایی همیشه شعار او و همکارانش بود . در سال 1972 آدی و همکارانش به این نتیجه رسیدند که تغییری را در لوگوی آدیداس انجام دهند. چون همان سال مسابقات المپیک در شهر مونیخ برگزار می شد، آنها از المپیک ایده گرفتند. در این لوگوی جدید سه برگ – که نشانه سه قاره شرکت کننده در المپیک بود – در کنار هم قرار گرفتند. سه خط نیز در پایین این برگها عبور می کرد.

یک سال بعد ادیداس علامت خود و آرم سه نوار را ثبت بین المللی کرد. آدولف داسلر در سن 78 سالگی یعنی در سال 1978 درگذشت و سهام این شرکت برای پسر و خانواده اش ماند. اما در سال1989 خانواده داسلر از شرکت بیرون رفتند و آدیداس به شرکت “سهامی عام” تبدیل شد.

شرکت ادیداس هم اکنون محصولات خود را در دو دسته اصلی تخصصی (Performance) و غیرتخصصی (Originals) عرضه می‌کند. البته فراموش نکنید که گستره این محصولات به تولید ساعت، عینک آفتابی، محصولات بهداشتی ـ ورزشی شامل: اسپری، عطر و … و انواع تجهیزات ورزشی، حتی تجهیزات بدنسازی رسیده است. در سال 2012 کمپانی آدیداس توانست فروشی معادل 140883 میلیارد یورو در جهان داشته باشد که سهم هر قاره به شرح زیر بوده است: 55% اروپا ، 26% آمریکا ، 6% چین ، 13% در بقیه نقاط آسیا و آفریقا

منابع : دنیای مد نمناک  – ویکی پدیا


نوشته شده توسط : مدیر | در تاریخ ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ ساعت ۱۲ :۳۱ : ۳۷


دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان
کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004 - 2024