منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها
لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین
  قبرس، مقصدی ایده آل برای مهاجرت
  كامپوزيت ونير
  فستیوال های قشم
  معرفی نرم افزارهای مالی و حسابداری پارمیس



پنل اس م اس رایگان

در چند سال اخیر سئو سایت نقش کلیدی در کسب و کارهای اینترنتی داشته است و در روزگاری که ویروس کرونا ، وضعیت اقتصادی صنایع و کسب و کارها را دچار مشکلات فراوانی کرده ، اهمیت سئو بیش از پیش در تجارت الکترونیک دیده می شود.

حضور در فضای مجازی چه از طریق شبکه های اجتماعی باشد و یا از طریق طراحی وب سایت  و یا روش های دیگر، افزایش چشمگیر درآمد ، سود و فروش را به همراه خواهد داشت.

زمانی که شما یک وب سایت یا فروشگاه اینترنتی را راه اندازی می کنید ، باید بازدید آن را به حد قابل قبولی برسانید تا مشتریان و مخاطبان هرچه بیشتری را جذب نمایید. برای این منظور ، روش های فراوانی مانند تبلیغات اینترنتی ، بازاریابی شبکه های اجتماعی ، ایمیل مارکتینگ وجود دارد. ولی بر هیچکس پوشیده نیست که نقش سئو سایت در رونق کسب و کارهایی که بوسیله وب سایت اقدام به تجارت می کنند بسیار زیاد است. زیرا این ابزار ، با ارتقا رتبه سایت در گوگل ، نه تنها تعداد زیادی مشتری برای شما به ارمغان می آورد بلکه نسبت به سایتر روش های بازاریابی آنلاین ، کم هزینه تر و به صرفه تر است.

سئو سایت چیست؟

سئو به معنی بهینه سازی یک سایت در موتورهای جستجو می باشد و از آنجا که محبوبترین و پرکاربرترین موتور جستجو ، گوگل می باشد ، هدف سئو سایت ارتقا رتبه و جایگاه یک وبسایت در نتایج جستجوی گوگل می باشد.( برای مطالعه بیشتر در این زمینه می توانید به وب سایت شرکت سئوبهینه به آدرس seobehine.ir  مراجعه نمایید.)

سئو با هدف بهینه سازی عملکرد و وضعیت سایت ها و فروشگاه های اینترنتی ، ساختار ، ارتباطات و محتوای یک سایت را بهینه می کند و دربرگیرنده بیش از 250 تکنیک مختلف می باشد. بسیاری از بازاریابان ، سئو را بهترین روش بازاریابی اینترنتی در سالهای اخیر می دانند. این روش در مقایسه با سایر روشهای تبلیغاتی ، ماندگاری بیشتری دارد و رونق یک کسب و کار را در بلند مدت تضمین می نماید.

تمایل افراد به خرید اینترنتی و یا کسب اطلاعات موردنظر از طریق گوگل روز به روز افزایش می یابد. به همین دلیل اگر شما بتوانید سایت خود را به صفحه اول گوگل برسانید ، مسلما تعداد زیادی از کاربران جذب خدمات و محصولاتی که بر روی وبسایت خود ارائه می دهید ، خواهید کرد.

بسیاری از شرکت ها مانند مجموعه سئوبهینه ، علاوه بر انجام خدمات سئو سایت ، دوره های آموزش سئو را نیز برگزار می کنند. که شما می توانید با یادگیری سئو ، خودتان اقدام به بهینه سازی و ارتقای سایتتان کنید.

اهمیت سئو در رونق کسب و کار اینترنتی

همانطور که گفتیم سئو در تلاش است با ایجاد رابطه بهتر میان یک سایت و موتورهای جستجو ، رتبه و بازدید سایت را افزایش دهد. حضور در صفحات اول گوگل به ازای عبارات کلیدی پرتکرار ، تقریبا سود و درآمد مالی شما را تضمین خواهد کرد. البته وظیفه سئو فقط به همینجا ختم نمی شود. در هنگام بهینه سازی سایت ، علاوه بر ارتقا رتبه در گوگل ، بهبود ساختار ، محتوا و گرافیک سایت نیز تا حد قابل قبولی انجام می شود. زیرا این فاکتورها در جذب مشتری و افزایش قصد خرید در مشتریان تاثیر مستقیم دارند.

اما بطور کلی ، سئو سایت با برآورده کردن 4 هدف زیر ، نقش خود را به خوبی در رونق کسب و کارهای اینترنتی ایفا می کند. سئو مزایای زیر را به همراه دارد:

کسب جایگاه در صفحه اول گوگل

بدون شک گوگل پادشاه موتورهای جستجو در جهان است. هرچند که یاهو و بینگ و برخی دیگر از موتورهای جستجو نیز توسط کاربران استفاده می شوند ، اما استفاده از گوگل در میان کاربران ایرانی بسیار بالاست تا جایی که می توان سایر ابزارهای جستجو را نادیده گرفت.

روزانه افراد زیادی برای خرید ، فروش ، کسب اطلاعات ، دانلود موزیک و فیلم ، یافتن محصولات و خدمات مدنظر خود با جستجو در گوگل به هدف خود می رسند. پس رسیدن سایت به صفحه اول گوگل گام بلندی در جهت چند برابر کردن سود و فروش و رونق کسب و کارهای اینترنتی می باشد.

حضور در صفحه اول و رتبه های برتر گوگل ، می تواند موفقیت تجاری شما را برای چندین سال ضمانت کند.

مثلا فرض کنید شما در زمینه فروش جواهرات فعالیت دارید. در صورتی که با کلیدواژه فروش طلا در صفحه اول گوگل قرار بگیرید ، مشتریان زیادی را جذب می کنید که می توانند آنلاین محصولات شما را مشاهده کنند و ثبت سفارش نمایند و یا حضورا به شمار مراجعه کنند.

در این حالت شما می توانید مشتریانی از سایر شهرهای ایران نیز داشته باشید و با افزایش بازدید سایت ، مشتریان ، سود ، درآمد ، فروش شما افزایش می یابد.

کاهش هزینه های تبلیغات و بازاریابی

یکی از نکات مثبت سئو ، هزینه های به صرفه و کمتر نسبت تبلیغات کلیکی یا تبلیغات در شبکه های اجتماعی می باشد. در ضمن زمانی که سایت شما به رتبه مناسبی در گوگل دست پیدا کرد ، مدت زمان طولانی بدون هیچ گونه هزینه اضافی در همان جایگاه خواهد بود و کاربران را به سایت شما هدایت می کند. همین عامل یکی از دلایل نام بردن از سئو به عنوان بهترین روش بازاریابی است.

طبیعتا کاهش هزینه های نبلیغات و بازاریابی می تواند به رونق کسب وکار شما کمک نماید و در مدت زمان کمتر و با صرف هزینه کمتر ، مشتریان بیشتری را از طریق سئو سایت جذب می کنید.

ارتقای برند سایت با سئو

افزایش بازدید و بهبود تعامل سایت با وبسایت های دیگر ، علاوه بر اینکه مستقیما در فروش و درآمد شما تاثیر دارد ، می تواند موجب ارتقای برند شما شود. سئو می تواند شهرت سایت شما را نسبت به رقبا افزایش دهد و آن را به مشتریان بشناساند.

برندینگ یکی از مهمترین فاکتورهای رونق هر کسب وکاری محسوب می شود و زمانی که شما بتوانید به کمک سئو این هدف را محقق کنید ، چند قدم از رقبای تازه کار خود جلوتر هستید. شرکت ها با کمک سئو هم صدای برند خودشان را به مخاطبان فعلی می رسانند و هم با آگاهی سایر کاربران از برندشان ، خود را به مخاطبان جدید می شناسانند و به توسعه مخاطبان و بهبود کسب و کار خودشان می پردازند. .

توسعه محصولات و خدمات

سئو این امکان را به شما می دهد ، که محصولات و خدمات خود را توسعه دهید. شما می توانید با بهینه سازی سایت و بهبود رتبه به ازای کلمات کلیدی متفاوت ، محصولات و خدمات مختلفی را به مشتریان ارائه دهید. این نوع از بازاریابی را بیشتر در فروشگاه های اینترنتی بزرگ مثل دیجیکالا می توان مشاهده کرد. یعنی هر کلمه کلیدی می تواند معرف یک محصول یا یکی از خدمات شرکت شما باشد و با بالا بردن رتبه سایت خود در گوگل به ازای جستجوی همان عبارت کلیدی ، بدون شک تعداد مشتریان شما نیز افزایش می یابد.

هر فیلم ، عکس ، محصول یا مطلبی در وب سایت ها منتشر می شود ، این شانس را ایجاد می کند که از طرف یکی از مخاطبنتان واکنشی داشته باشد. هر واکنش ممکن است به بازدید از وب سایت شما و در نهایت به عقد قراردادهای تجاری و یا فرصت های همکاری تبدیل شود.

افزایش انتشار مطالب حرفه ای و  افزایش فرصت های تجاری و در نهایت افزایش احتمال همکاری و فروش یکی از مزایای سئو در فعالیت های تجاری به شمار می رود.


نوشته شده توسط : | در تاریخ ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ ساعت ۱۶ :۵۳ : ۴۷


دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان
کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004 - 2024