منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها
لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  زرد زخم چیست؟
  خرید موتور بنلی قسطی یا موتور یاماها قسطی؟ کدام به صرفه تر است؟
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین



پنل اس م اس رایگان

کاخ ویلایی یکی از برجسته ترین نوع ویلا به حساب می آید که در روزگاران قدیم، محل استراحت و مهمانی های شاهان پهلوی با افراد معروف کشورهای خارجی به حساب می آمد. در واقع خرید و ساخت و ساز کاخ ویلایی از آن زمان وارد ایران شد و ساخت آن به وسیله بزرگترین و مشهورترین معماران ایرانی و حتی معماران برجسته کشورهای خارجی انجام می شد. در آن ایام بسیاری از افراد نمی توانستند چنین شاهکاری را حتی در فکر و خیال خود بیاورند و قدرت خرید یک بخش کوچک از ویلا را هم نداشتند. فقط عده بسیار معدودی از ثروتمندان و تاجران آن زمان قدرت خرید کاخ ویلایی را داشتند. پس از گذشت چندین سال و پیروزی انقلاب اسلامی، تغییر و تحول بسیار زیادی در تمامی ساختار کشور به وجود آمد و رشد و پیشرفت در زمینه عمران، آبادی و ساختمان سازی گسترش یافت. یکی از این موارد ساخت انواع ویلا در بسیاری از نقاط مهم کشور از جمله شهرهای شمالی بود. از آن وقت تا کنون شرکت های زیادی برای طراحی ویلا و ساخت کاخ ویلایی مشغول به کار هستند تا بتوانند نیاز افراد مختلف را به داشتن چنین مکان های لوکسی با عادی سازی سطح ثروت بین افراد مختلف برآورده کنند و برای افرادی که توان مالی مناسبی دارند ویلاهای زیبایی را بسازند. در بین این شرکت ها، شرکت اویم شاهانه با بکارگیری افراد مجرب، نخبه و کارآمد توانسته است بهترین نوع ویلاها را با مناسب ترین قیمت ها در بهترین مکان ها و شهرهای مختلف برای افراد طراحی کرده و آن را به مرحله ساخت برساند. در ادامه قصد داریم هر آنچه را که باید در مورد کاخ ویلایی و نکات مربوط به آن را بدانید توضیح دهیم پس با ما همراه باشید.

تعریف کاخ ویلایی

شاید برای بسیاری از افراد هنوز مفهوم این کلمه روشن نشده باشد که کاخ ویلایی چه فرقی با دیگر ویلاها دارد و اصلا چرا چنین نامی را برای آن انتخاب کرده اند؟ اگر به مناطق سرسبز، زیبا، روح بخش و مجذوب کننده ایران نظیر مازندران، رشت، گلستان، تهران، شیراز و … سفر کرده باشید مطمئنا چندین نوع از ویلاهای بزرگ و کوچک را در آنجا مشاهد خواهیده کرد که هر کدام از ویلاها با توجه به محل قرار گیری در مناطق جغرافیایی خود، طراحی منحصر به فردی دارد که تمامی افراد را به داشتن چنین مکان های روح انگیزی ترغیب می کند. اما تمامی آنها جز کاخ ویلایی به شمار نمی روند. عموما به ویلاهایی که از نظر وسعت در ابعاد بسیار بالایی ساخته می شوند و در آن ساختمان ها با ستون های بسیار بزرگ و خوش نقش و نگار وجود دارد، کاخ ویلایی می گویند. اما فقط داشتن یک مساحت بزرگ برای ساخت این ویلا کافی نخواهد بود. ذوق و هنر دستیابی به طرح و نقشه لوکس و زیبا برای استفاده از تمامی مکان ها برای زیبا سازی ویلا نقش اساس را دارا می باشد. یک مهندس با تجربه باید بتواند از تمامی وسعت زمین برای ساخت کاخ ویلایی به نحو احسنت استفاده کند و طرح های بسیار جدید و بروزی را برای ساخت ویلا انتخاب کرده و نقشه بسیار مناسبی را برای آن طرح ریزی نماید. علاوه بر تولید یک نقشه مناسب و درخور برای ویلا و ساخت آن، استفاده و بکارگیری متریال های با کیفیت می تواند دوام ویلا را برای تعمیرات و دیگر آسیب های احتمالی بالا ببرد. عموما استفاده از متریال های خارجی و وارداتی برای بهبود هر چه بیشتر کاخ ویلایی مورد استفاده شرکت ها قرار گرفته و آن را در ردیف لوکس ترین نوع ویلا قرار داده است. انتخاب واژه کاخ برای این اسم به منظور بزرگ بودن ساختمان و تمامی اتاقک های آن و استفاده از طرح و ستون های بسیار بزرگ در ابتدای ساختمان می باشد.

عوامل تاثیر گذار در قیمت کاخ ویلایی با توجه به نوع منطقه

شاید برای بسیاری از افراد این سوال به وجود آمده باشد که ساخت کاخ ویلایی برای آنها در مناطق مختلف و شهرهای سرسبز بسیار گران تر از شهرهای دیگر نظیر تهران باشد، ولی پاسخ به این سوال منفی است. عموما وجود مناطق سرسبز و جنگلی به تنهایی در قیمت تمام شده برای ساخت ویلا اهمیت ندارد. بر فرض مثال اگر به شهرهای شمالی سفر کرده باشید مطمئنا جاذبه های طبیعی زیادی را مشاهده خواهید که می توان به: جنگل های سرسبز، دریا، باغ های میوه، آبشار و خیلی دیگر از موارد اشاره کرد. این عوامل در ساخت انواع مختلف ویلاهای لوکس، کلاسیک، مدرن، چوبی و … مطمئنا تاثیر بالایی خواهد داشت ولی نوع منطقه و قیمت زمین در ساخت ویلا از اهمیت بیشتری برخوردار است. پس عموما نزدیک بودن به دریا و یا نزدیک بودن به آبشارهای زیبا باعث افزایش قیمت در ساخت کاخ ویلایی نخواهد شد و نوع منطقه و قیمت متراژ آن زمین برای شروع طرح ریزی و ساخت و ساز نقش بیشتری در قیمت گذاری خواهد داشت که حتما باید به این نکته توجه ویژه کرد. با ذکر یک مثال شفاف تر به این موضوع خواهیم پرداخت. بهترین مناطق در شهر تهران برای ساخت انواع ویلاهای لوکس و مجهز در سعادت آباد، تجریش و نیاوران می باشد که این مناطق به هیچ وجه سرسبزی شمال کشور را ندارند و خبری از آبشار و دریای بی کران نیز در آن وجود نخواهد داشت. اما باید بدانید قیمت تمام شده برای ساخت کاخ ویلایی در این منطقه به مراتب بسیار بالاتر از طراحی ویلا در شهرهای شمالی خواهد بود. علت آن هم قیمت بسیار بالای زمین در شهر تهران می باشد. پس می تواند با سرمایه گذاری و هزینه کمتر ویلاهای لوکس خود را در شهرهای دیگری نظیر شمال کشور بسازید و از آن لذت ببرید.

کاخ ویلایی مطلوب چه امکاناتی باید داشته باشد؟

همانطور که پیشتر اشاره کردیم وجود وسعت بالا در طراحی کاخ ویلایی جز اولویت ها و ملزومات اصلی این نوع ویلا به شمار می رود، ولی کافی نخواهد بود. استفاده بهینه از تمامی مکان ها و ایجاد یک حیاط سرسبز و زیبا با نقش و نگارهای مختلف و ایجاد طرح های خاص و زیبا در فضای سبز حیاط بسیار پر اهمیت بوده و خریداران زیادی را به سمت خود جذب خواهد کرد. به دلیل بزرگ بودن کاخ ویلایی ایجاد امنیت جز اولویت های دیگر این نوع از ویلا به حساب می آید و باید برای آن چاره ای اندیشیده شود. استفاده از نگهبان به طور دائم در طول شبانه روز، استفاده از دوربین های مدار بسته در نقاط مختلف کاخ و همچنین وجود دزدگیرها در محوطه ویلا، جز مهمترین ابزار و وسایل برای امنیت کاخ به حساب می آید. استفاده از سنگ های زیبای قیمتی در کف زمین و حیاط یکی دیگر از امکانات ویلا می باشد که به زیباتر شدن آن کمک خواهد کرد. اگر کاخ در مناطق شمالی ساخته می شود، طراحی ساختمان و وجود پنجره های زیبا رو به طرف دریا، جنگل و … می تواند یکی از مهمترین آپشن ها باشد. ایجاد مکانی جدا از ساختمان اصلی برای ساخت استخر یا سالن های بدنسازی، بیلیارد، بولینگ و … یکی دیگر از امکانات ویلای کاخ به شمار می رود. در ادامه قصد داریم انواع امکانات لازم برای ساخت یک کاخ ویلایی لاکچری به سبک اروپایی و قدیم ایرانی و طراحی داخلی ایرانی را برای شما عزیزان بازگو کنیم که می تواند رویای شما را به واقعیت تبدیل کند. از مهمترین این امکانات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایجاد نقاشی های زیبا از عصر قدیم ایرانی و نقاشی های مطرح اروپایی در داخل ساختمان
  • تعداد حداقل 4 اتاق خواب مستر با امکاناتی نظیر وان و جکوزی
  • ایجاد اتاقی برای TV در طبقه دوم ویلا
  • ساخت حمام های لوکس با متریال های وارداتی و ساخت انواع سرویس های بهداشتی در جای جای ساختمان برای استفاده افراد و حداقل 4 عدد
  • ایجاد نماهای زیبا در ستون های داخلی ویلا
  • ایجاد روف گاردن های بزرگ
  • طراحی ساختمان به صورت دوبلکس و یا تریبلکس
  • وجود چندین آلاچیق زیبا در محوطه باز کاخ ویلایی و تزئینات آن
  • ساخت آب نما
  • کاشت انواع مختلف گل و گیاه زیبا و خوشبو
  • کاشت انواع مختلف درختان میوه در محوطه بیرونی ساختمان
  • استفاده از چراغ های زیبا برای تزئینات محوطه بیرونی و داخلی ساختمان
  • ایجاد تراس های زیبا و بزرگ رو به سوی مناطق زیبا
  • فرش های مختلف با طرح قدیم ایرانی به همراه کاناپه و میزهای سلطنتی و …

طراحی کاخ ویلایی با امکانات فول و طراحی های منحصر به فرد و زیبا توسط گروه متخصص اویم شاهانه با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت و در زمان اندک به شما داده خواهد شد.

 ساخت کاخ ویلایی در تمامی شهرها

در تمامی شهر های کشور امکان ساخت کاخ ویلایی وجود دارد. اما به دلیل جاذبه های بسیار زیاد در انواع شهرک ها شمالی و مناطق ساحلی کشور بسیاری از افراد ترجیح می دهند ساخت ویلای خود را در این مناطق انجام داده و آن را خریداری کنند. وجود شهرک های بسیار زیبا در شهرهای شمالی نظیر نور، محمود آباد، چالوس، لاهیجان و … بهترین مناطق برای ساخت کاخ ویلایی به شمار می رود. بر فرض مثال اگر شما وارد یکی از شهرک های شهر رویان در مازندران شوید و یکی از کاخ های زیبای طراحی شده آن را ببینید به طور حیرت انگیزی متعجب خواهید شد. زیرا تمامی نماهای داخلی و بیرونی آن به سبک هنرمندانه ای طراحی شده است و با رفتن به این مکان زیبا حس زندگی در بهشت به شما القا می شود. طراحی مکان های سرسبز و زیبا با حس آرامش و به دور از شلوغی و رفت و آمد افراد و آلودگی ناشی از کارخانجات و ماشین آلات صنعتی از مهمترین مزیت های ساخت کاخ ویلایی در مناطق شمالی به حساب می آید. اما فقط دامنه های نزدیک به مناطق ساحلی و جنگلی برای ساخت این ویلا وجود ندارد. تمامی مناطق زیبا و لوکس ایران می تواند مناسب ساخت کاخ ویلا باشد. عموما متراژ لازم برای ساخت این نوع از ویلا ها با توجه به نوع منطقه و قیمت متراژ زمین بهتر است حداقل از 400 متر بیشتر باشد. در صورتی که توان مالی بالایی دارید به شما پیشنهاد میکنیم کاخ ویلایی با وسعت بیشتر از 1000 متر را خریداری کنید. زیرا امکانات آن بسیار زیادتر بوده و می توانید دوستان، آشنایان و بسیاری از مهمانان ویژه خود را به کاخ زیبای خود دعوت کنید و از امکانات بسیار زیاد آن بهره بگیرید. عموما به دلیل وجود زمین های زیاد در مناطق سرسبز شمالی امکان خرید متراژ بالا زمین با قیمت مناسب وجود دارد. طراحی منظر اما در شهری نظیر تهران به دلیل بالا بودن قیمت زمین، متراژ کمتری برای ساخت کاخ ویلایی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. اما آنچه اهمیت دارد زیبایی داخلی و بیرونی کاخ ویلا خواهد بود و متراژ زمین در اولویت بعدی قرار خواهد گرفت. با توجه به اطلاعاتی که در این مقاله به شما داده شده است می توانید ویلای مناسب خود را انتخاب کرده و با توجه به بودجه خود آن را خریداری کنید.

 

هوشمند سازی کاخ ویلایی

شرکت طراحی اویم شاهانه با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا امکان هوشمند سازی کاخ ویلایی شما را به بهترین نحو انجام خواهد داد. استفاده از smart home امروزه بسیار گسترش یافته است و بسیاری از کشورهای توسعه یافته از این امکانات برای ساخت ویلاهای لوکس خود استفاده می کنند. استفاده از دستگاه های الکترونیکی با بهره گیری از سیگنال های مخابراتی و اینترنتی همان هوشمند سازی خانه می باشد که می توان به: روشن و خاموش شدن کولر بر مبنای دمای اتاق، روشن سازی چراغ های مخفی در هنگام تاریک شدن ویلا به صورت خودکار، باز شدن درب اتاق ها با استفاده از سنسور، روشن و خاموش کردن تلویزیون به طور اتوماتیک، امکان مشاهده افراد به وسیله دوربین مدار بسته به طور خودکار بر روی گوشی و بدون نیاز به رفتن به داخل ویلا و … اشاره کرد که تمامی این موارد جز هوشمند سازی خانه بشمار می رود که در زیباتر کردن کاخ ویلایی شما می تواند بسیار مفید باشد.

 


نوشته شده توسط : | در تاریخ ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ ساعت ۱۰ :۴۱ : ۴۱


دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان
کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004 - 2024