منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها
لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین
  قبرس، مقصدی ایده آل برای مهاجرت
  كامپوزيت ونير
  فستیوال های قشم
  معرفی نرم افزارهای مالی و حسابداری پارمیس



پنل اس م اس رایگان

بهینه ­سازی سایت برای موتور جستجو یکی از بخش­های اجتناب ­ناپذیر در روند کاری وبسایت­ها تلقی می­شود. اگر قصد داشته باشید رتبه­ خوب و ترافیک سایت بالایی داشته باشید، حتما به سئو نیاز خواهید داشت. تلاش برای رسیدن به رتبه شماره 1 در گوگل هرگز کاری آسانی نیست. با این وجود، در دهه اخیر ابزارها و راهکارهای بسیاری برای اینکه کاربان راحت تر به رتبه 1 دست یابند طراحی شده است.

در حقیقت بسیاری از مالکان کسب­و­کارها بر این باور رسیده­اند که با وجود دستورالعمل­های گوگل و مقالات آموزشی سئو که در فضای وب در دسترس است ، سئو سایت خود را می توانند انجام دهند. اما باید توجه داشت که برخی موارد در این حوزه بسیار پیچیده­ است.

فرض کنید که شما دادخواستی به دادگاه بدهید یا حساب خودتان را ببندید. آیا این کار را خودتان به تنهایی انجام می­دهید؟ واضح است که وکیل با تجربه یا یک حسابرس را برای رسیدن به هدفتان استخدام می­کنید. چرا که در غیر این صورت، صرفا با فعالیت آماتور و غیرکارشناسی به خودتان آسیب می­رسانید. همین مطلب درباره سئو نیز صدق می­کند. بنابراین در این مطلب به دلایل مهم  برای استخدام یک متخصص سئو خواهیم پرداخت.

  1. در زمان و انرژی خود صرفه­جویی کنید

اگر شما بخواهید کاری را واقعا خوب انجام بدهید، معمولا باید زمان قابل ­توجهی را روی آن صرف کنید. هنگامی که سئو سایت را شروع می­کنید، باید مطمئن باشید چرا که با موارد چالش­انگیز متعددی روبرو می شوید. همواره متوجه باشید که سئو سایت باید به صورت روزانه پردازش شود و معمولا چندین ساعت به طول می­انجامد. در نتیجه، باید زمان بسیار زیاد و منابع فراوانی را در سئو به کار بگیرید، تمرکز بر روی بهینه سازی سایت ممکن است باعث شود سایر بخش­های کسب­و­کار شما تا حدودی آسیب ببیند. صرفا یک متخصص سئو است که به طور قطع می­داند باید چطور زمان بهینه ای را در سئو صرف کند. بنابراین با وجود یک متخصص سئو شما می­توانید روی سایر عناصر حیاتی در عملکرد کسب­و­کار متمرکز شوید.

  1. تخصص مرتبط

تخصص سئو تنها مخصوص شخصی است که در بهینه سازی سایت برای موتور جستجو مهارت دارد و  می تواند مانند یک متخصص حرفه ای حسابرسی سایت را انجام دهد و استراتژی مناسبی را برای پیشرفت وب سایت شما تعیین کند. علاوه بر این ، یک متخصص با سابقه زیاد حتما قادر خواهد بود ارزیابی کند که کدام استراتژی با کمترین مشکل ، بهترین نتیجه را در سایت شما دنبال دارد. علاوه بر این ، یک متخصص سئو ، استراتژی آنلاین رقبای شما را دائما بررسی میکند وراه و روش آن ها  راشناسایی میکند و همان روش ها و حتی بهتر از آن را برای شما پیاده سازی میکند تا شما از رقیبتان موفق تر باشید.

  1. سئو فنی

برخی معتقدند که سئو چیزی بیش از حضور در عرصه آنلاین نیست. اما همانطور که پیش از این نیز اشاره شد، سئو سایت ابعاد بسیار وسیعی دارد. کدگذاری HTML ،  تنظیم فایلrobot.txt  ، متا تگ­ها، تنظیمات مسیر آدرس ها، ایجاد لینک و …از جمله ابعاد مهمی است که یک متخصص سئو در فعالیت­های عمومی خود به صورت روزانه انجام می­دهد. برای انجام برخی از این موارد، بهتر است پیش­زمینه فنی داشته باشید، زیرا هر نوع مطلب اشتباه در پروفایل شما می­تواند منجر به جریمه از سوی گوگل شود. بنابراین بهترین شیوه برای تضمین امنیت رتبه وبسایت مربوط به کنترل منظم و انتخاب استراتژی های عاقلانه ای است که متخصص سئو در فرایند بهینه سازی انجام می دهد.

  1. روند تغییرات را دنبال کنید

اصلا تعجبی ندارد که شرکت گوگل همواره در حال تغییر و توسعه الگوریتم­های خود است. تقریبا هر متخصص سئو در کار خود با این نوسانات مواجه شده است به خصوص بعد از مهم­ترین به­روزرسانی­های گوگل همانند پنگوئن، پاندا، فرد و غیره. بنابراین برای حفظ و افزایش رتبه و ترافیک وبسایت حتما باید این تغییرات را مد نظر داشته باشید. بنابراین بهینه سازی سایت بدون توجه به این موارد کار چندان آسانی نیست.

هر متخصص سئو همواره متوجه این چرخه تغییرات است. لذا می­تواند به شما کمک کند که چه تغییراتی و چگونه در وبسایت شما اعمال شود تا با آخرین به­روزرسانی­های گوگل سازگاری داشته باشد. به یاد داشته باشید که زمان ارزش بسیار بالایی دارد. هر چه زمان کمتری را روی حل مشکلات بگذارید، شانس بیشتری را در حفظ ترافیک و جایگاه وب سایت خود خواهید داشت.

  1. رقبای شما یک متخصص سئو را استخدام کرده­اند

شاید بتوان گفت متقاعد کننده ­ترین استدلال برای استخدام یک متخصص سئو این مورد باشد. اگر رقبای شما به یک متخصص سئو اعتماد کنند، به طور قطع شما قادر نخواهید بود که با تلاش شخصی خودتان آنها را از رده­بندی خارج کنید. نکته اصلی آن است که بدانیم سئو هیچ­گاه پایان نمی­پذیرد. رسیدن به مرتبه بالای رده­ بندی گوگل و حفظ این جایگاه تا حد ممکن، مهم­ترین دلیل برای چنین رقابت سختی تلقی می­شود.

  1. نظارت بر تغییرات رسانه های اجتماعی

  وقتی صحبت از سئو می شود ، نمی توانیم تأثیر چشمگیر رسانه های اجتماعی بر موفقیت کسب و کار شما را نادیده بگیریم. در حال حاضر ، تقریباً همه شرکت ها حداقل یک حساب کاربری در فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر ، Tumblr ، پینترست و… دارند. هر رسانه اجتماعی سیاست ها و قوانین مخصوص به خود را دارد. شاید شما در فیس بوک فعالیت خیلی خوبی داشته باشید ، اما در توئیتر نمی توانید آنها را بدست آورید. مطمئناً ، لازم نیست شما خصوصیات تمام شبکه های اجتماعی را بدانید. استخدام یک متخصص سئو تمام وقت می تواند هر شبکه اجتماعی که برای پیشرفت در کسب و کارتان لازم است را مدیریت و پیگیری نماید.

  1. فعالیت­های متخصص سئو به لحاظ هزینه ­ای به ­صرفه ­تر است

سئو نوعی سرمایه­گذاری است. وقتی روی چیزی سرمایه­گذاری می­کنید، باید به طور شفاف از اینکه روی چه چیزی دارید هزینه می­کنید، آگاهی داشته باشید. البته گاهی هم امکان دارد روی سئو پول زیادی هزینه کنید، اما نهایتا به دلیل راهبرد اشتباه، سئو سایت شما تنها به میزان بسیار اندکی بهبود یابد. راه حل این موضوع استخدام یک متخصص حرفه ای سئو است که ضمن ایجاد اعتبار آنلاین و کاملاً طبیعی در سایت شما ، روند بهینه سازی کلی آن را با نهایت دقت کنترل خواهد کرد.

با توجه به دلایلی که در این مطلب آن ها را برشمردیم می توان گفت فرایند سئوسایت کاملا تخصصی است و بهتر است شما فراید سئو سایتتان را به متخصصین این زمینه بسپارید. مخصوصا برای کسب و کارهایی که رقابت زیادی دارند بهینه سازی سایت بسیار مهم و حیاتی است. شما می توانید سئو سایت خود را به اشخاص متخصص و یا شرکت های حرفه ای در زمینه سئو سایت مانند webone.co یا سایر شرکت هایی از این دست که سابقه زیادی در ارائه خدمات سئو و بهینه سازی سایت دارند بسپارید.

منبع: https://www.tasnimnews.com


نوشته شده توسط : | در تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ ساعت ۱۹ :۴۳ : ۲۸


دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان
کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004 - 2024