منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها
لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین
  قبرس، مقصدی ایده آل برای مهاجرت
  كامپوزيت ونير
  فستیوال های قشم
  معرفی نرم افزارهای مالی و حسابداری پارمیس



پنل اس م اس رایگان

موهای تیره در حال حاضر یکی از داغترین ترندهاست. موهای تیره جذاب و گیرا هستند، به چشمان شما درخشش می‌دهند و به ظاهر کلی شما عمق و ابعاد می‌بخشند. اگر می‌خواهید موهای مشکی خود را کمی سرزنده کنید، به هایلایت موهایتان فکر کنید. تنوع زیادی برای هایلایت روی موی تیره وجود دارد که برای سایه‌های مختلف پوست، بافت‌ها و استایل شخصی موهای شما مناسب اند. انتخاب یک رنگ هایلایت از بین همه گزینه‌های موجود ممکن است مشکل باشد! چه شما بخواهید به موهای خود عمق اضافه کنید، موهایتان را کمی روشن‌تر کنید یا رنگی را به موها تزریق کنید، این ایده‌های هایلایت باعث ایجاد درخشندگی در ظاهر شما می‌شوند اما در عین حال، زیبایی رنگ اصلی موهای شما را نیز کم نمی‌کنند.

موهای مشکی با هایلایت بلوند

چهره خود را با هایلایت‌های بلوند روشن کنید و یک درخشش فوری به چهره خود اضافه کنید. بلوند رنگ مناسب برای افرادی است که مایل به امتحان کردن سایه‌های روشن‌تر هستند، بدون اینکه مجبور باشند تمام موهای خود را رنگ کنند. چشم های خود را با هایلایت‌های رنگ روشن، روشن کنید و آرایش چشمان خود را نیز همزنگ هایلایت موهایتان کنید!

موهای مشکی با هایلایت کاراملی

هایلایت کاراملی باعث ایجاد بُعد و عمق در موهایتان می‌شود و به سرعت به گیسوهایتان درخشش و عمق و همچنین درخشش جوانی می‌بخشد. پایه موهایتان را سیاه نگه دارید و هایلایت‌هایی از کارامل کرمی به آن اضافه کنید، که باعث ایجاد درخشش تابستانی در موهای شما می‌شود. این تضاد میان مشکی و کاراملی مطمئناً جالب توجه و زیبا خواهد بود. هایلایت را از قسمت میانی موهای خود شروع کنید تا یک آمبره طبیعی و ارگانیک به دست بیاورید.

موهای مشکی با هایلایت آمبره بلوند

در ماه‌های گرم تر موهای بلوند کرِمی، به ظاهر شما درخشش و به موهایتان زندگی می‌بخشد. هایلایت‌ها را در نزدیکی ریشه‌های موی خود شروع کنید و به تدریج هرچه پایین می روید رنگ را روشن کنید. موهای تیره خود را در بالای خط مو خود باقی بگذارید، و قسمت‌هایی از بلوند را به قسمتی از موهای خود که روی آن خورشید به طور طبیعی می‌تابد اضافه کنید و در نهایت چیزی به جز بلوند زیبا در انتهای موهایتان باقی نمی‌ماند. با استفاده از یک تونر به صورت گاه به گاه، رنگ هایلایت‌های خود را حفظ کنید.

هایلایت‌های قهوه‌ای روی موهای مشکی

هایلایت‌های قهوه‌ای نور را ضبط می‌کند و جلوه‌ای بصری و چند بعدی ایجاد می‌کند. سایه‌های قهوه‌ای را به نزدیکی وسط موهای خود اضافه کنید و به آرامی آن‌ها را با موهای آبنوس خود مخلوط کنید. نگه داشتن این رنگ هایلایت آسان است و زحمت و دردسری ندارد.

هایلایت‌های پلاتینی روی موهای مشکی

با هایلایت‌های یخی به خودتان جذابیت دهید. این رنگ مناسب برای افرادی است که دارای چشمان روشن و پوست کم رنگ هستند. ایجاد این خایلایت کمی کار می‌برد، اما ارزشش را دارد. با تکه‌های کوچک پلاتینی با فاصله چند سانتی متر از ریشه موهای خود شروع کنید و به تدریج سایه متضاد را با سایه تیره تان مخلوط کنید. اگر موهای پلاتینی را با کمک یک تونر نقره ای حفظ کنید، هر بار که از خانه بیرون می‌روید، انگار از سالن آرایشگاه خارج شده اید.

هایلایت‌های بلوند عسلی روی موهای مشکی

هایلایت‌های بلوند عسلی صورت را روشن تر می‌کنند و با موج‌های ساحلی یا فرهای نرم و بزرگ، کاملاً مناسب به نظر می‌رسد. باعث می‌شود ظاهری غیر رسمی و راحت داشته باشید و یک روش عالی برای اضافه کردن جلوه‌ای نمایشی به موهای شماست، بدون آن که هایلایت شما بیش از حد از آن به نظر برسد و یا زیادی جلب توجه کند. یک تغییر یکپارچه از تیره به روشن باید به صورت نرم آغاز شود، و روشنی‌های پراکنده در موهای شما مانند نور خورشید بتابند.

بیشتر بخوانیم: انتخاب بهترین و زیباترین طرح کاشت ناخن

هایلایت‌های مسی روی موهای مشکی

هایلایت‌های کلاسیک را با رنگ مشس تغییر دهید. بسته به اینکه دوست دارید با چه شدتی تغییر کنید، مسی رنگی مناسب برای كسانی است كه ظرافت را ترجیح می‌دهند، و همچنین برای كسانی كه می‌خواهند جلوه‌ای نمایشی به موهایشان بدهند. با سایه‌ای آهسته اما شدید از رنگ سرخ در نزدیکی تاج سر خود شروع کنید و با روشن کردن رنگ، از سرخ به سمت مسی بروید و عمق بیشتری به موهای خود اضافه کنید. چند رشته طلایی تأکید بیشتری بر چشم شما می‌کند و باعث می‌شود موهای شما مانند یک جواهر درخشان به نظر برسد.

هایلایت‌ کامل روی موهای مشکی

با هایلایت‌های کامل به هر طرفی از موهای خود عمق اضافه کنید تا موهای یکدست و یکنواخت نداشته باشید. مخلوطی ظریف از قهوه ای تیره تا روشن، بدون از بین بردن رنگ پایه موهای شما، باعث ایجاد بافت و ابعاد در موهای تیره می‌شود. این هایلایت‌ها هنگامی که از کار چشمان شما شروع می‌شوند بسیار زیبا به نظر می ‌رسند، بنابراین هر بار که سر خود را حرکت می‌دهید، سایه و رنگی جدید از موهای شما خود را نشان می‌دهد و نگاه همه را به شما جلب می‌کند.

هایلایت‌ شرابی روی موهای مشکی

این رنگ، رنگ هایلایت ایده آل برای کسانی است که رنگ پوست تیره تری دارند. هایلایت شرابی، درخشش گرم و رنگارنگی به موهای سیاه می بخشد. با شروع با رنگ قرمز تیره در نزدیکی قسمت جلویی موها، می‌توانید رنگی نرم را از میانه موهای خود شروع کنید. این رنگ بسیار ظریف است؛ هنگامی که سر خود را حرکت می‌دهید، زیبایی هایلایت موهای شما خود را چند برابر نشان می‌دهد.

هایلایت بالیاژ روی موهای مشکی

بالیاژ بهترین راه برای تغیر با یک رنگ روشن‌تر بدون تغییر زیاد است. هایلایت بالیاژ ظاهر شما را ملایم و چهره شما را درخشان‌تر می‌کند. بر خلاف آمبره، بالیاژ یک تغییر طبیعی از تیرگی به روشنی است، با رنگ‌های روشن در نزدیکی تاج سر شما شروع می‌شود و به طور طبیعی در موهای شما قرار می‌گیرد. سایه ‌ها و تن‌های مختلفی را انتخاب کنید تا یک ترکیب چند بعدی و پیچیده ایجاد کنید. اینگونه، در تمام روز تعریف و تمجید می‌شنوید.

هایلایت‌های طبیعی روی موهای مشکی

هایلایت طبیعی باعث می‌شود رنگ طبیعی زیبای موهای شما را تقویت شود بدون اینکه از زیبایی اش چیزی کم کند. برای افزودن این هایلایت‌ها به موهایتان لازم نیست بلوند باشید. یک تن قهوه‌ای خاکستری هایلایت بسیار زیبایی را به وجود خواهد آورد. با استفاده از رنگ‌های طبیعی می توانید نزدیکی تاج سر خود را روشن‌تر کنید و این رنگ را تا آخر موهای خود ثابت نگه دارید. مهم نیست که موهای شما از چه نوع و جنسی باشد، این رنگ باعث می‌شود موهای شما سالم‌تر به نظر برسند.

 موهای مشکی با هایلایت‌های قرمز

با اضافه کردن این رنگ، موهای خود را بی‌پروایانه متفاوت کنید. هایلایت قرمز رنگ به موهای تیره حالتی جذاب و اغواگرانه می‌دهند. برای اینکه هایلایتتان چندان هم نامحسوس نباشد، هایلایت را از ریشه‌های مو شروع کنید، و در ادامه مو رنگ را با رنگ موهای طبیعی خود ترکیب و محو کنید. سپس با براشینگ تخصصی ، موهای خود را حالت دهید تا این طره‌های قرمز بیشتر زیبایی خود را به رخ بکشند. حتماً هر چند هفته این رنگ قرمز را با یک تقویت کننده رنگ کنید، زیرا این سایه آتشین باید همیشه تازه به نظر برسد.

هایلایت قرمز تیره روی موهای مشکی

رنگ‌های قرمز تیره‌تر آمیخته با موهای مشکی، بهترین راه برای عمق و بُعد دادن به موهای شماست، در حالی که همزمان از رنگ‌های کلاسیک و تکراری هم استفاده نمی‌کنید. قرمز تیره نه تنها زیبایی‌های طبیعی موهای شما را تقویت کرده و توجه‌ها را به سمتتان جلب می‌کند، بلکه به هر زاویه ای از موهای شما نیز خصیصه‌ای می‌بخشد.


نوشته شده توسط : | در تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ ساعت ۲۱ :۰۸ : ۲۱


دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان
کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004 - 2024