منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها
لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین
  قبرس، مقصدی ایده آل برای مهاجرت
  كامپوزيت ونير
  فستیوال های قشم
  معرفی نرم افزارهای مالی و حسابداری پارمیس



پنل اس م اس رایگان

بعد از یک خونه نشینی طولانی به خاطر شیوع بیماری کرونا انتخاب یک مقصد مسافرتی برای گذروندن یک مسافرت مفرح شاید دغدغه خیلی از ماست . وقتی صحبت از سفر داخلی میشه جزیره زیبای کیش یکی از اولین گزینه هایی هست که به ذهن میرسه . شاید دلیل این انتخاب هم آرامش بینظیر و زیباییهای خیره کننده جزیرست . این جزیره مخصوصا برای کسایی که دوست دارند مسافرت خودشون رو در یک محیط آرام و دنج سپری کنند بی نظیره .

امروز میخوایم اطلاعاتی رو در مورد هتلهای ارزان کیش در اختیارتون بزاریم تا افرادی که میخوان با هزینه کم تور کیش تابستان 99 رو تجربه کنند بتونند برای سفرشون برنامه ریزی کنند .

هتل های ارزان کیش کدام اند؟

جزیره ی کیش به عنوان یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری نه تنها برای گردشگران داخل کشور بلکه برای افراد دیگر کشورها نیز بسیار جذاب است این منطقه واحدهای اقامتی فراوانی دارد که باعث می شود مسافرین با اقامت در این هتل ها و برخورداری از امکانات کامل رفاهی سفری خاطره انگیز را تجربه کنند، اگر با گروه تورهای کیش به این جزیره سفر  می کنید و به دنبال هتل های ارزان قیمت هستید تا پایان مطلب با ما همراه باشید ما قصد داریم ارزانترین هتل های کیش را به شما معرفی کنیم.

تور کیش در هتل ستاره طلایی کیش

این هتل به عنوان یکی از بهترین و البته ارزان ترین هتل های جزیره شناخته می شود، دور بودن این هتل به مرکز شهر سبب شده است که قیمت هتل ستاره طلایی نسبت به دیگر هتل ها ارزان تر باشد، البته این هتل سرویس رایگان برای رفت و آمد در شهر برای مسافرین در نظر گفته است، البته لازم به ذکر است این هتل به بوستان آهوان کیش نزدیک است و شما می توانید در تور کیش تابستان با اقامت در این هتل به این بوستان زیبا هم سر بزنید.

تور کیش در هتل گراند کیش

یکی دیگر از هتلهای ارزان قیمت در جزیره ی کیش هتل گرند نام دارد این هتل در نزدیکی مراکز خرید کیش مانند مرکز خرید زیتون و مروارید قرار دارد و مسافرین می توانند با 10 دقیقه پیاده روی به این مراکز خرید برسند. این هتل که در زمینی به مساحت 6400 متر مربع وئاقع شده است موقعیت بسیار مناسبی نسبت به دریا دارد به طوری که می توان در فاصله ی 7 دقیقه از هتل به دریا رسید، علاوه بر این اتاق های هتل گراند کیش نمایی روبه دریا دارند از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر، تلویزیون، کافی شاپ، رستوران، نمازخانه، سالن ورزشی، کافی شاپ، ماهواره و فروشگاه اشاره کرد.

تور کیش در هتل آفتاب شرق کیش

این هتل سه ستاره که در سال 86 به بهره برداری رسیده است در منطقه ی بسیار خوبی از جزیره واقع شده است هتل آفتاب شرق کیش دارای 3 طبقه و 47 واحد اقامتی بوده و علاوه بر این امکانات مناسبی را نیز در اختیار میهمانان قرار می دهد دسترسی به مراکز خرید شهر مانند بازار عرب ها و جاذبه های گردشگری مانند کشتی یونانی از این هتل بسیار ساده است.

تور کیش در هتل ققنوس کیش

یکی دیگر از هتلهای کیش که مسافرین می توانند با قیمت مناسبی در آن جا اقامت داشته باشند و برای سفرهای گروهی بسیار مناسب است هتل ققنوس می باشد، این هتل در انتهای بلوار دریا واقع شده است و  از جمله مزیت های این ساحل می توان دسترسی آسان به ساحل، مرکز خرید مروارید و مرکز خرید زیتون را نام برد. این هتل فضای سبز بسیار زیبایی دارد و گردشگران می توانند در این هتل زیبا لحظات آرامش بخشی را تجربه کنند. رستوران این هتل با طبخ انواع غذاهای ایرانی آماده ی پذیرایی از مسافرین می باشد

تور کیش در هتل آرا کیش

اگر در سفر به کیش قصد دارید از جاذبه های این کیش دیدن کنید به شما پیشنهاد می کنیم حتما هتل آرا را انتخاب کنید این هتل علاوه بر نزدیک بودن به ساحل در فاصله ی بسیار نزدیکی از پلاژ آقایان و بانوان واقع شده است، این هتل دارای امکانات و خدمات رفاهی متعددی می باشد.

خوب یکسری هم به هتل آپارتمانهای معروف کیش بزنیم و اونها رو به مسافران تور کیش تابستان معرفی کنیم

معرفی بهترین هتل آپارتمان های کیش

وجود اقامتگاه های مختلف با ارائه ی امکانات رفاهی برای مسافرین یکی از مزیت های سفر با تور کیش به این جزیره می باشد، کیش همواره به عنوان مهم ترین مقصد گردشگری ایران شناخته شده است وجود تفریحات آبی مختلف، رستوران های لوکس و هتل های مجلل در این منطقه سبب شده که هر ساله شمار زیادی از گردشگران از داخل و خارج ایران به جزیره ی کیش سفر کرده و اوقات خوشی را سپری کنند.

کیش علاوه بر دارا بودن هتل های لوکس و مجلل هتل آپارتمان های متعددی نیز دارد، این هتل آپارتمان ها با فراهم آوردن امکانات رفاهی مناسب پذیرای مسافرین خواهند بود. در ادامه ی مطلب قصد داریم در خصوص هتل آپارتمان های کیش و خدمات آن توضیحاتی را به مسافرین تورهای کیش ارائه دهیم، اگر برای اقامت خود می خواهید هتل آپارتمان ها را انتخاب کنید پس تا پایان مطلب با ماه همراه باشید.

هتل آپارتمان پارسیان کیش

یکی از بهترین هتل آپارتمان ها در جزیره ی کیش پارسیان نام دارد که در سال 74 به بهره برداری رسیده است، هتل آپارتمان پارسیان در میدان ساحل و در نزدیکی بازار زیتون ساخته شده است این هتل از 10 بلوک تشکیل شده است هر بلوک دارای 12 واحد اقامتی می باشد.

از جمله امکانات هتل آپارتمان های کیش برای مسافرین تور کیش می توان به سالن همایش، امکانات برای معلولین، سرو صبحانه و ناهار در اتاق، پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، اجاره خودرو بدون راننده و ترانسفر فرودگاهی رایگان اشاره کرد.

هتل آپارتمان تعطیلات کیش

از دیگر از بهترین هتل آپارتمان های کیش از نظر مسافرین هتل آپارتمان تعطیلات می باشد که در سال 82 با 70 واحد اقامتی به بهره برداری رسیده است، این هتل در فاصله ی سه کیلومتری از اسکله تفریحی، پارک ساحلی مرجان و دانشگاه پردیس بین المللی شریف واقع شده است.

از جمله امکانات این هتل می توان به رستوران با ظرفیت 40 نفر، کافی شاپ، پارک بازی کودکان، اتاق چمدان، سالن بیلیارد و نماز خانه اشاره کرد.

هتل آپارتمان قصر آرمان کیش

این هتل آپارتمان در شهرک صدف واقع شده است و به عنوان یکی از بهترین و لوکس ترین هتل آپارتمان های این مجموعه شناخته می شود، از جمله مزیت های این هتل آپارتمان می توان به نزدیکی آن به مرکز شهر اشاره کرد.

برخی از امکاناتی که هتل آپارتمان قصر صدف کیش در اختیار میهمانان قرار می دهد ماهواره، پارکینگ و صندوق امانات می باشد.

فاصله ی هتل آپارتمان قصر کیش تا مکان های مهم شهر

  • فاصله هتل تا پلاژ بانوان 9 دقیقه با خودرو
  • فاصله هتل تا پلاژ آقایان در حدود 10 دقیقه با خودرو
  • فاصله هتل تا کشتی یونانی کیش 22 دقیقه با خودرو
  • فاصله هتل تا اسکله تفریحی 7 دقیقه با خودرو
  • فاصله هتل تا مرکز خرید مروارید 5 دقیقه با خودرو
  • فاصله هتل تا پارک دلفین ها 15 دقیقه با خودرو

اگر مایلید با گروه تورهای کیش همسفر شوید می توانید از طریق سامانه رزرو آنلاین تور اقدام به رزرو تور کرده و با اقامت در هتل های این جزیره سفری به یاد ماندنی را تجربه کنید همچنین شما می توانید از طریق ایمیل گروه تورهای کیش به آدرس  info@xn--pgboj2fl38c.net  و یا شماره تماس 88750067 با همکاران ما در ارتباط باشید.


نوشته شده توسط : | در تاریخ ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ ساعت ۲۱ :۱۲ : ۳۲


دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان
کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004 - 2024