منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها
لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین
  قبرس، مقصدی ایده آل برای مهاجرت
  كامپوزيت ونير
  فستیوال های قشم
  معرفی نرم افزارهای مالی و حسابداری پارمیس



پنل اس م اس رایگان

امروزه به دلیل پیشرفت روز افزون خودروها و افزایش برندهای مختلف خودروها در درون کشور نیاز به افراد متخصص در زمینه خودرو دو چندان شده است.روزانه هزاران خودرو دست به دست می چرخند و بین خربداران و فروشندگان رد و بدل می شوند.با این وجود نیاز است که خودروها به هنگام خرید و فروش مورد بررسی و کارشناسی قرار گیرند.کارشناسی خودرو در محل می تواند بسیار مفید واقع شود برای افرادی که قصد خرید خودروی دست دوم و یا صفرکیلومتر را دارند.

طبق آمار کارشناسی های انجام شده بر روی خودروهای دست دوم،درصد زیادی از آنها کیلومترشان دستکاری شده است و درصدی دیگر بر خلاف آنچه بوده اند که در متن آگهی آورده شده است.به همین جهت ضروری ست که برای جلوگیری از یک ضرر هنگفت مالی پیش از خرید یک خودرو و یا عقد قرارداد آن را به طور کامل از نظر بدنه و فنی مورد کارشناسی قرار دهیم.

یک خودرو از مکانیزم های مختلفی تشکیل شده است که وجود یک خرابی در هر یک از بخش ها می تواند هزینه زیادی داشته باشد.همچنین ممکن است خودرو تصادفی باشد و قسمت هایی از شاسی و بدنه آن رنگ آمیزی و یا تعویض شده باشد.تشخیص این ایرادات از عهده یک شخص بدون تخصص خارج است و نیاز است که خودرو توسط یک نفر متخصص انجام گیرد.

کارشناسی خودرو کارآزموده خدمات کارشناسی در محل را به طور تخصصی در شهرهای تهران،کرج،قم،قزوین و شیراز به انجام می رساند.پیشنهاد ما به خریداران خودرو این است که ابتدا به محل خودرو مراجعه نمایند و خودرو را در حد توان مورد بررسی قرار دهند و در مورد قیمت نهایی خودرو با مالک آن مذاکره نمایند و در صورتی که به توافق رسیدند با کارشناس تماس بگیرند.کارشناس پس از 30 دقیقه به محل مراجعه کرده و خودرو را مورد بررسی قرار می دهد.

کارشناسی خودرو در محل چگونه انجام می گیرد؟

همانطور که پیشتر اشاره کردیم یک خودرو از بخش های مختلف بدنه و فنی تشکیل شده است و وجود اشکال در هر بخش می تواند بر روی کارشناسی قیمت خودرو تاثیر بگذارد.اما در اینجا می خواهیم به مواردی که روی قیمت خودرو تاثیر مستقیم دارند اشاره کنیم.

در فرآیند کارشناسی خودرو تمامی موارد بدنه و فنی خودرو بطور ریزبینانه مورد بررسی قرار می گیرند تا بتوان ارزش نهایی آن را تخمین زد.از جمله مهم ترین مواردی که روی قیمت خودرو اثر می گذارند عبارتند از:

  1. وضعیت بدنه و رنگ خودرو
  2. سلامت فنی موتور و گیربکس
  3. میزان کیلومتر کارکرد
  4. سال ساخت یا مدل خودرو
  5. آپشن ها و لوازم اضافی نصبی
  6. میزان بیمه و سنوات تخفیف

کارشناس خودرو بدنه و رنگ ان را بطور دقیق مورد بررسی قرار می دهد.در این بخش علاوه بر تجربیات کارشناسی و بررسی چشمی از تجهیزات دقیق برای کارشناسی خودرو در محل استفاده می شود.استفاده از ابزارهای دقیق که درصد خطای آنها بسیار ناچیز است موجب می شود تا یک کارشناسی بدون خطا و مطمئن انجام گیرد.در بخش بدنه خودرو تمام قسمت های بدنه اعم از درب ها,گلگیرها،کاپوت،درب صندوق به طور دقیق مورد بررسی قرار می گیرند.

بخش های مهم بدنه خودرو عبارتند از سقف،ستون ها و شاسی خودرو که در صورت وجود سابقه تعمیرات در این قسمت ها به منزله وجود یک تصادف سنگین در خودرو می باشد.وجود ایراد در این قسمت ها گاها غیر قابل ترمیم است و در صورت تعمیر و صافکاری هیچگاه به حالت اولیه باز نمی گردد.به هنگام خرید خودرو باید دقت زیادی در این بخش ها نمود که آیا خودرو سابقه تصادف و یا واژگونی دارد یا خیر!!

پیشنهاد ما به خریداران خودرو این است که هیچگاه یک خودروی تصادفی و یا دارای ایراد فنی را به دلیل زیر قیمت بودن آن خریداری نکنند به این امید که خودشان ایراد را رفع می کنند.این به دلیل آن است که ممکن است ایراد موجود غیر قابل تعمیر باشد و یا اگر تعمیر شود به حالت اولیه بازنگردد.همچنین هزینه تعمیرات ممکن است بالاتر از آن چیزی بشود که خریدار تخمین زده است.

کارشناسی خودرو شامل چه مواردی می شود؟

  • کارشناسی رنگ خودرو: رنگ بدنه خودرو مهم ترین عاملی ست که زیبایی یه خودرو را به نمایش می گذارد.اولین بخشی که در صورت تصادف و یا ساییدگی آسیب می بیند رنگ خودرو است.به همین جهت وجود هر گونه رنگ شدگی در بدنه خودرو برای خریداران حائز اهمیت است.البته باید گفت هر گونه رنگ شدگی صرفا به معنای تصادف نیست و ممکن است به دلیل وجود خط و خش و یا آسیب دیدگی رنگ شده باشد.در کارشناسی رنگ خودرو وجود هر گونه رنگ یا بتونه مورد بررسی قرار می گیرد.
  • کارشناسی بدنه و شاسی:علاوه بر رنگ بدنه خودرو ممکن است قسمت هایی از بدنه خودرو تعویض و صافکاری شده باشند.بدین ترتیب مهم است که این بخش ها نیز مورد توجه قرار گیرند.تشخیص اینکه کدام قطعه از بدنه خودرو تعویض شده است تنها از عهده یک متخصص بر می آید.برای تشخیص قطعات تعویضی بدنه خودرو تقارن قطعات دو طرف خودرو مورد بررسی قرار می گیرند و نوع رنگ و موم آنها مقایسه می گردد.
  • کارشناسی فنی موتور و گیربکس:وجود هر گونه خرابی در بخش موتور و گیربکس خودرو ممکن است در عملکرد و حرکت خودرو تاثیر بگذارد.همچنین خرابی در این بخش ها ممکن است هزینه زیادی به بار آورد.در بخش کارشناسی فنی خودرو موتور و گیربکس خودرو مورد بررسی قرار می گیرد.ایراداتی اعم از روغن سوزی،مصرف بالای سوخت،نشتی روغن و یا آب خنک کار،جوش آوردن خودرو و بالارفت امپر و…
  • نصب دستگاه عیب یاب(دیاگ):کدهای خطای ذخیره شده در یونیت های خودرو با چشم قابل رویت نیستند و نیاز به دستگاه دیاگ می باشد.این کدهای خطا به چند دسته تقسیم می شوند.تشخیص اینکه کدام کد خطا مهم می باشد و کدام یک موقت است بر عهده یک کارشناس خبره می باشد.این کار در فرایند کارشناسی خودرو در محل انجام می شود.
  • تست رانندگی:بسیاری از ایرادات تنها در حال رانندگی مشخص می شوند.ایراداتی در بخش های فرمان،ترمز،کلاچ،شتاب خودرو،عملکرد موتور و گیربکس خودرو در حالات حرکت در سربالایی و تمام بار،سیستم تعلیق خودرو و فنربندی و…تنها در حال حرکت مشخص می شوند.
  • ارائه گزارش کتبی:پس از انجام کارشناسی کامل خودرو نیاز است که نتیجه به اطلاع متقاضی برسد.برگه گزارش کارشناسی کارآزموده بالغ بر صد آیتم کارشناسی شده را شامل می شود که به صورت شفاهی و کتبی به اطلاع خریدار یا فروشنده خودرو میرسد.علاوه بر این در انتهای برگه گزارش کارشناسی قیمت کارشناسی خودرو و نظریه کارشناس آورده شده است.

کارشناسی خودرو کارآزموده خدمات کارشناسی در محل را بصورت کاملا تخصصی به انجام می رساند بدین ترتیب با کارشناسی خودرو پیش از خرید آن ریسک یک معامله را به صفر می رساند


نوشته شده توسط : | در تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ ساعت ۱۷ :۰۴ : ۰۹


دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان
کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004 - 2024