منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها
لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین
  قبرس، مقصدی ایده آل برای مهاجرت
  كامپوزيت ونير
  فستیوال های قشم
  معرفی نرم افزارهای مالی و حسابداری پارمیس



پنل اس م اس رایگان

انواع پارتیشن اداری دوجداره آلومینیومی ، ام دی اف و شیشه ای

امروزه با توجه به کوچکی فضاهای اداری ، نیاز به مدیریت فضا بیشتر احساس می شود. در بیشتر واحدهای اداری تعداد اتاق ها و یا تقسیم بندی فضا به وسیله دیوارهای ساخته شده مطلوب مدیران نیست. یک راهکار مناسب و مقرون به صرفه استفاده از پارتیشن برای تقسیم فضای اداری است. در محیط های اداری می توان با استفاده از پارتیشن فضا را بهتر مدیریت کرد و به تعداد اتاق های موجود اضافه کرد.

پارتیشن (partition) یک کلمه انگلیسی است که به معنای بخش بندی یک فضا با استفاده از دیوار متحرک و یا ثابت است. پارتیشن ها بر اساس مصالح موجود در بازار تنوع بالایی را در ساخت دارند. با اینحال مصالح پایه این نوع دیوارها بیشتر ورق های ام دی اف ، شیشه ها ، ورق های پلاستیکی و آلومینیومی ، فریم های فلزی و یا آلومینیومی و یراق آلات مرتبط با درب و پنجره ها می باشد.

پارتیشن ها انواع مختلفی را شامل هستند. در بازار مشتریان بیشتر با اصطلاحات پارتیشن اداری ، پارتیشن تک جداره ، پارتیشن دوجداره ، پارتیشن ام دی اف ، پارتیشن آلومینیومی و شیشه ای و … اشنا هستند. ما در ادامه سعی خواهیم کرد که توضیح مختصری از این نوع پارتیشن ها را ارائه کنیم.

پارتیشن اداری

پارتیشن اداری مصطلح ترین عنوان برای پارتیشن ها می باشد. بیشترین کارایی پارتیشن ها در تقسیم فضاهای اداری است. این انتخاب بخاطر آنست که نصب پارتیشن بسیار سریعتر از ساخت یک دیوار با مصالح بنایی و یا حتی دیوار پیش ساخته می باشد. هرچند امروزه در فضاهای خانگی نیز از پارتیشن استفاده می شود. البته پارتیشن های خانگی بیشتر متحرک می باشد. با این تعریف ما ، پارتیشن اداری شامل تمامی دسته های پارتیشن خواهد بود با هر متریال و مصالح استفاده شده.

پارتیشن ام دی اف

پارتیشن های ساخته شده با ورق های ام دی اف را در کل پارتیشن ام دی اف می نامند. در ساخت این پارتیشن ها از ورق های 16 میلیمتری ام دی اف استفاده می شود. تنوع رنگ در ورق های mdf یاعث شده است که پارتیشن های ام دی اف تنوع طرح بسیار زیادی داشته باشند. بنابراین می توان متناسب با دکوراسیون اداری و مبلمان شما طرح های جذاب و سازگاری را پیشنهاد داد. پارتیشن های ام دی اف به صورت تک جداره و یا دوجداره ساخته می شود. در نوع دوجداره می توان پارتیشن را کلا با استفاده از ام دی اف ساخت. ولی در پارتیشن تک جداره برای استحکام بالاتر مجبور به استفاده از فریم های آلومینیومی هستیم.

پارتیشن تک جداره ام دی اف

پارتیشن تک جداره به پارتیشنی گفته می شود که در آن فقط از یک جداره ورق استفاده می شود. این نوع پارتیشن شامل فریم های فلزی و ورق های استفاده شده از جنس ام دی اف و … هستند. فریم های آلومینیومی و … به صورت عمودی و افقی به عنوان اسکلت پارتیشن عمل می کنند. بوسیله فریم ها می توان پارتیشن به دیوارها ، سقف و زمین را متصل کرد. هرچه تعداد اتصالات بیشتر باشد پارتیشن استحکام بیشتری را خواهد داشت.

پارتیشن دوجداره ام دی اف

این نوع پارتیشن دارای دو جداره از ورق ام دی اف 16 میلیمتری می باشد. در طراحی این پارتیشن اکثرا فاصله دو جدار بالای 10 سانتی متر در نظر گرفته می شد. بنابراین پارتیشن دوجداره همانند یک دیوار ضخیم تر عمل می کند. این نوع طراحی باعث میشود که پارتیشن دوجداره تا حدود زیادی عایق صوتی نیز باشد. در طراحی پارتیشن دوجداره ام دی اف می توان به درب و پنجره ها طراحی نمود. با استفاده از شیشه های ساده و مات می توان جلوه های بصری زیبایی به دیوار دارد. در این نوع پارتیشن امکان نصب پرده و کرکره در پنجره پارتیشن وجود دارد.

پارتیشن شیشه ای

امروزه یکی از مصالح جذاب برای استفاده در ساخت پارتیشن، شیشه می باشد. استفاده از شیشه های سکوریت و سندبلاست بسیار رایج است. می توان انواع شیشه ساده ، طرح دار ، رنگی و مات را برای ساخت پارتیشن استفاده کرد. پارتیشن های شیشه ای به دو دسته تقسیم می شوند. پارتیشن فریم لس   (تمام شیشه) و پارتیشن شیشه ای فریم دار.

در پارتیشن شیشه ای فریم دار ، با استفاده از فریم های آلومینیومی می توان طراحی های زیبایی را انجام داد. استفاده از فریم ها این قابلیت را به ما می دهد که بتوانیم پارتیشن شیشه ای دوجداره و یا پارتیشن شیشه ای تک جداره طراحی کرده و بسیازیم. در پارتیشن های شیشه ای فریم دار تک جداره اکثرا از شیشه های سکوریت 10 میلیمتری استفاده می شود. در پارتیشن دوجداره شیشه ای از شیشه های 4 و 6 میلیمتری استفاده می شود. پارتیشن دوجداره شیشه ای عایق خوبی در برابر انتقال صداست و برای محیط های اداری شلوغ توصیه می شود.

پارتیشن آلومینیومی

پارتیشن آلومینیومی اصطلاحی است که اخیرا در بین مشتریان و شرکت ها مصطلح شده است. این نوع پارتیشن بخاطر استفاده از فریم های آلومینیومی برای اسکلت بندی پارتیشن ها ، آلومینیومی نامیده می شوند. امروزه با استفاده از فریم های مستحکم و زیبای آلومینیومی می توان طرح های بسیار زیبایی را خلق کرد. ورق های استفاده شده در این پارتیشن ها همانگونه د بالا اشاره شد ، ام دی اف ، انواع شیشه ، ورق های پلاستیکی و یا آلومینیومی می باشد. پارتیشن تک جداره آلومینیومی و پارتیشن دوجداره آلومینیومی دو نوعی هستند که می توان برای محیط های اداری اجرا کرد.

تاثیر پارتیشن در دکوراسیون اداری

برخی از فضاهای اداری به صورت یک سالن یکپارچه و بزرگ هستند. در چنین فضاهایی می توان با استفاده از پارتیشن یک دکوراسیون اداری بسیار شیک را متناسب با فعالیت ها و نیازهای سازمانی پیاده کرد. استفاده از پارتیشن های نیم قد یک گزینه بسیار مناسب است. استفاده از این نوع پارتیشن باعث می شود که نیروی انسانی در حالت ایستاده یک نمای کلی از مجموعه را داشته باشد. همچنین این نوع باعث گردش نور کافی و دید کافی برای مدیران خواهد بود. علیرغم آن هر فضای محدود و اختصاصی را می توان در ان تعریف کرد. این یک مثال بود از قابلیت و انعطاف پارتیشن.

در طراحی مبلمان اداری و دکوراسیون اداری شرکت ها ، انعطاف پذیری طراحی پارتیشن می توان به شما در رسیدن به یک مبلمان یکدست و ست شده با هم کمک کند. شما در هنگام پارتیشن بندی اداری می توانید کمد های دیواری و فایلینگ یکدستی را طراحی و پیاده کنید. این مزیت های زیاد پارتیشن است.

شرکت آراپارتیشن ، اجرا و نصب پارتیشن با بهترین کیفیت و سریعترین زمان

آراپارتیشن یک شرکت فعال در زمینه نصب پارتیشن با تجربه 10 ساله می باشد. تجربه کاری ما در این مدت اجازه طراحی و نصب انواع پارتیشن را ما داده است. ما در رزومه کاری خود طیف وسیعی از مشتریان دولتی ، شرکت های خصوصی و کارخانجات مختلف را داریم. ما با تکیه بر نیروی انسانی متخصص خود ، توانایی طراحی و نصب انواع پارتیشن را داریم. رویکرد ما در طراحی و نصب پارتیشن ، تنها ایجاد یک دیوار حائل در فضاهای اداری نیست. ما قبل از انجام پروژه، ارزیابی اولیه برای بهترین پیشنهاد را به مشتری انجام می دهیم. پیشنهادات ما با رویکرد زیباسازی محیط اداری شما و بهینه سازی فضا می باشد.

شما می توانید برای آشنایی با توانمندی های ما از سایت ما بازدید نمایید و با صدها نمونه کار ما آشنا شوید. برای سفارش نصب پارتیشن و یا اطلاع از قیمت پارتیشن می توانید با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما در اسرع وقت برای بازدید و مشاوره با شما هماهنگ خواهد شد.

آدرس دفتر : تهران. شاداباد. خیابان ۱۷ شهریور. خیابان پرسی گاز جنوبی. پلاک

شماره های تماس ما

021-44484291    –    021-66785642    –   09125454661


نوشته شده توسط : | در تاریخ ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ ساعت ۱۶ :۴۰ : ۲۶


دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان
کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004 - 2024