منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها
لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین
  قبرس، مقصدی ایده آل برای مهاجرت
  كامپوزيت ونير
  فستیوال های قشم
  معرفی نرم افزارهای مالی و حسابداری پارمیس



پنل اس م اس رایگان

با گسترش شهرها و اهمیت یافتن حمل‌ونقل در دنیای امروز، نقش ماشین‌هادر زندگی بشر پررنگ شده است. این موضوع زمانی اهمیت بیشتری یافته که ماشین دیگر صرفاً به خاطر جنبه کاربردی آن خریداری نمی‌شود. چرا که در حال حاضر ماشین در میان مردم ارزش اجتماعی و سرمایه‌ای نیز پیدا کرده است. با تغییر شرایط اقتصادی کشور و ایجاد رکود اقتصادی، قیمت ماشین اهمیت بیشتری پیدا کرده و به مسئله کانونی در هنگام خریدوفروش ماشین تبدیل شده است. با در نظر گرفتن اهمیت اجتماعی ماشین در زندگی مدرن و همچنین قیمت آن در شرایط حاضر کشور، در این مطلب تلاش ما بر این است تا ماشینهایی باقیمت مناسب، اما امکانات بالا را به خریداران محترم معرفی کنیم.

ماشین جک j4 مدل 99  304 میلیون تومان

 حضور محصولات جک در ایران سابقه طولانی‌مدتی ندارد. جک j4 چینی با همکاری و مونتاژ گروه صنعتی کرمان ماشین پا به عرصه رقابت خریدوفروش ماشین در ایران گذاشت. این محصول یک سدان شهری و دنده‌اتوماتیک است که امکانات رفاهی مناسبی را به دارندگان خود ارائه می‌دهد. باوجود ضعف نسبی کیفیت جعبه‌دنده این ماشین نسبت به رقبای سرسخت، نمی‌توان نرم و بی‌صدا بودن آن را نادیده گرفت. فضای مناسب و راحت داخل کابین و همچنین فضای کافی صندوق‌عقب، از ویژگی‌های بارز این سدان است. ترکیب راحتی و زیبایی ماشین را می‌توان نقطه قوت جک j4 در مقابل برندهای همتا به‌شمار آورد.

 البته کیفیت رانندگی و ویژگی‌های جک j4 در طی سه سال تولید آن، دست‌نخورده باقی‌مانده است و تغییرات خاصی در آن دیده نمی‌شود. موتور ماشین با چهار سیلندر و 16 سوپاپ دارای حجم 1.5 لیتر است و قدرت 105 اسب بخار و گشتاور 146 نیوتون‌متر را تولید می‌کند. موتور این ماشین هنگامی‌که با گیربکس اتوماتیک یا پنج‌سرعته دستی همراه می‌شود، قدرت فوق‌العاده‌ای را به نمایش می‌گذرد؛ البته برای آن دسته از خریداران که سرعت ماشین برایشان از اهمیت بالایی برخوردار است، این محصول نمی‌تواند چندان رضایت‌بخش باشد. ماشین مجهز به ترمز ضد قفل (ABS) و سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD) است. چراغ‌های اتوماتیک جلو، تهویه مطبوع اتوماتیک، مانیتور داخلی ماشین و سانروف برقی نیز ازجمله امکانات رفاهی جک j4 هستند.

ماشین جک S3 مدل 96  345 میلیون تومان

محصولات شرکت جک درزمینه طراحی و زیبایی بدنه و جاداری در مقایسه با قیمت پایین، حرف زیادی برای گفتن دارند. بنابراین اگر در خرید ماشین، ظاهر زیبای آن و خصوصاً فضای داخلی ماشین برایتان اهمیت دارد، جک S3 مدل 96 را به شما توصیه می‌کنیم. فضای داخلی کابین در این ماشین بسیار راحت و باز است و این امر جای صندوق را تنگ نکرده است. این محصول به امکاناتی مانند سیستم پایداری الکترونیکی، سامانه کنترل ایستایی در سربالایی و ترمز کمکی هیدرولیکی مجهز است که امنیت ترمز و کل ماشین را بسیار بالابرده است. در حدی که می‌توان گفت امنیت ترمزهای این محصول، یکی از ویژگی‌های متمایز آن نسبت به رقبا است.

این کراس اوور شهری از ترکیب مینی ون و شاسی‌بلند به وجود آمده است و دارای امکاناتی مانند فرمان برقی، سیستم همراهی تا درب منزل، کروز کنترل، سانروف، سیستم نمایش فشار باد تایرها، چراغ‌های روشنایی در روز، روکش چرمی فرمان و صندلی‌ها و سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک است. با توجه به بدنه و سایز جک S3، موتورهای قدرتمندی در آن تعبیه‌شده است که همانند سایر مدل‌های این برند، از نوع چهار سیلندر است. قدرت موتور این محصول، 107 اسب بخار و دارای گشتاور 155 نیوتون‌متر است. جعبه‌دنده جک S3 با در نظر گرفتن کاربرد شهری و نیاز به کلاچ‌گیری فراوان در ترافیک‌های شهری، از نوع اتوماتیک CVT است.

مصرف سوخت جک S3 بسیار پایین است؛ به‌گونه‌ای که هر 100 کیلومتر مسیر ترکیبی را با 7.6 لیتر سوخت طی می‌کند. بنابراین، با توجه به نوع طراحی، بهینه‌سازی مصرف سوخت و شتاب‌گیری نه‌چندان سریع نمی‌توان از آن انتظار کارایی ماشینهای اسپرت را داشت. در مقابل می‌توان کم‌مصرفی، امنیت بالا و ریسک کمتر خرید آن را به‌عنوان نقاط قوت این کراس اوور شهری در نظر داشت.

برلیانس H330 مدل 99  345 میلیون تومان

برلیانس H330 یکی از موفق‌ترین محصولات مونتاژ شده بازار کشور است. برلیانس H330 در دو نوع اتوماتیک و دنده‌ای به بازار عرضه‌شده است که نوع اتوماتیک آن بیشتر مورد استقبال خریداران قرار گرفته است.

یکی از نقاط قوت این محصول در برابر رقبا، استفاده از زنجیر تایم به‌جای تسمه تایم در بخش موتور است. گیربکس این محصول چهار سرعته است که موجب سرعت و شتاب‌گیری بیشتر ماشین شده است. این امر موجب کاهش چشمگیر مصرف سوخت برلیانس H330 شده است. سیستم تعلیق این ماشین، اسپرت و خشک است و در مقایسه با رقبای اقتصادی خود، نرمی لازم را ندارد. اما نمی‌توان از این مهم گذشت که حرکات عرضی بدنه بسیار کم است و مزیتی برای ماشین به‌شمار می‌رود.

این محصول دارای امکاناتی همچون سانروف، حس‌گر دنده‌عقب، سیستم ورود و استارت بدون کلید، فرمان کمکی برقی و نمایشگر لمسی همراه با سیستم رهیاب است. مصرف سوخت برلیانس H330 بسیار بهینه و در حد 6.7 لیتر در هر 100 کیلومتر است. در نسخه‌های قبلی برلیانس به علت داشتن وزن بالای بدنه و عدم تناسب قدرت و وزن، به پدال گاز بیش‌ازحد فشار وارد می‌شد و نتیجه این امر، ورود صدای پیشرانه به درون کابین بود که در مدل 99، این مشکل تا حد زیادی حل‌شده است. سیستم ایمنی برلیانس H330 از ترمزهای ABS و EBD و سنسور عقب تشکیل‌شده است.

سخن نهایی

خرید خودرو؛ به دلایل مختلف ازجمله نوسان در تولید و واردات خودرو، نرخ ارز و تورم، با تغییرات زیادی روبه‌رو می‌شود. همچنین به‌دلیل عدم اطلاع افراد از مشخصات فنی و شرایط بازار و غیرمنطقی بودن نرخ‌های اعلامی، افراد تمایل کمتری به خرید و فروش ماشین از خود نشان می‌دهند. ازسویی تجربه‌ی ما در تمام این سال‌ها نشان می‌دهد که 72% خودروهای کارکرده دارای حداقل یک مشکل فنی یا بدنه هستند؛ در چنین شرایطی نیاز به متخصصین خبره و مجرب احساس می‌شود تا علاوه‌بر راهنمایی در خرید خودرو دست دوم کارشناسی شده و مطمئن، در امر فروش خودرو کارکرده با قیمت واقعی نیز به ما کمک کنند.

ازآنجایی‌که حتی قیمت صعودی ماشین‌ها نیز از جذابیت بازار کم نکرده است، خرید ماشین به قیمت منصفانه از اهدافی است که همه به‌دنبال آن هستند. همراه مکانیک شامل مجموعه‌ای حرفه‌ای از کارشناسان خرید و فروش ماشین است که باکیفیت‌ترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما ارائه می‌دهند. اگر قصد خرید ماشین دارید، اما به علت مشغله و دغدغه فراوان فرصت کافی برای به دنبال ماشین گشتن را ندارید و می‌خواهید ریسک خرید خود را به صفر نزدیک کنید، خرید ماشین کارشناسی‌شده از همراه مکانیک بهترین گزینه پیش روی شماست.


نوشته شده توسط : | در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ ساعت ۱۶ :۰۶ : ۱۷


دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان
کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004 - 2024