منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها
لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  خرید موتور بنلی قسطی یا موتور یاماها قسطی؟ کدام به صرفه تر است؟
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین
  قبرس، مقصدی ایده آل برای مهاجرت
  كامپوزيت ونير
  فستیوال های قشم
  معرفی نرم افزارهای مالی و حسابداری پارمیس



پنل اس م اس رایگان

یکی از مسائلی که امروزه اهمیت بسیاری یافته، رعایت بهداشت جنسی است. رعایت بهداشت جنسی علاوه بر اینکه احترام به طرف مقابل محسوب می‌شود برای جلوگیری از بیماری های عفونی یک امر ضروری است. بیماری های مقاربتی از جمله ایدز که این روزها رواج بسیاری یافته است یکی از اصلی ترین بیماریهای مقاربتی است، اما با رعایت بهداشت جنسی می توان خود را در برابر این بیماری مهلک و سایر بیماریهای عفونی و مقاربتی مانند سفلیس، در امان نگه داشت.

یکی از مواردی که به رعایت بهداشت جنسی در هنگام برقراری رابطه جنسی کمک می کند، استفاده از کاندوم است. کاندوم علاوه بر اینکه از بیماریهای عفونی و مقاربتی جلوگیری می کند از بارداری های ناخواسته هم جلوگیری می کند. بارداری ناخواسته یکی از مواردی است که طبق بیانیه  سازمان بهداشت جهانی، سبب ناراحتی‌های روحی و روانی در زنان و مردان می شود. بنابراین استفاده از کاندوم علاوه بر کمک به سلامت جسمی به سلامت روح و روان هم کمک می کند. اما ممکن است این سوالات پیش بیایند که: کاندوم چیست؟ استفاده از کاندوم چه مزایایی دارد؟ یک کاندوم مناسب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

با ما همراه باشید تا به این سوالات و سوالات دیگر شما پاسخ دهیم.

کاندوم چیست؟

کاندوم پوششی پلاستیکی (لاتکس) است که خاصیت کشسانی و انعطاف پذیری بالایی دارد. این پوشش در دونوع مردانه و زنانه وجود دارد و در حین رابطه جنسی، از تماس مستقیم آلت تناسلی طرفین جلوگیری می کند. استفاده از کاندوم سبب می شود تا اسپرم ها به دهانه رحم راه نیابند و همین امر سبب می شود تا از باردار های ناخواسته جلوگیری شود. علاوه بر جلوگیری از بارداری، در برابر بیماریهای عفونی و مقاربتی هم طرفین را ایمن نگه می دارد و مانع بروز سرطان رحم در زنان می شود. اغلب کاندوم ها دارای روان کننده هستند که این روان کننده بر پایه آب است. اگر کاندومی که استفاده می کنید فاقد روان کننده است هرگز از مواد روغنی مانند وازلین، کرم و … استفاده نکنید، زیرا مواد روغنی به لاتکس آسیب وارد می کنند.

کاندوم مردانه

کاندوم مردانه در حالت نعوض آلت تناسلی مردان مورد استفاده قرار می گیرد. هنگام استفاده از کاندوم باید فضای خالی انتهای آن فشار داده شود تا هوای آن خارج شود. سپس کاندوم روی آلت تناسلی کشیده شود به گونه ای که فضای خالی کوچک در انتهای آن باقی بماند تا در هنگام انزال مایع منی در آن ریخته شود. کاندوم باید به اندازه ای باشد تا تمام طول آلت تناسلی را بپوشاند تا مایع منی به داخل دستگاه تناسلی زن ریخته نشود.

کاندوم مردانه اگر به درستی استفاده شود 85 تا 95 درصد از بارداری ناخواسته جلوگیری می کند.

کاندوم زنانه

کاندوم زنانه دارای یک سر بسته و یک سر باز است. سر بسته به داخل واژن می رود و سر باز که دارای حلقه است، بیرون واژن قرار می گیرد. این نوع کاندوم دیواره های واژن را می پوشاند و مانع ورود اسپرم به دهانه رحم می شود. کاندوم زنانه این قابلیت را دارد که هشت ساعت پیش از رابطه جنسی می تواند در واژن جای دهی شود و بلافاصله پس از رابطه و ایستادن برداشته شود. (بر خلاف کاندوم مردانه که باید در حین رابطه استفاده شود.)

یادآوری

هرگز از کاندوم زنانه و مردانه به صورت همزمان استفاده نکنید. زیرا اصطحکاک بین آنها، سبب پاره شدنشان می شود.

انواع کاندوم

کاندوم ها در انواع مختلف و با سایزهای مختلف موجود می باشند. شما باید تلاش کنید تا با توجه به نیاز جنسی خود و پارتنرتان، مناسب ترین نوع کاندوم را انتخاب نمایید. سایز کاندوم هم یکی از مواردی است که هنگام خرید حتماً باید در نظر داشته باشید. اگر از کاندومی کوچک تر از آلت تناسلی استفاده کنید، احتمال بارداری به شدت افزایش می یابد. یکی از انواع پرطرفدار کاندوم، کاندوم خاردار می باشد که ما به معرفی این مدل کاندوم می پردازیم و یک فروشگاه اینترنتی معتبر برای خرید کاندوم خاردار به شما معرفی می کنیم.

کاندوم خاردار

کاندوم خاردار هم مانند کاندوم معمولی از بارداری و انتقال بیماری عفونی جلوگیری می کند. تفاوت این کاندوم با کاندوم معمولی در این است که کاندوم خاردار دارای برآمدگی هایی بر روی سطح خود است. این نوع کاندوم در دو نوع کاندوم خاردار کوچک و کاندوم خاردار بزرگ موجود می باشد. کاندوم خاردار کوچک دارای خارهایی به اندازه نصفِ طول یک برنج است اما کاندوم خاردار بزرگ دارای خارهایی به اندازه نخودفرنگی است که به راحتی با چشم دیده می شود.

کاندوم خاردار به افزایش زمان معاقشه کمک می کند. دلیل این امر وجود ماده ای در داخل این نوع کاندوم است که زمان انزال شدن مرد را بیشتر می کند و بدین ترتیب باعث افزایش انتقال حرارت بین طرفین می شود و سبب می شود تا زن و مرد لذت بیشتری را تجربه کنند. علاوه بر این خارهای موجود در سطح این کاندوم، سبب تحریک بیشتر خانم می شود زیرا قسمت های داخلی دیواره واژن و نقطه جی بیشتر لمس می شوند و زنان می توانند لذت بیشتری را از رابطه جنسی خود دریافت کنند.

معرفی فروشگاه اینترنتی برای تهیه کاندوم مناسب

همانطور که تاکنون متوجه شده اید، استفاده از کاندوم بسیار مفید و راحت است. اما ممکن است شما جزء افرادی باشید که تمایل به استفاده از کاندوم های خاص و منحصر به فرد دارید که در داروخانه های  سطح شهر موجود نیستند، یا اینکه بخواهید از برندهای معروف، کاندوم تهیه کنید و یا حتی از خرید کاندوم به صورت حضوری شرم دارید و یا … ، در این صورت پیشنهاد ما به شما خرید آنلاین کاندوم و از طریق بوبوریم است.

فروشگاه اینترنتی بوبوریم به آدرس boborim.com، خرید راحت و بدون خجالت محصولات بهداشت خانگی را، از برندهای مشهور جهانی برای مشتریان خود فراهم آورده است. این فروشگاه از زمان تاسیس تا کنون به دلیل استقبال مشتریان، کالا و خدمات تازه ای را به دایره فعالیت خود اضافه نموده است و روز به روز بزرگتر شده است و دلیل این استقبال، ارسال سریع، ضمانت بهترین قیمت و تضمین اصل بودن کالا است.

بوبوریم انواع بسیار متنوعی از کاندوم را برای ارائه به مشتری تدارک دیده است. از جمله مهمترین محصولات بوبوریم می توانیم ژل و اسپری تأخیری، کاندوم فضایی، کاندوم سفت کننده، کاندوم تنگ کننده و … را نام برد.


نوشته شده توسط : | در تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ ساعت ۱۵ :۴۲ : ۰۳


دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان
کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004 - 2024