منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها
لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  زرد زخم چیست؟
  خرید موتور بنلی قسطی یا موتور یاماها قسطی؟ کدام به صرفه تر است؟
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین



پنل اس م اس رایگان

یکی از عواملی که در یک محیط حرفه ای بسیار مهم است، لباس های کار می باشد. همه ی شغل های کوچک یا بزرگ بایستی لباس کار ویژه ی خود را داشته باشند. بیشتر سازمان ها یا شغل های اقتصادی برای محیطی ایمن تر و بهتر برای کارکنان، به خصوص برای کارکنانی که در زمینه های ساختمانی کار می کنند؛ از لباس کار استفاده می کنند. به طور کل لباس کار برای شغل های پر خطر جزو واجبات می باشد. با توجه به نوع فعالیت شرکت، مدل های مختلفی برای لباس های کار وجود دارد.

اهمیت لباس کار در ایمنی بدن

ممکن است برای برخی از افراد این سوال در ذهنشان به وجود آید که چرا یک شرکت به لباس کار احتیاج دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگویم که اهمیت لباس کار چیست در ایمن نگه داشتن بدن، بسیار زیاد است. این یک وظیفه برای کارفرما می باشد که ایمنی کارکنان خود را به وسیله ی تهیه تجهیزات حفاظتی لازم مثل لباس های ایمن کار حفظ کند. اما در برخی از موارد متاسفانه برخی از کارفرمایان در زمینه ی اهمیت ایمنی کارگران و یا کارمندان خود کوتاهی  می کنند. و این کار علاوه بر اینکه جان کارکنان را به خطر می اندازد، هزینه های زیادی را برای کارفرما ها در صورت بروز حادثه ای ایجاد می کند.

خرید لباس کار برای کارکنان یک شرکت یا کارگران یک ساختمان مزایای زیادی دارد؛ که این مزایا عبارتند از:

حفاظت از آسیب ها: بیشتر محیط های کاری، از حوادث احتمالی خطر ناک ایمن نیستند. به همین خاطر لباس کار می تواند ایمنی را برای کارکنان بیشتر کند. به این اقراد ممکن است صدمات مختلفی مثل آسیب به سر، آسیب به پا یا دست، آسیب به چشم و … وارد شود که وجود لباس های کار باعث می شود این آسیب ها خطری ایجاد نکنند. لباس های کار ایمن شامل دستکش، عینک، کلاه های ایمنی، کفش یا چکمه های محکم و یا ماسک می باشد.

محافظت از بیماری های تنفسی: برخی دیگر از مشاغل وجود دارد که کارکنان به ناچار مجبورند با دود و گاز های سمی کار کنند. در اینگونه شرایط، به کار گیری ماسک های تنفسی این امکان را می دهد که افراد در برابر ذرات گرد و غبار و گاز های خطرناک ایمن شوند.

داشتن آمار کارمندان: سازمان ها و شرکت ها و کارخانه ها با استفاده از لباس کار مخصوص خود می توانند، کارمندان و کارکنان خود را شناسایی کنند. افرادی که لباس کار مشابهی دارند، به آسانی قابل تشخیص هستند.پس با این کار راحت تر می توان آنها را سازماندهی و مدیرت کرد.

تاثیر لباس کار در نحوه عملکرد کارکنان

علاوه بر مواردی که در بالا ذکر شد، لباس کار یک مزایای دیگر نیز دارد؛ که آن این است که وجود لباس یکدست برای کارکنان می تواند در آنها احساس مفید بودن و متعلق بودن به یک تیم بزرگ را ایجاد کند. در چنین وضیعتی عملکرد کارکنان نیز به طور قابل چشمگیری بهتر می شود و با انگیزه و علاقه ی بیشتری و همین طور خلاقانه تر از قبل به کار خود ادامه می دهند.

بنابراین وجود لباس کار برای کارکنان جدا از بحث ایمنی و واجبات، در شغل های بی خطر نیز یک جور هماهنگی ایجاد می کند و بر نحوه عملکرد کارکنان، تاثیر می گذارد.

نقش لباس کار در برندسازی

یکی دیگر از مزایایی خرید لباس کار در تهران دارد این است که می تواند در برند سازی کمک کند. لباس کار و کلاه های ایمنی مارک دار این امکان را دارند تا ویژگی های قابل توجهی در تجارت به همراه داشته باشند. بنابراین شما می توانید تصویر برند خود را بر روی لباس و یا کلاه خود چاب کنید، و با این کار به تقویت تصویر برند خود کمک کنید.

انواع لباس کار خلبانی و آشنایی با ویژگی های مهم هر کدام

لباس کار خلبانی، یکی از لباس های خاص و منحصر به فرد با طراحی جذاب می باشد که به تدریج با پیشرفت دانش و فناوری در حوزه هوانوردی، این محصول نیز دستخوش تغییراتی شد؛ به گونه ای که امروزه شاهد تولید انواع لباس خلبانی می باشیم. این لباس کار علاوه دارا بودن ویژگی های مهمی که در ادامه به آن می پردازیم، به دلیل طراحی خاصی که دارد به نوعی احساس اعتماد به نفس و آراستگی را نیز در فرد ایجاد می نماید. به طور کلی خرید لباس کار خلبانی، در دو دسته : نظامی و غیر نظامی به بازار عرضه شده است که در ادامه به تفصیل به آن پرداخته ایم.

لباس کار خلبانی غیر نظامی همان طور که از نامش پیداست، پوشش خلبان های خطوط هوایی می باشد که برخلاف لباس خلبانی نظامی، عموما دارای ظاهری مشابه و یکسان با هم هستند. البته لازم به ذکر است که در زمان های گذشته لباس خلبانی به این صورت نبود و اغلب پوشش کارکنان این حوزه، شامل چکمه و کت چرم و دستکش می شد؛ چرا که در قدیم کابین هواپیما به شکل امروزی دارای انواع سیستم تهویه و گرمایشی نبود و این پوشش مناسب تر به نظر می رسید. به تدریج با پیشرفت تکنولوژی و در دهه 1930 میلادی، خطوط هوایی سراسری آمریکا (شرکت پان امریکن) پیشنهاد داد که به منظور ایجاد پوشش رسمی و جذاب تر برای کارکنان این حوزه، تغییراتی در طراحی لباس خلبانی اعمال گردد.

به تدریج شرکت های هواپیمایی دیگر نیز از این مدل الگوبرداری کرده و خرید لباس کار در تهران به شکلی جدید رایج گردید. امروزه در شرکت های هوایی بزرگ در امریکا ، اروپا و آسیا و… شاهد این نوع پوشش در کارکنان این حوزه هستیم. البته شرکت «پان امریکن» برای اینکه مقام و رتبه هر خلبان از طریق لباس وی مشخص باشد، خطوط طلایی و نقره ای و یا نشان بالدار را در نظر گرفت.به این ترتیب شخصی که روی لباس خلبانی خود سه خط داشت، افسر اول بوده و دو خط هم متعلق به افسر دوم پرواز بود. خلبانی که دوره آموزشی را سپری می کرد نیز لباسی با یک خط روی آستین به تن داشت.

آشنایی با لباس خلبانی نظامی

با گذر زمان، مجددا در لباس کار خلبانی نیز تغییراتی حاصل گردید و در سال 2016 لباسی با طراحی جدیدتر که امروزه نیز مورد استفاده قرار می گیرد، توسط «شرکت هوایی کانتاس» ارائه گردید. این لباس شامل پیراهن خلبانی سفید و شلوار پارچه ای می باشد.

لباس خلبانی نظامی که نوع دیگر لباس کار در شرکت های هواپیمایی به شمار می رود هم دارای جیب هایی در قسمت جلو یا بغل می باشد که بر اساس نوع هواپیما یا هلیکوپتری که خلبان با آن پرواز می کند، اتیکت مخصوص روی آن قرار می گیرد. بد نیست بدانید که در سازمان های نظامی، به این پوشش “لباس پرواز” هم می گویند.

رنگ لباس کار خلبانی نظامی سبز زیتونی بوده و به طور معمول به شکل یکسره طراحی و تولید می گردد. در قسمت شانه این لباس هم پاگون یا سردوش دوخته شده است که برای نصب نشان های نظامی هر یک از کارکنان در نظر گرفته شده است. نکته قابل توجه در طراحی لباس پرواز این است که باید استاندارد باشد؛ به ان معنی که از پارچه ای مقاوم برای تولید آن استفاده گردیده باشد. به تعبیری دیگر در صورت وقوع هر نوع حادثه که منجر به آتش سوزی گردد، لباس و دستکش خلبانی نباید مشتعل شود تا خلبان امکان نجات جان خود را داشته باشد.

کلام آخر اینکه پیشنهاد می کنیم برای تهیه انواع لباس کار خلبانی نظامی و غیرنظامی، به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید تا از بابت جنس مقاوم و طراحی استاندارد آن خیالتان راحت باشد.

دفتر مرکزی پاکان صنعت : تهران، خیابان جمهوری، بین دانشگاه و فخررازی، پلاک997واحد3

تلفن : 66400103    –   66400107   –   66403700

تلفن همراه : 09121078856   –   09122002229    نجاریان


نوشته شده توسط : مدیر | در تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۵ ساعت ۱۶ :۲۱ : ۴۹


دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان
کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004 - 2024