منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها
لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  زرد زخم چیست؟
  خرید موتور بنلی قسطی یا موتور یاماها قسطی؟ کدام به صرفه تر است؟
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین



پنل اس م اس رایگان

تلویزیون ال جی مدل 55C9 مجهز به نمایشگر OLED می‌باشد. این محصول از کیفیت تصویر 4K برخوردار است و با داشتن سایز 55 اینچ برای محیط‌ها و سالن‌های بزرگ و کوچک و متوسط گزینه مناسبی است. سیستم صوتی تلویزیون 55C9 ال جی از 40 وات توان صوتی برخوردار است. با استفاده از قابلیت وای فای کاربران می‌توانند به راحتی بدون استفاده از سیم به اینترنت متصل شود و همچنین وجود پورت LAN امکان ارتباط سیمی را نیز برای تلویزیون فراهم نموده است. تلویزیون هوشمند ال جی مدل 55C9 از فرمت‌های متنوع HDR پشتیبانی کرده و دارای موتور پردازشگر 4 هسته ای است. این موتور تمامی برنامه‌ها را به صورت روان و سریع اجرا می‌کند. سیستم عامل به کار رفته در تلویزیون 55 اینچ ال جی 55C9 از نوع سیستم عامل webOS می‌باشد. کیفیت تصویر 4K از تراکم پیکسلی بسیار بالایی برخوردار است و می‌تواند تصاویر و محتوا را بسیار با کیفیت و روی صفحه نمایش 55 اینچ ارائه دهد. یکی از فناوری‌های تصویری به کار رفته در تلویزیون هوشمند ال جی مدل 55C9 فناوری  Dolby Vision می‌باشد این فناوری می‌تواند تصاویر را با کنتراست بسیار بالایی برای کاربران ارائه دهد. صحنه‌های پخش شده بر روی صفحه نمایش تلویزیون OLED ال جی مدل 55C9 کاملا زنده و با کیفیت است و کاربران می‌توانند حتی کوچکترین تفاوت رنگ‌ها را نیز مشاهده نمایند. تلویزیون OLED ال جی مدل 55C9 در سال 2019 با قیمت مناسب مثل قيمت تلويزيون سامسونگ dubaikoochooloo به بازار عرضه شده است و از موتور پردازشگر α9 پشتیبانی می‌کند.

کیفیت تصویر تلویزیون هوشمند ال جی مدل 55C9

ال جی معمولا تلویزیون‌های خودش را به امکانات و قابلیت‌های تصویری فوق‌العاده مجهز می‌کند. تلویزیون 4K ال جی مدل 55C9 از کیفیت تصویر بسیار عالی برخوردار است و به جرأت می‌توان گفت که در میان تلویزیون‌های OLED بالاترین کیفیت تصویر را برخوردار است. تلویزیون‌های OLED برند ال جی به تلویزیون‌های سونی رقابت تنگاتنگی دارد. تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55C9 تصاویر و محتوا را با کیفیت بسیار بالایی برای کاربران ارائه می‌دهد. صفحه نمایش این تلویزیون 55 اینچ است و می‌تواند محتواها را بسیار باکیفیت برای شما نشان دهد. تلویزیون 4K ال جی مدل 55C9 از قابلیت ارتقا دهنده کیفیت تصویر نیز پشتیبانی می‌کند و به همین دلیل اگر شما به محتوای 4K دسترسی نداشتید جای هیچ نگرانی نیست این محصول می‌تواند محتواهای بی کیفیت را ارتقا داده و در حد 4K برای شما ارائه دهد. تلویزیون هوشمند ال جی مدل 55C9 مجهز به قابلیت Perfect Colour است. با وجود این فناوری تمامی با وجود این قابلیت تمامی رنگ‌ها و رنگ مشکی به صورت مطلق نمایش داده شده و این تلویزیون می‌تواند صحنه‌ها را با وضوح بسیار بالا و رنگ‌های متنوع بر روی صفحه نمایش تلویزیون ارائه دهد.

سیستم صوتی تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55C9

یکی از فاکتورهای مهم تاثیرگذار در انتخاب و خرید تلویزیون توجه به سیستم صوتی آن می‌باشد. تلویزیون OLED ال جی 55C9 در کنار ارائه تصاویر با کیفیت بسیار بالا مجهز به سیستم صوتی قدرتمندی است. زمانی که شما صحنه‌ها را بسیار زنده و واقعی مشاهده میکنید شنیدن صدای عالی که توان و وضوح بسیار بالایی دارد باعث می‌شود که شما در غرق در صحنه‌ها شده و تمامی تمرکزتان بر روی صدا و تصویر قرار بگیرد. تلویزیون هوشمند ال جی مدل 55C9 سیستم صوتی قدرتمندی دارد و این محصول دو بلندگو دارد و هر بلندگو 10 وات صدا را در سراسر محیط پخش می‌کند. همچنین وجود ساب ووفر 20 واتی قابلیت دیگر این تلویزیون می‌باشد. یکی از قابلیت‌های صوتی تلویزیون OLED ال جی 55C9 پخش صدا با استفاده از بلوتوث است. شما می‌توانید سایر دستگاه‌ها را با استفاده از بلوتوث به تلویزیون متصل کرده و آنها را با کیفیت بالا بشنوید. همچنین همگام‌سازی صدا قابلیت دیگر این محصول می‌باشد. تلویزیون ال جی مدل 55C9 از فناوری دالبی دیجیتال و دالبی اتموس نیز پشتیبانی کرده و می‌تواند تمامی نویز‌های صوتی را از بین برده و صدای با کیفیت بسیار بالا همراه با قيمت تلويزيون dubaikoochooloo مناسب در اختیار شما قرار دهد.

امکانات و قابلیت‌های هوشمند تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55C9

تلویزیون‌ ال جی 55C9 دارای قابلیت‌های اسمارت است و میتواند امکانات و قابلیت‌های گسترده ای را در اختیار شما قرار دهد. یکی از ویژگی‌های این محصول وجود هوش مصنوعی است که باعث شده است شما به دنیایی از محتواهای متنوع دسترسی داشته باشید. تلویزیون هوشمند ال جی مدل 55C9 این امکان را برای کاربران فراهم می‌کنند که بتوانند تمامی دستگاه‌های هوشمند خانه شان را به یکدیگر متصل کرده و آنها را با استفاده از ریموت کنترل مدیریت نمایند. تلویزیون اسمارت ال جی 55C9 دارای قابلیت Home Dashboard است و شما می‌توانید داشبورد خانگی لمسی و هوشمندی داشته باشید و تمامی وسایل هوشمند خانه تان را کنترل نمایید. دستیار صوتی Google Assistant امکان تعامل شما را با تلویزیون برقرار نموده است. تلویزیون ال جی مدل 55C9 در سال 2019 به بازار عرضه شده است و صفحه نمایش 55 اینچ دارد. این محصول مجهز به پردازنده چهار هسته‌ای بوده و با وجود سیستم عامل webOS امکانات و قابلیت‌های گسترده ای را در اختیار شما قرار میدهد. مرورگر وب تلویزیون ال جی مدل 55C9 کاملاً قدرتمند است و این محصول دارای وای فای است و از هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند. همچنین فروشگاه محتوای ال جی باعث شده است شما به دنیایی از محتواهای مختلف دسترسی داشته باشید. قابلیت تله تکست و حالت هتل تنها گوشه‌ای از امکانات و قابلیت‌های تلویزیون ال جی مدل 55C9 می‌باشد.

طراحی تلویزیون ال جی 55C9

تلویزیون ال جی 55C9 یکی از باریک‌ترین تلویزیون‌ها محسوب می‌شود این تلویزیون صفحه نمایش اولد دارد و بسیار باریک و زیبا طراحی شده است شما از کناره‌های این محصول به راحتی باریک بودن این تلویزیون را خواهید دید. شما می‌توانید به راحتی این تلویزیون را جابجا کرده و آن را به دیوار متصل نمایید و از فضای گسترده استفاده کنید. ال جی تلویزیون 55C9 را بسیار شیک و زیبا طراحی نموده است و این محصول ساختار بسیار مقاومی دارد. حاشیه‌های اطراف تلویزیون باریک است و به همین دلیل تمامی تمرکز شما بر روی صفحه نمایش و صحنه‌های پخش شده است. پایه‌های این تلویزیون بسیار شیک و زیبا طراحی شده است و می‌تواند وزن تلویزیون به راحتی تحمل نماید. تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55C9 به صورت مینیمالیستی طراحی شده است با تمامی دکوراسیون‌ها هماهنگ می‌شود. قاب پشتی این محصول از سه پورت HDMI و سه پورت USB پشتیبانی می‌کند این محصول دارای خروجی صوتی دیجیتال است و در رنگ مشکی با پایه‌های نقره ای باعث شده است که خانه شما بسیار شیک و زیبا شود.

نتیجه گیری

 تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55C9 نمایشگر اولد دارد. این محصول بسیار شیک و زیبا و باریک طراحی شده است و از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی میکند. صفحه نمایش این تلویزیون 55 اینچ است و از سیستم صوتی 40 وات برخوردار است. شما با استفاده از وای فای به راحتی می‌توانید به اینترنت متصل شده و وبگردی کنید. اگر قصد خرید تلویزیون ال جی 55C9 را دارید برای دریافت مشاوره رایگان و در کنار آن قيمت تلويزيون ال جي dubaikoochooloo با مشاوران حر‌فه‌ای دبی کوچولو تماس بگیرید.


نوشته شده توسط : | در تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ ساعت ۱۱ :۵۹ : ۵۳


دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان
کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004 - 2024