منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها
لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین
  قبرس، مقصدی ایده آل برای مهاجرت
  كامپوزيت ونير
  فستیوال های قشم
  معرفی نرم افزارهای مالی و حسابداری پارمیس



پنل اس م اس رایگان

خبر فوق العاده ای برای شما داریم! فیلم ها، انیمیشن ها و سریال های بسیار خوبی در راه است. تابستان سال 2018 تابستان مهمی برای طرفداران سینما و تلویزیون است؛ چون قرار است فیلم ها، سریال ها و انیمیشن های بسیار فوق العاده ای منتشر شود. از قسمت جدید فیلم های ماموریت غیرممکن، دنیای ژوراسیک، مرد مورچه ای، ایکوالایزر و اسپین آف مجموعه فیلم های احضار گرفته تا انیمیشن هایی مانند قسمت دوم شگفت انگیزان، قسمت سوم هتل ترانسیلوانیا و انیمیشن سینمایی تایتان های جوان در طول این تابستان منتظر می شوند. پیش تر هم سریال هایی مانند دنیای غرب، ورود به سرزمین های لم یزرع، اصیل ها، داستان ندیمه و همچنین سریال 100 نفر پخش خود را شروع کرده اند. در این میان، برای افرادی که می خواهند با استفاده از زیرنویس فارسی به تماشای آثار محبوب خود بپردازند، پیشنهاد می کنیم تا از یک مرجع دانلود زیرنویس فارسی مانند سایت ایران زیرنویس (http://iranzirnevis.com) استفاده کنند تا هر چه راحت تر بتوانند به زیرنویس های فارسی مورد نظر خود دسترسی داشته باشند. در ادامه به بررسی تعدادی از فیلم های مورد انتظار سال 2018 می پردازیم.

دانلود زیرنویس فارسی فیلم Alpha 2018

حیوانات گاهی اوقات می توانند بهترین دوست و یاور انسان ها باشند اما از چه زمانی این دوستی میان انسان و حیوانات به وجود آمد؟ این موضوعی است که فیلم Alpha (آلفا) به آن می پردازد. داستان فیلم در هزاران سال پیش اتفاق می افتد و در مورد غارنشینی می باشد که در هنگام شکار زخمی شده و توسط قبیله ی خودش رها شده تا بمیرد. او که نمی خواهد به این زود ها از این دنیا برود، تصمیم می گیرد تا عزمش را جزم کند و راه خانه را پیدا کند. طولی نمی کشد که این راه، او را به سمت گرگی هدایت می کند که او نیز از گله ی خود طرد شده است و به این ترتیب، میل به بقا باعث شکل گرفتن رابطه ای ناگسستنی میان این دو و همچنین شکل گرفتن اولین رابطه ی دوستانه میان انسان و گرگ سانان می شود.

دانلود زیرنویس فارسی فیلم Mission Impossible Fallout 2018

مجموعه فیلم های Mission Impossible (ماموریت غیرممکن) همیشه با استقبال بی نظیری همراه بوده اند. البته بازیگر نقش اصلی مرد این مجموعه یعنی تام کروز نیز با تمام وجود برای این مجموعه تلاش کرده و همواره شاهد بدلکاری ها بی نظیری از طرف او بوده ایم. درست حدس زدید! تام کروز از محدود بازیگر های سینمای هالیوود است که بدلکاری فیلم هایی که در آن بازی می کند را خودش شخصا انجام می دهد. فرقی نمی کند که این بدلکاری بالا رفتن از بلندترین ساختمان دنیا باشد یا بالا رفتن از دره ی کلرادو و یا حتی آویزان شدن به یک هواپیمای ایرباس A400M در ارتفاع 5 هزار پایی! تام کروز آنرا انجام می دهد. هر چند این موضوع باعث شده تا بدلکاری ها دستش را در حنا بگذارد! بله تام کروز در هنگام فیلمبرداری فیلم های خود دچار مصدومیت های جزئی و یا جدی شده و گاهی اوقات حتی تا نزدیکی مرگ رفته است. با این وجود، بدلکاری های او در جدیدترین فیلمش یعنی Mission Impossible: Fallout (ماموریت غیرممکن: فال اوت) منجر به آسیب دیدگی مچ پای او و توقف فیلمبرداری برای چند مدت شد. نکته جالب این است که حتی بعد از آسیب دیدگی، تام کروز بلند می شود و لنگ لنگان به بازی خود ادامه می دهد. در این قسمت نیز تام کروز در نقش ایتن هانت سعی می کند تا دنیا را از یک فاجعه ی جهانی نجات دهد.

دانلود زیرنویس فارسی سریال Vikings

یکی از محبوب ترین سریال ها در میان طرفداران سریال در ایران و جهان، سریال Vikings (وایکینگ ها) می باشد. این سریال خوش ساخت که از شبکه هیستوری پخش می شود، در ابتدا قرار بود یک مینی سریال نه قسمته باشد اما بعد از استقبال بی نظیر مردم تبدیل به یک سریال شد و در دستور کار شبکه قرار گرفت. مهمترین مشکلی که سازندگان این سریال با آن مواجه بودند، نبود اطلاعات کافی در مورد نحوه زندگی و جنگ های وایکینگ ها و همچنین نبود منبع های معتبری بود اما آنها داستان را از روی نوشته های افرادی که به وایکینگ ها نزدیک بوده اند، نوشته اند. این سریال، ماجراجویی تعدادی از وایکینگ ها به رهبری راگنار لادبروک را روایت می کند که حملات و کشور گشایی وایکینگ ها را وارد مرحله جدیدی می کنند. تماشای این سریال زیبا را حتما پیشنهاد می کنیم.

دانلود زیرنویس فارسی سریال  Game of Throne

وقتی حرف از سریال محبوب زده می شود، بلافاصله نام یک سریال بخصوص در ذهن تمامی ما نقش می بندد: سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت). سریال بازی تاج و تخت یا همان گیم آف ترونز بر اساس رمان “ترانه یخ و آتش” نوشته جرج آر. آر. مارتین ساخته شده است و به قدری موفق بوده که بر تمام سریال های دیگر سایه انداخته است. این سریال علاوه بر اینکه با استقبال بی نظیر مردم مواجه شده است، با استقبال فوق العاده ی منتقدین نیز روبرو شده و توانسته تا در فصل جوایز از جمله مراسم امی بدرخشد و تمامی جایزه ها را درو کند. این سریال در سرزمینی ساختگی به نام وستروس اتفاق می افتد و تلاش پادشاهان اقیلم های این سرزمین را روایت می کند که می خواهند بر تمام اقلیم های این سرزمین یعنی وستروس فرمانروایی کنند. به این خلاصه داستان کوتاه بسنده نکنید و اگر تا اکنون این سریال را ندیده اید، آنرا در بالای لیست تماشای خود قرار دهید.

دانلود زیرنویس فارسی انیمیشن Smallfoot 2018

همیشه برای ما تعریف کرده اند که موجوداتی به نام یتی ها (مرد برفی) در رشته کوه های هیمالیا زندگی می کنند که بعضی اوقات کوهنوردان با آنها روبرو شده اند. این موضوع به این ترتیب برای ما جا افتاده که یتی ها موجودات کمیابی هستند که نمی خواهند با انسان ها روبرو شوند. حال انیمیشن Smallfoot (پا کوچک) با یک ایده یجدید و خلاقانه این موضوع را برعکس کرده است. یعنی داستان انیمیشن در دنیایی اتفاق می افتد که یتی ها یا پاگنده ها در آن زندگی می کنند و فکر می کنند که انسان ها وجود ندارند و یا بسیار کمیاب هستند. در واقع، آنها انسان ها را با نام “پا کوچک” می شناسند و علیرغم جثه ی بزرگشان از رویارویی با انسان ها ترس دارند. بعد از اینکه یکی از یتی ها با یک انسان روبرو می شود، جامعه ی آنها برای همیشه عوض می شود و آنها وارد جامعه ای بزرگتر و پر سر و صدا تر می شوند.

شما نیز فیلم ها، انیمیشن ها و سریال های مورد انتظار خود را با ما به اشتراک بگذارید.


نوشته شده توسط : | در تاریخ ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ ساعت ۲۰ :۳۴ : ۵۶


دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان
کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004 - 2024