منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها
لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین
  قبرس، مقصدی ایده آل برای مهاجرت
  كامپوزيت ونير
  فستیوال های قشم
  معرفی نرم افزارهای مالی و حسابداری پارمیس



پنل اس م اس رایگان

 در دنیای تدوین دیجیتال نرم افزار افتر افکت یکی از شناخته شده ترین نرم افزارهای این حوزه است. با قابلیت هایی که این نرم افزار در اختیار شما قرار می دهد می توانید سخت ترین جلوه های ویژه را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید. طراح های گرافیک و تیزر های تبلیغاتی یکی از انتخاب های خود را برای ساخت تیزر موشن گرافیک افتر افکت می دانند. این روز ها حجم زیادی از تدوین گران در تقاضای دانلود پروژه آماده افتر افکت در سراسر نت هستند. علت آن هم تنوع و راحتی کار با این دست از پروژه ها هست.

پروژه آماده افتر افکت

همیشه تدوین گران زمان زیادی را برای ساخت یک تیزر موشن گرافیک صرف می کنند. مراحلی از قبیل نوشتن فیلم نامه – طراحی استوری بورد – طراحی کاراکتر های کارتونی – انیمیت کردن کاراکتر ها – صداگذاری و … برای ساخت یک تیزر لازم است. که طبیعی ست هم هزینه بر است و هم زمان زیادی نیاز دارد و هم نیاز به چندین نیروی انسانی دارد که همه اینها باعث می شود هر شخص یا سازمانی توانایی سفارش تیزر موشم گرافیک را نداشته باشند.

از طرفی با توجه به گسترش دیجیتال مارکتینگ در دنیای امروز کسب و کارهای زیادی نیاز به تبلیغ محصولات و خدمات خود در شبکه های اجتماعی دارند اما بیشتر آنها نوپا بوده و نمی توانند از پس هزینه های بالای یک تیزر موشن گرافیک بر بیایند. اینجاست که دانلود پروژه آماده افتر افکت به کار می آید.

پروژه افتر افکت در واقع فایل های آماده هستند که توسط طراح های حرفه ای ساخته شده است. این پروژه ها کلیپ های آماده ای هستند که قابلیت این را دارند که عکس و فیلم داخل آن را عوض کنید. با این کار شما با دانلود پروژه آماده افتر افکت یک کلیپ آماده دارید که فقط کافی ست عکس و فیلم خود را در برنامه وارد کنید. همین، شگفت انگیز است نه؟! تیزری که می توانست ماه ها وقت گروه فیلم سازی را بگیرد حالا در عرض چند دقیقه آماده تحویل به کارفرما می باشد. همین امر باعث می شود هزینه ساخت کلیپ موشن گرافیک را بتوان پایین تر اعلام کرد و قدرت معرفی کسب و کارهای جدید برای استارت آپ ها بالاتر می رود.

مشکل دیگری که در دانلود پروژه آماده افتر افکت در سر راه تدوین گران است پیدا کردن این دست از فایل هاست. اکثر سازندگان این فایل ها خارجی هستند و با قیمت های بالا این موارد را می فروشند. همچنین دسترسی ما به کارت و حساب های بین المللی برای خرید کوتاه هست. اما خوش بختانه وب سایت تایم کد این مشکل را حل کرده است. سایت تایم کد به عنوان بزرگترین مرجع گرافیک کامپیوتری پارسی زبان طیف متنوعی از دانلود پروژه آماده افتر افکت را در اختیار کاربران پارسی زبان قرار داده است. تنها با تهیه اشتراک ارزان قیمت می توانید به آرشیوی عظیمی در حد ۲۰ ترا بایت دسترسی داشته باشید. برای یک تدوین گر چه چیز از این بهتر. پس دانلود پروژه آماده افتر افکت را از همین حالا شروع کنید و به جمع تدوین گران پر کار و پر درآمد حوزه موشن گرافیک و ساخت تیزر تبلیغاتی بپیوندید.

پروژه آماده پریمیر

همه افراد تخصص کار با برنامه های حرفه ای مثل افتر را ندارند. اغلب فیلم سازان تسلط خود را در نرم افزار ویرایش حرفه ای فیلم یعنی پریمیر بالا برده اند. آیا این دست از کاربرها نمی توانند دست به ساخت تیزر تبلیغاتی بزنند؟!

در تلویزیون و برنامه های تلویزیونی نیاز زیادی به میان برنامه ها و وله های آماده هست. اینترو هایی که میان یک سریال یا تاک شو پخش می شوند باعث خوش ریتم شدن و تنوع در کار می شود. این دست کلیپ ها را تدوین گران باید در کمترین زمان آماده کنند سرعت اجرا در ساخت یک برنامه تلویزیونی بسیار مهم هست. پروژه آماده پریمیر اینجا بکار می آید.

همانند پروژه افتر افکت، پروژه آماده پریمیر هم فایل های آماده ای هستند که توسط تدوینگران حرفه ای ساخته شده اند. شما کافی ست آنها را دانلود کرده، باز کنید و عکس و فیلم های خود را جایگزین عکس و فیلم های پیش فرض کنید. می بینید که در یک روز یک نفر می تواند چندین اینترو و میان برنامه بسازد.

دنیای دیجیتال همانطور که دسترسی و ساخت همه چیز را برای ما آسان می کند از طرفی باعث ایجاد رقابت بیشتر نیز می شود. در نتیجه باید همیشه یک منبع کامل و کافی در اختیار داشته باشید تا از دیگران جا نمانید.

تایم کد در این بخش نیز فعال بوده و طیف متنوعی از انواع پروژه آماده پریمیر با موضوعات مذهبی – اسلایدشو – عروسی – میان برنامه – آلبوم عکس – تیتراژ و غیره را برای شما آماده کرده است. با تهیه اکانت می توانید به تمامی این منابع دسترسی داشته باشید.

دانلود فوتیج آماده

یکی دیگر از امکاناتی که فیلم سازان را در ساخت فیلم یاری می کند و می تواند در کاستن هزینه ها بسیار مفید باشد دانلود فوتیج آماده است. حتما برای شما پیش آماده در مرحله تدوین فیلم هستید و ناگهان متوجه می شوید کارگردان فراموش کرده نمای غروب خورشید را فیلم برداری کند. ناگفته پیداست جمع کردن گروه تصویر برداری برای گرفتن این تصویر چقدر می تواند باعث صرف هزینه و وقت تیم شود. اینجا کافی ست دانلود فوتیج آماده را جستجو کنید تا فوتیج غروب خورشید را پیدا کنید. انواع پلان هایی که از قبل توسط تصویر برداران حرفه ای گرفته شده است و شما تنها با یک کلیک می توانید آنها را دانلود و به پروژه خود اضافه کنید.

یا برای مثال نیاز به نمای ترافیک و عبور مرور ماشین در کشور ژاپن دارید. آیا فکر می کنید تهیه کننده چنین هزینه ای را برای گرفتن یک نما خواهد کرد. طبیعی است با کلمه نه مواجه خواهید شد. فوتیج آماده عبور مرور ماشین را دانلود کنید و دوباره تهیه کننده را خوشحال سازید. بار دیگر وب سایت تایم کد آرشیو کاملی را برای شما از فوتیج آماده در اختیار قرار داده است. در انواع دسته بندی های طبیعت – انسان – کسب و کار – تایم لپس – اماکن معروف – حیوانات و صد ها موضوع دیگر. تا دیر نشده در این سایت عضو شوید و با خرید اشتراک به هزاران فایل آماده دسترسی داشته باشید.


نوشته شده توسط : | در تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ ساعت ۲۲ :۱۵ : ۴۰


دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان
کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004 - 2024