منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها
لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  زرد زخم چیست؟
  خرید موتور بنلی قسطی یا موتور یاماها قسطی؟ کدام به صرفه تر است؟
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین



پنل اس م اس رایگان

با نزدیک شدن به تعطیلات عید نوروز خیلی از افراد در جستجوی مکان مناسبی برای مسافرت هستند. سواحل جنوب ایران در این ایام می تواند انتخاب خوبی باشد و سفری خاطره انگیز را برای مسافران به ارمغان آورد. یکی از دلایل اصلی بیشتر سفرها به جنوب ایران دیدن سواحل زیبای آن و دریای نیلگون می باشد. در شمال و جنوب ایران سواحل شگفت انگیزی وجود دارد که هر کدام زیبایی منحصر به فردی دارند. دیدن ساحل و دریا در هر ساعتی از شبانه روز بسیار آرامش بخش و زیبا است به همین دلیل ایرانی ها برای فرا رسیدن تعطیلات و رفتن به سواحل و شهرهای ساحلی لحظه شماری می کنند. اگر تا به حال نتوانسته اید به سواحل جنوبی ایران سفر کنید با ما همراه باشید تا با زیبا ترین سواحل این منطقه بیشتر آشنا شوید.

سفرهوایی به جنوب ایران

معمولا افراد برای سفر به شهرها و جزایر جنوب ایران سفر هوایی را انتخاب می کنند، زیرا فاصله آن ها تا این شهرها بسیار زیاد است و راحت ترین و سریع ترین روش برای سفر به این مناطق هواپیما می باشد. به همین دلیل است که بلیط هواپیما قشم مخصوصا در ایام تعطلات نوروزجز پر فروش ترین بلیط ها محسوب می گردد. البته افرادی نیز وجود دارند که ترجیح می دهند از قطار برای سفر خود به مناطق جنوبی ایران استفاده کنند. سفر با قطار یکی ایمن ترین و کم خطرترین روش ها می باشد که دارای هزینه بسیار مناسبی است.

بهترین سواحل جنوب ایران

سواحل جنوب کشور بسیار زیبا و خیره کننده هستند اما در مقایسه با سواحل شمالی کشور کمتر مورد توجه قرار گرفته اند. البته آب و هوای گرم این مناطق را می توان یکی از دلایل استقبال کمتر از سواحل جنوبی دانست. سفر به این سواحل در فصل های سرد سال می تواند بسیار لذت بخش باشد. از زیباترین سواحل این منطقه می توان به موارد زیر اشاره نمود.

بندر بریس در چابهار

این بندر جز بنادر صیادی جنوب ایران محسوب می شود و می توان در آن انواع ماهی و میگو تازه را یافت. وجود دریای نیلگون در کنار کوه های مخروطی موجب شده است که بریس بسیار زیبا شود. این بندر زیبا از جنوب و غرب به دریای عمان و از شمال به کوه های مریخی منتهی می شود.

ساحل لاکپشت ها در جزیره زیبای قشم

نوعی از لاکپشت ها به نام لاک پشت های پوزه عقابی در سواحل قشم ونزدیک روستای شیب دراز زندگی می کنند. این لاک پشت ها در زمان تخم گذاری خود که از اواسط اسفند آغاز می شود و تا آخر خرداد ادامه دارد از آب خارج شده و به ساحل می آیند. لاک پشت های پوزه عقابی بسیار کمیاب هستند و نسل آن ها در حال انقراض است، به همین دلیل دیدن صحنه ای که تعداد بسیار زیادی از آن ها در کنار ساحل در حال تخم گذاری و کندن چاله هستند بسیار لذت بخش می باشد. از این رو خیلی از افراد در فصل تخم گذاری این لاک پشت ها به قشم سفر می کنند. هر لاک پشت پوزه عقابی می تواند 300 تخم بگذارد و این تخم ها پس از 60 روز می شکنند ولاک پشت های جدید متولد می شوند. جالب است بدانید تمامی لاک پشت های از تخم بیرون آمده فقط به سمت نور مهتاب حرکت می کنند.

پارک ساحلی مرجانی در کیش

این ساحل زیبا در شرق جزیره کیش واقع شده و مملو از مرجان هایی می باشد که پس از مردن به سنگ های اسفنجی تبدیل شده اند و دارای روزنه های بسیار ریزی هستند. همین مرجان ها موجب شده اند که این سواحل بسیار زیبا و خیره کننده شوند. از امکانات پارک ساحلی مرجانی می توان به جت اسکی، شاتل و پاراسل، امکانات غواصی و اسکله اشاره نمود. بهتر است در ساحل پارک مرجانی از شنا کردن بپرهیزید زیرا وجود مرجان ها در این سواحل می تواند بدنتان را زخم نماید.

ساحل سرخ جزیره هرمز

می توان گفت یکی از متفاوت ترین و زیبا ترین سواحل ایران ساحل سرخ هرمز می باشد. جزیره هرمز دارای خاکی قرمز رنگ است و وجود دریای آبی در کنار سواحل قرمز این جزیره نظر گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است. ساحل سرخ هرمز یکی از سواحلی است که هر ساله علاوه بر گردشگران داخلی پذیرای گردشگران خارجی بسیاری است. ساختار و ترکیبات معدنی موجود در خاک این جزیره موجب شده است که رنگی قرمز داشته باشد. از خاک این جزیره در ساخت لوازم آرایشی، رنگ و … استفاده می شود به همین دلیل از نظر اقتصادی اهمیت بسیاری دارد. در خاک هرمز 70 درصد آهن وجود دارد از این رو مصارف آن تنها به موارد ذکر شده ختم نمی شود ودر تهیه نان، مربا و ترشی نیز از آن استفاده می کنند.

ساحل زیبا سورو در بندر عباس

این ساحل زیبا یکی از قدیمی ترین سواحل بندرعباس می باشد که معمولا گردشگران در سفر به این شهر از ساحل سورو بازدید می کنند. در این ساحل لنج های  کوچک و بزرگ بسیاری وجود دارد که دیدن آن ها از نزدیک می تواند بسیار هیجان انگیز باشد.

جزایر ناز در قشم

از دیگر جزایر زیبای جنوب ایران می توان به جزایر ناز در قشم اشاره نمود که مدتی است بسیار مورد توجه قرار گرفته و گردشگران زیادی به آنجا سفر می کنند. از امکانات تفریحی سواحل جزایر ناز می توان به غواصی، جت اسکی و قایق سواری، پاراگلایدر، شتر سواری اشاره نمود. آنچه که باعث جذابیت جزایر ناز شده است تغییرات آن در زمان جزر و مد می باشد، به این صورت که در زمان مد از ساحل فاصله گرفته و در زمان جزر به ساحل نزدیک می شود. همین مسئله باعث شده است که گردشگران  فقط بتوانند مدت زمان کوتاهی در این جزیره به گشت و گذار بپردازند. مسافران می توانند سه ساعت پس از جزر به جزایر ناز بروند و یک ساعت پس از مد بازگردند

خرید بلیط سفر به جزایر جنوبی ایران

برای خرید بلیط هواپیما یا قطار به مناطق و جزایر جنوبی ایران می توانید به صورت آنلاین اقدام نمایید. برای این منظور کافی است هر زمان که به اینترنت دسترسی داشتید به سایت و اپلیکیشن مستر بلیط مراجعه نمایید. در این وب سایت دسترسی به تمامی بخش ها و امکانات آن بسیار راحت است. با رفتن به بخش رزرو بلیط و تعیین مقصد و زمان سفر و مشخص نمودن سایر فیلتر ها می توانید لیستی از بلیط های هواپیما یا قطار را مشاهده نمایید که از سوی شرکت های مسافربری مختلف ارائه شده اند، با انتخاب گزینه خرید می توانید به صورت آنلاین هزینه بلیط را واریز نمایید و بلیط مورد نظر را به مقصد قشم یا بندرعباس رزرو کنید. این سایت به منظور رفاه حال مشتریان امکان استرداد بلیط را نیز فراهم نموده است و در صورتی که تصمیم گرفتید زمان سفر خود را تغییر دهید به راحتی می توانید به صورت آنلاین برای استرداد بلیط اقدام نمایید.

مسیر بندرعباس به دلیل موقعیت اقتصادی و جغرافیایی این شهر بسیار پرتردد است، مخصوصا در ایام و روزهای تعطیل سال. به همین دلیل بلیط قطار بندرعباس و همچنین بلیط اتوبوس و هواپیما آن خیلی سریع به فروش می رسند، از این رو اگر قصد دارید به این شهر سفر کنید و از سواحل زیبای جنوب دیدن نمایید حتما زودتر جهت رزرو بلیط اقدام کنید.


نوشته شده توسط : | در تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ ساعت ۱۷ :۵۸ : ۱۸


دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان
کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004 - 2024