منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها
لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین
  قبرس، مقصدی ایده آل برای مهاجرت
  كامپوزيت ونير
  فستیوال های قشم
  معرفی نرم افزارهای مالی و حسابداری پارمیس



پنل اس م اس رایگان

تور اسپانیا

اسپانیا چیزی بیشتر از آفتاب و سواحل است. سطح اطلاعات عمومی خودتون رو، با این اطلاعات مفید و حقایق جالب درباره اسپانیا، یک تست بزنید.

احتمالا وقتی که به اسپانیا فکر می کنید، تصویری از گاو بازی، رقص فلامینگو و کارناوال فیستا بدون شک ذهن شما رو پر می کنه. اما واقعا اسپانیا همینه؟ این واقعیت های جالب که قراره در پایین شرحش رو بگیم، اگر شما در حال برنامه ریزی برای رفتن به تور اسپانیا هستین، بهتون کمک می کنه و اگر قبلا به اسپانیا رفتین، این می تونه بهتون ثابت کنه که شما چقدر این کشور رو شناختین!

  • به طور رسمی، پادشاهی اسپانیا، دومین کشور بزرگ اتحادیه اروپا با مساحت 505.955 کیلومتر مربع است، اسپانیا حدود 85 درصد از شبه جزیره ایبرین را پوشش می دهد که با پرتغال مشترک هستند.
  • اسپانیا زمانی، تعدادی قلمرو پادشاهی مجزا با زبان های مختلف بود – که در قرن 15 میلادی پس از ازدواج فردیناند آراگون با ایزابلا کاستیا متحد شد. این پادشاهی ها مبنای بسیاری از مناطق مختلف اسپانیا بود. امروزه، 17 ناحیه مستقل (15 در سرزمین اصلی و جزایر بالئاری و قناری) و دو منطقه مستقل Ceuta و Melilla در شمال آفریقا وجود دارد.
  • اسپانیایی دومین زبان پرطرفدار در جهان است – بیش از 406 میلیون نفر در سراسر جهان اسپانیایی صحبت می کنند، البته بعد از چینی ها. حالا در اسپانیا جدا از اینکه زبان اسپانیایی کاستیل زبان رسمی است، در کاتالونیا، کشور باسک و گالیسیا، زبان های منطقه کاتالان، باسک و گالیسی هرکدام زبان رسمی خود را دارند.
  • برهنگی در اسپانیا قانونی است – بعضی ها می گن که بهتره از آب و هوای معتدل مدیترانه ای کشور با تابستان های گرمش، زمستان های ملایم و بارانی و بیش از 3000 ساعت خورشید در سال، اینجوری لذت ببرید. اسپانیا پایین ترین میانگین سنی ازدواج در اروپا تا سال 2015 داشت. در سال 2015 سن قانونی از 14 سالگی به 16 سالگی تغییر پیدا کرد.
  • ششمین کشور بزرگ اروپایی با حدود 47 میلیون نفر جمعیت، که سه چهارم ان در مناطق شهری زندگی می کنند. حدود شش میلیون نفر در مادرید و پنج میلیون نفر در بارسلونا زندگی می کنند – هر دو شهر، ساکنان بیشتری نسبت به کل جمعیت ایرلند و نیوزیلند دارند.
  • اسپانیا دارای بالاترین امید به زندگی در تمام کشورهای عضو سازمان همکاری و توسعه اقتصادی است – با امید به زندگی 82 ساله، پس از سوئیس، ایتالیا و ژاپن، و رتبه 15 در جهان است. زنان اسپانیایی بیش از مردان زندگی می کنند: 85 در مقایسه با 79 سال.
  • سازمان ملل متحد اعلام کرده است که تا سال 2050 اسپانیا، پیرترین کشور دنیا خواهد بود. بیش از 40 درصد جمعیت اسپانیا بالای 60 سال هستند.
  • بر اساس مطالعاتی که در سال 2012 در مرکز مطالعات جامعه شناسی اسپانیا صورت گرفت، تنها 13.6 درصد از جمعیت اسپانیا در روزهای یکشنبه ها به کلیسا می آیند – در حالیکه حدود 70 درصد از جمعیت اسپانیا کاتولیک هستند.
  • اسپانیا، پادشاهی مشروطه است – پادشاه سابق، خوان کارلوس اول، بعد از اینکه ژنرال فرانکو؛ دیکتاتور راست گرای افراطی؛ در سال 1975درگذشت، به تخت سلطنت رسید. خوان کارلوس اول، یکی از محبوب ترین پادشاهان اروپا بود تا اینکه در سال 2014 به نفع پسر خود، فیلیپ ششم از سلطنت کناره گیری کرد.
  • تنها یک بازرس مالی برای هر 1،928 مالیات دهندگان وجود دارد – در مقایسه با یک نفر برای 729 نفر در فرانسه. اقتصاد اسپانیا در رتبه 13 جهان قرار دارد و تولید ناخالص داخلی آن 1،356 میلیارد دلار یا 989 میلیارد یورو در سال 2013 در جدول رده بندی اقتصاد جهان، این مطلب را روشن می کند که یک چهارم تولید ناخالص داخلی از بازار سیاه اسپانیا می آید.
  • در سال 2015، اسپانیا رتبه دوم بیکاری در اروپا را به خود اختصاص داد و سومین رتبه نرخ بیکاری را بین کشورهای عضو سازمان همکاری و توسعه اقتصادی با 24.2 درصد را دارد، تنها کمی بعد از یونان و آفریقای جنوبی و بالاتر از میانگین کشورهای عضو سازمان همکاری و توسعه اقتصادی با 7.3 درصد در سال 2014 است. بیکاری جوانان خیلی افتضاح است: حدود نیمی از 15 تا 24 ساله ها که می توانند کار کنند، بیکار هستند.

————————————————————–

تور ایتالیا

کفن تورین، یک تکه از پارچه کتانی است که چهره مردی با بدنی مملو از زخم را نشان می‌دهد که احتمالاً به صلیب کشیده ‌شده باشد، بر روی آن نقش بسته‌ است که گفته می شود، شاید عیسی مسیح پس از او کشته شده است. این کفن در 420 سال گذشته در کلیسای جامع San Giovanni در تورین بوده است. در حالی که دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که کفن 1200 سال پیش ساخته شده است، در حالیکه دیگران همچنان بحث می کنند که چه زمانی و چگونه کفن ساخته شده است.

در دهه 1930 و 40، بنیتو موسولینی فاشیست ایتالیایی (1945-1883) تلاش کرد تا کلمات خارجی را از زبان ایتالیایی حذف کند. در فوتبال، «گُل» تبدیل به «Meta» شد و دونالد داک «Paperino» شد. میکی ماوس «Topolino» شد و Goofy به «Pippo» تبدیل شد. در حالی که ممنوعیت دائمی نبود، نام های ایتالیایی باقی می ماند.

در سال 1580، کوزیمو د مدیچی اول اوفیتزی را برای کنترل و مدیریت کمیته‌ها و جلسه‌ها، صنف بازرگانان و صنعتگران و بخش‌های دولتی بنا کرد. اما امروزه این بنا تبدیل به یک موزه هنری شده است. گالرییوفیتی در فلورانس یکی از قدیمی ترین موزه های جهان است و دارای آثار معروف میکل آنژ، بوتیچلی و داوینچی است.

تقریبا 85% ایتالیایی ها کاتولیک های رومی هستند. پروتستان ها، یهودیان و جامعه رو به رشد مسلمانان در ایتالیا در اقلیت هستند.

فوتبال محبوب ترین ورزش در ایتالیا است و استادیوم San Siro معروف در میلان با ظرفیت 85،000 نفر است. ایتالیا چهار بار برنده جام جهانی در سال های 1934، 1938، 1982 و 2006 است که از این نظر دومین کشور بعد از برزیل در جام جهانی است.

فوتبال در اواخر دهه 1800 توسط انگلیس به ایتالیایی ها معرفی شد. موسولینی که به قدرت تبلیغاتی فوتبال و تاثیر آن بر مردم پی برده بود، تلاش بسیار زیادی کرد تا میزبان جام جهانی 1934 بشود. ژول ریمه، رئیس وقت فیفا در نقل قولی عنوان کرده بود که جام جهانی 1934 را فیفا برگزار نکرد؛ این جام متعلق به موسولینی بود.

طرفداران فوتبال در ایتالیا، با نام تیفوس شناخته می شوند. طرفداران فوتبال ایتالیا به خاطر رفتارهای پر سر و صدا و عدم مهار آنها شناخته می شوند.

بزرگترین تعطیلات در ایتالیا، کریسمس است. بسیاری از مردم عید کریسمس را با یک ضیافت بزرگ، که شامل غذاهای دریایی می شود، جشن می گیرند. فصل کریسمس در ایتالیا، تا 6 ژانویه ادامه دارد. اگر می خواهید برای کریسمس همراه با تور ایتالیا باشید، کلیک کنید.

در سال 1454، یک بازی شطرنج در Marostica ایتالیا برگزار شد. در این بازی از انسان بجای مهره های شطرنج استفاده شد. بعد از این سال، این بازی شطرنج هر ساله برگزار می شود.

ایتالیا تا امروز، 3 بار میزبان بازی های المپیک شده است. بازی های زمستانی سال 1956 در کورتینا دامپتزو، Zuel وDolomite Alps برگزار شد. المپیک تابستانی 1960 در رم برگزار شد. و تورین میزبان المپیک زمستانی 2006 بود.

3 نویسنده ایتالیایی که به سه فواره هم مشهور هستند، مسلما محبوب ترین نویسنده های ایتالیایی در هر زمانی بودند؛ دانته آلیگیری (1265-1321)، فرانچسکو پترارک (1304-1374)، و جووانی بوکاچیو (1313-1375). کمدی الهی دانته (Divina Commedia) تأثیر زیادی بر ادبیات ایتالیایی داشت و به عنوان پدر زبان ایتالیایی فرض می شود.

نرخ تولد در ایتالیا، در جایگاه دوم کمترین میزان تولید مثل در جهان غرب است. هر دو رهبر سیاسی و کلیسایی ابراز نگرانی کرده و پاداش هایی را برای زوج هایی که بیش از یک کودک دارند، ارائه می دهند.

———————————————————-

تور فرانسه

حواستون به امنیت خودتون در فرانسه باشه

چگونه از جرائم هنگام سفر به فرانسه جلوگیری شود

فرانسه در مقایسه با بسیاری از قسمت های اروپا در ارتباط با نرخ جرم و جنایت بسیار امن است. اما، سرقت هنوز هم به عنوان یکی از بالاترین دسته های جنایی آن است. این نکات را برای سفر با خیال راحت بررسی کنید.

نصف جرم و جنایت هایی که در دنیا وجود دارد، در فرانسه اتفاق هم نمی افتد و همین بخش هم بیشتر در پاریس و شهرهای ساحلی مدیترانه ای مارسی و نیس اتفاق می افتد.

در اینجا ما به شما چند تا نکته و راهنمایی درباره امن نگه داشتن خودتون و لوازمتون به شما خواهیم گفت.

جیب برهای پاریس

جایی که گردشگران را جذب می کند، دزدان را جذب می کند.

پاریس که خیلی جاها برای دیدن و رفتن برای کسانی که برای اولین بار به پاریس می آیند، دارد. که در همه این مکان ها دزدها هم هستند.

در اطراف Madeleine، شانزالیزه و Arc de Triomphe، کلیسای Sacre Coeur در منطقه هنرمندان Montemarte، L’Opera، Les Halles و مرکز جورج پمپیدو، بازار دسته دوم فروشان Porte de Clingnancourt و البته هر جایی در نزدیکی ایفل برج و داخل آسانسوری که شما را به بالا می برد، خیلی مراقب باشید.

اگر شما در یک کافه یا رستوران در کنار خیابان هستید، اطمینان حاصل کنید که کیف و وسایل های با ارزش شما در جای امنی قرار دارند. کیف خود را روی پشت صندلی خود قرار ندهید یا کیف پول خود را روی یک میز رها نکنید. این کار، هر دزد فرصت طلب و قاپ زنی رو از کنار شما رد می کنه!

جیب برها در متروهای فرانسه و RER (سیستم حمل ونقل حومه ای ترکیبی در پاریس، فرانسه و حومه آن)

ایستگاه های مترو فرانسه و RER  ها همیشه شلوغ و پر از جمعیت محلی ها و گردشگران هستند. همیشه محکم کیف و کیف پول خودتون رو نگه دارید! روز و شب فرقی نمی کنه!

جیب برها بسیار سازمان یافته، ماهر و زیاد هستند. چطوری میتونید متوجه بشید که کسی که، به سرعت از بغلتون رد می شه یا محکم بهتون می خوره، می تونه یک جیب بر زبل باشه که دنبال کیف پول شماست.

بخشی از روش این جیب برها و دزدها این است که کیف و یا کیف پول شما رو بقاپند و دقیقا قبل از بستن شدن درهای مترو، از اون بیرون بپرند.

پارک های پاریس در شب

پارک های پاریس در روز اصلا شباهتی با همان پارک موقع شب ندارد. باغ های زیبایی که Bois de Boulogne و Bois de Vincennes، زمانی که خورشید غروب می کند، بسیار خطرناک و شوم است.

شب ها، این پارک ها محل فروشندگان مواد مخدر و روسپی ها می شود. اگر می خواهید از شب های پاریس بیشتر لذت ببرید، عاقلانه تر این است که در نقاطی از شهر باشید که جمعیت در آنجا زیاد است و روشنایی دارد.

سرقت بزرگ در فرانسه

حتی خرید در فروشگاه های افسانه پاریس می تواند خطرناک باشد، این خطر فقط مربوط کارت اعتباری شما نیست!

گزارش هایی مبنی بر خرابکاری و سرقت در فروشگاه هایی مانند Printemps (نزدیکترین ایستگاه متروی هاور – Caumartin) و Galleries Lafayette (Metro Chauss’e d’Antin La Fayette) گزارش شده است.

افرادی که کیف پول خود را و یا کارت های اعتباری خودشون رو برای چند لحظه روی میز صندوق دار می گذارند و وقتی سر برمی گردونند، دیگه اونها رو نمی بینند.

سرقت از تاکسی فرودگاه در فرانسه

نوع جدیدی از سرقت بر مبنای گزارش های محلی در سال های اخیر دیده شده است. این یکی ساده است و خیلی بی شرمانه است. دزدها تاکسی هایی را که گردشگران و یا افراد محلی را که از فرودگاه بین المللی شارل دوگل به شهر می برند، مورد هدف قرار می دهند.

ترافیک از یا به فرودگاه در بزرگراه A1، ترافیک بسیار سنگینی دارد. دزدها در کنار این بزرگراه منتظر می مانند تا تاکسی مورد نظر کاملا توقف کند، سپس به سمت تاکسی می روند و شیشه آن را می شکانند و به زور کیف و وسایل مسافران را از آنها می گیرند.

بهتر و ایمن تر این است که شما، کیف هایتان را در صندوق عقب ماشین قرار دهید و یا خیلی بهتر و ارزان تر اینکه از اتوبوس های Air France که امنیت هم دارد، استفاده کنید.

منبع: تور فرانسه


نوشته شده توسط : | در تاریخ ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ ساعت ۲۲ :۱۶ : ۳۹


دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان
کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004 - 2024