منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها
لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین
  قبرس، مقصدی ایده آل برای مهاجرت
  كامپوزيت ونير
  فستیوال های قشم
  معرفی نرم افزارهای مالی و حسابداری پارمیس



پنل اس م اس رایگان

پارتیشن های شیشه ای دیواره هایی از جنس شیشه هستند که معمولا از آن ها برای جدا سازی و اتاق سازی فضا به شکل بهینه استفاده می کنند. پارتیشن های مسکونی تقریبا مشابه پارتیشن هایی هستند که در ساختمان های ادارای به کار می روند. امروزه از پارتیشن های شیشه ای به منظور مات کردن یک مکان کوچک یا اینکه ساخت اتاقی برای پرو لباس در منازل استفاده می کنند.

با توجه به استفاده بسیار زیاد از پارتیشن های شیشه ای تولید کنندگان این متریال آن ها را در رنگ ها و طرح های گوناگونی ساخته و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. از این رو طراحان داخلی معمولا با توجه به دکوراسیون داخلی می توانند نوع خاصی از پانل های شیشه ای را به کار ببرند. در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد پارتیشن شیشه ای منزل در اختیار شما قرار می دهیم.

چگونگی نصب و تهیه پارتیشن شیشه ای منزل

معمولا پارتیشن های شیشه ای با توجه به انواع مختلفی که دارند دارای شیوه های متفاوتی برای نصب می باشند. برای مثال در صورتی که پارتیشن شیشه ای فریم لس باشد می بایست برای نصب آن از یراق هایی از همان نوع استفاده کرد و برای پارتیشن های شیشه ای که دارای فریم ساده هستند از یراق خاصی استفاده می کنند.

اولین کاری که باید انجام دهید خرید پارتیشن از فروشگاه های اینترنتی یا فروشگاه های ساخت این نوع دیواره ها می باشد. با مراجعه به متخصصین این حوزه شما می توانید نیاز های خود را مطرح کرده و کارشناسان مربوطه شما را برای خرید پارتیشن مورد نظر راهنمایی می کنند.

پس از آن می توانید از کارشناسان فروش در این زمینه بخواهید که با توجه به نیازتان لیستی از پارتیشن هایی که برای شما مناسب است به شما ارائه دهند. پس از تصمیم گیری درباره قیمت می توانید از کارشناسان آن مجموعه تقاضا کنید که به محل مورد نظر آمده و اطلاعات دقیق برای ساخت و نصب پارتیشن را به دست آوردند. به عبارتی باید از کارشناسان بخواهید برای اندازه گیری ها به محل مورد نظر شما آمده تا بتوانند مناسب با آنچه که نیاز دارید پارتیشن شیشه ای را بسازند.

پس از اندازه گیری ها مجددا می بایست لیست قیمت ها را دریافت کرده و سپس تصمیم نهایی خود را بگیرید. آخرین مرحله نیز نصب پارتیشن ها در محل مورد نظر است که باید توسط نصاب خبره صورت گیرد.

شیشه مورد استفاده در پانل های شیشه ای منزل

همانطور که می دانید مهم ترین متریال برای ساخت این نوع پانل ها شیشه می باشد. امروزه تولید کنندگان برای ساخت پارتیشن های شیشه ای از انواع مختلف شیشه استفاده می کنند، معمولا نوع شیشه با توجه به نیاز مشتری تعیین می شود. در ادامه چند نوع شیشه که استفاده بیشتری در ساخت پانل های شیشه ای منزل دارند را با یک دیگر بررسی می کنیم.

  • شیشه سکوریت: شیشه سکوریت از جمله پرکاربرد ترین نوع شیشه برای ساخت پانل های شیشه ای می باشد، این نوع شیشه معمولا دما و فشار را تا حد زیادی می تواند تحمل کند و دلیل محبوبیت آن نیز همین است. شیشه سکوریت در صورتی که خورد شود به شکل کاملا سیقل شده ای خورد می گردد، بعد از خورد شدن برش دادن آن ها بسیار سخت می گردد.
  • شیشه سند بلاست: سند بلاست یکی از شیشه هایی است که با استفاده از تکنولوژی روز دنیا ساخته می شود، معمولا بر روی شیشه سند بلاست به کمک آب و ماسه نقش های ایجاد می کنند. نقش های ایجاد شده به رنگ سفید بوده و مطمئنا همه ما این نوع شیشه را در بسیاری از ساختمان های نو ساز مشاهده کرده ایم. معمولا از این نوع شیشه برای ساخت پارتیشن های استفاده می شود که قرار است به شکل مات یا طرح دار باشند.
  • شیشه لمینت: شیشه های لمینتی از جمله پر کاربرد ترین انواع شیشه ها برای ساخت پانل های شیشه ای می باشند، در ساخت این نوع از شیشه ها ماده ای ژله ای به کار می رود. ماده ژله ای معمولا بین شیشه قرار گرفته و مقاومت آن را در برابر ضربه بالا می برد. همچنین ماده ژله ای که در ساخت شیشه لمینت به کار برده می شود، در صورت وارد شدن ضربه به شیشه موجب کاهش یافتن پرتاب حجم زیادی از خرده شیشه می گردد. این نوع شیشه ها را به علت مقاومت بسیار زیاد در برابر ضربه و فشار معمولا در ساخت شیشه های ماشین نیز استفاده می کنند.
  • شیشه فلوت: فلوت نوع ساده ای از شیشه است که معمولا در تمامی ساختمان ها به چشم می خورد، شیشه های فلوت هنگام تولید تغییر آنچنانی در ساختار آن ها ایجاد نمی گردد به همین دلیل نیز بسیار شکننده می باشند. از شیشه های فلوت استفاده بسیار زیادی می شود و دلیل آن هم قیمت مقرون به صرفه آن است. اما باید این نکته را یادآور شویم که شیشه فلوت همانطور که گفتیم بسیار شکننده بوده به همین علت طول عمر بالایی ندارد.

سخن آخر

همانطور که دریافتید پانل های شیشه ای از جمله پر کاربرد ترین متریال ها در دکوراسیون داخلی منزل می باشند، معمولا از این نوع پارتیشن ها برای ایجاد فضایی کوچک مانند اتاق پرو در منزل استفاده می کنند. در این مقاله سعی داشتیم شما را با این دیواره ها بیشتر آشنا سازیم، در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به وب سایت سازا دیزاین https://sazadesign.ir/  مراجعه نمایید و جهت سفارش پارتیشن شیشه ای با شماره 021-22303445  تماس گرفته و با کارشناسان مجرب این مجموعه در ارتباط باشید.


نوشته شده توسط : | در تاریخ ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ ساعت ۱۰ :۵۸ : ۰۴


دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان
کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004 - 2024