منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها
لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  زرد زخم چیست؟
  خرید موتور بنلی قسطی یا موتور یاماها قسطی؟ کدام به صرفه تر است؟
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین



پنل اس م اس رایگان

استیبل کوین

مقدمه

وجود استیبل کوین‌ها در بازار ارز دیجیتال کاملاً ضروری است. در بازار پرنوسانی چون رمزارزها، ما به شدت نیازمند ثبات قیمت هستیم، وگرنه ممکن است در یک چشم به هم زدن تمام سودهای حاصل شده را از دست داده و از آن بدتر وارد ضرر سنگین شوید.

استیبل کوین تتر یکی از رمزارزهایی است که تاکنون خود را در بازار ارز دیجیتال ثابت کرده و در بدترین شرایط بازار، وقتی بیت کوین، اتریوم و دیگر رمزارزها سقوط سنگینی داشته‌اند، همچنان بدون تغییر و ثابت باقی مانده است.

در این مقاله به این پرسش پاسخ خواهیم داد که چرا تتر محبوب ترین استیبل کوین بازار است، ضمن انکه مزایا و معایب آن را نیز بررسی خواهیم کرد.

علت پیدایش استیبل کوین ها؟

قیمت رمزارزهایی مانند بیت کوین یا اتریوم دائماً در حال نوسان است و ممکن است کاهش یا افزایش شدیدی را در طول روز تجربه کند. پس به دلیل این نوسانات شدید فعلاً نمی‌توانیم از بیت کوین در تبادلات مالی روزانه و تراکنش‌های خود استفاده کنیم. ضمن اینکه سرعت تراکنش‌های بیت کوین نیز بسیار پایین است. به همین دلیل استیبل کوین‌ها به وجود آمدند تا این مشکلات را حل کنند.

تتر چیست؟

تتر (usdt) یک استیبل کوین با پشتوانه فیات است، یعنی از نظر تئوری با نسبت 1:1 توسط دلار امریکا پشتیبانی می‌شود. تتر همچنین محبوب‌ترین استیبل کوین و البته پراستفاده‌ترین ارز دیجیتال دنیا (حتی بیشتر از بیت کوین و اتریوم) نیز است.

حجم معاملات روزانه USDT همیشه با اختلاف از بیت کوین و اتریوم بالاتر است. ناگفته نماند که در فهرست بهترین استیبل کوین‌های متمرکز بازار، تتر با اختلاف پیشتاز است.

تاریخچه تتر

تاریخچه تتر

تتر (usdt) برای اولین بار در سال 2014 توسط شرکت TETHER LTD با همکاری سه نفر از اعضای اصلی آن راه‌اندازی شد و در ابتدا با نام  realcoinعرضه شد. در حال حاضر این ارز دیجیتال توسط شرکت Tether  Limited که متعلق به هلدینگ تجاری Tether Holdings Limited در کشور هنگ کنگ است، اداره می‌شود. گفتنی است، بخش بزرگی از اعضای این شرکت را اعضای ارشد صرافی ارز دیجیتال بیتفینکس (BITFINEX) تشکیل می‌دهند.

شرکت تتر لیمیتد (Tether limited)  توکن‌های تتر را منتشر کرده و آن‌ها را در اختیار سرمایه‌ گذاران قرار می‌دهد. این شرکت ادعا می‌کند به ‌ازای هر توکن تتر یک دلار در ذخایر بانک نگهداری می‌شود. اما تاکنون هیچ مدرکی دال بر این ادعا ارائه نشده است. به همین دلیل کاربران و سرمایه‌ گذاران گمان می‌کنند که این شرکت ذخایر کافی برای پشتیبانی از توکن‌های خود در اختیار ندارد و به مقداری که ادعا می‌کند دلار امریکا در  خزانه ذخیره نکرده است. با این وجود، بیش از 80 درصد کل معاملات بیت‌ کوین در حال حاضر با استیبل‌کوین USDT انجام می‌شود.

علت محبوبیت تتر

دلیل حجم معاملاتی بسیار بالای تتر (USDT) این است که حتی افرادی که تمایلی به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال ندارند، به خاطر مزیت‌های یک شبکه پرداخت بلاک چینی در مبادلات خود به طور گسترده از آن استفاده می‌کنند. برای مثال سهم تتر از حواله‌های بین‌المللی روز به روز در حال افزایش است. تمایل به استفاده از تتر مخصوصاً در کشورهای تحت تحریم نظیر ایران با سرعتی زیاد در حال افزایش است. سرعت انتقال پول از هر نقطه‌ی دنیا به نقطه‌ای دیگر به لطف رمزارزها از چند روز به چند ثانیه رسیده است.

تتر دارای پشتوانه فیات هستند. USDT از پول رسمی ایالات متحده آمریکا به عنوان پشتوانه استفاده می‌کند و ارزش هر واحد USDT همیشه برابر با یک دلار آمریکا است.

مسلماً تتر را باید محبوب ترین استیبل کوین بازار قلمداد کنیم. ارز دیجیتالی که حتی از بیت کوین و اتریوم هم معروف‌تر شده و در حال حاضر بیشترین حجم معاملات را در بازار به خود اختصاص داده است. تتر به عنوان بزرگ‌ترین استیبل کوین موجود در بازار به دلیل اینکه بیشترین حجم ذخیره‌سازی دلار را دارد، در حال حاضر معتبرترین و قابل اعتمادترین استیبل کوین جهان شناخته می‌شود.

ناگفته نماند، امروزه تمام صرافی‌های ارز دیجیتال بین‌المللی، بعد تصمیم برای اضافه کردن یک ارز دیجیتال جدید به پلتفرم خود این کار را با افزودن جفت ارز تتر آن  (USDT)به آن انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: آینده ارزدیجیتال دوج کوین و شیبا چطور پیش‌بینی می‌شود؟

مزایای اصلی تتر

 بالا

  • قیمت تترثابت است و تحت تأثیر نوسانات بازار رمزارزها قرار نمی‌گیرد.
  • کارمزد تراکنش‌های تتر پایین است.
  • ارز دیجیتال تتر دارای پشتوانه است.
  • تتر را می‌توان به آسانی به پول نقد تبدیل کرد.

مروری بر مزایای تتر

یکی از مزایای مهم خرید تتر که باعث شد تا مورد استقبال سرمایه گذاران و معامله گران بازار ارزهای دیجیتال قرار گیرد و محبوبیت زیادی به دست بیاورد، سطح امنیت بالای آن است. نگه داشتن پول نقد در منزل یا داخل گاوصندوق خطرناک است، که همین موضوع باعث شده تا سرمایه و جان شما در خطر باشد، ولی ارز دیجیتال تتر وجود فیزیکی ندارد، پس به صورت عادی قابل سرقت نیست و برای خرید و نگهداری آن فقط به کیف پول دیجیتالی نیاز دارید. بنابراین شما می‌توانید پول‌های خودتان رو تبدیل به تتر کرده و آن‌ها را در کیف پول دیجیتالی نگهداری کنید و امنیت سرمایه خودتان را حفظ کنید.• استفاده به عنوان ارز عادی

یکی دیگر از مزایای خرید تتر، استفاده از آن به عنوان یک ارز عادی هست. این روزها بخش زیادی از حواله‌های بین المللی با استفاده از تتر انجام می‌شود، در حالی که ممکن است برخی از کارکنان این امور اعتقادی به سایر رمزارزها مثل بیت کوین نداشته باشند. همچنین فرستنده و گیرنده دوست ندارد قیمت یک دارایی در زمان ارسال و دریافت متفاوت باشد، چرا که این امر باعث اختلاف بین دو طرف خواهد شد. اما برای تتر این مشکل وجود ندارد و قیمت آن همیشه ثابت هست که همین موضوع باعث شده تا به عنوان ارز عادی مورد استفاده در امور روزمره قرار گیرد.

همچنین سرعت انجام تراکنش‌های تتر بالاست. این ویژگی برای کسانی که می‌خواهند از فرصت‌ آربیتراژ در بازار رمزارزها استفاده کنند، مهم است (کسب سود از تفاوت قیمت یک ارز در صرافی‌های مختلف)

تتر چیست؟

چند نوع تتر وجود دارد؟

به دلیل اینکه تتر بلاکچین اختصاصی خود را ندارد، این توکن روی بلاکچین‌های مختلفی پیاده‌سازی شده است. در ابتدا، ارز دیجیتال تتر روی بلاکچین بیت کوین کار خودش را شروع کرد اما اکنون روی بلاکچین‌های متعددی در دسترس است. چند مورد از مهم‌ترین این بلاکچین‌ها که بیشتر از انواع دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند:

:USDT ERC20 تتر مبتنی بر بلاکچین اتریوم

 :USDT Omni تتر مبتنی بر بلاکچین بیت‌ کوین

:USDT TRC20 تتر مبتنی بر بلاکچین ترون

گفتنی است، تتر روی بلاکچین ایاس، الگوراند، بایننس اسمارت‌چین و چند بلاکچین دیگر نیز قرار دارد.

کلام آخر

در این مقاله به معرفی تتر، تاریخچه آن، و اهمیت ان در بازار ارز دیجیتال پرداختیم و پی بردیم که چرا این رمزارز محبوب ترین استیبل کوین بازار ارز دیجیتال به شمار میرود. اگر به دنبال خرید تتر هستید و قصد معامله باUSDT  دارید، میتوانید با مراجعه به این صفحه https://tabdeal.org/buy-usdt این استیبل کوین محبوب را از یک صرافی معتبر خریداری کنید.


نوشته شده توسط : | در تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ ساعت ۱۰ :۳۱ : ۴۱


دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان
کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004 - 2024