منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها
لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین
  قبرس، مقصدی ایده آل برای مهاجرت
  كامپوزيت ونير
  فستیوال های قشم
  معرفی نرم افزارهای مالی و حسابداری پارمیس



پنل اس م اس رایگان

وقتی سفری برایمان پیش می آید، یکی از اولین وسایلی که به سراغشان می رویم، چمدان هایمان هستند. چمدان ها یار و همراه خوب و کاربردی ما در سفرها هستند. در هنگام سفر، این یارِ انبارنشین را گردزدایی، و مجدد آماده سیر و سیاحت می کنیم. همان طور که انتخاب یک چمدان مناسب می تواند لذت یک سفر را چند برابر کند، یک چمدان نامناسب هم می تواند یک سفر لذت بخش را سخت کند! مثلاً تصور کنید که دسته چمدان بشکند یا چرخ آن خراب شود و یا حتی زیپ چمدان خراب شود و یا … . تصور هر کدام از این موارد هم ترسناک و دلهره آور است. بنابراین خرید یک چمدان مناسب اصلی است که همیشه باید در نظر داشته باشیم.

در گذشته چمدان ها تنوع بسیار کمی داشتند. بدون شک همه ما، آن چمدان های قهوه ای ساده را به یاد داریم. اما امروزه چمدان ها در رنگ ها و جنس های مختلف با سایزهای متنوع و از برندهای گوناگون موجود می باشند. به گونه ای که خرید چمدان کاملاً تبدیل به یک امر سلیقه ای شده است. اما در کنار سلیقه شخصی، نکات بسیار مهمی هم برای خرید چمدان وجود دارد که لازم است به آنها توجه کنیم تا یک خرید خوب داشته باشیم. با ما همراه باشید تا با مشخصات یک چمدان خوب و کاربردی آشنا شوید.

ویژگی های چمدان خوب

چمدان همان جامدانِ پارسی ماست که برای جای دهی جامه و وسایل شخصی مورد استفاده قرار می گیرد.   بدون شک هیج کس دوست ندارد که چندین و چند چمدان در انبار داشته باشد که هیچ کدام متناسب با نیازش نباشد و نتواند از آنها استفاده کند و یا چمدان خود را هنگامی که از قسمت بار هواپیما خارج می شود، باز شده و آسیب دیده ببیند. بنابراین لازم است تا در هنگام خرید یک سری نکات از قبیل جنس، سایز و وزن چمدان مورد بررسی قرا گیرد تا یک خرید خوب انجام شود. اما جنس یک چمدان خوب چگونه باید باشد؟ سایز و وزن چمدان مناسب چگونه تعیین می شود؟ یک چمدان خوب را از کجا تهیه کنیم؟ آیا امکان خرید اینترنتی چمدان هم وجود دارد؟ و …

جنس چمدان

چمدان ها از لحاظ جنس بدنه، در دو نوع پارچه ای و بدنه هاردکیس (سخت)، موجود می باشند.

چمدان هایی که دارای بدنه پارچه ای می باشند در انواع مختلف موجود می باشند. همه این پارچه ها ضد آب هستند و تفاوت آنها در نوع پارچه به کار رفته در آنهاست. اگر قصد خرید این نوع چمدان را دارید به این نکته دقت کنید که هر چقدر بافت پارچه ریزتر باشد و تراکم پارچه بالاتر باشد، جنس آن چمدان بهتر است.

چمدان های سخت در سه نوع پلی پروپیلن (PP)، پلی کربنات (PC)، پی وی سی (PVC) موجود می باشند. چمدان های پلی پروپلین به شدت در برابر ضربه مقاوم هستند و بدنه سختی دارند. در اتصالات آنها از لوله استفاده شده و زیپ ندارند. چمدان های پی وی سی بسیار شکننده هستند و گزینه مناسبی برای خرید نیستند، تنها برتری این نوع چمدان، ارزان بودن آن است. چمدان های پلی کربنات بسیار منعطف هستند و گزینه مناسبی برای خرید هستند.

 از جمله مزایای این نوع چمدان های سخت، محافظت بیشتر در برابر آب و رطوبت، محافظت از لوازم الکترونیکی و وسایل شکستنی، تمیز شوندگی آسان و سریع، مدل های بدون زیپ و استفاده از قفل های رمزدار (مخصوصاً TSA)؛ و از جمله معایب این نوع چمدان عدم امکان افزایش حجم و اشغال فضای بیشتر نسبت به سایر چمدان هاست.

جنس کلاف

منظور از کلاف همان استخوان بندی اصلی چمدان است که باید قرص و محکم باشد. برای بررسی نوع کلاف می توانید چمدان را باز کنید و از داخل جنس کلاف را لمس کنید. کلافی که در حین محکم بودن انعطاف بالایی هم داشته باشد، مناسبترین نوع است.

چرخ ها

چمدان ها در دو نوع چهار چرخ و دو چرخ موجود می باشند. چمدان های چهار چرخ امکان جابه جایی آسان تری دارند. محکم و شکننده نبودن چرخ ها هم یکی از مسائلی است که نیاز به بررسی دارد.

سایز چمدان

چمدان ها در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ موجود می باشند. افراد بر حسب نیاز و استفاده خود بهترین سایز را انتخاب می کنند. اما چمدان سایز بزرگ، بسیار بسیار کمتر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

یکی از انواع پرطرفدار چمدان، کیف خلبانی است که به دلیل سایز مناسب و آسانی حمل، بسیار مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وزن چمدان

یکی از نکاتی که حتماً در حین خرید باید به آن توجه کنید، وزن چمدان است. چمدان های سنگین هم کار حمل را برای شما دشوار می کنند و هم هزینه اضافه بار را به شما تحمیل خواهند نمود.

چمدان و ساک مسافرتی را از کجا تهیه کنیم؟

یکی از فوایدی که پیشرفت علم و تکنولوژی با خود به همراه داشته، امکان خرید غیرحضوری و اینترنتی است. شما حتی برای خرید چمدان و ساک مسافرتی هم می توانید از منزل وارد فروشگاه اینترنتی شوید و با صبر و حوصله، محصولات مختلف را با هم مقایسه کنید و مناسب ترین جنس را خریداری نمایید.

فروشگاه اینترنتی چرتکه، امکان یک خرید امن و راحت را برای شما فراهم نموده است. این فروشگاه علاوه بر خرید اینترنتی چمدان و ساک مسافرتی، محصولات بسیار متنوعی از انواع کیف و کوله پشتی را، دارد که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد.

کیف و کوله پشتی لپ تاپ: لپ تاپ و تب لت یکی از وسایل پرکاربردی است که بسیاری از افراد مجبور به حمل آنها می باشند. استفاده از کیف مناسب که دارای استاندارد باشد علاوه بر راحتی حمل، به بدن و لپ تاپ هم آسیبی نمی رساند. با مراجعه به فروشگاه چرتکه می توانید انوع بسیار متنوعی از کیف و کوله پشتی لپ تاپ و همچنین کاور لپ تاپ را مشاهده و بررسی نمایید.

کیف دوشی: این فروشگاه انواع بسیار متنوعی از کیف های دوشی را به شما ارائه نموده است که شامل کیف سه کاره هم می شود. این کیف های دوشی شیک و زیبا حتماً نظر شما را جلب خواهند نمود.

 کوله کوهنوردی: یکی دیگر از محصولات پرطرفدار فروشگاه چرتکه، کوله برای کوهنوردی می باشد. اگر اهل کوهنوردی و مسافرت های سبک هستید حتماً به این کوله ها سری بزنید.

ساک مسافرتی: ساک مسافرتی یکی از ملزوماتی است هر شخصی باید یکی از آنها را داشته باشد. ساکی که سبک، جادار، زیبا، با دسته های قرص و محکم باشد، حتماً یک انتخاب عاقلانه خواهد بود. به فروشگاه چرتکه بروید و انواع ساک مسافرتی را بررسی کنید.

کوله پشتی مدرسه: دانش آموزان طرفداران پر و پا قرص کوله پشتی هستند. چون هم آسان حمل می شوند و هم جادار هستند. کوله پشتی چرخدار هم طرفداران خاص خود را دارد. باز هم چرتکه، انواع کوله را برای خریدی راحت و بی دردسر به کاربران خود ارائه نموده است.

کیف چرم: کیف های چرم یکی از آن کیف هایی هستند که توجه همه اشخاص را به خود جلب می کنند. این کیف ها به دلیل زیبایی و ماندگاری، جزء اولین انتخاب های افراد هستند. دیدن کیف های چرم فروشگاه چرتکه را از دست ندهید.

کمربند ابزار: افرادی که با ابزار کار میکنند معمولاً تمایل دارند تا همه ابزار مورد نیازشان، در دسترس باشد، پیشنهاد ما به این افراد کمربند ابزار است. یک کمربند با کاربردی بسیار زیاد. با مراجعه به چرتکه می توانید این کمربند کاربردی را بررسی و تهیه نمایید تا آسودگی و راحتی را به خود هدیه دهید.

تماس با فروشگاه اینترنتی چرتکه

شعبه مرکزی

خیابان کریم خان زند – خیابان حافظ شمالی – نرسیده به خیابان رودسر – نبش کوچه هورزاد – پلاک 465

شماره تماس : 88907450 – 88902731

شعبه میرداماد

تهران – خیابان میرداماد – پاساژ پایتخت – واحد 169

شماره تماس: 88772852 – 88772853

شعبه منوچهری

تهران – حیابان انقلاب – خیابان سعدی – خیابان منوچهری – جنب پاساژ علادین – پلاک 18

شماره تماس: 33910225 – 33921164

ایمیل: abacusiran.co@gmail.com

اینستاگرام: https://www.instagram.com/abacus.iran


نوشته شده توسط : | در تاریخ ۱۴۰۰/۰۴/۰۸ ساعت ۱۲ :۲۱ : ۱۹


دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان
کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004 - 2024