منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها
لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین
  قبرس، مقصدی ایده آل برای مهاجرت
  كامپوزيت ونير
  فستیوال های قشم
  معرفی نرم افزارهای مالی و حسابداری پارمیس



پنل اس م اس رایگان

تکنولوژی یکی از ارکان اصلی زندگی امروزی است و این تکنولوژی و فناوری در تمام وجوه زندگی انسانی، از جمله کسب و کارهای مختلف هم نمود پیدا کرده است، به گونه ای که تمامی شرکت ها و سازمان ها برای اینکه بتوانند به حیات خود ادامه دهند و با رقبایشان برابری کنند و یا حتی از آنها پیشی بگیرند، لازم است تا با این تکنولوژی همگام شده و سیستم های کامپیوتری را به یکی از اجزاء اصلی شرکت خود تبدیل کنند. اما در یک محیط سازمانی و شرکتی لازم است تا این کامپیوترهای متعدد یا سرورها با یکدیگر اتصال پیدا کنند تا بتوانند اطلاعات لازم را با یکدیگر رد و بدل کنند. اینجاست که مفهومی به نام “شبکه” شکل می گیرد و علم مربوط به آن ای تی می باشد. این شبکه کامپیوتری نیاز اصلی هر سازمانی است که به دنبال داشتن بهترین عملکرد است.

حال که شبکه در سازمان شکل گرفت و به سازمان کمک کرد که به اهداف خود برسد، آیا قضیه تمام است؟ خیر. تصور کنید که برای فقط یک ساعت، اینترنت کند شود و یا حتی قطع شود و یا امنیت کافی برای شبکه در نظر گرفته نشده باشد، در این شرایط ویروس ها و هکرها به راحتی می توانند برای سیستم ها و اطلاعات شرکت مشکل آفرین شوند. در اینجاست که مفهومی به نام “پشتیبانی شبکه” شکل می گیرد که وظیفه اصلی آن حفاظت از حیات یک سازمان است. پشتیبانی شبکه مجموعه اقدامات و فعالیت هایی است که به بررسی عملکرد صحیح انواع سرویس ها و شبکه ها می پردازد و شما را مطمئن می سازد که سخت افزار، نرم افزار و تمامی دستگاههای شما کارا هستند و شبکه رایانه ای سازمان را فعال، به روز و سازنده نگه می دارد.

پشتیبان شبکه کیست؟

پشتیبانی و نگهداری شبکه توسط کارشناس با نجربه و دارای سطح علمی بالا صورت می گیرد که با عنوان کارشناس پشتیبانی نامیده می شود. این اشخاص که با دانش کافی و تجربه عملی زیاد داشته باشند تحت نظارت شرکت پشتیبانی شبکه هستند و دارای قابلیت حل مشکلات مربوط به شبکه های کامپیوتری هستند. کارشناسان باید این توانایی را داشته باشند که مشکلات و مسائل را تحلیل کنند و برای حل هر کدام از آنها اقدام نمایند. وظایف یک تکنسین پشتیبانی در سه دسته کلی قرار می گیرد:

  • کارشناس باید در نگه داری شبکه بکوشد و برنامه های لازم را برای نگه داری از شبکه داشته باشد و با بررسی ها و بازدید های دوره ای، مجالی برای ایجاد مشکل نگذارد. کارشناس شبکه با نگه داری مناسب شبکه ، این امکان را فراهم می کند تا صاحبان کسب و کار با کمترین مشکلات در شبکه مواجه شوند و هزینه مقرون به صرفه ای را برای نگه داری کامپیوترها بپردازند.
  • در صورت بروز مشکلات کارشناس شبکه ، برای رفع ایرادات اقدام می نماید. این مشکلات می توانند در سطح سخت افزاری و یا نرم افزاری باشند که کارشناس شبکه باید در هر دو زمینه تخصص و مهارت لازم را داشته باشد. در این شرایط پشتیبان شبکه باید در سریع ترین زمان ممکن نسبت به حل مشکل اقدام نماید. در مرحله اول کارشناس به صورت ریموت و از راه دور توسط نرم افزارهای مخصوص اقدام به حل مشکل می نماید. اما اگر مشکل بدین صورت حل نشد، کارشناس در محل حاضر شده و به مشکل رسیدگی می کند.
  • پشتیبان شبکه باید دید آینده نگر داشته باشد و با بررسی ها و تحلیل های خود، نیازهای آتی شبکه را بشناسد و در جهت رفع آنها بکوشد و نگاه پیشگیرانه نسبت به وضع شبکه داشته باشد و قبل از وقوع مشکل، جلوی آن را بگیرد. مثلاً گاهی ممکن است شبکه نیاز به تغییرات کوچک یا بزرگ داشته باشد و یا نیاز باشد تجهیزات زیر ساخت های شبکه تعویض و یا تعمیر شوند و اموری از این قبیل که تنها در تخصص پشتیبان شبکه و ای تی است.

اگر کارشناس شبکه تجربه و مهارت لازم را نداشته باشد سازمان دائماً با مشکل کندی شبکه و قطع شدن شبکه و سرورها مواجه است و این یعنی کارفرما باید دائماً هزینه های سنگینی را متحمل شود و در عین حال از یک شبکه بی عیب هم بی نصیب بماند.

شرکت پشتیبانی شبکه

با توجه به مطالبی که در رابطه با اهمیت شبکه در سازمان و اهمیت تخصص و مهارت پشتیبان شبکه گفته شد، مسلماً مهمترین نکته ای که مطرح می شود انتخاب یک شرکت پشتیبانی معتبر و با سابقه است که بتواند بهترین و اصولی ترین خدمات و مشاوره ها را به شرکت ها و سازمان ها ارائه دهد.

یک شرکت پشتیبانی شبکه معتبر و متبهر باید بتواند خدمات زیر را به مشتریان خود ارائه نماید:

  • یک تیم حرفه ای و متخصص را به شبکه سازمان مشتری خود اختصاص دهد تا بتواند عیب یابی و تعمیر انواع سرورها و سیستم های اداری را به خوبی انجام دهد.
  • در نگهداری و پشتیبانی شبکه ، باسابقه باشد و عملکرد خوب و درخشانی از خود نشان داده باشد.
  • برای نصب و تعمیر انواع سیستم ها و سرورها، تجهیزات به روز و کاملی داشته باشد.
  • در زمینه خدمات شبکه و کامپیوتر و ای تی ، مشاوره رایگان و مفید داشته باشد.
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای و شورای عالی انفورماتی باشد.

همه این مواردی که در بالا گفتیم، تنها بخشی از ویژگی های کلینیک ای تی است.

کلینیک ای تی با بهره گیری از کارشناسان و متخصصان خبره و دانش نوین در زمینه توسعه صنعت آی تی، دوربین مداربسته و پشتیبانی شبکه دارای سابقه ای درخشان است. کلینیک ای تی با شعار “تنوع خدمات”، “مهارت بالای کارشناسان” و “پایین ترین قیمت” به ارائه خدمات به مشتریان خود می پردازد و با خدمات بینظیری که ارائه می دهد به یک مرجع و الگو برای همکاران و رقبا تبدیل شده است.

پشتیبانی شبکه در کلینیک ای تی

روند پشتیبانی شبکه در کلینیک ای تی کاملاً مشخص و حساب شده است. بدین ترتیب که به محض اینکه شما با شرکت تماس می گیرید و اعلام مشکل می کنید، (تماس تلفنی یا ارسال تیکت)، مورد شما ثبت می شود و به کارشناس پشتیبانی مربوطه ارجاع داده می شود تا مشکل شما را حل کنند و اگر نیاز باشد تا کارشناس پشتیبانی در محل حاضر شود ، مورد شما در لیست مراجعات تیم پشتیبانی قرار می گیرد و در اسرع وقت کارشناس پشتیبانی در محل حاضر شده و به رفع مشکل می پردازد. کلینیک ای تی تمامی خدماتی را که شما برای پشتیبانی شبکه نیاز دارید، در اختیار شما قرار می دهد و با تیم متخصص و مجرب خود، یک سیستم پشتیبانی شبکه کامل و بی نظیر را برای شما راه اندازی می کند و کلیه خدمات مربوط به نگه داری و پشتیبانی آن را بر عهده می گیرد. بنابراین با خیال راحت پشتیبانی شبکه خود را به کلینیک مجهز ای تی بسپارید.


نوشته شده توسط : | در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۶ ساعت ۱۵ :۲۸ : ۴۶

1 دیدگاه + فرستادن دیدگاه


دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان
کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004 - 2024