منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها
لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین
  قبرس، مقصدی ایده آل برای مهاجرت
  كامپوزيت ونير
  فستیوال های قشم
  معرفی نرم افزارهای مالی و حسابداری پارمیس



پنل اس م اس رایگان

برای آشنایی با بهترین پنل پیامک و پنل تفکیک سن و جنسیت ابتدا باید شما را تا حدودی با اس ام اس‌ های انبوه تبلیغاتی آشنا سازیم در واقع باید گفت که این ام اس‌ های انبوه تبلیغاتی نوعی از تبلیغات پیامکی است که دارای محدوده ی هدف مشخصی می ‌باشد به عبارت دیگر این اس ام اس تبلیغاتی برای قشر خاصی که مدنظر کسب و کار شماست ارسال خواهد شد تا بتوانید به راحتی مشتریان جدیدی به دست آورید و یا اینکه برای مشتریان قدیمی یک نوع یادآوری ایجاد کنید.

در ادامه با نمایندگی پنل پیامک  به انواع پنل های ارسال اس ام اس تبلیغاتی و تاثیر و آن بر کسب و کار شما اشاره خواهیم کرد اگر شما نیز می خواهید یک روش تبلیغاتی گسترده و مطمئن را انتخاب کنید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

پنل های ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه امکانات مختلفی دارند به عنوان مثال می ‌توان پیامک را برای  کد پستی خاص  یا برای سن و جنسیت مشخص و یا در منطقه و محدوده ی مورد نظر ارسال نمود اینکه شما چه جامعه ی هدفی را برای ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده می نمایید کاملاً بستگی به کسب و کار شما دارد، گاهی می ‌توان چندین فیلتر را با یکدیگر استفاده نمود و جامعه ی هدف را تا حد امکان محدودتر نمود.

ارسال پیامک با تفکیک سن و جنسیت

در بسیاری از مشاغل خدماتی و یا فروشگاه های عرضه ی کالا ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت می تواند تا حدود زیادی برای جذب مشتریان جدید تأثیرگذار باشد.

به عنوان مثال اگر شما صاحب یک باشگاه ورزشی مردانه هستید برای جذب مخاطب خود باید جنسیت را طوری انتخاب نمایید که جامعه ی هدف شما حتما آقایان باشند تا بتوانید خدمات خود را به آن ها ارائه دهید در این حالت اگر پیامک شما برای خانم‌ ها ارسال گردد به طور حتم نمی ‌تواند تاثیر چندانی بر افزایش مشتریان شما داشته باشد.

بیایید کمی بیشتر توضیح دهیم، به عنوان دومین مثال فرض کنید شما یک آرایشگاه زنانه دارید و می خواهید برای آرایشگاه خود تبلیغات اس ام اس انبوه داشته باشید در این صورت فرستادن ای ام اس برای جامعه ی هدف خانم ها می ‌توانند تاثیر به سزایی در کسب و کار شما داشته باشد.

در مثال دیگر باید گفت فرض کنید که شما صاحب یک آموزشگاه کنکور می باشید در این صورت داشتن یک جامعه ی هدف با افراد بین سن ۱۸ تا ۲۲ سال می تواند در رونق کسب و کار تاثیر گذار باشد، شاید ارسال پیامک تبلیغاتی برای رده‌ های سنی دیگر نیاز شما را پاسخگو نباشد.

حال شاید این سوال برای شما پیش بیاید که شرکت‌ ها چگونه به لیست سن و جنسیت افراد دست پیدا می کنند، باید بدانید که در هنگام خرید هر سیم کارت اشخاص در تکمیل اطلاعات فرم درخواستی تاریخ تولد و جنسیت خود و همچنین کد پستی و آدرس را وارد می ‌کنند، شرکت‌ های مخابراتی با ثبت این اطلاعات می ‌توانند آن را در اختیار کاربران متقاضی پنل پیامک انبوه تبلیغاتی قرار دهند.

در هنگام ارسال پیامک به جامعه ی هدف شما حتی می ‌توانید فیلتر‌ های بیشتری را اضافه نمایید در ادامه ی این موضوع را با مثالی برای شما باز خواهیم کرد.

فرض کنید شما در محله ی الهیه یک آموزشگاه کنکور دخترانه دارید و می ‌خواهید اس ام اس انبوه جهت تبلیغات ارسال نمایید در این صورت دو فیلتر مشخصی که وجود دارد سن افراد و جنسیت آن‌‌ ها است ولی علاوه بر آن شما می ‌توانید جامعه ی هدف را با استفاده از کد پستی محدود‌ تر کرده و تنها به مناطق الهیه و اطراف آن پیامک تبلیغاتی خود را ارسال نمایید، این یکی از بهترین حالت‌ ها است که با استفاده از آن می ‌توانید جامعه ی هدف را کاملا تخصصی تعیین کنید و هزینه ی تبلیغات خود را به صورت هدفمند مصرف خواهید کرد.

البته ارسال این نوع از پیامک تبلیغاتی محدودیت هایی نیز دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد‌.

ارسال این پیامک ها که به تفکیک سن و جنسیت انجام می گیرد تنها مختص پردیس همراه اول است و فقط در محدوده ی زمانی ۸ صبح تا ۱۹ امکان ارسال پیام تبلیغاتی وجود دارد.

از دیگر محدودیت ها این است که در ارسال پیامک با تفکیک سن و جنسیت شما تنها می ‌توانید به خطوط همراه اول پیامک ارسال نمایید.

ارسال این نوع از پیامک با خط ۵۰۰۰ امکان پذیر می ‌باشد.

از دیگر محدودیت ها این است که شما نمی توانید مطمئن شوید که پیام ارسالی تان به دست مخاطب رسیده است یا خیر یا به عبارت دیگر گزارش دلیوری پیام به دست شما نخواهد رسید.

در مورد شماره تلفن هایی که این خط را در بلک لیست خود قرار داده اند، باید گفت که هزینه ی پیامک ارسالی به آن‌ ها که به دست مخاطب نیز نخواهد رسید، عودت نمی ‌شود.

برای ارسال یک پیامک تبلیغاتی هدفمند اولین چیزی که باید به طور صحیح انتخاب شود جامعه ی هدف است، برای پیدا کردن جامعه ی هدف ابتدا باید در مورد کسب و کار خود سوالاتی را مطرح کنید، به عنوان مثال مهم است در مورد این که شغل شما چه رده ی سنی را مخاطب قرار می ‌دهد آگاه باشید، یا اینکه بدانید جنسیتی که با کسب و کار شما در ارتباط است چیست به عنوان مثال اگر فروشگاه لوازم آرایشی دارید به طور حتم جامعه ی هدف شما خانم‌ هایی هستند که در رده ی سنی نوجوان، جوان یا میانسال قرار دارند.

شما حتی می ‌توانید با استفاده از کد پستی محدوده ی خود را نیز تعیین کنید، مشخصا با وجود گرفتاری‌ ها، ترافیک و مسافت‌ های طولانی کمتر کسی از مناطق دور از شما برای خرید لوازم آرایشی به مغازه ی شما سر می زند، پس بهتر است فیلتر کد پستی را نیز فعال نمایید، در این صورت بهترین جامعه ی هدف جهت تبلیغات اس ام اس انبوه در اختیار شماست.

جمع بندی نهایی مقاله ارسال پیامک با تفکیک سن و جنسیت

 در مقاله ارسال پیامک با تفکیک سن و جنسیت سعی کردیم شما را تا حد امکان با پنل‌ های پیامک انبوه تبلیغاتی آشنا کنیم و یک جامعه تبلیغاتی هدفمند را به شما نشان دهیم، با ذکر چند مثال ساده شما را با ارسال پیامک با تفکیک سن و جنسیت آشنا نمودیم و از مزایا و معایب آن مختصری شرح دادیم، امید است که این اطلاعات بتواند شما را در تصمیم گیری و انجام این تبلیغات کارآمد یاری کند.

البته این نکته را نیز یادآور می ‌شویم که در هنگام تهیه ی پنل‌ های تبلیغاتی دقت کنید شرکتی که پنل را از آن خریداری می ‌نمایید قابلیت ارائه ی چند فیلتر را با هم دارا باشد .در ضمن در مدیر پیامک وبسرویس پنل پیامکی نیز موجود می باشد.

در صورت تمایل برای خرید و ثبت نام سامانه پیامک به وب سایت modirpayamak.com مراجعه نمایید و از کد تخفیف ۳۰ درصدی repor30off استفاده نمایید


نوشته شده توسط : مدیر | در تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۵ ساعت ۱۹ :۴۳ : ۰۵

دیدگاه ها بسته شده اند.


دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان
کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004 - 2024