منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها
لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین
  قبرس، مقصدی ایده آل برای مهاجرت
  كامپوزيت ونير
  فستیوال های قشم
  معرفی نرم افزارهای مالی و حسابداری پارمیس



پنل اس م اس رایگان

فرهنگ و سنت های مالدیو در تور مالدیو

هویت قومی مالدیو، ترکیبی از فرهنگ هایی است که منعکس کننده افرادی است که در جزایر مستقر شده اند و با دین و زبان خودشان را به این جزایر تحمیل کرده اند. اولین مهاجران احتمالا از جنوب هند و سریلانکا بودند. آنها زبان و قومی مربوط به مردمان شبه قاره هند هستند. آنها به لحاظ قومی به عنوان Dhivehis شناخته می شود.

فرهنگ مالدیو به شدت تحت تأثیر نزدیکی جغرافیایی به سریلانکا و جنوب هند است. در تور مالدیو خواهید دید زبان رسمی و مشترک Dhivehi، یک زبان هندو اروپایی با برخی از شباهت ها با زبان Elu، زبان سینالایی باستانی است.

پس از دوره طولانی بودایی در تاریخ مالدیو، معامله گران مسلمان، اسلام سنی را به مردم مالدیو معرفی کردند. در اواسط قرن بیستم، مذهب مردمان مالدیو به اسلام تبدیل شد. از قرن 12 میلادی به بعد هم، از آنجایی که هم مردم مالدیو مسلمان شده بودند، از عربستان در فرهنگ و زبان هم تاثیرات خودش را پذیرفت و این به دلیل سابقه طولانی تجارت بین شرق دور و خاورمیانه بود.

هنر و صنایع دستی

مخلوط کردن فرهنگ ها در هنرهای مالدیوی بسیار دیده می شود.در تور مالدیو موسیقی با یک درام بزرگ محلی به نام Bodu-beru که شبیه به درام آفریقایی است، نواخته می شود. Dhoni که یک قایق ماهیگیری منحصر بفرد در مالدیو است شباهت های قابل ملاحظه ای به dows عربستان – قایق های بادبانی چوبی عربستانی، دارد. آثار هنری عالی و ظریف مالدیوی ها، که در جزئیات پیچیده روی تیرهای چوبی در مساجد عتیقه دیده می شود، نشان دهنده چیزی است که ما از معماری جنوب شرقی آسیا بدست آورده ایم. طرح های هندسی متمایز که در حصیرهای بافته شده از مواد محلی، گلدوزی لباس های سنتی زنان و زیور آلات آنها استفاده می شود، داستان دیگری را که از فرهنگ ناشناخته ای که به جامعه مالدیوی وارد شده است، را به نمایش می گذارد.

سنگ قبرهای زیبای حک شده در برخی از گورستان های قدیمی و حکاکی سنگ های زیبا از Hukuru Miskiiy در ماله، شاهدی بر مهارت های پیچیده و حرفه ای سنگ تراشان مالدیوی در گذشته می باشد. در تور مالدیو خواهید دید مالدیوی ها بسیار هنرمندان ماهری هستند که می توانند قطعات زیبایی را بسازند. اگر چه بسیاری از این مهارت ها نسل به نسل منتقل شده اند و حتی امروزه نیز وجود دارند.

آشپزی مالدیو 

در تور مالدیو غذاهای سنتی مالدیویایی بر اساس سه مورد اصلی و مشتقات آن هستند: نارگیل رنده شده، فشرده کردن نارگیل برای گرفتن شیره آن، یا روغن نارگیل برای غذاهایی که می خواهند سرخ کنند، استفاده می شود. شیر نارگیل جزء ضروری برای جوجه کاری مالدیوی و دیگر غذاها می باشد. ماهی مورد علاقه، ماهی تن Skipjack است، که خشک یا تازه استفاده می شود. اقلام نشاسته ای مانند برنج، تربچه که در Taro (Ala)، سیب زمینی شیرین (kattala) یا تاپیوکا (dandialuvi)، و همچنین میوه هایی مانند نان میوه (bambukeyo) یا پیچ گوشتی (kashikeyo). تربچه و نان میوه را اول می جوشاند و بعد می خورند. میوه کاج پیچی بیشتر پس از برش به برش های نازک، خام خورده می شود.

آب و هوا 

با شرایط آب و هوایی معمولا خشک و دمای تقریبا عالی در تمام طول سال، جاهایی خیلی کمی برای مسافرت رفتن وجود دارد، تور مالدیو از همه جا زیباتر و راحت تر برای مسافرت کردن است.

اساسا هیچ راهی برای پیش بینی آب و هوا وجود ندارد، تنها گزینه این است که تصمیم بگیرید وقتی می خواهید / می توانید سفر کنید و فقط تور مالدیو را بخرید و لذت ببرید! مالدیو بهشت است؛ حتی اگر باران باشد، و اگر چه می تواند و اتفاق می افتد، و باید خیلی بدشانس باشید که بیشتر از سه روز طول بکشد.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

تور بالی مدرن

 رونق گردشگری، که در اوایل دهه 1970 آغاز شد، تغییرات زیادی را به بار آورد و به پیشرفت در جاده ها، ارتباطات راه دور، آموزش و سلامت کمک کرده است. اما همین گردشگری تور بالی دارای تأثیرات نامطلوب محیط زیست و اجتماعی بوده است، فرهنگ منحصر به فرد بالی ثابت شده است که به شدت انعطاف پذیر است. در دهه 1990، مردم بالی عمیقا با گردشگری مخالفت کردند و برخی از تحولات گردشگری بحث برانگیزی وجود دارد که نشان می دهد مردم بالی، نقش فعال تری در توسعه جزیره بالی ایفا می کنند.

بالی، در تور بالی خواهید دید که مانند بسیاری از مکان ها، تحت تاثیر سیاست های جهانی قرار گرفته است. در اکتبر سال 2002، دو انفجار همزمان بمب در کوتا – در یک ناحیه که گردشگر زیادی دارد – بیش از 500 نفر مجروح و یا کشته شده بودند. صنعت توریستی جزیره به شدت ضربه خورد. این مسئله تا سال 2005 بهبود پیدا کرد، تا اینکه در ماه اکتبر سال 2005، بمب گذاری بیشتر شد، هرچند با تلفات کمتر. با این حال، بمب ها باعث کاهش شدید توریست ها شد و بالی را مجبور کردند نقش خود را در ژئوپلتیک (سیاست جغرافیایی) جهان، بهتر بازی کند.

فرهنگ بالی با مذهب و آداب و رسوم منحصر به فرد هندو  

در تور بالی خواهید دید که فرهنگ بالی بسیار پیچیده است و بر اساس مذهب هندو منحصر به فرد می باشد. دین اصلی که در بالی وجود دارد، یک نوع هندوئیسم است که به نام Agama Hindu Dharma شناخته می شود، که خود این مذهب هندو شامل برخی از فرقه های مذهبی است، اما در بالی همه مردم از فرقه، Hindu Ciwa هستند. دو ادیان (هندو و بودایی) از جاوه شروع شده اند و در بعضی از زمان ها، در طول قرن 8 تا 16 از هند گسترش پیدا کرده اند. نماد اصلی هندوئیسم بالی، Swastika یا چرخ خورشید است. اعتقاد مهم این است که عناصر طبیعت تحت تأثیر ارواح قرار گرفته و آرام می شوند. پیشکش ها (Sesajen) از محصولات کشاورزی ساخته شده است. اعتقاد بر این است که کوه Agung جایگاه خدایان و اجدادشان است. از آنجا که به عنوان مادر کوه ها نامیده می شود، به شدت در نز مردمان بالی بسیار مقدس است.

تاریخ مذهب هندو بالی 

دین Bali Hindu Dharma در این جزیره بر اساس سه اصل است: Desa (محل)، Kala (زمان) و Patra (شرایط محیط). پنج ستون ایمان، هندوئیسم را تصدیق می کند.

  • اول: آنها به یک خداوند متعال (Sang Hyang Whidi Wasa) اعتقاد دارند.
  • دوم: آنها به روح به عنوان اصل جهانی زندگی و آگاهی (Atma) معتقدند.
  • سوم، اعتقاد به بهره برداری از اعمال خود هستند (Karma Pala).
  • چهارم، به چرخه زندگی و مرگ و انتقال روح از جسم مرده به جسمی تازه و تکرار زایش و مرگ (Samsara) معتقدند.
  • پنجم، آنها به رهایی از چرخه Samsara با جدایی از حس من ‌بودگی و یکی‌ شدن یا جذب شدن در هستی والاتر (Moksa) قابل دستیابی است.

تشریفات مذهبی هندو بالی 

آیین های مذهبی بالی، شامل مراسم انسانی (Manusa Yadnya)، مراسم مردگان (Pitra Yadnya)، آیین های خدایان یا آیین های معبد (Dewa Yadnya)، آیین های نیروهای شیطانی (Buta Yadnya) و آیین های مقررات (Rsi Yadnya) است. در تور بالی خواهید دید که آب مقدس، آتش، خاکستر، غازها، اردک، تخم مرغ و درخت Dabdab، به عنوان عناصر خالص و پاک مورد استفاده در مراسم هستند.

بالی ها بسیار مذهبی هستند و هیچ روزی بدون پیشکش به خدایان را نمی گذارند. این پیشکش های روزانه – Banten نامیده می شود بخش عمده ای از زندگی مردم بالی است. شما این پیشکش ها را تقریبا در همه جا در هنگامی که در تور بالی هستید، مشاهده خواهید کرد. این پیشکش ها معمولا از گل، سیگار، کوکی ها، برنج و حتی گاهی اوقات پول درست شده است. این عناصر در واقع اینکه چه چیزهایی هستند، به اهمیت چگونگی تهیه و پیشکش کردن آنها مهم نیستند. بنابراین، این پیشکش ها به ارواح خوب برای شادمانی آنها داده می شود، همانطور که این پیشکش ها به ارواح سرگردان و نا آرام برای تسکین آنها داده می شود.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

تور چین

چند واقعیت مهم درباره چین

از هر 5 انسان در جهان، یک نفر چینی است.

چین با جمعیت 1.3 بیلیون، پرجمعیت ترین کشور دنیا است.

در افسانه های چینی، هیولایی که «Nian» یا «سال» نامیده می شود، هر ساله در زمان جشن سال نو بیرون می اید و مردم را می خورد. اگر در زمان سال نو چینی با تور چین به مسافرت کنید، حتما این هیولا را می بینید.

هرساله 20 میلیون درخت قطع می شود تا Chopstick در چین تولید شود.

شبکه اجتماعی Facebook از سال 2009 در چین فیلتر شده است.

کلوچه های شانس چینی، در سان فرانسیسکو در اوایل دهه 1900 ابداع شد.

در تور چین خواهید دید که بعضی از آجرهای دیوار چین با آرد برنج به هم چسبیده شده اند. در زمان سلسله کین (207 تا 221 قبل از میلاد) از آرد برنج به عنوان یک نوع چسب برای چسباندن آجرها به یکدیگر استفاده می کردند.

در دهه های گذشته، چین آنقدر خانه ساخته است که با آن می تواند کل مساحت ژاپن را پر کرد.

کچاپ یا سس گوجه فرنگی، شکل اولیه آن در چین بود که به عنوان سس ماهی و به نام Ke-tsiap بود.

در تور چین خواهید دید که بزرگترین مرکز خرید دنیا در چین است که در حدود 99% آن خالی می باشد.

در سال 2011، در چین 42.5 بیلیون بسته نودل مصرف شد.

در چین بر این باو رهستند که عدد 8 عدد شانس است و به همین دلیل تلفظ آن به زبان چینی به کلمه کامیابی/موفقیت شبیه می باشد.

بازی های المپیک سال 2008 در پکن، تا همین امروز هم به عنوان پر هزینه ترین بازی های المپیک شناخته شده است. در حدود 40 بیلیون دلار آمریکا برای المپیک هزینه شده است.

کاغذ پول در چین، اختراع شده است.

نیمی از خوک های زنده در دنیا در چین زندگی می کنن که میتوانید در تور چین لذت ببرید.

خط های راه آهن در چین، را می توان دو بار دور دنیا پیچید.

تناسخ یا زنده شدن پس از مرگ در بدن فرد دیگری، در چین ممنوع است. برای اینکه پیرو این اعتقاد در چین باشید، باید حتما از دولت اجازه بگیرید.

در غرب چین، آفتاب تا ساعت 10 صبح طلوع نمی کند. رئیس مائو برای اتحاد ملی، اعلام کرد که 5 منطقه زمانی چین باید به یکدیگر بپیوندند.

ورزش ملی چین، تنیس روی میز است.

هر 8000 سرباز در Qin Shi Huang – ارتش سفالین – چهره های متفاوتی با یکدیگر دارند.

طولانی ترین رود در چین Yangzi با 6.275 کیلومتر می باشد که طولانی ترین رود در آسیا هم محسوب می شود.


نوشته شده توسط : | در تاریخ ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ ساعت ۱۱ :۵۴ : ۳۱


دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان
کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004 - 2024