منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها
لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین
  قبرس، مقصدی ایده آل برای مهاجرت
  كامپوزيت ونير
  فستیوال های قشم
  معرفی نرم افزارهای مالی و حسابداری پارمیس



پنل اس م اس رایگان

در این مقاله در رابطه با بهترین نرخ و قیمت و هزینه منصفانه برای کلاس های تدریس خصوصی ریاضی توضیح داده شده است. اگر می خواهید از کلاس های خصوصی ریاضی استفاده نمائید مطالعه این مقاله می تواند برای شما مفید باشد.

یکی از دروسی که برای کلاس های تدریس خصوصی متقاضیان زیادی دارد درس ریاضی است. برای مشاهده لیست مدرسین و اساتیدی که در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارند و برای مشاهده نرخ درخواستی اساتید بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک نمائید. تمام مواردی که به صورت کلی در رابطه با قیمت و نرخ کلاس های تدریس خصوصی گفته شد برای کلاس های خصوصی ریاضی هم صادق است. برای کلاس های خصوصی ریاضی نکته مهمی که باید در نظر گرفته شود این است که چون ریاضی برای یادگیری به زمان نیاز دارد بسیار خوب و حتی لازم و ضروری است که کلاس های خصوصی ریاضی از ابتدای ترم شروع شود. همانطور که گفته شد، چون در ابتدای ترم متقاضی برای کلاس خصوصی کمتر است و اساتید وقت آزاد بیشتری دارند تخفیف بیشتری را هم برای کلاس های خودشان در نظر می گیرند. بنابراین با زودتر هماهنگ کردن کلاس های خصوصی ریاضی هم کلاس ها ارزان تر هماهنگ می شود و هم زمان بیشتری برای حل تمرین و مسئله خواهید داشت و نتیجه بهتری می گیرید. برای درس ریاضی و سایر دروس، مقطع تحصیلی روی نرخ کلاس ها تاثیر می گذارد. به عنوان مثال هزینه تدریس ریاضی دانشگاهی و یا ریاضی مهندسی به نسبت هزینه و قیمت تدریس خصوصی ریاضی دبستان و ابتدایی یا ریاضیات متوسطه بالاتر است.

مدرسینی که سابقه کاری بالاتری دارند و یا دبیر رسمی و معلم رسمی آموزش و پرورش هستند قیمتهای بالاتری را درخواست می کنند. به هر حال بعضی از والدین به دبیرها و معلمین رسمی اعتماد بیشتری می کنند و حاضر هستند قیمت بالاتری را هم پرداخت نمایند. از عوامل موثر دیگر بر قیمت کلاسهای خصوصی ابتدایی و تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی و سایر دروس و مقاطع می توان به شهر محل تدریس اشاره کرد. قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در شهرهای بزرگتر بیشتر است. در شهرهای بزرگتر هم به نسبت وضع مالی مردم بهتر است و هم مشکلات ترافیکی بالاتری وجود دارد و مدرس برای رسیدن به کلاس زمان بیشتری را باید در مسیر باشد. بنابراین قیمت کلاسهای تدریس خصوصی در شهرهای بزرگ بالاتر خواهد بود. به صورت کلی در شهرهای بزرگ هزینه زندگی بالاتر است و در نتیجه قیمت تدریس خصوصی هم بیشتر می باشد. مدرک تحصیلی مدرس تدریس خصوصی، سابقه کاری و تجربه تدریس او، درسی که قرار است تدریس شود و …. عواملی هستند که بر قیمت کلاسهای خصوصی تاثیر می گذارند. بسیاری از اساتید ذکر کرده اند که قیمت کلاس ها به تعداد جلسات و مقطع تحصیلی بستگی دارد. اگر تعداد جلسات بالایی لازم دارید می توانید تقاضای تخفیف بیشتری بکنید. وقتی تعداد جلسات بیشتر می شود معمولا اساتید برای هر جلسه هزینه کمتری را در نظر می گیرند.

از اوایل ترم کلاس ها را شروع کنید: شروع کردن کلاس های خصوصی ریاضی از اوایل ترم مزایای زیادی دارد. اولا چون در طول ترم زمان کافی برای درس خواندن و حل تمرین و مسئله دارید، با برگزاری کلاس ها در طول ترم احتمال خوب نتیجه گرفتن شما بسیار زیاد خواهد شد. در ضمن، اساتید خصوصی ریاضی اوایل ترم سرشان خلوت تر است و در نتیجه با قیمت پایینتر هم کلاس را برای شما برگزار خواهند کرد. استاد ریاضی که در حالت عادی هزنیه 80 هزار تومان را برای کلاس های خودش درخواست می کند اوایل ترم احتمالا با 60 هزار تومان هم کلاس را برگزار خواهد نمود. مشاهده اطلاعات بیشتر

در کنار ریاضی برای درس دیگری با همان استاد کلاس خصوصی داشته باشد: این روش هم در مواردی می تواند موثر باشد. به صورت کلی قاعده این است که به هر میزان تعداد جلسات بالاتری را لازم داشته باشید اساتید تدریس خصوصی معمولا برای هر جلسه نرخ کمتر و ارزان تری را در نظر می گیرند. بنابراین مثلا اگر در کنار ریاضی برای فیزیک هم می خواهید از کلاس های تدریس خصوصی فیزیک استفاده کنید با همان استاد ریاضی کلاس را برگزار کنید تا تعداد جلسات بیشتر شده و نرخ هر جلسه کمتر و ارزان تر در نظر گرفته شود. اگر برای دو جلسه یک استاد 200 هزار تومان درخواست کند احتمالا برای 10 جلسه کلاس خصوصی با 700 هزار تومان هم کلاس برگزار می کند. یعنی با افزایش تعداد جلسات می توانید تخفیف بیشتری بگیرید.

هزینه کلاس های ریاضی به صورت خصوصی در منزل در سال 98  و 99 می تواند از 70 یا 80 هزار تومان تا 150 و 200 هزار تومان و بیشتر متغیر باشد. باید خودتان لیست مدرسین ریاضی را ببینید و استاد مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. توصیه می شود در مرحله اول قیمت کلاس ها را زیاد مد نظر قرار ندهید و از بین اساتید یک استاد خوب با رزومه کاری و سوابق تدریس مناسب انتخاب نمائید. در ادامه می توانید از بین اساتیدی که مشخص کرده اید با معلمی کلاس را هماهنگ کنید که قیمت مناسبتری را ارائه کرده است. اگر کلاس ها به صورت اینترنتی باشد می توانید از استاد تخفیف بگیرید. تعداد زیادی از اساتید قیمت کلاس ها را به صورت توافقی ذکر نموده اند و برای گرفتن قیمت می توانید با خود استاد تماس بگیرید. به عنوان مثال اگر یک استاد ریاضی قیمت هر جلسه را 120000 تومان مشخص کرده است، اگر تعداد جلسات زیادی لازم داشته باشید احتمالا با 100000 تومان و یا حتی 90000 تومان هم کلاس را برگزار خواهد کرد.

کار تدریس خصوصی مانند هر کاری دیگری جنبه خدماتی دارد و مدرسین برای حضور در کلاس وقت و زمان می گذارند. به صورت کلی برای وقت هم نمی توان قیمتی تعیین کرد و در نتیجه مدرسین مختلف با توجه به درسی که تدریس می کنند، مقطع تحصیلی، تعداد جلسات کلاس، زمان و محل برگزاری کلاسها و …. قیمت های مختلفی را ممکن است در نظر داشته باشند. در شهر تهران بحث ترافیک هم مطرح است و در نتیجه یک استاد برای اینکه بتواند در کلاس حاضر شود ممکن است در مسیر رسیدن به کلاس زمان زیادی را لازم باشد در نظر بگیرد. بعضا یک معلم برای حضور در کلاس 1 ساعت و نیمه شاید 2 ساعت در راه باشد. بنابراین در محاسبه هزینه این کلاسها باید این موارد هم در نظر گرفته شود. در همین سایت ایران مدرس وقتی لیست اساتید را مشاهده می کنید ممکن است استادی را ببینید که برای کلاسهای خودش هزینه 20  هزار تومان برای یک جلسه را در نظر گرفته باشد و از طرفی معلم دیگری ممکن است برای همان درس مبلغ 150 هزار تومان را درخواست نماید. البته در سال 99 و 98 حدودا قیمت متوسط کلاسها همان 70 و یا 80 هزار تومان برای یک جلسه کلاس است. البته باید قیمت درخواستی توسط مدرسین را در کنار رزومه و سوابق تدریس ایشان ببینید و در نهایت تصمیم بگیرید که با کدام استاد کلاسها را هماهنگ نمائید. در ایران مدرس شماره تماس مدرسین را به صورت مستقیم می توانید مشاهده نمائید.

پارامترهای مختلفی بر قیمت کلاسهای تدریس خصوصی اثر می گذارد. به عنوان مثال مدرسین و دبیران رسمی آموزش و پرورش برای کلاسهای خصوصی خودشان هزینه بیشتری را در نظر می گیرند. اگر برای شما مهم است که با یک معلم رسمی کلاس داشته باشید می توانید در همین سایت از بین اساتید معلم های رسمی را هم پیدا کنید. با افزایش سابقه کار تدریس خصوصی معمولا اساتید مختلف قیمت کلاسهای خودشان را افزایش می دهند. البته اگر می خواهید از اساتید تخفیف بگیرید می توانید از اوایل ترم کلاسها را با ایشان هماهنگ کنید. چون در اوایل ترم هم اساتیدخوب سرشان خلوت است و هنوز برای شما وقت دارند و هم می توانید از ایشان برای کلاسهای خودتان تخفیف بگیرید و در نهایت حضور در کلاسهای خصوصی ریاضی برای شما ارزانتر تمام خواهد شد. بهترین قیمت و نرخ منصفانه برای کلاس های تدریس خصوصی ریاضی در این مقاله مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


نوشته شده توسط : | در تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ ساعت ۱۰ :۵۳ : ۳۳


دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان
کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004 - 2024