منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها
لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین
  قبرس، مقصدی ایده آل برای مهاجرت
  كامپوزيت ونير
  فستیوال های قشم
  معرفی نرم افزارهای مالی و حسابداری پارمیس



پنل اس م اس رایگان

یکی از انواع خدماتی که پرستار برای بیمار انجام می دهد، سرم درمانی در منزل است. معمولاً افرادی که فشار خون یا قند خون شان کاهش پیدا می کند، به سرم تراپی احتیاج پیدا می کنند. انجام سرم تراپی در منزل حتما باید توسط فرد متخصص و با تجربه صورت بگیرد. اگر سرم تراپی در منزل توسط متخصص صورت نگیرد، مشکلاتی مانند کبودی پوست و اسیب به دیواره رگ ها رخ می دهد. به منظور انجام سرم تراپی در منزل، پرستار، سن بیمار را در نظر می گیرد  و متناسب با آن آنژیکت های مناسب را استفاده می کند تا بیمار درد کمتری را احساس کند. مرکز خدمات درمانی هوم کا، با بهره گیری از کادر مجرب آماده ی خدمت رسانی به شما می باشد.

افراد می توانند با استفاده از خدمات تزریقات در منزل ، مانع از تلف شدن وقت شوند. استفاده از خدمات درمانی مانند سرم در منزل باعث صرفه جویی در هزینه ی رفت و آمد می شود. مهمتر از همه اینکه حرکت کردن برای افراد سالخورده یا بیمارانی که در حال استراحت مطلق هستند، سخت به نظر می آید؛ پس بهتر است که این افراد برای انجام تزریقات از منزل خارج نشوند و در منزل خود سرم تراپی را انجام دهند. یک تیم حرفه ای و متخصص این کار را برای شما در منزل تان انجام می دهد.

انواع سرم

تقریباً هفتاد و پنج درصد از وزن بدن انسان از آب تشکیل می شود، این آب بیشتر در درون سلول ها یا فضای بین و خارج از سلول ها قرار می گیرد. برخی از عوامل، مشکلات و بیماری ها باعث کاهش حجم مایعات بدن می شوند. در این موارد، پزشکان به منظور جبران آب از دست رفته، از سرم استفاده می کنند، سرم ها ممکن است تفاوت هایی داشته باشند و این تفاوت تنها توسط پزشکان و پرستاران تشخیص داده می شود.

سرم ها به 3دسته تقسیم می شوند، سرم های محلول ایزوتونیک، این محلول ها از نظر غلظت مشابه مایعات بدن هستند که برای جبران آب از دست رفته بدن بسیار مناسب هستند. سرم های هایپرتونیک، غلظت این محلول ها از غلظت اسمزی خون بیشتر است و باعث انتقال آب درون سلولی به خارج می شوند. محلول های هیپوتونیک، که غلظت آن ها نسبت به مایعات خون کمتر است و آب را از خارج به داخل سلول هدایت می کنند.

از نظر ترکیبات شیمیایی، سرم ها به طبقه های مختلفی مانند سرم های قندی، نمکی، قندی – نمکی، قلیایی تقسیم می شوند. هر یک از این سرم ها کابرد متفاوتی دارند و در بیماری های مختلف از سرم مخصوص استفاده می شود.

مزیت تزریق سرم نسبت به داروهای خوراکی چیست؟

در ادامه ی این مطلب به بررسی مزایای تزریق سرم نسبت به داروهای خوراکی خواهیم پرداخت. داروهای تزریقی مانند سرم تنها باید توسط تجویز پزشک استفاده شوند و نباید به صورت خودسرانه مصرف شوند.

یکی از مزایای تزریق سرم، تاثیر گذاری بهتر نسبت به برخی از داروها است، مثلاً، بعضی از داروهای خوراکی توسط آنزیم های گوارشی تخریب شده و قبل از اینکه تاثیر بگذارند، از بین میروند. با وجود اینکه استفاده از نوع محلول داروها به شکل سرم، دارو را مستقیماً وارد بدن می کند، نکته ی مهم این است که بعضی از داروها اگر سریع وارد بدن شوند، خطرناک هستند، بنابراین، در این صورت، شکل سرم و تزریقی آن ها استفاده می شود، و چون محلول به تدریج وارد بدن می شود، خطری به همراه ندارد. عده ای از افراد قادر به مصرف داروهای خوراکی نیستند، در این موارد هم سرم تراپی بهترین راه حل است. در مواردی که نیاز به تزریق سرم در منزل دارید، با تماس با هوم کا می توانید از خدمات تزریق در منزل استفاده کرد.

تزریق سرم در چه مواقعی لازم می‌شود؟

سرم در مواقعی استفاده می شود که امکان مصرف مواد غذایی یا نوشیدن آب وجود نداشته باشد. در مواردی مانند خونریزی‌های شدید با افت فشارخون می‌توان برای حفظ فشارخون تا قبل از تهیه خون جایگزین، از سرم‌های نمکی استفاده کرد.

خدمات تزریق سرم در این مواقع صورت می گیرد:

  • در بیمارانی که از قادر به خوردن غذا نیستند؛ سرم به عنوان یک تغذیه حمایتی نیز محسوب می شود؛
  • در بعضی از بیماری ها مانند نارسایی کلیه که بدن از طریق کلیه ها سدیم از دست داده و دچار فقدان این ماده می شود، باید سرم تزریق شود؛
  • به منظور تامین انرژی و تب نیز از سرم استفاده می شود، گاهی اوقات حرارت بدن خیلی بالا می رود و باید با استفاده از روش های دیگر حرارت را کاهش داد تا فرد دچار سکته قلبی نشود؛
  • در صورت کمبود ویتامین ها، سرم برای جبران این کمبود تجویز می شود؛
  • در صورت داشتن عفونت؛
  • در درمان های شیمی درمانی؛
  • در درمان بیماری قلبی.

نکات تزریق سرم در منزل

نکته ی مهم در زمینه ی ارائه ی خدمات در منزل این است که بیمار ممکن است حین تزریق سرم، دچار واکنش های آلرژیک شود. پرستار، وظیفه نظارت بر تغییراتی که ممکن است در بیمار ایجاد شود و مداخله ی فوری برای رفع مشکل را بر عهده دارد. این شرایط باید در نظر گرفته شود:

  • سابقه ی آلرژی بیمار به دارو یا مایع داخل سرم باید سوال شود؛
  • مدت زمان تزریق باید مورد بررسی قرار بگیرد؛
  • باید از دسترسی عروقی اطمینان داشته باشد؛
  • در صورت وجود تورم، قرمزی و درد باید آنژیکت را به قسمت دیگری وارد کند؛
  • قبل از تمام نشدن سرم نباید از خانه خارج شوید.

روش تزریق سرم در منزل

فرآیند تزریق از طریق کاتتر به داخل ورید، که برای درمان بیماری تشخیص داده شده استفاده می شود، پروسه ی سرم تراپی نامیده می شود. در صورت تجویز پزشک، خدماتی از قبیل تزریق سرم برای بیمارانی انجام می شود که مایل به ادامه ی درمان در خانه هستند.

هزینه تزریق سرم در منزل

هزینه تزریق سرم در منزل ممکن است مناسب تر از رجوع به بیمارستان برای انجام این خدمات درمانی باشد. با انتخاب این روش، هزینه های رفت و آمد به بیمارستان کاهش پیدا می کند. دریافت خدمات مراقبتی در منزل، مناسب تر و کم هزینه تر به نظر می رسد.

خدمات تزریق سرم در منزل

یکی از اقدامات پرستاری مرکز هوم کا، ارائه ی خدمات سرم تراپی در منزل است. هدف از تزریق سرم در منزل، اطمینان از این است که بیماران در محیط خانه ی خود و بدون مراجعه به بیمارستان، داروی لازم را دریافت می کنند. تزریق سرم در خانه، دوره ی درمان را کوتاه می کند و باعث صرفه جویی در وقت بستگان بیمار می شود.

خدمات تزریق سرم در منزل، توسط پرستاران متخصص در زمینه ی مراقبت در منزل صورت می گیرد که فارغ التحصیلان رشته ی پرستاری هستند. پرستاران دارای مجوز از وزارت بهداشت به خانه های بیماران مراجعه کرده و اقدامات لازم را انجام می دهند. به شما پیشنهاد می دهیم برای انجام سرم تراپی در منزل با کارشناسان هوم کا تماس بگیرید و این کار را به متخصصان هوم کا بسپارید. در پروسه ی درمان، با ارائه ی خدمات متنوع در کنار شما هستیم. همچنین مجموعه هوم کا علاوه بر خدمت سرم در منزل، خدماتی دیگر از جمله پانسمان در منزل، فیزیوتراپی در منزل، کاردرمانی در منزل و… به شما عزیزان ارائه می دهد.


نوشته شده توسط : | در تاریخ ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ ساعت ۱۷ :۲۶ : ۴۲


دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان
کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004 - 2024