منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها
لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین
  قبرس، مقصدی ایده آل برای مهاجرت
  كامپوزيت ونير
  فستیوال های قشم
  معرفی نرم افزارهای مالی و حسابداری پارمیس



پنل اس م اس رایگان

طراحی وب فرآیند طراحی ظاهر و احساس بصری یک وب سایت است. به عنوان یک طراح وب، شما بر برنامه ریزی تجربه کاربری وب سایت، طرح بندی وایرفریم، سازماندهی محتوا و تصاویر به گونه ای که داستانی را بیان می کند، و طراحی رابط کاربری نهایی تمرکز می کنید. صفحه اصلی شما اولین برداشت شما از جهان است، بنابراین طراحی خوب آن ضروری است. طراحی میتواند ذهنی باشد، اما برای طراحی یک سایت موثر و خوب باید به نکاتی توجه داشت. در این مقاله، به بررسی سفارش سایت فروشگاهی ، طراح سایت و طراحی سایت قنادی می پردازیم.

سفارش سایت فروشگاهی

اول از همه، باید به طراحی وب سایت برای موبایل بپردازیم زیرا امروزه بیشتر مردم از تلفن های همراه خود استفاده می کنند. در نتیجه، طراحی موبایل یک فلسفه طراحی است که هدف آن ایجاد تجربیات بهتر برای کاربران با شروع فرآیند طراحی از کوچکترین صفحه نمایش است: موبایل. طراحی و نمونه‌سازی وب‌سایت‌های خود برای دستگاه‌های تلفن همراه ابتدا به شما کمک می‌کند تا اطمینان حاصل کنید که تجربه کاربر شما در هر صفحه نمایش دستگاه یکپارچه است. به‌جای طراحی طرح‌بندی رابط کاربری برای تجربه وب‌سایت دسک‌تاپ، ابتدا نحوه ظاهر آن را در تلفن همراه طراحی و نمونه‌سازی کنید. سپس به سراغ نسخه‌های بزرگ‌تر مانند تبلت و دسکتاپ بروید.

مفهوم طراحی اولین موبایل برای اولین بار در سال 2010 مطرح شد، زمانی که اریک اشمیت، مدیرعامل گوگل در آن زمان، در کنفرانسی اعلام کرد که این شرکت بیشتر بر روی کاربران تلفن همراه در شیوه های طراحی خود تمرکز خواهد کرد. آنچه در حال حاضر واقعاً مهم است، درست کردن معماری موبایل است. موبایل در نهایت راهی خواهد بود که بیشتر خدمات خود را ارائه می کنید. به روشی که من دوست دارم آن را بیان کنم، پاسخ همیشه باید اول از همه تلفن همراه باشد. همیشه باید بهترین تیم و بهترین برنامه خود را روی اپلیکیشن موبایل خود قرار دهید.

طراحی موبایل بسیار محدودتر است. شما برای یک صفحه نمایش کوچکتر طراحی می کنید و فقط می توانید عناصر زیادی را در یک صفحه قرار دهید. ابتدا با طراحی برای موبایل، باید فقط آنچه را که برای کاربران شما کاملا ضروری است انتخاب کنید و بقیه را کنار بگذارید. همانطور که طراحی را برای صفحه نمایش های بزرگتر گسترش می دهید و تطبیق می دهید، می توانید اطلاعات بیشتری را ارائه دهید، اما دقیقاً می دانید که ابتدا باید چه چیزی را وارد کنید.

طراح سایت

طراح سایت کسی یا گروهی است که به طراحی وب سایت های متفاوت می پردازد. اینکه فرد یا تیم مناسب را برای طراحی وب سایت خود پیدا کنید از اهمیت بالایی برخوردار است. در نتیجه، به معرفی یک گروه طراحی وب سایت به نام ایران سایت میپردازیم که خدماتی این چنینی را به مشتریان ارائه میدهد.

یکی از نکاتی که طراح وب سایت باید به آن بپردازد، فضای منفی است؛ اصطلاحی که در میان طراح ها و گرافیست ها کاربرد دارد.

متعادل کردن فضای منفی

فضای منفی که به عنوان فضای سفید نیز شناخته می شود، یک مهارت آموخته شده در طراحی است. طراحان جدید ممکن است از صفحه خالی مرغوب شوند، اما طراحی به معنای پر کردن فضا با اطلاعات و گرافیک تا حد ممکن نیست. درعوض، از تایپوگرافی، تصاویر و فضای نگاتیو به منظور جلب توجه کاربر و ایجاد یک تجربه یکپارچه استفاده کنید.در اینجا یک مثال از فضای منفی و مثبت را می توان با هم برای تغییر تمرکز یک طراحی استفاده کرد. هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد. اما بسته به هدف طراحی خود، ممکن است بخواهید به سمت فضای منفی بیشتری متمایل شوید.

طراحی سایت قنادی

برای اینکه وب سایتی طراحی کنید که مناسب کسب و کارهای قنادی ها باشد، باید تمرکز بر روی محصولات متفاوت و قیمت آنها باشد. همچنین ذکر کردن مشخصات محصولات و زمان تحویل دادن آن به مشتری نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید

با طراحی گرافیک خود در اندازه مناسب و مقیاس بندی مناسب تصاویر، از تصاویر تار و پیکسلی خودداری کنید. فقط از اعداد پیکسل کامل استفاده کنید.

سازماندهی سلسله مراتب

سلسله مراتب نحوه نشان دادن اهمیت عناصر خاص در یک صفحه یا وب سایت است. از طریق عناصر طراحی مانند مقیاس، رنگ، کنتراست، تراز، تکرار و فضا می‌توانید به یک سلسله مراتب واضح دست پیدا کنید و به هدایت کاربر به یک نتیجه کمک کنید. چه سرفصل باشد یا یک فراخوان برای اقدام، ابتدا تصمیم بگیرید که چه چیزی برای کاربر مهم است که ببیند. ابتدا یک هدف داشته باشید سپس از طراحی برای حل مشکل استفاده کنید.

وقتی نوبت به طراحی برای وب می‌رسد، مهم است که مسیر روشنی برای یک دعوت به اقدام داشته باشید. بسیاری از اوقات مشتری از شما می خواهد که دکمه های بیشتری را اضافه کنید، آنها را بزرگتر کنید، آنها را قرمز کنید یا فقط آنها را برجسته تر کنید. این به شما به عنوان طراح بستگی دارد که این تصمیمات را بگیرید. از مهارت های طراحی خود برای سازماندهی محتوای یک وب سایت به شیوه ای موثر استفاده کنید. طراحی خوب ساده است. وقتی شک دارید، به سمت کمتر متمایل شوید.

طراحی وب سایت می توانید کاری سخت و در عین حال قابل فهم باشد. هرچند برای اینکه وب سایتی را در اسرع وقت بخواهید بسازید، با همه جزئیاتی که میخواهید، ممکن است کاری ناممکن باشد. در همین راستا، میتوانید سفارش های خود را به وب سایت iransite.com بدهید و با خیال راحت وب سایت مورد نظر خود را از آنها تحویل بگیرید.


نوشته شده توسط : | در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۳ ساعت ۱۹ :۴۷ : ۰۲


دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان
کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004 - 2024