منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها
لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین
  قبرس، مقصدی ایده آل برای مهاجرت
  كامپوزيت ونير
  فستیوال های قشم
  معرفی نرم افزارهای مالی و حسابداری پارمیس



پنل اس م اس رایگان

حتما اسم قفل‌های دیجیتال را شنیده‌اید. تاقبل از این قفل‌های دیجیتال بیشتر برای اداره‌ها و هتل‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفتند؛ اما این روزها که بازار گجت‌های هوشمند خانگی بسیار داغ شده است، کاربران تمایل زیادی برای نصب قفل‌های دیجیتال در منازلشان از خود نشان می‌هند. اما بیایید با هم بررسی کنیم که اصلا کاربردقفل دیجیتال چیست و چه تفاوتی با قفل‌های سنتی دارد.

قفل‌ سنتی: قدیمی‌ پردردسر

تابحال چندبار پیش آمده است که کلید خانه را  جا بگذارید و پشت در بمانید تا کسی به شما کلید برساند؟ حتی حواس‌جمع‌ترین آدم‌ها هم این تجربه ناخوشایند را داشته‌اند. تازه این‌ها به کنار، امیدوارم که خوش‌شانس بوده باشید و تجربه گم کردن کلید را نداشته باشید.

یک اعتقاد قدیمی عجیب بین خانواده‌های ایرانی وجود دارد که همگی فکر می‌کنند اگر کلید خانه گم شد، حتما یک دزد آن را پیدا می‌کند. عجیب‌تر آنکه فکر می‌کنند که دزد می‌تواند دقیقا حدس بزند که این کلید برای کدام خانه است و با دوستانش به حساب موجودی خانه خواهند رسید. البته این توهم توطئه یک پیشینه ذهنی قدرتمند دارد و آنهم باهوش بودن دزدهای ایرانی است!

چاره چیست؟

جذاب‌ترین راه‌حلی که می‌توان برای ازبین بردن مشکلات قفل‌های قدیمی و سنتی به‌کار برد، تعویض قفل‌های سنتی و جایگزینی قفل هوشمند با آن‌ها است. اما قفل الکترونیک هوشمند چیست؟

قفل الکترونیک، یکی از پرطرفدارترین گجت‌های هوشمند است که به صورت گسترده در ادارات، هتل‌ها و منازل مسکونی مورد استفاده می‌گیرد. این قفل‌ها می‌توانند روی انواع درب نصب شوند و با روش‌های متنوعی باز شوند. امنیت بالای این قفل‌ها و روش‌های متنوع باز شدنشان به اضافه امکانات متنوعی که برای مدیریت امنیت و نظارت بر ورود و خروج در اختیار کاربران قرار می‌دهند، باعث محبوبیت این قفل‌ها شده است.

چرا قفل دیجیتال بخریم؟

استفاده از قفل هوشمند مزایای زیادی دارد. اگر هنوز برای خرید قفل الکترونیک مردد هستید، در ادامه با ما همراه باشید تا از مزایای این گجت جذاب و کاربردی بیشتر بدانید:

مزایای استفاده از قفل‌های دیجیتال

-1امنیت بسیار بالا

قفل‌های الکترونیک با استفاده از سیستم‌های پیچیده امنیتی تقریبا غیرقابل هک و نفوذ هستند و خیال مشتری را از بابت ورود به خانه راحت می‌کنند.

-2کنترل ورود و خروج

سیستم هوشمند قفل‌های هوشمند اطلاعات ورود و خروج را به کاربران مخابره می‌کند و کاربران از هر مسافتی می‌توانند ورود و خروج به محل مورد نظر را کنترل کنند.

-3کاربری آسان

قفل‌های دیجیتال علاوه بر طراحی زیبا کاربری بسیار آسانی دارند و متناسب با توانایی افراد، دسترسی متفاوت به آن‌ها می‌دهد تا به سادگی لمس سنسور درب را باز کنند.

-4هشدارهای امنیتی

قفل‌های الکترونیک در مواقع ورود تهاجمی به محل موردنظر آژیر می‌کشند و کاربران را از ورود افراد مهاجم باخبر می‌کنند. این قفل‌ها به سنسور حرارتی هم مجهز هستند که در مواقع آتش‌سوزی هشدار حریق صادر می‌کنند.

-5امکان اعمال تنظیمات دلخواه برای مواقع خاص

شما می‌توانید قبل از ترک طولانی‌مدت محل موردنظر، با اعمال تنظیمات امنیتی بیشتر، ضریب امنیت مکان موردنظرتان را افزایش دهید. همچنین می‌توانید در مواقع بحرانی مانند سیل و زلزله، با یک فرمان ساده تمام قفل‌ها را غیرفعال کنید.

کدام قفل دیجیتال را بخریم؟

همگی برندهای موجود در بازار ایران نکات مثبت و منفی زیادی دارند که با جستجویی ساده میان نظرات کاربران می‌توانید از آن‌ها سر دربیاورید. شما می‌توانید هزینه زیادی برای یک قفل صاحب‌نام مانند یال بپردازید و خدمات محدودی دریافت کنید، در عوض خیالتان راحت باشد که از برند صاحب‌نامی خرید کرده‌اید.

از طرفی برندی چینی مانند سوهومایل وجود دارد که علی‌رغم قیمت مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی از فناوری مناسبی برخوردار نیست و امکانات جذابی را برایتان نخواهد داشت.

البته همگی این برندها می‌توانند انتظارات کاربران را برآورده کنند و قطعاً در این مسئله موفق عمل کرده‌اند؛ وگرنه به برندهای صاحب‌نام قفل دیجیتال تبدیل نمی‌شدند. همه‌چیز به شما بستگی دارد. به اینکه اولویتتان برای تهیه یک قفل دیجیتال چیست و از آن چه انتظاری دارید؟

اما در یک نمای کلی، با توجه به وضعیت فعلی اقتصادی، می‌توان گزینه‌هایی را پیدا کرد که محبوبیت عمومی بالایی داشته باشند و بتوانند هر کاربر با هر سطح سلیقه را راضی کنند.

در حال حاضر برچسب محبوب‌ترین قفل‌های دیجیتال بازار ایران به محصولات کره جنوبی تعلق می‌گیرد. این کشور شرق آسیایی یکی از پیشروترین بازارهای قفل دیجیتال در آسیا را در دست دارد و محصولات متنوعی را روانه بازار کشور ما کرده است.

از میان قفل‌های دیجیتال تولید این کشور، قفل دیجیتال یوکا و سامسونگ، بیشترین درجه محبوبیت و اعتبار را دارا هستند. این قفل‌ها در عین صرفه اقتصادی نسبت به رقبای اروپایی و آمریکایی خود، با فناوری‌های پیشرفته و گستره امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می‌دهند، یکی از بهترین گزینه‌های حال حاضر در بازار ایران محسوب می‌شوند.

یوکا با بیشتر از بیست سال سابقه فعالیت و نمایندگی فروش در ایران، خیال مشتریان را از بابت خدمات پس از فروش و گارانتی راحت کرده است. ضمن اینکه یوکا به‌صورت تخصصی در تولید و توسعه فناوری قفل‌های دیجیتال فعال است و این خصوصیت به یوکا برتری می‌بخشد. البته قفل دیجیتال یوکا در بازارهای بین‌المللی هم رقیب سرسختی برای محصولات آمریکایی و اروپایی محسوب می‌شود.

فناوری موجود در قفل‌های دیجیتال یوکا بعد از بیست سال فعالیت در ایران، با معماری بومی ایران سازگار شده است و این فناوری بومی‌شده، تجربه دل‌پذیرتری در استفاده از قفل‌های دیجیتال به مشتریان ارائه می‌دهد. این ویژگی در کمتر قفل دیجیتال خارجی حاضر در ایران دیده می‌شود و در نوع خود بسیار قابل‌توجه است.

درعین‌حال، تمام انتظاراتی که مشتری از یک قفل دیجیتال دارد را می‌تواند در قفل‌های یوکا و مدل‌های متعدد آن پیدا کند.

 ضمن اینکه کاربران با خرید قفل‌های یوکا از پوشش گسترده نمایندگی و خدمات پس از فروش و ضمانت تعمیرات قفل‌های الکترونیک یوکا بهره‌مند خواهند شد که این مسئله باعث اطمینان خاطر آن‌ها در خرید خواهد بود.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر از قفل‌های هوشمند یوکا، به وبسایت نمایندگی فروش به آدرس www.yuccahq.com مراجعه کنید.


نوشته شده توسط : | در تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ ساعت ۱۷ :۱۳ : ۱۳


دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان
کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004 - 2024