منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها
لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین
  قبرس، مقصدی ایده آل برای مهاجرت
  كامپوزيت ونير
  فستیوال های قشم
  معرفی نرم افزارهای مالی و حسابداری پارمیس



پنل اس م اس رایگان

ارائه خدمات درمانی در منزل یکی از بهترین راه‌حل‌‌ها برای افرادی است که می‌بایست تحت مراقبت باشند یا اینکه ترجیح می‌دهند در منزل شخصی خودشان خدمات را دریافت کنند. خدمات درمانی مثل پرستار سالمند در منزل به دلیل امکان افزایش بهره وری خدمات و حتی مقرون به صرفه بودن آن یکی از بهترین گزینه‌ها برای آسایش بیشتر در خانه است. این خدمات برای سالمندانی که در منزل به کمک، هم نشینی و خدمات درمانی احتیاج دارند بسیار مفید است. در ادامه مزایای این نوع از خدمات درمانی را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

منظور از خدمات درمانی در خانه برای سالمندان چیست؟

طبق شواهد موجود پس از 35 سالگی با هر سال با افزایش سن میزان خاصی از ظرفیت فرد کاهش می‌یابد. بنابراین سالمندان ممکن است با مشکلات زیادی مواجه شوند که زندگی روزمره را برای آنها دشوار می‌کند. خدماتی مثل پرستار سالمند در منزل یا فیزیوتراپی در منزل غرب تهران، با تامین آسایش سالمندان می‌تواند به ارتقای سطح زندگی آنها کمک کند.

معمولا خدمات درمانی سالمندان در خانه با توجه به نیازهای فرد صورت می‌گیرد؛ کمک به تهیه رژیم غذایی سالم، خدمات بالینی، کمک و نظارت به مصرف داروها،‌ افزایش فعالیت حرکتی و … از این خدمات هستند. مراکز خدمات درمانی در منزل از طریق نیروهای آموزش دیده و مجرب خود این خدمات را به راحت‌ترین روش در اختیار سالمندان قرار می‌دهند تا این افراد نیز بتوانند به راحتی به زندگی خود ادامه دهند و امیدشان را حفظ کنند.

مراقبت از سالمند در منزل

انواع خدمات درمانی و مراقبتی سالمندان در منزل

همانطور که گفتیم خدمات درمانی در منزل برای سالمندان با توجه به نیاز آنها صورت می‌گیرد. این مراقبت‌ها ممکن است تنها به مراقبت‌های پرستاری محدود شده یا اینکه خدمات تخصصی پزشکی، تشخیصی و درمانی نیز مورد استفاده قرار بگیرد. متداول‌ترین خدمات درمانی در منزل برای سالمندان شامل:

خدمات پزشکی در منزل: پزشک می‌تواند برای تشخیص و درمان به منزل سالمند بیمار مراجعه کند و با یک ویزیت کامل بهترین درمان را انتخاب کند.

خدمات پرستاری در منزل: پرستاری در منزل رایج ترین خدمات درمانی در  برای سالمندان است که بسته به برنامه پزشک انجام می‌شود. مراقبت‌های پرستار ممکن است شامل پانسمان، تزریق داروها،‌ نظارت بر علائم حیاتی و سلامت عمومی،‌کنترل درد، آرامش روحی، همراهی و مصاحبت و … باشد.

خدمات طب سنتی در منزل: سالمندان و سایر افراد می‌توانند از خدمات رایج طب سنتی مثل حجامت در منزل بهره ببرند تا با توجه به شرایط خود از مزایای این خدمات محروم نشوند.

نگهداری از سالمند در منزل

آزمایشات در منزل: سالمندان ممکن است برای حفظ سلامتی خود به آزمایشات و فرایندهای تشخیصی متفاوتی احتیاج داشته باشند. مواردی مثل سونوگرافی در منزل، اکو قلب،‌نوار قلب، عکس برداری و حتی آزمایش خون در منزل غرب تهران را می‌توان از این طریق دریافت کرد. تکنیسین یا متخصص پزشکی تجهیزات لازم را به همراه خود به منزل سالمند برده و با دقت کامل این آزمایشات را انجام می‌دهد.

خدمات کمک درمانی در منزل: خدماتی مثل فیزیوتراپی در منزل غرب تهران،‌گفتار درمانی، کاردرمانی،‌توانبخشی و … را نیز می‌توان در منزل به سالمندان ارائه کرد. در این تکنیک‌ها فرد متخصص با ارائه یک برنامه درمانی منظم، به منزل فرد مراجعه کرده و این خدمات را با صبر و دقت بالا ارائه می‌کند.

مزایای خدمات درمانی در منزل سالمندان

همانطور که گفتیم خدمات درمانی در منزل سالمندان به دلیل مزایای خاص خود از محبوبیت بالایی برخوردار است. مهم‌ترین مزایای ارائه این خدمات در منزل شامل:

  • آسایش سالمندان: برای یک فرد سالمند دشوار است که خدمات درمانی و مراقبتی را هر بار با مراجعه به مراکز درمانی دریافت کند. بنابراین تنها با کمک پرستار در منزل می‌توان انواع خدمات را با بالاترین کیفیت ارائه کرد و در این صورت نیازی به رفت و آمد و تحمل سختی‌های سالمندی نیست.
  • کاهش رفت و آمد: با دریافت خدمات درمانی در منزل سالمندان دیگر احتیاجی به رفت و آمد در مسیرهای شلوغ و پر ترافیک نیست؛ از آنجایی که تنوع این خدمات بالاست،‌حتی مواردی مثل حجامت در منزل نیز بدون نیاز به رفت و آمد دریافت می‌شود.
  • کاهش هزینه‌ها: با ارائه خدمات مراقبتی و درمانی در منزل، علاوه بر اینکه آسودگی فرد تامین می‌شود، هزینه‌ها و اتلاف وقت نیز کاهش می‌یابد. از آنجایی که مراجعه به مراکز درمانی هزینه‌های پنهانی مثل اتلاف وقت، به تعویق افتادن برنامه‌ها و حمل و نقل دارد، نهایتا دریافت این خدمات در منزل بسیار به صرفه‌تر است.
  • همراهی با سالمندان: معمولا سالمندان به دلیل آسیب پذیری بیشتری که دارند، با افزایش فعالیت‌های اجتماعی و احساس همراهی حس بهتری خواهند داشت. پرستار در منزل می‌تواند به پیاده روی، کتاب خوانی،‌ صرف غذا، تماشای فیلم و … کمک کند تا سالمند احساس بهتری نسبت به زندگی خود داشته باشد.
  • انجام کارهای روتین در منزل: سالمندان معمولا در انجام کارهایی مثل پخت و پز، خرید، تمیز کردن منزل، شستشوی ظروف و … با چالش مواجه می‌شوند. شما می‌توانید با دریافت خدمات در منزل، بدون حضور سایر افراد این چالش‌ها را حل کنید.
  • نتایج درمانی بهتر: زمانی که خدمات درمانی در منزل دریافت می‌شوند،‌ از آنجایی که متخصص زمان بیشتری بر روی سالمند می‌گذارد و تمرکز بهتری دارد، خدمات درمانی باکیفیت‌تر خواهند بود. علاوه بر اینکه محیط خانه و خانواده بر روحیه فرد موثر است،‌ پیگیری‌های دقیق،‌سرعت عمل بالا،‌ استفاده از تجهیزات مناسب و … باعث بهبود بهره وری خدمات می‌شود.

بنابراین دریافت خدمات درمانی در منزل به خصوص برای سالمندان از هر نظر کاربردی‌تر و باکیفیت‌تر بوده و سرعت بهبود بیماری‌ها را نیز افزایش می‌دهد. شما می‌توانید این خدمات را در هر کجای شهر تهران و با به صرفه‌ترین هزینه ممکن دریافت کنید.

 


نوشته شده توسط : | در تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ ساعت ۱۵ :۰۰ : ۱۴


دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان
کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004 - 2024