منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها
لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین
  قبرس، مقصدی ایده آل برای مهاجرت
  كامپوزيت ونير
  فستیوال های قشم
  معرفی نرم افزارهای مالی و حسابداری پارمیس



پنل اس م اس رایگان

یکی از مقدس ترین اموری که در اسلام بسیار به آن سفارش شده است، ازدواج است. ازدواج پیوند دوستی و مروت بین زن و شوهر است. آنها با هم پیمان می بندند که خانه و خانواده ای آرام و خوشبخت بسازند و فرزندانی سالم و صالح را در دامان این خانواده بپرورانند. در میان تمام جوامع بشری، خانواده بیشترین نقش را در سعادت و خوشبختی و یا شقاوت و بدبختی اعضای خود دارد. به همین دلیل است که نهاد خانواده تا این اندازه در اسلام محترم شمرده شده است. ازدواح و تشکیل خانواده از دید اسلام دارای فواید بیشماری است. از جمله اینکه ازدواج آرامشی را در دل زن و شوهر ایجاد می کند و جسم و روح آنها را به دور از تلاطم های درونی و بیرونی به ساحل آرامش می برد و آنها را از گناه مصون می دارد و به عفت دعوت می کند. ازدواج همچنین انس و محبتی را بین زن و شوهر جاری می کند که شاید هیچ چیزی قادر به گسستن آن نباشد.

ازدواج سبب می شود تا دختر و پسری کاملاً بیگانه، با یکدیگر پیوند ببندند و از کانون گرم خانواده خود خارج شده و در کنار همسرشان یک آشیانه پر از عشق و دوستی بسازند. ازدواج به نوعی شروع مسئولیت پذیری برای زن و مرد است. آنها در قبال آرامش هم، آرامش فرزندانشان و ایجاد محیطی امن برای تمام اعضا، مسئول هستند و چه مسئولیتی شیرین تر از این.

بزرگترین مشکل جوانان برای ازدواج

در سر راه ازدواج جوانان سختی ها و مشکلات بسیاری وجود دارد که یکی از رایج ترین و مهمترین آنها، مسائل مالی است. همه ما با گرانی های این روزها درگیر هستیم و با آنها دسته و پنجه نرم می کنیم، اما شرایط برای جوانانی که در آستانه ازدواج هستند، کمی پیچیده تر است. تهیه جهیزیه، برگزاری مراسم عقد و عروسی، اجاره یا خرید خانه، خرید های مربوط به عروسی و … همه و همه جزء مخارجی هستند که برای ازدواج لازم و گاهی ضروری هستند.

یکی از پیام هایی که از آیه 32 سوره مبارکه نور برداشت می شود این است که: خانواده و جامعه، مسئول ازدواج افراد بى‏‌همسر است. بنابراین در اینجا هم برای حل مشکلات مالی مربوط به ازدواج، لازم است تا خانواده و جامعه وارد عمل شوند.

همانطور که پیش تر اشاره کردیم، خانواده یک رکن مهم است و مطابق با دستورات دینمان، همه فرزندان ایران، در دامان خانواده هایی متدین و با اخلاق پرورش یافته اند، بنابراین، خانواده ها در حد توان، از جوان خود حمایت می کنند و نیازهای مالی آنها را تا حدودی برطرف می کنند.

جامعه اسلامی ما هم به فکر جوانان خود می باشد و با مقوله ای به نام “وام ازدواج” پشتیبان و یاری رسان آنها است.

میزان وام ازدواج در سال 1400 بین 70 تا 100 میلیون تومان برای هر زوج است و با توجه به شرایط اقتصادی کشور و گرانی های موجود ممکن است این مقدار از وام افزایش هم بیابد. برای ثبت نام وام ازدواج نیاز به مقدمات بیشماری است که از پیدا کردن ضامن شروع شده و با مراجعه چندین باره به بانک و بررسی منابع اختصاص یافته به بانک هم ممکن است پایان نگیرد. به همین دلیل امروز می خواهیم یک روش آسان و کارآمد برای دریافت وام ازدواج را به شما معرفی نماییم و آن هم ثبت نام در سامانه ای معتبر برای دریافت وام ازدواج است.

ثبت نام و دریافت فوری وام ازدواج چگونه ممکن است؟

با توجه به اهمیتی که وام ازدواج برای کمک به جوانان و خانواده هایشان دارد، غالباً یکی از اولین اقداماتی که بعد از عقد صورت می گیرد ثبت نام برای وام است. این ثبت نام بسیار مهم است و باید با سرعت و دقتی بالا انجام شود. برای این منظور شما ابتدا بایستی به بانک مراجعه نمایید و سپس در صف انتظار باشید تا در موعد مقرر به بانک مراجعه نموده و سایر اقدامات را انجام دهید که همه اینها پروسه ای زمان بر است که نیاز به صبر و پشتکاری بالا دارد و اگر در مرحله ای تاخیر داشته باشید، نوبت شما به دیگران واگذار خواهد شد.

اما نگران نباشید! “جنوب سافت” یک راه حل خوب برای مشکل شماست!

اگر شما توان، حوصله و زمان لازم برای دریافت وام را ندارید تنها کافی است تا در سامانه جنوب سافت به آدرس http://jonobsoft.com بروید و ثبت نام خود را انجام دهید. سامانه تخصصی جنوب سافت، تمام مراحل مربوط به ثبت نام و مراحل اداری دریافت وام شما را پیگیری می نماید. اینکه از چه شهر یا روستایی هستید هیچ تفاوتی ندارد و شما از سراسر کشور می توانید در این سامانه ثبت نام کنید و وام خود را دریافت نمایید.

کارشناسان جنوب سافت، مطابق عقیده و باور قلبی خود پیرامون اهمیت ازدواج بر آن شدند تا این سامانه را برای کمک به جوانان در آستانه ازدواج طراحی و اجرا نمایند و بدین ترتیب باری سنگین را از روی دوش آنها بردارند. اکثر ثبت نامی های این سامانه در زمانی کمتر از یک ماه، وام خود را دریافت می نمایند اما باز هم این بازه زمانی به سیاست های بانکی و افراد حاضر در نوبت بستگی دارد.

برای بهره مندی از امکانات این سامانه، و ثبت نام وام ازدواج، تنها کافی است تا هر یک از زوجین به صورت جداگانه به این سامانه وارد شده و با انتخاب گزینه “ثبت نام” و ارائه اطلاعات لازم، ثبت نام خود را تکمیل نموده یک کد پیگیری را دریافت نمایند. این سامانه به صورت سریع و آنی اطلاعات شما را به بانک مرکزی ارسال می نماید و سپس در موعد معین و بعد از تخصیص اعتبار لازم به بانک انتخابی، سایت جنوب سافت، شما را به بانک عامل هدایت می نماید و شما می توانند با مراجعه به بانک وام خود را دریافت نمایند. و بدین ترتیب شما در کمترین زمان ممکن وام خود را دریافت نموده اید و در زمان و هزینه خود صرفه جویی کرده اید و علاوه بر همه اینها، کارشناسان معتبر و معتمد این سامانه، در تمامی مراحل پشتیبان شما هستند و خدمات مشاوره ای به شما ارائه خواهند نمود. نماد اعتماد این سایت هم مهر تاییدی بر فعالیت درست و هدفمند آنهاست.


نوشته شده توسط : | در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ ساعت ۱۹ :۴۱ : ۵۵


دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان
کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004 - 2024