منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها
لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین
  قبرس، مقصدی ایده آل برای مهاجرت
  كامپوزيت ونير
  فستیوال های قشم
  معرفی نرم افزارهای مالی و حسابداری پارمیس



پنل اس م اس رایگان

در این مطلب قرار است بررسی کنیم که اخذ ویزای بازنشستگی پرتغال به چه صورت است؟ توضیح می دهیم که چه کسانی می تواند ویزای بازنشستگی پرتغال را بگیرند؟ حقوق بازنشستگی را انتقال دهد و شرایط قوانین اقامت و مالیات بازنشستگی کشور پرتغال را داشته باشد؟

شما کدام را ترجیح میدهید خرید ملک در کانادا و یا خرید ملک در پرتغال؟

پرتغال به خاطر شرایط اقلیمی دلپذیر، سواحل زیبا و قیمت های معقول ملک در کشور پرتغال ، خارجی های بسیاری به دنبال بازنشستگی در این کشور هستند. پرتغال جاهای زیادی برای زندگی دارد، از روستاهای ماهیگیری گرفته تا شهرهای شلوغ کنار رودخانه. با این وجود، منطقه ساحلی خیره کننده الگاروه بسیاری از مهاجران آمریکا و بریتانیایی را که برای بازنشستگی پرتغال را انتخاب کرده اند، جذب خود نموده است. این منطقه خدمات انگلیسی زبان بسیاری از انجام تمام کارهای روند بازنشستگی در پرتغال فراهم می آورد، از املاک تا مالیات و قوانین مهاجرت پرتغال.

معرفی بازنشستگی در پرتغال

از سال 2009، تغییرات در قوانین مالیات بازنشستگی پرتغال این کشور را برای خارجی هایی که قصد بازنشسته شدن در پرتغال دارند، جذاب تر کرده است. پرتغال اغلب به عنوان یکی از بهترین مکان ها برای بازنشستگی در خارج از کشور محسوب می شود و CNN و Forbes منطقه الگاوره را یکی از بهترین نقطه دنیا برای بازنشستگی معرفی می کنند. هزینه زندگی در این منطقه 1500-700 دلار در ماه در شهرهای کوچک، یا حدود 2200 دلار برای شهرهای بزرگ مثل لیسبون برآورد شده است.

در این راهنمای بازنشستگی در پرتغال، جنبه های مهمی توضیح داده می شود که افراد قبل از بازنشستگی در پرتغال باید به آن توجه نمایند، از جمله: قوانین اقامت بازنشستگی در پرتغال، سن بازنشستگی در پرتغال، موارد مالیاتی بازنشستگی در پرتغال نسبت به کشور دیگر.

چه کسی می تواند در پرتغال بازنشسته شود؟

برای شهروندان اتحادیه اروپا، بازنشستگی در پرتغال تقریباً راحت است، زیرا می توانند خیلی راحت درخواست اقامت داده و مثل شهروندان بومی از مزایای زندگی در پرتغال استفاده کنند. شهروندان اتحادیه اروپا از هر دفتر منطقه ای مربوط به خدمات مهاجرت پرتغال یا SEF می توانند درخواست مجوز کنند.

تحت قانون اقامت بازنشستگی پرتغال، شهروندان غیراتحادیه اروپا که قصد بازنشستگی در پرتغال دارند، باید درخواست مجوز اقامت خود را به دفتر کنسول پرتغال در کشور میزبان، پیش از مهاجرت به پرتغال، ارائه کنند. باید پاسپورت معتبر، مدارک اثبات کننده درآمد، مدارک بیمه سلامت و گواهی عدم سوءپیشینه داشته باشید. اتباع غیراتحادیه اروپا می توانند مجوز اقامت موقت پنج ساله دریافت کنند و پس از این دوره شرایط درخواست اقامت دائم را خواهند داشت.

اتباع غیراتحادیه اروپا که به دنبال بازنشستگی در پرتغال هستند، می توانند از مزایای طرح گلدن ویزای پرتغال بهره ببرند که برای جذب سرمایه گذاران از کشورهای غیراتحادیه اروپا در نظر گرفته شده است. این گزینه فقط در اختیار اتباع کشور سوم است که حداقل یکی از شرایط زیر را دارا باشند:

  • خرید ملک به ارزش حداقل 500،000 یورو یا بیشتر
  • خرید ملک برای نوسازی به ارزش حداقل 350،000 یورو (املاک باید حداقل 30 سال قدمت داشته باشند یا در مناطق نوسازی شهری قرار بگیرند)
  • انتقال سرمایه معادل 1 میلیون یورو یا بیشتر
  • ایجاد حداقل 10 عنوان شغلی
  • سرمایه گذاری 350،000 یورو یا بیشتر برای فعالیت های تحقیقی که توسط نهادهای پژوهش علمی خصوصی یا دولتی انجام شده و در سیستم های تکنولوژی یا علمی پرتغال دارای اعتبار باشند
  • انتقال سرمایه حداقل 250،000 یورویی برای پشتیبانی از هنر محلی پرتغال یا بخش میراث ملی کشور
  • سرمایه گذاری 500،000 یورویی یا بیشتر برای خرید سهام در صندوق سرمایه گذاری یا سرمایه مخاطره پذیر جهت تامین سرمایه شرکت های کوچک و متوسط در پرتغال.

مهاجرانی که موفق به اخذ ویزای طلایی می شوند، از حقوق زیر برخوردار خواهند بود:

  • معافیت ویزای اقامت برای ورود به پرتغال
  • مجوز زندگی و کار در پرتغال تحت شرایطی که بر اساس آن به مدت 7 روز یا بیشتر در سال اول، و مدت 14 روز یا بیشتر در سال های بعد، می توانند در پرتغال برای انجام کارهای مربوط حضور داشته باشند.
  • معافیت از ویزا برای سفر به منطقه شینگن
  • امکان ملحق شدن اعضاء خانواده
  • درخواست برای اقامت دائم و شهروندی پرتغال با توجه به شرایط فرد

بازنشستگی پرتغال و حقوق بازنشستگی شما

از 1 ژانویه سال 2017، سن بازنشستگی در پرتغال به 66 سال و 3 ماه برای مردان و زنان رسید. حقوق بازنشستگی بر اساس سوابق در پرتغال وجود دارد که شهروندان اگر حداقل 15 سال سابقه کار در امنیت اجتماعی تحت اداره رفاه اجتماعی پرتغال را داشته باشند، می توانند این حقوق را درخواست کنند. همچنین حقوق بازنشستگی برای برخی از شرکت های خصوصی نیز وجود دارد.

شهروندان اتحادیه اروپا می توانند سوابق خود در کشورشان را همراه با سوابقی که در سایر کشورهای اتحادیه اروپا دارند، به پرتغال انتقال داده و درخواست حقوق بازنشستگی در پرتغال نمایند.

خارجی هایی که از کشورهای غیراتحادیه اروپا به دنبال بازنشستگی در پرتغال هستند با در کشور خود خدمات حقوق بازنشستگی دولت را بررسی کنند تا از شرایط حقوق بازنشستگی خود در خارج کشور مطلع شوند. پرتغال مالیات و قوانین امنیت اجتماعی برای کشورهای غیراتحادیه اروپا در نظر گرفته تا جابجایی آن ها به خارج از کشور را تسهیل کند، بنابراین توصیه می شود تحقیق کنید که آیا در کشور شما چنین قوانینی وجود دارد.

بیشتر بدانیم: شرایط سرمایه گذاری در آمریکا در سال 2021

انتقال حقوق بازنشستگی بین المللی برای بازنشستگی در پرتغال

از آنجایی که شهروندان پرتغال برای درآمدهایی که در سراسر دنیا دارند مالیات می دهند، اگر در پرتغال بازنشسته شوید، حقوق بازنشستگی شخصی شما که از خارج پرداخت می شود، مشمول مالیات پرتغال خواهد شد. در برخی موارد، انتقال درآمد حقوق بازنشستگی خصوصی بدون هزینه از طریق طرح بازنشستگی خارج از کشور، ممکن است. برای بازنشستگی در پرتغال از کشور بریتانیا، این امر از طریق برنامه حقوق بازنشستگی خارج از کشور با شرایط ویژه (QPOPS) ممکن است.

راه دیگر برای حفاظت از حقوق بازنشستگی خصوصی بین المللی، درخواست برای اقامت غیرمعمول (NHR) است، که خارجی ها را به مدت 10 سال در شرایط قوانین مالیات مطلوب قرار می دهد.

مالیات بازنشستگی پرتغال

از سال 2009، پرتغال راهی برای اقامت غیرمعمول به منظور جذب خارجی ها به این کشور فراهم آورده که از طریق ارائه شرایط مالیاتی مطلوب مهیا شده است، شامل درآمدهایی که تحت مالیات بازنشستگی پرتغال هستند. وضعیت اقامت غیرمعمول برای کسانی است که در پنج سال گذشته در پرتغال مشمول مالیات نبوده اند، و علت آن هم داشتن شرایط خاص و منطبق با قوانین بوده است.

افراد دارای اقامت غیرمعمول درآمد خارج از کشور دارند، شامل درآمد حاصل از کار، تجارت، سرمایه گذاری، اجاره، سود سرمایه و حقوق بازنشستگی- که معاف از مالیات در پرتغال به مدت 10 سال خواهند بود. همچنین هیچ مالیاتی به مال و ثروت در این مدت تعلق نمی گیرد. علاوه بر این، هر درآمدی که در پرتغال حاصل شود، نرخ مالیات معمول 20% دارد و این نرخ به هیچ وجه افزایشی نیست، چون نرخ برخی از مالیات ها تا 48% هم روند افزایشی خواهند داشت.

تمام شهروندان باید مالیات برای درآمدهای خارج از کشور نیز بدهند، مگر اینکه مالیات دهنده غیرشهروند پرتغال باشند. زمانی شهروند مالیات دهنده تلقی می شوید که حداقل به مدت 183 روز در سال مالیاتی در پرتغال زندگی کنید یا اقامت دائم در 31 دسامبر داشته باشید.

قوانین خدمات درمان برای بازنشستگی در پرتغال

خدمات بهداشت ملی پرتغال خدمات درمان رایگان به تمام شهروندان پرتغالی و شهروندان خارجی ارائه می دهد، البته هزینه اندکی هم برای برخی از خدمات در نظر گرفته می شود. بودجه این سازمان به صورت دولتی تامین می شود و از طریق مراکز بهداشت اجتماعی، بیمارستان ها و واحدهای بهداشت محلی، خدمات بهداشت و درمان در اختیار مردم قرار می دهند.


نوشته شده توسط : | در تاریخ ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ ساعت ۱۵ :۵۰ : ۲۴


دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان
کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004 - 2024