منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها
لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین
  قبرس، مقصدی ایده آل برای مهاجرت
  كامپوزيت ونير
  فستیوال های قشم
  معرفی نرم افزارهای مالی و حسابداری پارمیس



پنل اس م اس رایگان

احتمالا تعجب خواهید کرد که یک خانه هوشمند که با هوشمند سازی وسایل آن صورت می‌گیرد چه کارهای خارق‌العاده ای برای شما می تواند انجام دهد . این توضیحات را درباره مراحل سفارش و ساخت یک خانه هوشمند از ابتدا تا انتها مطالعه کنید .

هرگز یک خانه هوشمند با هوشمند سازی که در آن صورت می‌گیرد به معنای ابزارهای کاملا جدید و پرهزینه و یا مجموعه ای از روبات ها نیست ؛ هرچند که می توانید این موارد را هم به خانه هوشمند خود اضافه کنید . اغلب هوشمند سازی ها فقط به معنای جایگزینی ابزارها ، لوازم و لوازم جانبی با نسخه های متصل یا خودکار با موارد مشابه است ، مانند انواع لامپ هوشمند ، ترموستات هوشمند ، دوربین هوشمند ، دوربین آی پی ، سیستم امنیتی هوشمند و … می شناسیم .

 

خانه هوشمند چیست ؟

اتصال تکنولوژی در خانه هوشمند به شبکه Wi-Fi دارای چند مزیت است . اولین آن کنترل و راحتی شما است . شما می توانید همه چیز را در زمان واقعی یا از یک برنامه در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی یا از یک بلندگوی هوشمند کنترل صدا کنترل کنید . ما در یک لحظه به آنها می رسیم . بسیاری از شرکت ها از جمله ما در شرکت خانه هوشمند گیلسا (www.gilsa.ir ) سعی داریم با هوشمند سازی خانه ها راحتی را به به شما هدیه نماییم . آنها زندگی شما را کمی ساده تر می کنند و یا به طور مرتب در وقت و هزینه شما را بهینه سازی می کند .

( بسته زندگی هوشمند گیلسا جهت خرید با اطلاعات انتها همین صفحه در تماس باشید )

تجهیزات هوشمند خانه می توانند به راحتی اطلاعات شما را در مواردی مانند امنیت و حریم خصوصی در دوربین هوشمند و دوربین آی پی و مصارف انرژی و … شما را با خطراتی مواجه کنند و ما به شما تضمین خواهیم داد که حریم خصوصی شما فقط در دست خودتان خواهد بود و هرگز با مخاطره مواجه نخواهد شد .

اگر نمی خواهید به صورت دستی دستگاه های منزلتان را کنترل کنید ، همیشه می توانید تنظیماتی را انتخاب کنید تا رویه های روزانه را تنظیم کند . بسته به مواردی مانند وارد کردن یا خروج از خانه یا سنسور هوشمند درب و پنجره باعث می شود ، شما اقدامات خاصی را به عنوان یک نتیجه تنظیم کنید . این ایده که هوشمند سازی خانه شما می تواند به هنگام ورود شما و خانواده و دوستان آگاه شود ، بدون نیاز به حضور شما قابل تنظیم است .

اما در چند سال گذشته ، خانه هوشمند به سمت تبدیل شدن به مرکز اصلی داده های هوشمند یا سیستم انتخاب هوشمندانه کمی تغییر کرده است . اگر می خواهید تمام خانه خود را کنترل کنید ، از طریق یک برنامه قدرتمند در گوشی یا لب تاپ خود ، می‌توانید از پلت فرمی مانند SmartThings یا Wink استفاده کنید .

یکی از بزرگترین اکوسیستم های خانه هوشمند در جهان مانند : آمازون الکسا ، دستیار گوگل ، Apple HomeKit و … است .

هم اکنون بعضی از مدل هایی مانند سونی ، JBL، Lenovo و بیشترین راهکار در هوشمند سازی منازل ارائه می دهند و هر دو دستگاه هایی با صفحه نمایش ارائه می دهند . آمازون دارای Echo Show و Echo Spot است ، نمایشگرهای هوشمند گوگل نیز مانند الکسا و دستیار گوگل که هر دو سازگار با طیف وسیعی از دیگر تجهیزات خانه هوشمند و حتی لوازم ابتدایی زندگی نیز قابل پیاده سازی هستند . Apple HomeKit انتخابی آشکار برای وفاداران اپل است . شما قادر به کنترل همه چیز از برنامه Apple Home برای iOS ، مانند تلویزیون اپل و Speaker HomePod اپل با دستیار صدای خود به نام Siri خواهید بود . همچنین مایکروسافت در خانه هوشمند دارای Cortana است که می تواند توسط یک بلندگو هوشمند مانند Harman Kardon Invoke یا ویندوز 10 بر روی رایانه های شخصی و دستگاه های تلفن همراه کنترل شود . این سیستم به هیچ وجه به تکامل نرسیده است . سامسونگ با Bixby نیز می تواند تبدیل به یک بازیکن بزرگ در این زمینه تبدیل شود .

محبوب ترین دسته ها در خانه هوشمند در حال حاضر لوازم آشپزخانه ، مانیتور کودکان ، دوربین هوشمند ، زنگ درب ، باغ،  روشنایی ، دوربین آی پی ، سیستم های امنیتی ، بلندگو و ترموستات است . بنابراین یک حرکت خوب این است که به یکی از آن ها بپردازید ، ببینید چه چیزی برای شما مناسب است و سپس بررسی کنید که آیا آن را با آمازون الکسا ، Google Assistant، Apple HomeKit یا Works with Nest کار می کند . همچنین استفاده از یک محصول و پکیج خانه هوشمند کاملا ایرانی ، طراحی شده توسط یک شرکت متخصص داخلی ( شرکت خانه هوشمند گیلسا ) به همراه گارانتی معتبر داخلی توصیه می گردد ، جهت تماس و مشاوره به انتها همین متن مراجعه بفرمایید .

هنگامی که در مورد چگونگی طراحی خانه هوشمند خود فکر می کنید ، باید چگونگی سبک ، نمایش و نگهداری تکنولوژی و وسایل هوشمند خانگی را در نظر بگیرید . بعضی ها به همان چیزی که هستند جایگزین می شوند ، مشابه با آنها هستند ، بعضی دیگر در نظر گرفته می شوند دارای تفاوتی بنیادی هستند .

ظهور تلویزیون بیانیه ای یکی از بزرگترین سبک هایی است که ما در خانه های هوشمند امسال دیده ایم و بعنوان مثال . شما می توانید ایده هایی از خانه های هوشمند فیلم ، خواص اتوماسیون خانه های لوکس ، خوراک های Instagram و Pinterest و حتی هتل ها را به سیستم ضد سرقت متصل کنید .

هنگامی که صحبت از حریم خصوصی به میان می آید ، مهمترین چیز این است که وقتی شروع به اتصال پکیج هانه هوشمند به خانه خود می کنید ، اطلاعاتی در مورد عادت های خانه و خانواده ، همسر ، دوستان ، حیوانات خانگی و … با شرکت های فناوری بزرگ یا کوچک به اشتراک نخواهید گذاشت .

سیاست حفظ حریم خصوصی خود را ، که شما باید سعی کنید قبل از توافق ؛ و مدل کسب و کار خود مشخص کنید . به عنوان مثال ، آمازون و گوگل پول را از فروش تبلیغاتی که از مشترکین خود می گیرند به شما خدماتی ارایه می دهند .

شرکت فناوری که محصول یا خدماتی را که استفاده می کنید را ایجاد می کند ، همچنین می تواند اطلاعات خود را به اشتراک بگذارد ، به عنوان مثال با توسعه دهندگان برنامه های شخص ثالث . یا ممکن است به صراحت اعلام کنند که این ناشناس خواهد بود یا ممکن است هرگز آن را به اشتراک نگذارند .

شما ممکن است احساس راحتی کنید که اطلاعاتی را که به تجهیزات هوشمند خانه می دهید و یا اینکه آنها در آن قرار دارند را محدود کنید . این تصمیم برای همه است تا به طور فردی یا به عنوان یک خانواده فکر کنیم. علاوه بر این انتظار می رود که سیاست های عمومی و قوانین را با تکنولوژی در چند سال آینده بهبود یابد .

دوربین هوشمند

دوربین هوشمند مدرن اگرچه اغلب برای برنامه های ساده و روتین استفاده می شوند ، می توانند از نظر پردازش قدرت و ویژگی های رایانه ای رقیب یکدیگر باشند . دوربین هوشمند به طور گسترده استفاده میشوند ، تکنولوژی های جدید اجازه کوچکتر شدن ابعاد دوربین های هوشمند را داده و توان پردازش آنها را به چندین برابر افزایش داده است . داشتن یک پردازنده اختصاصی در هر واحد ، دوربین های هوشمند مخصوصا برای برنامه های کاربردی مناسب هستند که در آن واحد چندین دوربین باید مستقل عمل کنند .

یک دوربین هوشمند معمولا شامل اجزای زیر است :

    سنسور تصویر

    مدار دیجیتالی تصویر

    حافظه تصویر

    پردازنده

    حافظه برنامه و داده

    رابط ارتباطی

    خطوط I / O    و …

 

زمینه های کاربرد دوربین هوشمند

دوربین های هوشمند به طور کلی می توانند برای همان نوع برنامه های کاربردی استفاده شوند که در آن برای مشاهده هایی ساده مانند استفاده از سیستم دزدگیر هوشمند خانه یا در ابعادی پیچیده تر استفاده می شوند و همچنین می توانند در بعضی از برنامه های کاربردی که حجم ، قیمت گذاری را کاهش می دهند ، استفاده شود .

    بازرسی اتوماتیک برای تضمین کیفیت ( شناسایی نقص ها، نقص ها، قطعات گم شده … )

    اندازه گیری های اتوماتیک

    مرتب سازی و شناسایی بخش

    خواندن و تایید کد ( بارکد و … )

    بازرسی وب با استفاده از دوربین هوشمند (بازرسی مواد دائمی جاری مانند کویل ، لوله ها و سیم ها) برای تشخیص نقص و اندازه گیری بدون دخالت انسان

    نظارت بی نظیر دوربین هوشمند و انواع سنسور های درب و پنجره (تشخیص نفوذگران ، تشخیص آتش و یا دود)

    شناسایی بیومتریک و کنترل دسترسی ها ( چهره ، اثر انگشت ، تشخیص عنبیه )

دوربین آی پی

دوربین آی پی یا دوربین اینترنتی ، نوعی از دوربین ویدئویی دیجیتال است که اطلاعات و داده های کنترل شده را با تصویر از طریق اینترنت به گیرنده می فرستد .

دوربین آی پی در خانه های هوشمند یا مغازه ها یا هرجایی که به آن نیاز است را می توانید بیابید .

دوربین های آی پی نسل جدیدی از دوربین مدار بسته هوشمند هستند که از فناوری های نوظهور دوربین های امنیتی هستند .

بسیاری از دوربین های آی پی دارای اتصالات PoE هستنند و هر NVR دارای سوئیچ PoE است .

دوربین های آی پی براساس استانداردهای بین المللی از 1080 تا 12 مگاپیکسل ساخته شده اند .

وب سایت شرکت خانه هوشمند گیلسا : www.gilsa.ir

شماره های تماس با شرکت : 021 – 22141590 – 91

آدرس : تهران – سعادت آباد – ابتدای شهرک مخابرات – ابتدای بلوار پیام – خیابان پیوند
پیوند ششم – پلاک 20 – واحد 2

=========================================================


نوشته شده توسط : | در تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ ساعت ۱۵ :۴۳ : ۰۵


دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان
کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004 - 2024