منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها
لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  زرد زخم چیست؟
  خرید موتور بنلی قسطی یا موتور یاماها قسطی؟ کدام به صرفه تر است؟
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین



پنل اس م اس رایگان

در دنیایی که تکنولوژی و فناوری های مدرن در هر زمینه ای برای رفاه و ارتقای سطح کیفی به کمک انسان آمده است، نرم افزار حسابداری از نیاز های ضروری هر سیستمی محسوب می شود. نرم افزار حسابداری مانند نرم افزار حقوق و دستمزد، نرم افزار انبار ، نرم افزار دریافت و پرداخت، نرم افزار erp می توانند به شما در رشد بیزینس و سازمان کند.

در صورتی که در خصوص هر یک از نرم افزار های حسابداری مانند نرم افزار erp (https://www.parmisit.com/products/parmis-star-erp-solution/) پارمیس سوال یا ابهامی دارید یا برای انتخاب نسخه متناسب با کسب وکار خود به راهنمایی و مشورت نیاز دارید می توانید با شماره های ارائه شده در سایت تماس حاصل کنید، همکاران ما آماده پاسخگویی به تماس های شما هستند و به صورت حرفه ای شما را راهنمایی خواهند کرد.

پارمیس در تمام سالهای فعالیت خود همکاری زیادی با مطرح ترین برند های ایرانی داشته است.شرکت پارمیس با بهره گیری از مهندسین و متخصصین خود ، شمارا هرکجای مسیر کاری ایستاده باشید چندین پله بالاتر میبرد.بسیاری از کسب و کارها پیشرفت های خود را مدیون و مرهون پارمیس هستند . مجموعه تخصصی نرم افزار های حسابداری عمومی و اختصاصی پارمیس سالهاست در سبد خرید فعالان اقتصادی و صاحبان مشاغل است. چرا که میدانند برای توسعه کسب و کار ، مدیریت مالی صحیح ،افزایش درآمد و رسیدن به اهداف شغلی ؛ به پارمیس نیازمند هستند.

معرفی نرم افزار بهداشتی ساختمان پارمیس

یک ساختمان برای تکمیل و بهره برداری نهایی نیاز به لوازم بهداشتی مخصوص به خود دارد لوازمی ازجمله :شیرآلات آشپزخانه و حمام ، سنگ روشویی، سنگ توالت ، سیفون و…. نرم افزار بهداشتی ساختمان تمام آنچه که یک فروشنده یا تولید کننده لوازم بهداشتی ساختمان به آن نیاز دارد را گرد هم آورده.نرم افزار بهداشتی ساختمان با ایجاد دسته بندی های دقیق وتخصصی ، مشخصات ، قیمت، کد و سایر موارد مربوط به کالا ها را ذخیره میکند .نرم افزار بهداشتی ساختمان در عملیات خرید ، صدور فاکتور، عملیات انبار ،هزینه های نقل و انتقال به صاحبان این مشاغل خدمت رسانی میکند.

یک حساب و کتاب بی نقص با نرم افزار حسابداری لوله فروشی پارمیس

صاحبان مشاغل لوله فروشی برای گسترش کسب و کار خود به نرم افزار حسابداری لوله فروشی احتیاج دارند. نرم افزار حسابداری لوله فروشی با پردازش داده های مالی ، صدور گزارشات بارنامه ،صدور حواله های بین انبار،گزارش موجودی کالاو … خدمات ارزنده ای ارائه میدهد. نرم افزار حسابداری (https://www.parmisit.com/support/training-center/articles/item/2593-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/) لوله فروشی هم گزارش سود و زیان را به صورت کلی و جامع و هم به صورت ریز و در هر فاکتور محاسبه میکند.

نقش پر رنگ نرم افزار حسابداری لوله فروشی در مشاغل شراکتی

گاهی ممکن است شما به صورت شراکتی اقدام به ایجاد کسب و کار لوله فروشی کنید که در این صورت نرم افزار حسابداری لوله فروشی (https://www.parmisit.com/products/acconting-software/small-bussiness-solution/faucets-industry/) به صورت کاملا دقیق و مستند در هر فاکتور سهم هر کدام از شرکا را با جزئیات مشخص میکند. فقط همین گزینه کافیست تا با خاطری آسوده برای کسب و کار شراکتی خود، نرم افزار حسابداری لوله فروشی سفارش دهید!

نرم افزار لوازم خانگی پارمیس ، انتخابی برای حرفه ای شدن

فروشنگان یا تولید کنندگان لوازم خانگی با طیفی وسیع از سلیقه ها و نیاز ها مواجه هستند. به همین خاطر محصولات تولید شده یا وارداتی بسیار گوناگون هستند. نرم افزار لوازم خانگی (https://www.parmisit.com/products/acconting-software/small-bussiness-solution/home-appliances/) با دقت و سرعت بالا در مدیریت مالی ، به شما سود رسانی میکند .نرم افزار لوازم خانگی با آگاه کردن شما از ریز ترین آمار فروش، به شما کمک میکند کالا های خود را به نحو احسن مدیریت کنید.نرم افزار لوازم خانگی با اطلاع رسانی دقیق از وضعیت انبار، خرید مجدد شما را مدیریت میکند.

فواید نرم افزار لوازم خانگی پارمیس

نرم افزار لوازم خانگی با شناسایی برند های پر سود ، این امکان را میدهد که دوباره کالای همان برند را موجود کنید.نرم افزار لوازم خانگی با مشخص کردن تمام هزینه ها ، گزارش امورات بانکی ، گزارشات مربوط به مالیات ودارایی، بررسی فروش شما (نقدی چک و اقساطی )، مدیریت انبار، مدیریت هزینه های حمل و نقل و بارنامه ، به شما گزارشات مالی دقیق و اصولی داده و با بهبود کسب و کار امکان توسعه شغلی و درآمد زایی شما را مهیا میکند.

با نرم افزار حسابداری سوپرمارکت بی رقیب بمانید

امروزه بیشترین نیاز خانواده ها ، اقلام موجود در سوپر مارکت ها هستند. سوپرمارکت ها و فروشگاه های مواد غذایی معمولا به دلیل بازار همیشه فعال خود، احتیاج زیادی به استفاده از نرم افزار حسابداری سوپرمارکت دارند.کالا های موجود در سوپر مارکت به دلیل مصرف دائمی و روزانه کالاهایی پرمشتری هستند. از طرفی به دلیل اهمیت تازه بودن مواد غذایی ، و داشتن تاریخ انقضا دراین کالا ها مدیریت این شغل با نرم افزار حسابداری سوپرمارکت (https://www.parmisit.com/products/acconting-software/small-bussiness-solution/stores/) بسیار مهم و حیاتی میباشد.با این تفاسیر عدم استفاده از نرم افزار حسابداری سوپرمارکت هیچ توجیهی ندارد.

شکست حسابداری دستی در سوپرمارکت ها

در صورت عدم استفاده از نرم افزار حسابداری سوپرمارکت و حسابداری دستی باید حتما برای تمام فروش ها فاکتور صادر و دردفتر گزارشات مالی ثبت شود. موجودی انبار چک شده و ثبت شود و گزارش خرید صاحب مغازه از پخش کننده های مواد غذایی با جزئیات و صورت حساب ها نیز ثبت شود و در مقابل برای هر مشتری صورتحسابی جداگانه در نظر گرفته شود .که این امر به دلیل گردش مالی بالایی (https://www.parmisit.com/taxpayer-system/) که دارید، تعدد مشتری و خطر ثبت اشتباه، حجیم بودن دفتر های حسابداری و امکان گم شدن یا نابودی اسناد مالی، عملا ناممکن میباشد. پس نیاز شما صاحب سوپرمارکت به نرم افزار حسابداری سوپرمارکت ، قطعی خواهد بود.

کلام آخر

با توجه به اهمیت حسابداری در بیزینس و حتی امور شخصی استفاده از یک نرم افزار حسابداری قدرتمند می تواند مفید باشد و به شکل قابل توجه ای بازدهی و راندمان را افزایش دهد. نرم افزار حسابداری پارمیس به خصوص نرم افزار حسابداری، نرم افزار حقوق و دستمزد، نرم افزار انبار ، نرم افزار دریافت و پرداخت، نرم افزار erp از محبوب ترین نرم افزار های حسابداری موجود هستند. در این مقاله تلاش کردیم با ارائه توضیحاتی در این خصوص به شما در به کارگیری این ابزار ها کمک کنیم.

برای خرید و یا دریافت نمایندگی نرم افزارهای مالی و مدیریتی پارمیس می توانید با شماره 02187758 تماس و یا به وبسایت https://www.parmisit.com/ مراجعه فرمایید.


نوشته شده توسط : مدیر | در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۹ ساعت ۱۴ :۴۶ : ۱۲


دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان
کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004 - 2024