منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها
لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین
  قبرس، مقصدی ایده آل برای مهاجرت
  كامپوزيت ونير
  فستیوال های قشم
  معرفی نرم افزارهای مالی و حسابداری پارمیس



پنل اس م اس رایگان

بازی فری فایر

امروزه بازی های گوناگونی در سبک بتل رویال وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند ولی چیزی در تمامی ان ها مشترک است این است که همه خدمات بازی مثل اسکین ها و لباس ها و… را به صورت رایگان در اختیار من و شما قرار نمی دهند برای همین منظور همه ان ها واحد پولی مخصوص خود را در بازی طراحی کرده اند تا با خرید انها بتوانیم از امکانات پولی بازی استفاده کنیم.

خرید جم بازی فری فایر در حرفه ای شدن در بازی فری فایر تاثیر دارد،خرید جم بازی فری فایر به شما کمک میکند تا امکانات غیر رایگان بازی مثل اسکین های سلاح و کاراکتر های مختلف را در اختیار داشته باشید و به واسطه ان ها به جمع حرفه ای های بازی اضافه شوید.

بازی های بتل رویال طرفداران خاص خود را دارند و اکثر افرادی که این سبک بازی ها را انجام می دهند می خواهند در ان بازی حرفه ای شوند و جزو حرفه ای ها باشند. معمولا روش های حرفه ای شدن در این سبک بازی ها یکسان است و در بازی های مختلف با توجه به امکاناتی که بازی در اختیار ما قرار میدهد اندکی متفاوت است.

فری فایر نیز یکی از بازی های موبایلی در سبک بتل رویال است که توانست از همان ابتدا و بعد از عرضه ان رشد چشم گیری داشته باشد و در دو سال اول امار بیشترین دانلود در گوگل پلی میان دیگر بازی ها را به خودش اختصاص دهد. در این مقاله قصد داریم بهترین نکات را برای حرفه ای شدن در این بازی به شما اموزش دهیم.

مدت بازی کردن

اولین قدم برای حرفه ای شدن این است که شما مدت زیادی بازی را انجام دهید. شاید الان برای شما این حرف کمی بی معنی باشد و ارتباط این مورد با حرفه ای شدن در بازی را درک نکنید ولی اگر مدتی این کار را انجام دهید متوجه خواهید شد که چه تاثیری در بازی شما دارد.

وقتی شما دفعات بیشتری بازی میکنید و در زمان های زیاد این خود به خود باعث می شود سبک بازی خاص خود را پیدا کنید. نقشه را به خوبی شناسایی کنید. مکان مورد علاقه خود را برای فرود امدن پیدا می کنید. سلاح هایی که با ان ها به خوبی می توانید بازی کنید را متوجه می شوید و می توانید قدری مهارت خود در تیر اندازی را افزایش دهید.

معرفی بازی فری فایر

مکان مناسب برای فرود امدن

این مورد بسیار مهم است چون در همان ابتدا که بازی شروع می شود شما باید مکان مورد نظر خود را شناسایی کرده و در ان فرود بیایید.انتخاب مکان مناسب برای فرود اهمیت ویژه ای دارد و صد در صد به سبک بازی و میزان حرفه ای بودن شما در بازی مرتبط است. برای مثال اگر تازه کار هستید باید مکان های خلوت تر را پیدا کنید تا ابتدا بتوانید بدون استرس کشته شدن به جمع اوری منابع و سلاح بپردازید.

ولی اگر حرفه ای هستید و مدت زمان زیادی است که بازی میکنید برای شما فرقی نمیکند که در مکان های خلوت فرود بیایید یا شلوغ. در کل توصیه ما این است که برای فرود مکان های خلوت تر را انتخاب کنید.

انتخاب کاراکتر مناسب

این مورد نیز شاید برای شما کمی بی ربط به نظر برسد ولی اهمیت خاص خود را دارد .شاید تا به حال به این موضوع توجه نکرده باشید ولی هر چقدر کاراکتر شما از نظر ابعاد بزرگ تر باشد هدف راخت تری برای دیگر بازیکنان است و شما راحت تر مورد هدف گیری فرار میگیرید و همچنین در جا ب جایی ها و دویدن ها کند تر عمل میکنید ولی بر عکس ان وقتی شما یک کاراکتر لاغر و کوچک دارید به راتی می توانید جا به جا شوید و موقع دویدن سخت تر هدف گرفته شوید. که همین مورد باعث می شود احتمال کشته شدن شما پایین بیاید.

متاسفانه یا خوش بختانه در بازی فری فایر همه کاراکتر ها به صورت رایگان و تنها با گذارندن چند مرحله و با بالا رفتن لول برای شما باز نمی شوند و برای داشتن بهترین کاراکتر های بازی به جم فری فایر نیاز است. شما با داشتن جم فری فایر می توانید تمامی کاراکتر های بازی را در اختیار بگیرید و طبیعتا بعد از ان سطح بازی شما ارتفا پیدا می کند. پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد خرید جم بازی فری فایر را دارید ان را از سایت تاپ جم شاپ به علت خدمات پشتیبانی خوب،قیمت مناسب و شارژ سریع حساب بازی شما بعد از خرید جم انجام دهید.

انتخاب سلاح مناسب

یکی از مهم ترین موارد برای حرفه ای شدن و حرفه ای بازی کردن انتخاب یک سلاح،با توجه به فاصله درگیری شما با دشمن است. تصور کنید شما از فاصله ای دور،مورد هدف قرار میگیرید و جهت و مکان دقیق تیر انداز را هم تشخیص داده اید.ولی شات گان در دست دارید که برای فاصله های کوتاه و درگیری های نزدیک است،طبیعتا شانس شما برای زنده ماند نزدیک به صفر است.مگر این که شانس همراه شما باشد و بتوانید از ان منطقه فرار کنید. ولی در همان موقعیت شما تصور کنید که یک سلاح اسنایپر در دست داشته باشید،به راحتی می توانید دشمن را هدف گرفته و با یک شلیک به سر کار را تمام کنید. بنا بر این در انتخاب دو سلاحی که می توانید در طول بازی بردارید دقت داشته باشید.

جا به جایی

در بازی های سبک بتل رویال و همچنین در فری فایر اگر شما در فضا باز ثابت باشید و یا مشغول لوت کردن شوید می توانیم بگوییم در این موقعیت خود رابالای نود درصد کشته شده بدانید چرا که یک هدف ثابت در یک فضای باز هستید. مثل این که فردی را به درخت بسته و مورد هدف گیری قرار بدهند. شما باید همش در حال جا به جایی باشید تا توسط تک تیر انداز ها و دیگر بازیکنان مورد هدف قرار نگیرید. اگر قصد لوت کردن هم دارید در داخل ساختمان ها،خانه ها یا در فضاهای بسته این کار را انجام دهید . همچنین اگر می خواهید در فضاهای باز حرکت کنید حتما به طور نا منظم حرکت کنید و در یک خط ثابت نباشید و از دکمه پریدن استفاده کنید چون با استفاده از ان نمی توانند خط حرکت شما را تشخیص دهند و به شما شلیک کنند.

خرید جم فری فایر

استفاده از کوله پشتی

شما با استفاده از کوله پشتی ها می توانید ایتم های بیشتر را حمل کنید،بعضی مواقع خود کاراکتر به صورت خودکار یک سری ایتم ها را بر میدارند ولی شما باید این فضا را مدیریت کنید و فقط منابعی که نیاز دارید را همراه خود داشته باشید. فضایی که همراه داشتن کوله برای شما ایجاد می کند بسیار میتواند برای شما کاربردی باشد.

جمع اوری الماس

اگر می خواهید پول ها و الماس های بیشتری را جمع‌آوری کنید توصیه ما به شما این است که در ابتدا در رقابت های دو نفره شرکت کنید، علاوه بر این که می توانید اندوخته های خود را افزایش دهید، همچنین می توانید با نحوه اجرای بازی و همچنین قابلیت ها و ویژگی های شخصیتی که انتخاب کرده‌اید بیشتر آشنا شوید.

در این مقاله سعی کردیم نکاتی را بیان کنیم که اگر ان ها را رعایت کنید می توانید سطح بازی خود را به شدت بالا ببرید و خیلی سریع پیشرفت کنید.نکات بیشتری نیز وجود دارد ولی شما با کمی بازی کردن و پیدا کردن سبک بازی خود به راحتی می توانید دیگر ترفنند ها را پیدا کنید.


نوشته شده توسط : مدیر | در تاریخ ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ ساعت ۱۰ :۲۱ : ۵۰

4 دیدگاه + فرستادن دیدگاه


دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان
کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004 - 2024