منو اصلی
  صفحه اصلی
  تبلیغات
  تماس با ما
تبلیغات
موسیقی بی کلام
ابزار وب مسترها
  ابزار مجله در وبلاگ
  گوگل پلاس در وبلاگ
  شمارنده مطالب
  پازل وبلاگ
  تولبار حرفه ای
  ابزار پرش به بالا
  ذکر ایام هفته
  استخاره آنلاین
  سخنان بزرگان
  نمایش رتبه گوگل
  وضعیت آب و هوا
  اوقات شرعی
  فونت های زیباسازی
  کدهای زیباسازی فلش
  فال روزانه
  فال حافظ
  فال کلیکی
  فال انبیا
  طالع بینی ازدواج
  طالع بینی هندی
  عشق سنج آنلاین
  موسیقی لایت در وبلاگ
  ساخت موسیقی آنلاین
  ساعت های فلش
  ابزار فرم تماس با ما
  چت روم
  تصاویر تصادفی
  تصاویر زیباسازی
  لودینگ وبلاگ
  جستجوگر گوگل
  تعیین وضعیت یاهو
  ساخت ایمیل آیکون
  تقویم رومیزی
  تغییر شکل موس
  نمایشگر آی پی
  تعبیر خواب
  نمایش تاریخ
  بارش برف در وبلاگ
  پرواز بادکنک در وبلاگ
  پرواز حباب در وبلاگ
  قطرات شبنم در وبلاگ
  ابزار مبدل تاریخ ها
  جملات عاشقانه تصادفی
  جملات تصادفی شریعتی
  حدیث تصادفی
  اس ام اس تصادفی
  دانستنی های تصادفی
  مترجم گوگل
  معرفی وبلاگ به دوستان
  سرویس whois دامنه
  ابزار ار اس اس ریدر
  کد آپلود عکس
  دیکشنری آنلاین
  ساخت صفحات پاپ آپ
  ساخت تصاویر ثابت
  روزنما با مناسبت ها
  لحظه شمار غیبت امام زمان
  کدهای کاربردی
آرشیو قالب ها
لوگو اسپانسر
رپورتاژ ها
  زرد زخم چیست؟
  خرید موتور بنلی قسطی یا موتور یاماها قسطی؟ کدام به صرفه تر است؟
  علل اصلی خرابی گیربکس s5 چیست؟
  بروکر آلپاری
  دانستنی های مهاجرت به قبرس شمالی و اروپایی
  خشکسالی کشاورزی در ایران
  استخراج ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  پارمیس تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری در ایران
  با بررسی تخصصی دوربین آیفون 15 پرو شناخت کاملی از آن خواهید داشت!
  مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک
  رفع ارور خطا در بازی خدای جنگ یک
  5 مرحله ایجاد کسب و کار آنلاین



پنل اس م اس رایگان

با گسترش زندگی مدرن و پیشرفت های سوء تکنولوژی، اهمیت محافظت از اموال و دارایی های شخصی روز به روز بیشتر می شود.

یکی از مواردی که از اموال ما محافظت می کنند، دوربین های مدار بسته هستند. دوربین مدار بسته برای منزل، دوربین مدار بسته برای محل کار و فروشگاهها و حتی دوربین مدار بسته خودرو که این روزها بسیار مورد توجه هستند و کاربرد دارند. این دوربین ها در حالت پارک اتومبیل و یا در حال حرکت و در هر ساعت و مکانی درحال محافظت و فیلم برداری هستند.

چرا استفاده از دوربین مدار بسته خودرو اهمیت دارد؟

گاهی اوقات اتفاقات بی شماری رخ می دهد که آرزو می کنید کاش این حادثه را ثبت کرده بودید. . به عنوان مثال ، ممکن است شما در جاده در حال رانندگی باشید و کاملا بر رفتار و رانندگی خود کنترل داشته باشید و تمامی قوانین و مقررات را رعایت کنید اما ناگهان راننده ای با بی احتیاطی از جایی بیرون می آید و با شما برخورد می کند و فرار می کند. در میان سردرگمی ، ممکن است نتوانید شماره پلاک ماشین متخلف را بردارید. و ممکن است دوربین های مدار بسته در جاده خراب شده باشند.

 آن وقت می خواهید چه کار کنید؟

دوربین ثبت وقایع خودرو فیلم را به طور دقیق و آسان ضبط می کند و بدین ترتیب به جلوگیری از ادعاهای جعلی و محافظت از رانندگان کمک می کند. این دوربین ها پتانسیل بالایی برای ارائه شواهد تأییدی در مورد بسیاری از تصادفات را دارند و همچنین می توانند علت تصادف را روشن کنند.

استفاده از دوربین مدار بسته خودرو در شهرهای بزرگ به یک الزام تبدیل شده است. کمبود فضای پارکینگ ها، تصادفات ساختگی، اخاذی های افرادی که خود را جلوی ماشین شما می اندازند و … همه و همه تاییدی بر الزام استفاده از دوربین مدار بسته در خودرو است.

دلایل زیادی برای نصب دوربین های مدار بسته در ماشین شما وجود دارد. مهمترین این دلایل به شرح زیر می باشند.

کلاهبرداری از شرکت های بیمه

یکی از اتفاقاتی که سالیان اخیر بسیار شاهد آن بوده ایم کلاهبرداری از شرکت های بیمه است. در این کلاهبرداری ها ، مجرمان با ترمزگیری ناگهانی خود اقدام به ساختن تصادف می کنند – یعنی ماشین پشت سر آنها چاره ای ندارد جز اینکه به قسمت عقب آنها برخورد کند. اینجاست که سیستم های دوربین خودرو می توانند اثبات کنند که شما قربانی شده اید، اثبات آن به هیچ وجه غیرممکن نیست.

تامین امنیت خودرو در فضای پارک

یکی از مسائلی که امروزه بسیاری از افراد با آن مواجه هستند کمبود پارکینگ و یا حتی یک مکان امن برای پارک کردن خودرو است.

دوربین مدار بسته این امکان را برای شما فراهم می کند که از امنیت ماشین خود اطمینان داشته باشید. در صورت بروز اتفاقی مانند دزدیده شدن ضبط ماشین، خط و خش افتادن بر روی ماشین و یا حتی بعضی مواقع اتفاق افتاده که ماشینی به ماشین پارک شده شما بزند و فرار کند؛ در تمام این موارد و خیلی موارد دیگر این دوربین ها نگهبانی شبانه روزی برای ماشین شما هستند.

ثبت وقایع شیرین مسافرت ها

بسیاری از افراد تمایل دارند که از جاده و فضای مسافرتی خود فیلم برداری کنند تا بعدها با مرور خاطرات سفر خود لذت ببرند. دوربین های مدار بسته این امکان را برای شما ایجاد می کنند. آنها بدون نیاز به دخالت شما شروع به فیلم برداری می کنند و شما می توانید از سفر خود لذت ببرید.

والدین نگران

 ممکن است یکی از دلایل این باشد که شما پدر و مادری فعالی هستید که می خواهند بدانند فرزند نوجوانشان هر زمان که پشت فرمان است چه وضعیتی دارد. برخی ممکن است فکر کنند این دخالت است اما این فقط عمل والدین نگران و به فکر است.

دوربین مداربسته خودرو به دلایل دیگری از جمله نظارت بر رانندگی کارکنان با ماشین های سازمانی و اطمینان از ایمنی راننده هم مفید هستند.

دوربین خودرو را از کجا می توانیم تهیه کنیم؟

حال که با اهمیت استفاده از دوربین خودرو آشنا شدیم، بهتر است به معرفی یک شرکت معتبر در زمینه فروش دوربین خودرو هم بپردازیم. دوربینی که برای خودرو تهیه میکنیم باید تمام ویژگی های یک دوربین خوب را داشته باشد و خدمات پشتیبانی و مشاوره ای در خور مشتریان خود ارائه دهد.

 شرکت آذرال به آدرس اینترنتی azaral.com یک سابقه درخشان ده ساله در تامین انواع دوربین خودرو دارد. این فروشگاه اینترنتی بزرگ، انواع دوربین خودرو را با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت در اختیار شما قرار می دهد. اکنون وقت آن رسیده که به بررسی ویژگی های یک دوربین خوب بپردازیم تا با انتخاب درست یک خرید لذت بخش را تجربه کنیم.

لازم به ذکر است دوربین های فروشگاه اینترنتی آذرال دارای تنوع بسیار بالایی هستند و تمامی این ویژگی هایی که در ادامه ذکر می شود را دارا هستند.

یک دوربین مدار بسته خودرو خوب چه ویژگی هایی دارد؟

دید در شب

تاریکی شب محیط مناسبی را برای سارقان و خرابکارانی که قصد آسیب زدن به ماشین شما را دارند، فراهم می کند. بنابراین یک دوربین خودرویی خوب، دوربینی است که قابلیت دید در شب را داشته باشد.

پوشش 360 درجه

یکی از مهمترین ویژگی های یک دوربین خودروی مناسب زاویه پوشش دهی آن است. بعضی از افراد چند دوربین که لنز ثابتی دارند تهیه می کنند و این دوربین ها را در قسمت های مختلف ماشین نصب می کنند که این امر برق رسانی به دوربین ها را با مشکل مواجه می کند. اما اگر یک دوربین با زاویه دید 360 درجه تهیه کنند این امکان وجود دارد که با یک دوربین تمامی زوایای ماشین پوشش داده شود.

کیفیت تصاویر ضبط شده

اهمیت کیفیت بالای تصاویر یکی از ویژگی های یک دوربین مناسب است. دوربین هایی با کیفیت Full HD و 4K  از جدیدترین مدل های دوربین می باشند. هر چقدر تصاویر ضبط شده دارای کیفیت بالاتری باشند استناد به آنها توسط مراجع قانونی راحتتر است و هر گونه شک و شبهه ای را از بین می برد.

کارت حافظه

اهمیت کارت حافظه در دوربین ها بسیار بالاست و حتی می توان گفت در حد کیفیت مناسب تصاویر است. بنابراین دوربین هایی که از کارت حافظه هایی با ظرفیت بالا پشتیبانی می کنند بسیار بهتر و مناسبتر هستند. به ویژه اینکه در دوربین های جدیدتر امکان ذخیره تصاویر در فضای ابری نیز وجود دارد.

دیدن تصاویر لحظه ای بر روی گوشی

یکی از ویژگی هایی که این دوربین ها ایجاد می کنند این است که شما می توانید ماشین خود را هر زمان که تمایل داشته باشید به صورت آنلاین مشاهده کنید. این ویژگی برای افرادی که محل پارک ثابتی ندارند بسیار مفید است.

پشتیبانی و مشاوره

شاید یکی از مهمترین نکات خرید دوربین این باشد که ما از جایی خرید کنیم که خدمات پشتیبانی برای نصب و راه اندازی دوربین را به ما ارائه دهند. بسیار پیش آمده است که افراد بهترین دوربین ها را به صورت اینترنتی و از مکان های نامعتبر خریداری می کنند، اما به دلیل عدم توانایی در نصب و راه اندازی دوربین ها با مشکلات بسیاری مواجه می شوند.

متخصصان فروشگاه آذرال از قبل از خرید تا نصب نهایی دوربین همراه و همگام شما هستند.

با توجه به تنوع بسیار بالای دوربین مدار بسته، شما می توانید با کمک مشاوران آذرال دوربینی که پاسخگوی نیاز شما باشد را به صورت اینترنتی و یا حضوری خریداری نمایید. در هنگام نصب و راه اندازی هم این مشاوران آموزش دیده در کنار شما هستند و به صورت تلفنی و حضوری یاری رسان شما هستند.


نوشته شده توسط : مدیر | در تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ ساعت ۱۵ :۲۴ : ۰۱


دسترسی سریع
قالب های 3 ستونه
قالب های 2 ستونه
ابزار وبلاگ نویسان
آموزش وبلاگ نویسی
گالری عکس
آپلود عکس
بازی آنلاین
موسیقی لایت
بازی آنلاین

بازی آنلاین 660 بازی
بازی های دخترانه 16 بازی
بازی های ورزشی 97 بازی
بازی های تیراندازی 124 بازی
بازی های فکری 209 بازی
بازی های اکشن 126 بازی
بازی های مسابقه ای 50 بازی
بازی های متفرقه 38 بازی
بازی های محبوب

لینک ها
بک لینک شما در این مکان
کلیه حقوق متعلق به سایت نایت اسکین می باشد © Night-Skin.com 2004 - 2024